cablu ambreiaj sau ambreiaju?, problema
![]() ![]() ![]() |
cablu ambreiaj sau ambreiaju?, problema
cristigalos |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 16 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
gt 1999
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ridici capota și vezi...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cristigalos |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 16 October 08 ![]() |
pai am ridicat-o..si nu am obeservat nimik akolo
|
--------------------
dacia
nova
gt 1999
|
|
B 31 BRE |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 24 November 08 From: Bucuresti-Vitan ![]() |
sa nu fie furca rupta
![]() |
--------------------
Dacia
Nova
1999 1.6 gti
- B 31 BRE
|
|
cristigalos |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 16 October 08 ![]() |
b 31 bre din cauza aia poate fi pedala moale?furca aia are vreo legatura cu "intrerupatorul" de la lampile de mers inapoi?inainte functinau numa dupa ce mergem vreo cativa metri si acuma deloc?ms
|
--------------------
dacia
nova
gt 1999
|
|
B 31 BRE |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 24 November 08 From: Bucuresti-Vitan ![]() |
pai daca nu-ti mai intra deloc in viteza sigur e de la furca,dar pedala moale nu stiu de la ce ar putea fi,probabil cablu rupt
|
--------------------
Dacia
Nova
1999 1.6 gti
- B 31 BRE
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
![]() Deschizi capota și te uiți la capătul furcii în timp ce un amic apasă ambreiajul. Dacă furca se mișcă probabil cablul e ok. Apoi miști furca cu mâna. Dacă se mișcă ușor, e ruptă. Sonda de marche arriere nu are legătură cu problema actuală. Datorită jocului din timonerie, contactul e acționat doar după ce mașina capătă ceva inerție. This post has been edited by MAERSK: 23 Feb 2009, 21:22 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
B 31 BRE |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 24 November 08 From: Bucuresti-Vitan ![]() |
@MAERSK Sonda de marche arriere nu are legătură cu problema actuală. Datorită jocului din timonerie, contactul e acționat doar după ce mașina capătă ceva inerție.
![]() |
--------------------
Dacia
Nova
1999 1.6 gti
- B 31 BRE
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cauza e aceeași...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cristigalos |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 16 October 08 ![]() |
am facut cum ai zis u MAERSK am miscat de furca si se misca usor.intrebarea mea acum este cam cat ii o furca?se schimba greu?
|
--------------------
dacia
nova
gt 1999
|
|
G I M |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai trebuie sa dai motorul jos ,daca esti priceput scapi fara sa dai si cutia jos .Dar eu cand am schimbat discul am dat si motorul si cutia si nu m-am chinuit deloc,doar ca am avut mai mult de munca (trebuie sa scoti planetarele). Ceva in degenul asta a patit Burtik4u in drum spre mare
![]() This post has been edited by Neagu Ionut: 24 Feb 2009, 14:07 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
rralex89 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 23 March 08 From: Bucuresti, Romania ![]() |
daca ai furca din tabla, atunci ala-i motivul pentru care s-a rupt. o furca este in jur de 60-100 lei, totul este sa cumperi furca plina (turnata) cele din tabla se gasesc mai greu si sunt foarte proaste, una plina nu se rupe aproape niciodata.
nu trebuie data jos cutia, daca vrei s-o faci singur mai cheama vreo 2 prieteni sa te ajute cu motorul, daca o duci la service manopera te poate duce la vreo 200 lei. This post has been edited by rralex89: 24 Feb 2009, 14:02 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
- B-19-ZGH
|
|
cristigalos |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 16 October 08 ![]() |
rralex89 acuma am venit de la masina.furaca e aia de care e prins cablu?am tras de ea in directia cablului si se misca dar dupa ce o las revine la loc.ce nu stiu e cat de mult tre sa se miste?am observat la pedala akolo unde intrat cablu de la ambreiaj niste fire rupte din el nu stiu exact dar se aude cand apas pedala k ii cam dus
24 Feb 2009, 21:05: tot eu.problema rezolvata.era cablul ros,se mai tine intr-o sarmulita,multumesc pentru sfaturi.si ink cv MAERSK cum as putea rezolva problema cu temoneria? This post has been edited by cristigalos: 24 Feb 2009, 21:05 |
--------------------
dacia
nova
gt 1999
|
|
gti98 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Asa scumpa a ajuns o furca? Bine ca ai ai scapat de schimbat!
Te cam cocoseaza demontatul motorului. Baftosule! This post has been edited by gti98: 25 Feb 2009, 15:24 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
rralex89 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 23 March 08 From: Bucuresti, Romania ![]() |
dap, demontatul motorului e 150 la viorel in berceni, in bucuresti(asta e cel mai ieftin). scuze ca n-am mai raspuns deloc. cristigalos, furca da e din tabla sau e din fier turnat? (da aia de care se prinde cablu e furca)
daca e din tabla, cand mai dai jos motoru' schimb-o si pe aia ca la un moment dat sigur o sa te lase. si e nasol sa ramai cu ea in mijlocul pustiului. Eu am ramas asa (cu o dacie 1310) la husi (aproape de granita cu moldova... sa vezi atunci distractie, mi se rupsese cablu de ambreiaj) nu e chiar asa de grav daca cand esti in mijlocul campului orice e grav. Noroc ca la dacie mai poti carpi ceva ca daca era vre-o ceva mai noua... This post has been edited by rralex89: 27 Feb 2009, 01:09 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
- B-19-ZGH
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#16
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
contactul, senzorul , sau cum vreti voi sa ii spuneti DE MERS INAPOI este actionat de un ax al cutiei de viteze atunci cand se cupleaza R. cu contactul pus si treapta R cuplata , luminile pe spate trebuie sa functioneze.
cu au nici o treaba cu inertia. daca nu sunt aprinse la cuplate atunci clar ca este prolema de senzor cablaj bec sau chiat ax actionare. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#17
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cand începi să dai cu spatele se mișcă și maneta, și tijele, și cutia. Atunci face și nu face contact.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
stn |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 November 08 ![]() |
salut am si eu o problema daca ma puteti ajuta....acum 2 zile am schimbat discu de ambreiaj ,rulmentu de presiune,coroana si bendix toate schimbate la service fara probleme...dar nu stiu din ce motiv acuma cand dau sa pornesc masina cand e rece...bendixul imi da rateuri nu prinde coroana dupa 2 3 chei incepe sa prinda...un electrician mi-a zis ca e din cauza la coroana ca nu e buna ca nu se mai fabrica cum se fabricau si asa mai departe...merge reglat electromotorul incat sa imi cupleze exact sau nu ?va rog sa ma ajutati dati-mi un raspuns pe barba.deasa@yahoo.com multumiri anticipate...
|
--------------------
Dacia
Nova
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 04:06 |