DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-a fiert motorul, simptome post traumatice?

TibiCraciun
post 3 Mar 2005, 09:20
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




QUOTE(Cib @ 2 Mar 2005, 19:14)
in momentul in care e afara foarte frig aceasta racire cu aer nfluenteaza f mult temperatura motorului prin curentii de aer care se formeaza. Intr-adevar motorul datorita termostatului ajunge la temperatura de regim intr-un anumit timp, dar asta nu inseamna ca termostatul e deschis complet si ca motorul nu are anumiti senzoi care dau alte informatii.

Consumul meu de oras e de 9,6, in cnditii de asfalt(adica fara zapada). Eu am folosit cartonul nu pentru consum ci pentru ca mergeam distante scurte si nu prea aveam caldura. Restul le-am observat in timp...

Datorita temperaturii motorului la cele cu soc automat consumul e influentat datorita socului actionat si datorita faptului ca recarile in motor sunt mai mari (rezulta bineinteles si o uzura mai mare)
*


ce curenti suplimentari s-ar putea forma in compartimentul motor in conditiile in care nu merge GMV-ul, iar viteza de deplasare e relativ mica, sa zicem sub 80? ganditi-va cat aer poate trece fortat prin radiator la viteza asta? cine crede ca punand cartonu' isi reduce consumul sau se face mai repede cald in masina, sa-l puna. sfatul meu e ca daca l-ati pus sa-l scoateti.
edit: ca-i cu soc manual, automat sau pe injectie, motorul tot va consuma mai mult pana ajunge la temperatura de regim normal.

This post has been edited by TibiCraciun: 3 Mar 2005, 09:23


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 3 Mar 2005, 09:42
Post #32


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




crede-ma ca te inseli in privinta curentului de aer. Mai cerceteaza... Eventual scoate capul pe fereastra la 60km/h si ai sa simti o parte din curenti9i de aer pe pielea ta. Daca mai e si frig...

In privinta consumului ai dreptate si nici nu am sustinut altceva, dar conteaza f mult si cat timp mergi cu motorul rece.


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 3 Mar 2005, 09:52
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




QUOTE(Cib @ 3 Mar 2005, 11:42)
crede-ma ca te inseli in privinta curentului de aer. Mai cerceteaza... Eventual scoate capul pe fereastra la 60km/h si ai sa simti o parte din curenti9i de aer pe pielea ta. Daca mai e si frig...

In privinta consumului ai dreptate si nici nu am sustinut altceva, dar conteaza f mult si cat timp mergi cu motorul rece.
*



eu zic ca daca vrem sa fim scrupulosi tre sa scot capul din masina dar sa-l bag intr-o cutie care are in partea din fata peretele format dintr-un radiator de DSN cu carton si fara carton. crezi c-ar fi mare diferenta?
n-as vrea sa transformam topicul intr-o polemica intre noi doi. si nici nu vreau sa fiu nepoliticos. zic s-o lasam balta.


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 15 Mar 2005, 10:11
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




blink.gif

La mine a fiert de cateva ori uleiul in motor, da motorul n-a avut nici pe dracu!
Ultima data in 1 februarie, cand a nins in arad si m-am dat cu masina pe zapada in parcare la Billa pana a fiert uleiul blink.gif . Apoi am lasat-o 15 minute sa se raceasca si iarasi m-am dat vre-o 20... chesti e ca a fost si vina mea ca am uitat ecranul calandru...

Tin minte ca in 2003, in decembrie, cand am fost in Parang cu masina, 5 persoane + bagaje ca nu mai puteai sa arunci un ac, pe panta dinspre petrosani spre telescaun, pe ultimii 5 km am facut raliu alaturi de un Opel Omega si un Cielo... pe jos zapada de 10 -15 cm... Iarasi a fiert uleiul, ultimii 5-6 sute de metri i-am facut in vit 1 in 6000 de ture wacko.gif !!! Iarasi motorul n-a avut nici pe dreacu!


Scuze de off-topic wub.gif


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 15 Mar 2005, 18:29
Post #35


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




tovarasu... vorbim aici de motoare cu racire cu apa nu de motaore cu racire cu aer care merg prin definitie mai calde...


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p2kadip
post 1 Oct 2010, 23:55
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 14 September 09




Salut, in noaptea asta am venit de la bucuresti la turnu magurele(teleorman) si pe la jumatate drumului, am vazut ca sa aprins becul ca sa fiert apa in bord si nivelul apei era la maxim de sus..am oprit..am vazut k numai aveam apa pentru k o scotea pe la capacul de la borcan..a sarit si chestia aia cu arc a ramas asa gaurica in capac...am pus apa..am asteptat sa se raceasca..am plecat..dar din nou la 5-10 km sa fiert apa din nou..iar scazuse sub minim iar am pus..si tot asa
Aveti vreo idee din ce cauza creste apa asa rau?
radiatorul de racire..porneste cum trebuie, dar nu face fata


--------------------
Dacia Supernova 2001/Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 2 Oct 2010, 00:01
Post #37


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Termostat blocat pe inchis?


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 2 Oct 2010, 08:29
Post #38


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




In prima faza verifica termostatul sa nu se fi blocat.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p2kadip
post 2 Oct 2010, 09:13
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 14 September 09




am scos termostatul si nu mai fierbe smile.gif


--------------------
Dacia Supernova 2001/Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Oct 2010, 09:32
Post #40


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai si pune altu de 82 de grade scoti tot lichidul de racire bagi altu nou amestec de glaceol tip d si apa distilata in proportie egala si incarci instalatia.
Dupa aceea o aerisire si gata.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 2 Oct 2010, 09:40
Post #41


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Termostat klaxcar inceput deschidere 89 de grade ( nu 82 ! ) la fel ca si cel original de uzina gasesti la 15-20, sau termostat original, la 20-30 ron.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 07:53
Forum Renault