DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cablu ambreiaj sau ambreiaju?, problema

cristigalos
post 23 Feb 2009, 20:23
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 16 October 08




problema e cam asa..am plecat de pe loc si cand s-o bag in a2a am simtit k pedala s-o dus mai usor ca de obicei in jos nu mi-o intrat in viteza.o fi de la cablu??

This post has been edited by cristigalos: 23 Feb 2009, 20:25


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 23 Feb 2009, 20:28
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ridici capota și vezi...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigalos
post 23 Feb 2009, 20:35
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 16 October 08




pai am ridicat-o..si nu am obeservat nimik akolo


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 31 BRE
post 23 Feb 2009, 20:48
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 24 November 08
From: Bucuresti-Vitan




sa nu fie furca rupta wink.gif


--------------------
Dacia Nova 1999 1.6 gti - B 31 BRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigalos
post 23 Feb 2009, 20:57
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 16 October 08




b 31 bre din cauza aia poate fi pedala moale?furca aia are vreo legatura cu "intrerupatorul" de la lampile de mers inapoi?inainte functinau numa dupa ce mergem vreo cativa metri si acuma deloc?ms


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 31 BRE
post 23 Feb 2009, 21:17
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 24 November 08
From: Bucuresti-Vitan




pai daca nu-ti mai intra deloc in viteza sigur e de la furca,dar pedala moale nu stiu de la ce ar putea fi,probabil cablu rupt


--------------------
Dacia Nova 1999 1.6 gti - B 31 BRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 23 Feb 2009, 21:18
Post #7


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




radmasa.gif

Deschizi capota și te uiți la capătul furcii în timp ce un amic apasă ambreiajul. Dacă furca se mișcă probabil cablul e ok. Apoi miști furca cu mâna. Dacă se mișcă ușor, e ruptă.

Sonda de marche arriere nu are legătură cu problema actuală. Datorită jocului din timonerie, contactul e acționat doar după ce mașina capătă ceva inerție.

This post has been edited by MAERSK: 23 Feb 2009, 21:22


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 31 BRE
post 23 Feb 2009, 21:46
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 24 November 08
From: Bucuresti-Vitan




@MAERSK Sonda de marche arriere nu are legătură cu problema actuală. Datorită jocului din timonerie, contactul e acționat doar după ce mașina capătă ceva inerție.

wacko.gif la mine este exact invers,cand dau inapoi luminile de marche arriere incep sa palpaie,iar cand ma opresc lumineaza normal


--------------------
Dacia Nova 1999 1.6 gti - B 31 BRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 23 Feb 2009, 21:55
Post #9


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cauza e aceeași...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigalos
post 24 Feb 2009, 13:33
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 16 October 08




am facut cum ai zis u MAERSK am miscat de furca si se misca usor.intrebarea mea acum este cam cat ii o furca?se schimba greu?


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 24 Feb 2009, 13:54
Post #11


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai trebuie sa dai motorul jos ,daca esti priceput scapi fara sa dai si cutia jos .Dar eu cand am schimbat discul am dat si motorul si cutia si nu m-am chinuit deloc,doar ca am avut mai mult de munca (trebuie sa scoti planetarele). Ceva in degenul asta a patit Burtik4u in drum spre mare wacko.gif

This post has been edited by Neagu Ionut: 24 Feb 2009, 14:07


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rralex89
post 24 Feb 2009, 13:59
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 23 March 08
From: Bucuresti, Romania




daca ai furca din tabla, atunci ala-i motivul pentru care s-a rupt. o furca este in jur de 60-100 lei, totul este sa cumperi furca plina (turnata) cele din tabla se gasesc mai greu si sunt foarte proaste, una plina nu se rupe aproape niciodata.

nu trebuie data jos cutia, daca vrei s-o faci singur mai cheama vreo 2 prieteni sa te ajute cu motorul, daca o duci la service manopera te poate duce la vreo 200 lei.


This post has been edited by rralex89: 24 Feb 2009, 14:02


--------------------
Dacia Nova GT 1999 - B-19-ZGH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigalos
post 24 Feb 2009, 15:22
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 16 October 08




rralex89 acuma am venit de la masina.furaca e aia de care e prins cablu?am tras de ea in directia cablului si se misca dar dupa ce o las revine la loc.ce nu stiu e cat de mult tre sa se miste?am observat la pedala akolo unde intrat cablu de la ambreiaj niste fire rupte din el nu stiu exact dar se aude cand apas pedala k ii cam dus

24 Feb 2009, 21:05:
tot eu.problema rezolvata.era cablul ros,se mai tine intr-o sarmulita,multumesc pentru sfaturi.si ink cv MAERSK cum as putea rezolva problema cu temoneria?

This post has been edited by cristigalos: 24 Feb 2009, 21:05


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 25 Feb 2009, 15:22
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Asa scumpa a ajuns o furca? Bine ca ai ai scapat de schimbat!
Te cam cocoseaza demontatul motorului. Baftosule!

This post has been edited by gti98: 25 Feb 2009, 15:24


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rralex89
post 27 Feb 2009, 01:08
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 23 March 08
From: Bucuresti, Romania




dap, demontatul motorului e 150 la viorel in berceni, in bucuresti(asta e cel mai ieftin). scuze ca n-am mai raspuns deloc. cristigalos, furca da e din tabla sau e din fier turnat? (da aia de care se prinde cablu e furca)

daca e din tabla, cand mai dai jos motoru' schimb-o si pe aia ca la un moment dat sigur o sa te lase. si e nasol sa ramai cu ea in mijlocul pustiului.

Eu am ramas asa (cu o dacie 1310) la husi (aproape de granita cu moldova... sa vezi atunci distractie, mi se rupsese cablu de ambreiaj) nu e chiar asa de grav daca cand esti in mijlocul campului orice e grav.

Noroc ca la dacie mai poti carpi ceva ca daca era vre-o ceva mai noua...

This post has been edited by rralex89: 27 Feb 2009, 01:09


--------------------
Dacia Nova GT 1999 - B-19-ZGH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Feb 2009, 21:13
Post #16


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




contactul, senzorul , sau cum vreti voi sa ii spuneti DE MERS INAPOI este actionat de un ax al cutiei de viteze atunci cand se cupleaza R. cu contactul pus si treapta R cuplata , luminile pe spate trebuie sa functioneze.

cu au nici o treaba cu inertia. daca nu sunt aprinse la cuplate atunci clar ca este prolema de senzor cablaj bec sau chiat ax actionare.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Feb 2009, 21:18
Post #17


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cand începi să dai cu spatele se mișcă și maneta, și tijele, și cutia. Atunci face și nu face contact.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stn
post 5 Mar 2009, 18:15
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 November 08




salut am si eu o problema daca ma puteti ajuta....acum 2 zile am schimbat discu de ambreiaj ,rulmentu de presiune,coroana si bendix toate schimbate la service fara probleme...dar nu stiu din ce motiv acuma cand dau sa pornesc masina cand e rece...bendixul imi da rateuri nu prinde coroana dupa 2 3 chei incepe sa prinda...un electrician mi-a zis ca e din cauza la coroana ca nu e buna ca nu se mai fabrica cum se fabricau si asa mai departe...merge reglat electromotorul incat sa imi cupleze exact sau nu ?va rog sa ma ajutati dati-mi un raspuns pe barba.deasa@yahoo.com multumiri anticipate...


--------------------
Dacia Nova 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 04:06
Forum Renault