DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se incinge

cosmin_2300
post 23 Dec 2009, 20:44
Post #31


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Din cate stiu eu ( poate gresesc ) , GMV are 2 sigurante ! Una pt treapta 1 si una pt treapta 2 ... poate la tine e arsa cea pt treapta 2 !


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 23 Dec 2009, 22:29
Post #32


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Autoturismele ce au in dotare instalatie de aer conditionat, au gmv cu 2 trepte de viteza. Mai exact treapta 1 (turatie mai scazuta), porneste impreuna cu actionarea instalatiei de racire (ac), indiferente de temperatura apei in radiator. Asta pentru a conferi un randament mai bun al aerului rece. Si... treapta 2, sau treapta "mare" , care porneste cand temperatura apei depaseste 102 grade celsius .

Nu sunt sigur daca cele fara ac au 2 trepte. Din ce am citit in manual treapta 1 ar trebui sa functioneze si atunci cand temperatura apei depaseste 96 grade celsius... Sunt sigur insa, dupa ce am observat si la mine, treaba cu pornirea treptei 1 (treapta mica) la actionarea ac-ului, si a treptei 2 (treapta mare) atunci cand acul de la apa ajunge maxim sus.



--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Dec 2009, 08:26
Post #33


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




cle fara ac au o singura treapta si atat.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 24 Dec 2009, 08:52
Post #34


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Aham, multam' pentru lamurire... nu eram sigur. In orice caz ventilatorul de la cele fara ac este mult mai mic fata de cel de la masinile cu ac, asta pentru ca are de "racit" doar un singur radiator, fata de doua radiatoare, cat au cele cu ac (unul pentru ac si cel pentru sistemul de racire). Este si mult mai silentios, la treapta 2 nu se aude asa de tare precum treapta 2 de la cele cu ac.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 25 Dec 2009, 15:19
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




mi se pare aiurea sa fie releul pentru treapta 2 si sa se incinga la -5 grade afara.. o sa verific dar de obicei racirea se face din termostat pe vremea asta. poate cineva sa imi puna si mie o poza cu ceasu din bord sa vad si eu cum va sta voua la mers in oras pe vremea asta? la mine la drum lung sta la jumatate dar in oras sky high


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Dec 2009, 18:48
Post #36


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




intai verifica daca ventilatorul mai e bun si mai bine spus rezistentele de la ventilator dupa aceea releul si in final ajungi la termostat.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 25 Dec 2009, 23:27
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




QUOTE(djasu82 @ 25 Dec 2009, 18:48)
intai verifica daca ventilatorul mai e bun si mai bine spus rezistentele de la ventilator dupa aceea releul si in final ajungi la termostat.
*



Daca ai citi inainte de a posta am spus ca sunt noi radiatoarele si GMV-ul, si am vazut gmv-ul functionand cand pornesc ac-ul sau cand ajunge apa la temperatura dar se opreste imediat.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
copilas_dulce
post 15 Jan 2010, 13:38
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 18 November 09




Cred ca nu m-am exprimat corect, borcanul pentru lichidul de racire nu mai are dop (presiune cred ca nu se mai face) iar vara pierdeam foarte multa apa din cauza ca apa se evapora, cand era rece si ii umpleam borcanul pica cate un strop la 10-20 secunde deci nu cred ca este crater acolo. Apa se vedea ca curge pe partea pasagerului pe unde sunt doua curele. O perioada nu mai scadea apa si nici nu se mai incinta masina cand mergeam cu aerul conditionat pornit dar dupa un timp nu a mai mers nici chestia asta. Am vazut pe net o solutie STOP LEAK pentru radiator si vreau sa o cumpar si sa o torn in borcanul acela pentru lichidul de racire pentru ca eu cred ca sunt cateva fisuri pe tevi sau cine stiu unde, radiatorul nu are nici un fel de scurgere. I-am luat si 2l antigel si 2l apa demineralizata, dar nu stiu cum sa pun si in ce ordine. Prin anumite locuri scrie sa incalzesc motorul prima data, in alte locuri sa fie motorul rece. Voi cum ma sfatuiti sa fac si ce sa pun prima oara, antigel+apa sau STOP LEAK ? Mersi anticipat


--------------------
Dacia SuperNova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 15 Jan 2010, 14:08
Post #39


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




1. Nu sunt curele, sunt tevile radiatorului (caloriferului) pentru incalzire interior.
2. Cumpara naibii un buson pentru vasul lichidului de racire. Costa 7 LEI !!!! blink.gif
3. Daca ai pierderi pe la calorifer, schimba caloriferul.
4. Solutiile de genul stop leak nu sunt recomandate pentru ca pe langa faptul ca se depun unde ar trebui, se depun evident si unde nu trebuie, cum ar fi pe tevile instalatiei sau prin radiator.


