1,6 16v sau diesel?, strict referitor la fiabilitate
![]() ![]() ![]() |
1,6 16v sau diesel?, strict referitor la fiabilitate
Laurentziu83 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
BZN |
![]()
Post
#32
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
In 2007 cand am ales diesel am facut-o pt ca am avut ocazia sa conduc unul - atunci am observat ca se conduce foarte usor. Acum , vreau un motor mai putin zgomotos, mai fiabil, mai putin sensibil la combustibili si turatii reduse, sa nu mai raman cu mirosul in maini dupa o alimentare la pompa... Repet, dci-ul m-a surprins placut si sper sa nu fiu dezamagit de 16v. Astept pareri contra acestei motorizari, daca exista
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#33
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
zanga |
![]()
Post
#34
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(BZN @ 1 Mar 2009, 18:44) In 2007 cand am ales diesel am facut-o pt ca am avut ocazia sa conduc unul - atunci am observat ca se conduce foarte usor. Cum e asta cu condusul usor, e vreo diferenta notabila intre benzinare si diesel?Ce are una si nu are cealalta de se conduce asa usor? On topic: 1.6 16v This post has been edited by zanga: 1 Mar 2009, 19:36 |
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#35
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eh, datorită cuplului, nu e necesar să schimbi treptele de viteză la fel de des precum la benzină. Asta spun cei mai comozi și cărora nu le pasă că vor ajunge să învețe forțat ce e acela EGR mai târziu...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
BZN |
![]()
Post
#36
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
@zanga - probabil cuplul motor, ambreiajul hidraulic....
@MAERSK -corect, uite asta e un motiv pt care ma indrept spre benzinar... This post has been edited by BZN: 1 Mar 2009, 20:16 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
bossake |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(slider2 @ 1 Mar 2009, 17:59) ieri am condus un 1.5 65cp si nu discuta cu un 1.4 75cp, din punct de vedere al acceleratiei, dar nu stiu daca poate "face" si un 1.6 90cp, deci.... E doar o senzatie iti zic 100%. Cel de 65cp nu are nicio sansa la o liniutza cu 1.4 ![]() ![]() ontopic: Si eu recomand 16v daca nu mergi prea mult. Daca mergi mult, si mai ales urban, balantza se mai inclina un pic, insa tot pe benzina as merge.mai ieftin la cumparare, mai puternic, eventuale probleme mai putine,combustibil mai ieftin, revizii mai rare etc ![]() This post has been edited by bossake: 1 Mar 2009, 20:26 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#38
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(bossake @ 1 Mar 2009, 20:24) E doar o senzatie iti zic 100%. Cel de 65cp nu are nicio sansa la o liniutza cu 1.4 ![]() ![]() eu nu vorbeam de liniute. pe mn la o masina ma intereseaza sa imi asigure rezerve de putere suficiente pentru a face depasiri in deplina siguranta. nu sunt "reisar", n-am facut niciodata o liniuta cu nimeni, si nici n-am de gand sa fac. 1.5 65cp este peste 1.4 in depasiri, accelerand mult mai usor. poate si 1.4 ar tine pasul, dar trebuie sa retrogradezi chiar cu 2 trepte de viteza. deci abilitatea de a accelera intr-un stil de condus nu foarte agresiv, combinat cu un consum redus, chiar in cazul unui stil de condus mai agresiv, il face pe 1.5 65cp sa fie peste 1.4. intre 1.6 16v si 1.5 85cp este cam acelasi situatie, dar eu as alege benzinarul, prietenii stiu de ce ![]() This post has been edited by slider2: 1 Mar 2009, 20:53 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
sonykel |
![]()
Post
#39
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
ca posesor de 1.6 16v as zice tot 16v...
la 6luni dupa ce mi-am luat masina eram dezamagit si regretam alegerea , nu ca nu as fi fost multumit de masina , ba din contra eram fff multumit... dar toata lumea lauda 1.5 dci(85cp)... si ce sa fac , m-am dus la dealer la drive test , si mi-a placut pana cand a intrat in limitare in punctul in care 1.6 16v incepea sa traga si am zis in sine(inferioara n-am dece sa-i dau , superioara nu-i bine ca eram in panta) am mai condus-o putin si trepidatiile si zgomotul m-au facut sa-mi doresc sa ajung cat mai urgent in parcare la dealer unde era valvaru meu. nu zic ca dci 85 nu e ok ba da e ok , dar ptr mine ar fi o masina de pensionare , parerea mea strict personala , sau poate nu stiu eu sa conduc un dci(ceea ce e foooarte posibil) Oricum ziceau multi ca de 1.6 16v nu sa auzit ca avand probleme , daca e so luam statistic e si cel mai slab vandut motor... acum doamne fereste sa patesc si eu ceva , dar ar trebui luat in considerare si lucru asta. |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#40
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Băi, judecând după zgomotul și fumul făcut de dci, tdi, tdci și compania, ar trebui ca toți șoferii acestor mașini să aibă categoria tractor în permis.
