DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1,6 16v sau diesel?, strict referitor la fiabilitate

Laurentziu83
post 1 Mar 2009, 18:17
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Benzina all the way. Daca nu faci navete de cateva zeci de kilometri pe zi, poti sa uiti linistit de diesel. In mod sigur nu iti fac casa din economia de carburant, ba chiar te poate costa mai mult motorul asta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 Mar 2009, 18:44
Post #32


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




In 2007 cand am ales diesel am facut-o pt ca am avut ocazia sa conduc unul - atunci am observat ca se conduce foarte usor. Acum , vreau un motor mai putin zgomotos, mai fiabil, mai putin sensibil la combustibili si turatii reduse, sa nu mai raman cu mirosul in maini dupa o alimentare la pompa... Repet, dci-ul m-a surprins placut si sper sa nu fiu dezamagit de 16v. Astept pareri contra acestei motorizari, daca exista wink.gif Inca ceva - consumul nu conteaza ( a nu se intelege gresit)...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 1 Mar 2009, 18:51
Post #33


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(slider2 @ 1 Mar 2009, 17:59)
ieri am condus un 1.5 65cp si nu discuta cu un 1.4 75cp
*


Asta zici tu. Real, e diferita situatia.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 1 Mar 2009, 19:35
Post #34


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




QUOTE(BZN @ 1 Mar 2009, 18:44)
In 2007 cand am ales diesel am facut-o pt ca am avut ocazia sa conduc unul - atunci am observat ca se conduce foarte usor.
*



Cum e asta cu condusul usor, e vreo diferenta notabila intre benzinare si diesel?Ce are una si nu are cealalta de se conduce asa usor?
On topic: 1.6 16v

This post has been edited by zanga: 1 Mar 2009, 19:36


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 Mar 2009, 19:38
Post #35


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eh, datorită cuplului, nu e necesar să schimbi treptele de viteză la fel de des precum la benzină. Asta spun cei mai comozi și cărora nu le pasă că vor ajunge să învețe forțat ce e acela EGR mai târziu...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 Mar 2009, 20:15
Post #36


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




@zanga - probabil cuplul motor, ambreiajul hidraulic....
@MAERSK -corect, uite asta e un motiv pt care ma indrept spre benzinar...

This post has been edited by BZN: 1 Mar 2009, 20:16


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bossake
post 1 Mar 2009, 20:24
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(slider2 @ 1 Mar 2009, 17:59)
ieri am condus un 1.5 65cp si nu discuta cu un 1.4 75cp, din punct de vedere al acceleratiei, dar nu stiu daca poate "face" si un 1.6 90cp, deci....
*


E doar o senzatie iti zic 100%. Cel de 65cp nu are nicio sansa la o liniutza cu 1.4 smile.gif.Poate doar remapat,dar aici e alta poveste smile.gif.

ontopic: Si eu recomand 16v daca nu mergi prea mult. Daca mergi mult, si mai ales urban, balantza se mai inclina un pic, insa tot pe benzina as merge.mai ieftin la cumparare, mai puternic, eventuale probleme mai putine,combustibil mai ieftin, revizii mai rare etc smile.gif.

This post has been edited by bossake: 1 Mar 2009, 20:26


--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Mar 2009, 20:53
Post #38


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(bossake @ 1 Mar 2009, 20:24)
E doar o senzatie iti zic 100%. Cel de 65cp nu are nicio sansa la o liniutza cu 1.4 smile.gif.Poate doar remapat,dar aici e alta poveste smile.gif.
*



eu nu vorbeam de liniute. pe mn la o masina ma intereseaza sa imi asigure rezerve de putere suficiente pentru a face depasiri in deplina siguranta. nu sunt "reisar", n-am facut niciodata o liniuta cu nimeni, si nici n-am de gand sa fac. 1.5 65cp este peste 1.4 in depasiri, accelerand mult mai usor. poate si 1.4 ar tine pasul, dar trebuie sa retrogradezi chiar cu 2 trepte de viteza. deci abilitatea de a accelera intr-un stil de condus nu foarte agresiv, combinat cu un consum redus, chiar in cazul unui stil de condus mai agresiv, il face pe 1.5 65cp sa fie peste 1.4.
intre 1.6 16v si 1.5 85cp este cam acelasi situatie, dar eu as alege benzinarul, prietenii stiu de ce naughty.gif

