DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> relanti-ul urca si scade la cald, sa fie de la sonda?

adită
post 27 Feb 2009, 09:09
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




salutare!am dat search...dar nimic identic ca la mine!am vazut ca la toti urca relanti-ul la rece! eh la mine face asta la cald!faza e ca na,nu face mereu!ce se intampla.....relantiul are variatii...imi urca fff putin cam cu 50-100rpm si dupa scade iar la normal...chestia asta se intampla la 2-3 secunde si o tine asa mereu!
intrebare ca sa nu ne intindem pe zeci de pagini...sa fie de la sonda lambda?mentionez ca cea din aval e dusa! sad.gif


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 Feb 2009, 09:36
Post #2


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Eu imi aduc aminte ca atunci cand aveam supernova (1.4 75 cai) am curatat senzorul de turatie. Acesta prinde pilitura si mizerie si nu mai citeste corect impulsurile. Acest senzor se gaseste in partea dreapta a motorului (la mana dreapta cand stai cu capota deschisa si te uiti din fata masinii). Se desfac 2 suruburi (parca de 10, nu mai stiu exact), se scoate senzorul (care e o tabla) si se curata, apoi se monteaza la loc. Atentie ca are si un fir cu o mufa.
Sper sa te ajute, incearca operatiunea asta ca nu te costa, pe urma daca nu se rezolva mai vedem.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 27 Feb 2009, 10:00
Post #3


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




nu este nici o problema.... e normal sa urce pentru a compensa spre exemplu pierderea de putere datorata actionarii servodirectiei hidraulice, care franeaza motorul...

experiment: stai pe loc cu motorul pornit... incearca sa misti usor volanul intr-o directie doar cat sa opuna rezistenta la mana... vei constata ca turatia urca 50-100 rot/min pentru 2-3 secunde apoi revine... idem daca pornesti consumatori electrici importanti cum ar fi dezaburirea lunetei...

deci micile variatii sunt normale !


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 27 Feb 2009, 13:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




da stiam asta cu,consumatorii ,cu servodirectia....dar chiar daca nu misc de volan...tot urca si am uitata sa zic ca atunci cand urca turatia se simte si in masina o trepidatie

27 Feb 2009, 13:30:
Andy_ACS...o sa incerc sa curat senzorul de turatie ca vb ta nu ma costa nimic! sper sa nu fac vreo prostie tongue.gif !

27 Feb 2009, 16:24:
acum ca sa nu fac prostia de care ziceam.. care e senzorul de turatie?cel incercuit?...faza e ca nu vad in ce e prins daca e acela?

This post has been edited by adită: 27 Feb 2009, 16:24

Attached thumbnail(s)
DSCF1161fro.JPG ( Size: 342.58k ) Number of downloads: 506


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Feb 2009, 16:26
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




senzoruld e turatie e ala de sub cel incercuit, ala cu mufa bleu.
Ala incercuit e senzorul de temperatura


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 27 Feb 2009, 16:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




ms mult klaus!esti de mare ajutor!inca o data iti multumesc! smile.gif

27 Feb 2009, 18:21:
am curatat senzorul si din pacate face la fel sad.gif !

This post has been edited by adită: 27 Feb 2009, 18:21


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razi3l
post 27 Feb 2009, 18:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 5 February 08
From: Bucuresti




Ma indoiesc ca manifestarea in cauza se datoreaza senzorului de turatie. Daca tot ai mentionat de sonda lambda, propun sa verifici functionarea lor cu exactitate pe un tester. Nu se stie de ce valoare a tensiunii tine cont acum ECU. Ai mai putea sa verifici daca ai 12V pe comanda electrovalvei purjare canistra. Intrucat este integrata in canistra, defectul se poate vedea numai pe tester. Cu toate ca aceasta primeste comanda predominant atunci cand motorul este turat / in sarcina, circuitul folosindu-se pentru retur combustibil, se pare ca totusi, are o legatura ascunsa si cu relantiul neregulat.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2006 - B-63-ZPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 03:38
Forum Renault