DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> duze injectoare?, porneste greu de tot la rece(1.9D)

taviandi
post 11 Dec 2008, 13:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 11 December 08




Am un papuc 1,9 D din 2003, are 48.000, l-am luat anul trecut. La pornire trancane in el ca si cum ar bate tachetii. Cum e sub 10 grade afara porneste foarte greu dimineata, la a 20-a cheie. Apoi merge normal, inclusiv pornitul. Mi-a spus cineva ca imi trebuie duze noi la injectoare. De la astea o fi? Bujiile le-am schimbat azi primavara.

This post has been edited by Ov: 11 Dec 2008, 14:01


--------------------
dacia drop side 2003/1,9 D - MS 06 NPJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 11 Dec 2008, 13:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Injectoarele se mai pot curata, dute la un ateliar specializat in diagnoza sistemului de injectie diesel, daca exista asa ceva in zona ta. Incearca sa pui in motorina un aditiv pentru curatarea injectoarelor, mai ajuta si asta.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taviandi
post 17 Dec 2008, 10:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 11 December 08




La un atelier dacia service m-au aburit ca au banc pentru injectoare, de fapt n-au, dar mi-au pus-o pe tester ca tot aveam eu o problema mai veche, imi scadea periodic turatia motorului zici ca se termina motorina si mi se aprindea martorul de la bujie pe bord. Apoi isi revenea daca schimbam viteza. Scria asa: ceva cu vana EGR, care am inteles ca e defecta la mai toate daciile astea astea, si releu circuit de incarcare sau asa ceva. Ei mi-au spus ca este electronica pompei de injectie si ca nu se poate repara. Altfel masina merge... are cineva alta idee?
Apoi au zis ca nu merge o bujie, si cand sa o scoata....era rupta partea de dupa filet inauntru. Au turat-o in toate felurile sa o arunce afara dar nimic, asa ca terbuie sa desfac chiuloasa se pare. Astept sugestii, multumesc.


--------------------
dacia drop side 2003/1,9 D - MS 06 NPJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c m i
post 18 Feb 2009, 15:44
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 15 February 09




am si eu un papuc tot 1.9 d dupa ce se incalzeste motorul nu mai lucreaza rotund am fost cu ea la 2 mecanici au unu o zis ca ii gata motorul iar celalalt ca ii nu lucreaza un injector va rog sa ma ajutati

va multumesc


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Feb 2009, 20:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ca-ti porneste greu , ar trebui, ca prima operatie sa fie, masurarea cu un ohmmetru, sau cu un bec, bujiile incandescente. Toate trebuie sa fie bune. Cu cat ai mai multe arse, cu atat porneste mai greu. Nu te lua dupa ei, ca-i pompa sau volanu' , ca-s idioti, si te vor pune in final sa cumperi si alta masina.

Injectoarele se demonteaza, se scot duzele, se spala, se inspecteaza si se ansambleaza cu mare grija si curatenie dupa care se tareaza. daca nu deschide la 135 atm. ci mai devreme, li se adauga bailagare asa de groase din tabla (0,2 0,3 ), pana se obtine presiunea de deschidere in jurul a 135 atm. si la toate egal. Unde? Sub arcuri!
Daca in loc sa pulverizeze, da jet, nu va porni, si daaaaca, nu merge regulat, scoate fum, si li se face acelasi lucru de mai sus.

18 Feb 2009, 21:09:
am si eu un papuc tot 1.9 d dupa ce se incalzeste motorul nu mai lucreaza rotund am fost cu ea la 2 mecanici au unu o zis ca ii gata motorul iar celalalt ca ii nu lucreaza un injector va rog sa ma ajutati


Ai fost la doi ce? Fi serios ! Nu te pripi , nu te grabi, ca cu d-estia o dati in bara. Motoru' n-are nimic. Aeriseste-l corect, desfa pe rand fiecare conducta si vezi diferenta (in timpul mersului), motorina curata, filtru, sa nu fi ramas bujiile incandescente conectate, filtru... Injectoarele, fa-le ce-am zis mai sus.

This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Feb 2009, 21:09


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taviandi
post 23 Feb 2009, 16:47
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 11 December 08




Multumesc pentru sfaturi, mi se par foarte pertinente.
Eu sunt din Tg-Mures, iar pe-aici, din cati mecanici cunosc eu, toti vor doar sa demonteze si sa inlocuiasca, nu vor sa caute si sa repare.
Eu nu ma pricep si nu stiu pe nimeni sa aiba banc de injectoare, dar mai caut.
Multumesc inca o data.


--------------------
dacia drop side 2003/1,9 D - MS 06 NPJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 22:25
Forum Renault