This post has been edited by slider2: 1 Mar 2009, 20:53


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 1 Mar 2009, 21:18
Post #39


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




ca posesor de 1.6 16v as zice tot 16v...
la 6luni dupa ce mi-am luat masina eram dezamagit si regretam alegerea , nu ca nu as fi fost multumit de masina , ba din contra eram fff multumit... dar toata lumea lauda 1.5 dci(85cp)...
si ce sa fac , m-am dus la dealer la drive test , si mi-a placut pana cand a intrat in limitare in punctul in care 1.6 16v incepea sa traga si am zis in sine(inferioara n-am dece sa-i dau , superioara nu-i bine ca eram in panta) am mai condus-o putin si trepidatiile si zgomotul m-au facut sa-mi doresc sa ajung cat mai urgent in parcare la dealer unde era valvaru meu. nu zic ca dci 85 nu e ok ba da e ok , dar ptr mine ar fi o masina de pensionare , parerea mea strict personala , sau poate nu stiu eu sa conduc un dci(ceea ce e foooarte posibil)

Oricum ziceau multi ca de 1.6 16v nu sa auzit ca avand probleme , daca e so luam statistic e si cel mai slab vandut motor... acum doamne fereste sa patesc si eu ceva , dar ar trebui luat in considerare si lucru asta.


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 Mar 2009, 21:21
Post #40


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Băi, judecând după zgomotul și fumul făcut de dci, tdi, tdci și compania, ar trebui ca toți șoferii acestor mașini să aibă categoria tractor în permis.

This post has been edited by MAERSK: 1 Mar 2009, 21:22


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Mar 2009, 21:49
Post #41


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(sonykel @ 1 Mar 2009, 21:18)
Oricum ziceau multi ca de 1.6 16v nu sa auzit ca avand probleme , daca e so luam statistic e si cel mai slab vandut motor... acum doamne fereste sa patesc si eu ceva , dar ar trebui luat in considerare si lucru asta.
*



am un tovaras cu un logan 1.6 16v de 2 ani, n-a avut niciodata nici cea mai mica problema legata de motor. si tipul nu prea o menajeaza.
megane-ul din semnatura are acelasi motor, doar ca are o norma de poluare mai veche. in aproape 9 ani de la fabricatie si 140.000km, in afara de consumabile, la motor nu s-a schimbat nimic. cu masina s-a carat greutate constant, s-a mers agresiv, si vara si iarna, si n-a "schitat" nimic niciodata.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 1 Mar 2009, 21:58
Post #42


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




Cand am fost sa imi iau loganul, ma facut test drive la dealer cu 1.6 mpi, 1.5DCI, 1.5DCI cu i-ul rosu, 1.6 16V, si le-am loat prin eliminare

1.6mpi comparativ cu predecesorul sau 1.4 mpi merge bine pe logan, adica are si loganul putina vlaga, trage si el mei bine,

1.5DCI si 1.5DCI(rosu) zgomotoase in draci (tractor style) vibreaza in toate felurile (Drop Side 1.9D style)

1.6 16V zgomot frumos in ture, trage bine, nu este zgomotos (cel putin al meu), singurul lucru care nu mi-a convenit pe masina care am condus-o a fost consumul, care aparent difera fata de masina pe care am comandat-o, avand un consum mai linistit fata de loganul de test drive.
Am mers cu loganul ca pensionarul dar si in forja, am urcat si am coborat cu el, am mers non-stop multi km cu el cu acele peste cap in stilul in care opream masina si se auze evacuarea cum trosneste, daca il bagam prin apa iese abur de la discuri si tamburi, din evacuare, dar din cate vad rezista, face fata abuzurilor mele la care il supun cateodata.... Apropos ce nu imi place la 1.4mpi si 1.6mpi Scuipa pe toba apa de parca ar avea apa in loc de benzina icon_mrgreen.gif

