DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turatii variate la relanti, am ramas fara solutii

yon
post 1 Mar 2009, 13:30
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




furtunul ala nu este pt a sufla pe el ci pt sistemul vacumatic de la caldura, tu ai bord cn si toate comenzile de dirijare ale aerului cald se fac cu ajutorul vacumului, vezi ca sa discutat f mult despre acel sistem pe aici. deci este normal ca sa nu poti sufla in el. la tine cred ca problema este de la servofrana, probabil ca este membrana sparta, stranguleaza furtunul de la servo si vezi cum se imbunatateste mersul motorului. bafta!


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 1 Mar 2009, 13:36
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




pai furtunul de la servo frana nu este ala care se vede in poza (cele 2 furtune care intra ambele in T)... ??? si unde se afla membrana?


1 Mar 2009, 14:00:
degeaba strangulez furtunul, ca nu se simte nici o diferenta.... desi, cum am zis, cand calc frana de mai multe ori consecutiv, scade turatia foarte mult, mai mai sa moare motorul... sad.gif

This post has been edited by crissoo7: 1 Mar 2009, 14:00


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 1 Mar 2009, 14:31
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




servofrana.naspa problema.de obicei se "remediaza" prin inlocuire:(
cand calci pedala de frana se aude un fasait ceva?


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 1 Mar 2009, 14:34
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




nu se aude nimic cand calc frana

<span class='edit'>1 Mar 2009, 14:56:</span>
LE: apropo de fasait, se aude un fasait continuu, in momentul in care umblu la levierul ala de directionat aerul si il dau tare spre dreapta... cand sta in stanga nu se aude nimic..

1 Mar 2009, 18:08:
am mai facut o verificare: in timp ce motorul mergea, am scos de tot furtunul de la servofrana de pe stutul din galerie, l-am astupat cu un deget, simteam o aspiratie foarte puternica la deget, dar relantiul nu prezenta nici o diferenta, tot asa instabil mergea. Mi-a mai venit in cap o varianta: e posibil sa fie de la culbutori???

This post has been edited by crissoo7: 1 Mar 2009, 18:08


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Mar 2009, 08:28
Post #35


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




DA , si inca cum ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 10:06
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




imi recomanda cineva niste lere de reglat cubutori... ?? ceva o firma.. nu ma pricep... si de care sa cumpar..


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Mar 2009, 14:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si-ti mai recomand sa verifici si nivelul in CNC, nu cumva e mic? atunci scade mult turatia la frinarea din mers (nu pe loc).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 16:01
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




eu ma refeream ca scade turatia la relanti, atunci cand calc frana de mai multe ori, stand pe loc, nu in mers. Banuiesc ca scade si in mers, dar n-am apucat sa pun frana de mai multe ori consecutiv, in mers. Apropo de nivel in CNC, ce valori trebuie sa aiba acesta?


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 2 Mar 2009, 16:24
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




aceeasi problema o am si eu ,am schimbat tot ce tine de aprindere ,carburator curatat si tot asa face nu sta la relanti,sincer numai stiu ce sa mai fac,dati-mi niste idei


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 16:27
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




la mine urmeaza sa-mi reglez culbutorii... si am sa verific si pompa de benzina... daca da rezultate te anunt


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 2 Mar 2009, 18:46
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




motoru e reglat,azi am fost la un mecanic si mi-a pus o saiba la surubu de relanti si acu merge mai bn,l-am intrebat de ce pune,si a zis ca sa mearga mai rotund la relanti?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 18:54
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




am auzit tot felul de discutii in legatura cu acea saiba, unii zic ca ar consuma mai mult, altii zic ca e bine sa fie acolo.. si eu am avut o saiba pusa de un mecanic, dar acum recent am scos-o, la mine nu se simte nici o diferenta. La tine chiar nu mai oscileaza relanti-ul??


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 2 Mar 2009, 20:13
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




ba da dar foarte putin,deci inainte oscila de la 1000 la 600 si acuma de la 1000 la 900 deci sa inteleg ca saiba face bine la dacie


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Mar 2009, 20:38
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Face o laie, saiba aia are ca rezultat doar imbogatirea amstecului pe care il si da peste cap.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 20:42
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




Eu mai am observat o kestie la mine... cand sta la relanti si oscileaza turatia, dupa ce o accelerez un pic, merge rotund vreo 4-5 secunde (fara oscilatii), dupa care iar incepe sa oscileze... de la ce-o fi si asta?