This post has been edited by MAERSK: 1 Mar 2009, 21:22 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
slider2 |
![]()
Post
#41
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(sonykel @ 1 Mar 2009, 21:18) Oricum ziceau multi ca de 1.6 16v nu sa auzit ca avand probleme , daca e so luam statistic e si cel mai slab vandut motor... acum doamne fereste sa patesc si eu ceva , dar ar trebui luat in considerare si lucru asta. am un tovaras cu un logan 1.6 16v de 2 ani, n-a avut niciodata nici cea mai mica problema legata de motor. si tipul nu prea o menajeaza. megane-ul din semnatura are acelasi motor, doar ca are o norma de poluare mai veche. in aproape 9 ani de la fabricatie si 140.000km, in afara de consumabile, la motor nu s-a schimbat nimic. cu masina s-a carat greutate constant, s-a mers agresiv, si vara si iarna, si n-a "schitat" nimic niciodata. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#42
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Cand am fost sa imi iau loganul, ma facut test drive la dealer cu 1.6 mpi, 1.5DCI, 1.5DCI cu i-ul rosu, 1.6 16V, si le-am loat prin eliminare
1.6mpi comparativ cu predecesorul sau 1.4 mpi merge bine pe logan, adica are si loganul putina vlaga, trage si el mei bine, 1.5DCI si 1.5DCI(rosu) zgomotoase in draci (tractor style) vibreaza in toate felurile (Drop Side 1.9D style) 1.6 16V zgomot frumos in ture, trage bine, nu este zgomotos (cel putin al meu), singurul lucru care nu mi-a convenit pe masina care am condus-o a fost consumul, care aparent difera fata de masina pe care am comandat-o, avand un consum mai linistit fata de loganul de test drive. Am mers cu loganul ca pensionarul dar si in forja, am urcat si am coborat cu el, am mers non-stop multi km cu el cu acele peste cap in stilul in care opream masina si se auze evacuarea cum trosneste, daca il bagam prin apa iese abur de la discuri si tamburi, din evacuare, dar din cate vad rezista, face fata abuzurilor mele la care il supun cateodata.... Apropos ce nu imi place la 1.4mpi si 1.6mpi Scuipa pe toba apa de parca ar avea apa in loc de benzina ![]() Ca posesor de 1.6 16V care a condus toate natiile de logan de test drive dar si de la servici, recomand Valvosul ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
BZN |
![]()
Post
#43
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Mai am putin si ma hotarasc
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
slider2 |
![]()
Post
#44
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
daca te duci la un test drive cu un 16v, daca te lasa dealerul, urca acul turometrului peste 3500rpm, ca sa vezi ce stie. daca se poate incearca un 5000rpm in treapta II, dar vezi ca o sa ai cam 80km/h in situatia respectiva. mi s-a facut pofta de alergat masina
![]() |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#45
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
nu trebuie sa te lase neaparat, eu i-am spus ca eu chiar vreau sa imi cumpar si sa ma lase sa vad ce poate
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
BZN |
![]()
Post
#46
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
O sa ma fac ca mi-a scapat (bagat) piciorul...
![]() Pe bune, imi place viteza, circul destul de repede, dar dupa experienta traita acum cateva zile, cel putin o perioada o las mai moale...Multam! LE mai ales pe rampa/panta/viraje, nu atat pe linie dreapta. This post has been edited by BZN: 1 Mar 2009, 22:22 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#47
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
singura buba care o are, este ca in service se chinuie putin mecanicul sa iti schimbe uleiul si filtrul
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
emil_t |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
16v-le e facut in spania din cate stiu, comparativ cu celelate in ro, si 90% din cuplu e disponibil de la 2.000rpm, pot sa confirm, peste 2000 de ture trage bine. si cu consumu, da e mare, 10 in oras mers de pensionar, azi am scos 8.5l/100 in oras in 10 km cat am mers, oricum erau ceva masini dar era destul de lejer, cand coboram o tineam peste 1500 ture ca din loganurile cu consum instant numai peste turatia asta scoate consum instant 0.0 si lasa sa curga de la sine, in afara cu mers de pensionar am scos in 145 km 5.9l/100
sincer n-are rost diesel, daca nu faci multi kilometri si nu mergi la consum (ca sa-ti scoti bani din diferenta) 16v all the way. pana acum cu motorul nu au fost probleme ,la aerul conditionat se auzeau ceva sunet, 42000km, si crede-ma ii condus destul de vioi prin oras, 3500-4500, nu de mine, eu tin sub 2500. This post has been edited by emil_t: 1 Mar 2009, 22:41 |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
Asi |
![]()
Post
#49
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Strict din punct de vedere fiabilitate, prin definitie un motor diesel are perioada de viata mai redusa fata de cel pe benzina.