Ca posesor de 1.6 16V care a condus toate natiile de logan de test drive dar si de la servici, recomand Valvosul smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 Mar 2009, 22:02
Post #43


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Mai am putin si ma hotarasc biggrin.gif . Asta era si parerea mea, sunt mult mai putine "reclamatii" in cazul motorului 16v. Cred insa ca o sa ma duc si la un test drive si daca e ok, nu mai stau pe ganduri. Multumesc tuturor care mi-au raspuns si acelora care, indirect, prin cele scrise in intreg forumul, m-au ajutat in luarea deciziei care se contureaza tot mai mult! Discutia ar putea continua, atat pentru mine dar mai ales pt alti nehotariti.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Mar 2009, 22:10
Post #44


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




daca te duci la un test drive cu un 16v, daca te lasa dealerul, urca acul turometrului peste 3500rpm, ca sa vezi ce stie. daca se poate incearca un 5000rpm in treapta II, dar vezi ca o sa ai cam 80km/h in situatia respectiva. mi s-a facut pofta de alergat masina 38.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 1 Mar 2009, 22:16
Post #45


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




nu trebuie sa te lase neaparat, eu i-am spus ca eu chiar vreau sa imi cumpar si sa ma lase sa vad ce poate smile.gif oricum masina care am condus-o era plina plina de muste si noroi de nu ii vedeai culoarea


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 Mar 2009, 22:20
Post #46


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




O sa ma fac ca mi-a scapat (bagat) piciorul... biggrin.gif
Pe bune, imi place viteza, circul destul de repede, dar dupa experienta traita acum cateva zile, cel putin o perioada o las mai moale...Multam!
LE mai ales pe rampa/panta/viraje, nu atat pe linie dreapta.

This post has been edited by BZN: 1 Mar 2009, 22:22


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 1 Mar 2009, 22:23
Post #47


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




singura buba care o are, este ca in service se chinuie putin mecanicul sa iti schimbe uleiul si filtrul smile.gif cel putin la mine a urcat-o de 3 ori pe elevator laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil_t
post 1 Mar 2009, 22:36
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 519
Joined: 12 August 07




16v-le e facut in spania din cate stiu, comparativ cu celelate in ro, si 90% din cuplu e disponibil de la 2.000rpm, pot sa confirm, peste 2000 de ture trage bine. si cu consumu, da e mare, 10 in oras mers de pensionar, azi am scos 8.5l/100 in oras in 10 km cat am mers, oricum erau ceva masini dar era destul de lejer, cand coboram o tineam peste 1500 ture ca din loganurile cu consum instant numai peste turatia asta scoate consum instant 0.0 si lasa sa curga de la sine, in afara cu mers de pensionar am scos in 145 km 5.9l/100

sincer n-are rost diesel, daca nu faci multi kilometri si nu mergi la consum (ca sa-ti scoti bani din diferenta) 16v all the way.

pana acum cu motorul nu au fost probleme ,la aerul conditionat se auzeau ceva sunet, 42000km, si crede-ma ii condus destul de vioi prin oras, 3500-4500, nu de mine, eu tin sub 2500.

This post has been edited by emil_t: 1 Mar 2009, 22:41


--------------------
Dacia Supernova '03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 1 Mar 2009, 22:49
Post #49


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




Strict din punct de vedere fiabilitate, prin definitie un motor diesel are perioada de viata mai redusa fata de cel pe benzina.
Argumentele sunt eidente.. regimul termic si presiunea medie efectiva este mai mare la MAC decat la MAS, asta desigur inseamna solicitari termice si mecanice (mai ales mecanice) mai mari la MAC decat la MAS.