--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 2 Mar 2009, 21:01
Post #46


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




aveti carburatoarele infundate....tare si tu si mario 86, deaia i-a pus mecanicu ala de 2 bani saiba, asa ceva nu se face niciodata, dai peste cap tot mersu carburatorului, da pentru el ii bine ca merge si asa si mai si minte ca o sa ai relanti mai stabil... mad.gif


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 21:06
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




QUOTE(nelu_1985 @ 2 Mar 2009, 21:01)
aveti carburatoarele infundate....tare si tu si mario 86, deaia i-a pus mecanicu ala de 2 bani saiba, asa ceva nu se face niciodata, dai peste cap tot mersu carburatorului, da pentru el ii bine ca merge si asa si mai si minte ca o sa ai relanti mai stabil... mad.gif
*



O mai fi infundat carburatorul dupa ce l-am tinut o zi intreaga in decarbusolv, si apoi curatat si suflat aer comprimat prin toate orificiile???? ce zici nelule?? unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 2 Mar 2009, 21:16
Post #48


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




daca nu mai e infundat....aer fals sau jiglor relanti decalibrat, sau parte de aprindere fise, bujii, bobina, masoara rezistenta fiselor, a bobinei, pune bujii noi cu distanta 0.7-0.8, regleaza avansu static, verifica functionalitatea capsulei de avans vacumatic, platina la 0.4 mm, capac delco intact....si nu in ultimul rand condensatorul


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 2 Mar 2009, 21:22
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




facute toate operatiunile spuse de tine nelu_1985,dar ghici ce s'a mai facut in plus?/???smile.gif))
vreo 3 seturi de jicloare cumparate din comert schimbate in timp fffff scurt...nici unul nu seama cu celalalt...(stim cu totii cum se fac jicloarele in ziua de azi tongue.gif )


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 2 Mar 2009, 21:24
Post #50


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




cine va pune sa le cumparati nu stiu, eu si multi altii au spus de nenumarate ori sa nu dati banii pe jigloare din comert


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 2 Mar 2009, 21:27
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




vorba aia...tot patitul e invatat.:Drezolvare se gaseste in cele din urma,dar oricum ar fi,o fluctuatie de turatie la relanti(ma refer sa varieze periodic intre 2 liniute tine deja de un motor cu uzura aproape zero..)deci,vrei calitate,nu te zgarcesti,asta daca nu mergi pe ideea "e dacie,nu ai ce'i face"..


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 21:30
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




QUOTE(nelu_1985 @ 2 Mar 2009, 21:16)
daca nu mai e infundat....aer fals sau jiglor relanti decalibrat, sau parte de aprindere fise, bujii, bobina, masoara rezistenta fiselor, a bobinei, pune bujii noi cu distanta 0.7-0.8, regleaza avansu static, verifica functionalitatea capsulei de avans vacumatic, platina la 0.4 mm, capac delco intact....si nu in ultimul rand condensatorul
*



Am uitat sa precizez ca carburatorul nu are cum sa fie de vina pt. asta... l-am verificat punand-ul zilele trecute pe alta masina (inainte de a fi curatat).. si masina mergea fara nici o problema la relanti cu carbu' meu... fara oscilatii

1. Aer fals nu vad pe unde ar putea sa traga, am verificat toate orificile, inclus ala de servo-frana... daca citesti mai in spatele topicului, ai sa vezi am precizat despre asta.
2. Jiglor relanti decalibrat??? ce mai inseamna si asta... jiglorul e curatat cand am curatat carburatorul, nu e infundat deloc...
3. fisele sunt bune, le-am verificat si la alta masina
4. Bujiile sunt NOI sinterom, cumparate acum cateva zile, sunt foarte bune.. imi da scanteie la fiecare bujie, se simte cand scot pe rand fisele..
5. Bobina eu zic ca e buna.. e din aia cu ulei, de Sfantu Gheorghe.. neagra... e o scula buna.. intr'adevar n-am masurat rezistenta nici a fiselor nici a bobinei.. dar tinand cont ca fisele le-am verificat si la alta masina si bobina e o scula buna.. nu cred ca e de acolo.. aa.. si in plus am aprindere electronica...
6. bujiile sunt reglate la 0.6, dar nu cred ca din cauza asta oscileaza relanti-ul.. hai sa fim seriosi...
7. avansul static l-am reglat in mai multe feluri.. o data cu ajutorul aprinderei electronice... am fisa tehnica a aprinderii si zice acolo exact cum reglezi avansul cu aceasta... apoi l-am reglat si cu bujia la un cm de caroserie... deci e reglat bine zic eu...
8. Capsula aia de avans vacuumatic chiar nu stiu cum sa o verific, dar un lucru cert e ca atunci cand scot furtunasul ala care vine bagat in ea, scade turatia, iar cand il bag inapoi creste turatia signifiant, dar tot cu oscilatii (~700 ture - 1000-1100 ture), deci nu cred ca e defecta, pare ca isi face treaba
9. Platina este reglata la 0.4 si e buna... , capacul delcoului e nou, dar l-am verificat si nu am vazut nici o crapatura sau ceva...
10. Condensator?? ala de pe delcou l-am scos din moment ce am aprindere electronica....