Te sfatuiesc sa schimbi caloriferul si evident lichidul de racire. Caloriferul costa 50-60 de lei, cel de srl (polonez) sau 100-120 cel de uzina ( "original" ).


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
copilas_dulce
post 15 Jan 2010, 15:16
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 18 November 09




Nu stiu de unde sa cumpar busonul. Nu stiu unde e caloriferul, scurgerea se produce prin fata pe langa motor unde nu cred ca e calorifer. Curge pe langa motor, intre motor si radiator undeva. Astazi am pus apa sa vad daca mai curge pt ca nu a mai mers cu ea de luni de zile si mi-a curs toata apa, cred ca acele mici fisuri sau marit excesiv


--------------------
Dacia SuperNova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 15 Jan 2010, 15:54
Post #41


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Busonul se cumpara de la.... piese auto. Caloriferul este in interior la picioarele pasagerului dreapta, mai exact in spatele mastii laterale, sau sub torpedou in stanga.

Daca spui ca ai pierderi intre motor si radiator, cred ca ai pierderi la suportul termostat. Am mai vazut cateva cazuri similare. Roaga un prieten sa stea in masina, sa accelereze, si uita-te la motor pe unde ai pierderi. Sau poate ca ai un furtun fisurat. Orice este posibil.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 18 Jan 2010, 20:07
Post #42


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 450
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




In comert sunt 2 tipuri de termostate:
unele care deschid dupa 83-84 grade celsius , altele care deschid dupa 88-89 grade celsius dry.gif


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pandispan
post 27 Jan 2010, 20:08
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 29 May 07




Va rog sa imi dati o idee pentru ca am urmatoarea problema:

Pe frigul asta (-5 grade) am pornit dimineata masina... am dat drumul la caldura, si am inceput sa o curat de zapada...

Cu toate ca motorul nu a stat DECAT LA RELANTI, acul de temperatura a apei a ajuns la La NIVELUL LA CARE A PORNIT VENTILATORUL... de unul singur... dupa ce a pornit ventiatorul, a scazut temperatura, a ajuns la jumatate (spre ora 9, acolo unde sta deobicei) dupa care, in urmatoarele 10 min... a ajuns iar la nivelul mai de sus (10.30 sa zicem), unde iar a pornit ventilatorul.... si tot asa.


Mi se pare foarte anormal, mai ales ca nu era turata, si mai ales ca afara e f frig.

Pot sa circul cu ea, sau o sa ard ceva la motor, fierband apa? Oare ce are?

PS: am auzit ceva legat de garnitura de chiulasa care nu mai etanseaza corect si vaporii incinsi de la motor ajung spre antigel... poate fi corect?

This post has been edited by pandispan: 27 Jan 2010, 20:13


--------------------
Dacia Supernova Confort 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 27 Jan 2010, 20:11
Post #44


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




dopuri de gheatza ?


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 27 Jan 2010, 20:21
Post #45


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




patesti asta si daca ai termostatul defect sau daca ai aer in instalatie.
Ai umblat de curand la lichidul de racire?


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jan 2010, 21:02
Post #46


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




poate are termostatul blocat , aerul din instalatie se elimina si singur prin vasul de expansiune sau manual pe la robinet evident dupa ce s-a incalzit motorul si a atins 80 de grade .Dupa o ventilatie a radiatorului mare cu ventilatorul masini se opreste motorul si se face aerisiere pe la robinet evident busonul desfacut de la vasul de expansiune. Asta in caz daca lucreaza si termostatul .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 27 Jan 2010, 21:54
Post #47


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Radiatorul era incins? Poate fi si senzorul temperatura apa defect. Ai antigel in concentratie 50% sau mai putin?


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pandispan
post 28 Jan 2010, 14:50
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 29 May 07




Antigelul (Glaceol RX tip D) e in concentratie 50% - 50% cu apa distilata.

Radiatorul... nu stiu cat de cald era.

Maine o sa o vada un mecanic, sper sa aiba un raspuns, si o sa spun aici daca se ajunge la o concluzie. Credeam ca e o problema cu care v-ati intalnit si voi, si ca e o solutie standard, gen "inlocuieste termostatul" sau "inlocuieste garnitura chiulasa".


--------------------
Dacia Supernova Confort 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 28 Jan 2010, 18:11
Post #49


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Asteptam si noi sa vedem ce ai gasit.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 29 Jan 2010, 10:06
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Clar e termostatul.

29 Jan 2010, 08:07:
Senzorul nu are cum sa fie, ca ar fi ramas mereu pe temperatura inalta, si atunci ar fi mers in continua electroventilatorul.


This post has been edited by Hacker: 29 Jan 2010, 10:07


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 29 Jan 2010, 12:03
Post #51


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Sau, s-a depresurizat instalația de răcire. Adică, mai pe înțelesul tututor, e o șansă mare să fie probleme la supapa capacului vasului de expansiune.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 10:01
Forum Renault