Dar eu nu cred ca ajungi sa testezi fiabilitatea unui motor (cilindrii, segmenti, supape, arbore cotit, arbore cu came, pistoane, biele, etc)

Mult mai curand cred ca te referi la subansamble anexe (pompa de injectie, injectoare, etc) unde iarasi MAC are nevoie de ceva mai multe anexe care sunt mult mai solicitate (presiunea de injectie common-rail e de 1500-2200 bari, iar presiunea de injectie la MPI e de ~50bari, chiar si cu injectie directa MAS-urile nu sar de 200bari, ca n-au nevoie, plus ca si gdi face injectia in cursa de admisie, ca e de aia e cu scanteie)

Intre doua logane.. eu nu pot sa aleg. Dar daca trebuie musai, as fi tentat catre 1.6 16V


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 1 Mar 2009, 22:52
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Deci care-i mai fiabila? Ati descoperit nu-i asa? tongue.gif ...Initiatorul o sa isi ia 16V...indiferent ce spunem noi pe aici icon_mrgreen.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 Mar 2009, 23:05
Post #51


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Si ce, te oftici? biggrin.gif
Cum ai tras concluzia? icon_mrgreen.gif
Eu chiar am inteles care-i mai fiabila...,tu nu?

This post has been edited by BZN: 1 Mar 2009, 23:07


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 1 Mar 2009, 23:22
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(BZN @ 1 Mar 2009, 22:20)
O sa ma fac ca mi-a scapat (bagat) piciorul... biggrin.gif
Pe bune, imi place viteza, circul destul de repede, dar  dupa experienta traita acum cateva zile, cel putin o perioada o las mai moale...Multam!
LE mai ales pe rampa/panta/viraje, nu atat pe linie dreapta.
*



Pai atunci nu ar strica sa te uiti si pe la alte marci, ca perioada in care o lasi mai moale trece ...


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 1 Mar 2009, 23:30
Post #53


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Real man drive Torque, not HP !!!


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 Mar 2009, 23:36
Post #54


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Cred ca s-a inteles gresit..., nu tin neaparat sa fiu in fruntea coloanei. Merg tare doar cand sunt singur pe strada, niciodata nu m-am luat la intrecere cu nimeni. Ma destind atunci cand conduc pe serpentine...,pe drum drept sunt mult mai linistit.
Stiu, multi o sa spuna ca nu este punctul forte al acestei masini, asa e, dar nu asta era ideea. wink.gif E bine (si placut) sa stii sa exploatezi cat mai corect posibilitatile ei (alea care sunt).

This post has been edited by BZN: 1 Mar 2009, 23:43


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 Mar 2009, 23:43
Post #55


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(vet @ 1 Mar 2009, 23:30)
Real man drive Torque, not HP !!!
*


Ce nu știi e că TORQUE mare obții din orice cutie de viteze bine etajată, însă HP nu...

This post has been edited by MAERSK: 1 Mar 2009, 23:44


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 2 Mar 2009, 00:00
Post #56


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




MAERSK - nu mai fi rau, nu le mai da la cotoaie celor de la marketing. Cu ce vrei sa faca reclama la diesele?


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Mar 2009, 00:02
Post #57


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi să facă reclamă fumului și cenușei pe care le emană, în loc de acele valori de CO2. Dieselul poluează mult mai mult decât se spune...smile.gif

This post has been edited by MAERSK: 2 Mar 2009, 00:18


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 2 Mar 2009, 00:36
Post #58


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(MAERSK @ 2 Mar 2009, 00:02)
Păi să facă reclamă fumului și cenușei pe care le emană, în loc de acele valori de CO2. Dieselul poluează mult mai mult decât se spune...smile.gif
*




ce pot spune despre 1.6 16V...e ca o sa ii cedeze psihic esapamentul de la atata apa/condens/, mult mai repede ca la diesel..

benzina prin ardere /se transforma in apa..si in co2 laugh.gif



--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 2 Mar 2009, 00:48
Post #59


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(ct-03-tvy @ 2 Mar 2009, 01:36)
ce pot spune despre 1.6 16V...e ca o sa ii cedeze psihic esapamentul de la atata apa/condens/, mult mai repede ca la diesel..

benzina prin ardere /se transforma in apa..si in co2 laugh.gif
*



1.6 16V nu scuipa atata apa cum scuipa 1.4 mpi si 1.6 mpi, la 16v nu se observa, pe cand la predecesoarele juri ca ai robinet smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 2 Mar 2009, 13:27
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




Parca era din inox esapamentul...


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:43
Forum Renault