sad.gif sad.gif sad.gif .. mai astept in continuare si alte solutii... totusi eu ma gandesc la culbutorii aia.....


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 2 Mar 2009, 21:30
Post #53


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




se poate face sa mearga ceas, dar cum ai zis si tu costa...(era pt candyman)
@ crissoo, vezi ca distanta la bujii tre sa fie 0.8 mm. masori rezistenta in primarul bobinei minim 3 ohmi, nu e voie sa folosesti bobina cu rezistenta mai mica de atat sau cu rezistenta aditionala scurtcircuitata in cazul in care-i de oltcit, fisele sa nu aiba rezist mai mare de 4 kohmi

This post has been edited by nelu_1985: 2 Mar 2009, 21:39


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 21:34
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




QUOTE(nelu_1985 @ 2 Mar 2009, 21:30)
se poate face sa mearga ceas, dar cum ai zis si tu costa...
*



ce sa coste asa mult, reglarea culbutorilor, la asta ma ajuta un prieten.. am inteles ca nu e chiar atat de greu..


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssst
post 2 Mar 2009, 21:36
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 April 08




sincer ,am 3 jiglere de peste 10 ani intr-o cutie de scule a tatei, am mai cumparat cateva din comert si pana nu am pus 2(doua)saibe nu am reusit sa tin relantiul...
multi se plang de calitatea pieselor asa ca le imbunatatim smile.gif da si cu,calti merge.
pe cuvant


--------------------
dacia 1310 1998 - AG 85 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 21:45
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




QUOTE(ssst @ 2 Mar 2009, 21:36)
sincer ,am 3 jiglere de peste 10 ani intr-o cutie de scule a tatei, am mai cumparat cateva din comert si pana nu am pus 2(doua)saibe nu am reusit sa tin relantiul...
multi se plang de calitatea pieselor asa ca le imbunatatim smile.gif  da si cu,calti merge.
pe cuvant
*



jigloarele alea care le ai de 10 ani nu sunt bune?? de ce mai pui saibe?


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 2 Mar 2009, 21:48
Post #57


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




vezi ca am editat mai sus


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssst
post 2 Mar 2009, 22:14
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 April 08




tocmai de asta zic... sunt jiglere de la uzina dacia...tatal meu a lucrat vreo 30 de ani acolo , eu de 3... si tot nu sunt bune...daca le infiletez de tot merge prost ... daca nu le infiletez de tot merge mai bine si chiar urca in turatie cu 2-300 ... de aceea am saibele acelea... nu stiu care este baiul dar... asa merge


--------------------
dacia 1310 1998 - AG 85 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 2 Mar 2009, 22:26
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




jiglorul ala de relanti... cand il desfiletez jumatate de tura, creste turatia vreo cateva secunde, si iar revine la turatia initiala... si oscileaza...


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 2 Mar 2009, 22:35
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




nelu am curatat carburatoru,tot ce tine de aprindere e nou pe ea da si tu un sfat ce ar putea sa aiba,si asa ca ma oftic acuma ca i-am mai dat si bani la mecanic si am plecat la o tura in seara asta cu ea si tot naspa merge vibreaza toata masina cand sta la 1000 cand da sa moara si tot asa face,deja ma dispera ca numai stiu ce sa ii mai fac,de mecanici m-am saturat ca aia numai bani vreau nu sa faca treaba

2 Mar 2009, 22:36:
mecanicu mai zicea ca e dacie asa trebuie sa mearga si eu i-am zis ca pana acu 2 zile nu facea asa si m-am lamurit si cu el,m-ai caut altu,cred ca pan la urma ma duc la dacia service

This post has been edited by Mario 86: 2 Mar 2009, 22:36


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 18:13
Forum Renault