Argumentele sunt eidente.. regimul termic si presiunea medie efectiva este mai mare la MAC decat la MAS, asta desigur inseamna solicitari termice si mecanice (mai ales mecanice) mai mari la MAC decat la MAS. Dar eu nu cred ca ajungi sa testezi fiabilitatea unui motor (cilindrii, segmenti, supape, arbore cotit, arbore cu came, pistoane, biele, etc) Mult mai curand cred ca te referi la subansamble anexe (pompa de injectie, injectoare, etc) unde iarasi MAC are nevoie de ceva mai multe anexe care sunt mult mai solicitate (presiunea de injectie common-rail e de 1500-2200 bari, iar presiunea de injectie la MPI e de ~50bari, chiar si cu injectie directa MAS-urile nu sar de 200bari, ca n-au nevoie, plus ca si gdi face injectia in cursa de admisie, ca e de aia e cu scanteie) Intre doua logane.. eu nu pot sa aleg. Dar daca trebuie musai, as fi tentat catre 1.6 16V |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
OAP |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci care-i mai fiabila? Ati descoperit nu-i asa?
![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
BZN |
![]()
Post
#51
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Si ce, te oftici?
![]() Cum ai tras concluzia? ![]() Eu chiar am inteles care-i mai fiabila...,tu nu? This post has been edited by BZN: 1 Mar 2009, 23:07 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Serje |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(BZN @ 1 Mar 2009, 22:20) O sa ma fac ca mi-a scapat (bagat) piciorul... ![]() Pe bune, imi place viteza, circul destul de repede, dar dupa experienta traita acum cateva zile, cel putin o perioada o las mai moale...Multam! LE mai ales pe rampa/panta/viraje, nu atat pe linie dreapta. Pai atunci nu ar strica sa te uiti si pe la alte marci, ca perioada in care o lasi mai moale trece ... |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
vet |
![]()
Post
#53
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Real man drive Torque, not HP !!!
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
BZN |
![]()
Post
#54
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Cred ca s-a inteles gresit..., nu tin neaparat sa fiu in fruntea coloanei. Merg tare doar cand sunt singur pe strada, niciodata nu m-am luat la intrecere cu nimeni. Ma destind atunci cand conduc pe serpentine...,pe drum drept sunt mult mai linistit.
Stiu, multi o sa spuna ca nu este punctul forte al acestei masini, asa e, dar nu asta era ideea. ![]() This post has been edited by BZN: 1 Mar 2009, 23:43 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#55
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
os |
![]()
Post
#56
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
MAERSK - nu mai fi rau, nu le mai da la cotoaie celor de la marketing. Cu ce vrei sa faca reclama la diesele?
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#57
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Păi să facă reclamă fumului și cenușei pe care le emană, în loc de acele valori de CO2. Dieselul poluează mult mai mult decât se spune...
![]() This post has been edited by MAERSK: 2 Mar 2009, 00:18 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#58
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 2 Mar 2009, 00:02) Păi să facă reclamă fumului și cenușei pe care le emană, în loc de acele valori de CO2. Dieselul poluează mult mai mult decât se spune... ![]() ce pot spune despre 1.6 16V...e ca o sa ii cedeze psihic esapamentul de la atata apa/condens/, mult mai repede ca la diesel.. benzina prin ardere /se transforma in apa..si in co2 ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#59
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ct-03-tvy @ 2 Mar 2009, 01:36) ce pot spune despre 1.6 16V...e ca o sa ii cedeze psihic esapamentul de la atata apa/condens/, mult mai repede ca la diesel.. benzina prin ardere /se transforma in apa..si in co2 ![]() 1.6 16V nu scuipa atata apa cum scuipa 1.4 mpi si 1.6 mpi, la 16v nu se observa, pe cand la predecesoarele juri ca ai robinet ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Parca era din inox esapamentul...
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:43 |