gti
![]() ![]() ![]() |
gti
paulyka |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cu o poza ne-am lamuri si mai mult
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
paulyka |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
deci acolo in spate sunt trei stuturi primul are bagat furtunul care intra in filtrul de aer si in capacul de culbutori al doilea (cel din mijloc) e cel cu pricina care nu stiu de unde e iar al treilea duce catre filtrul ala de carbon sau cum ii zice o chestie ca un filtru de benzina dar mai mic si cu niste mufe din care se continua furtunul catre borcanul ala negru de langa farul din dreapta al masinii. nu pot pune momentan poze poate dupa ce se opreste ploaia
![]() This post has been edited by paulyka: 22 May 2010, 11:56 |
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai normal trebuie astupat ,dar ziceai mai sus ca scade turatia.Scade de ,da sa moara sau numai asa putin adica afecteaza cu ceva mersul motorului?normal trebuie astupat zic eu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
paulyka |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
nu influenteaza prea tare scade turatia motorului dar nu considerabil eu cred ca avea si furtunul acela o functie unde era bagat,nu?am observat ca p acolo trage aer eu am probleme si cu relantiul ca imi cam intrerupe un pic cand e la relantiu si cand o turez brusc parca se inneaca am citit ca cel mai des trage aer fals la mine am verificat cam tot si nu trage am crezut ca poate e d la acest furtun da nu este tot asa face si cu el astupat
<span class='edit'>22 May 2010, 16:49:</span> am revenit cu poze dupa cum se vede cel subtire din mijloc e problema This post has been edited by paulyka: 22 May 2010, 16:50 Attached thumbnail(s) Imag000.jpg ( Size: 37.98k ) Number of downloads: 283 Imag001.jpg ( Size: 85.98k ) Number of downloads: 318 Imag002.jpg ( Size: 61.66k ) Number of downloads: 317 |
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
infundal sau pune direct la stutu unde ii pus un dop.la mine asa e am berlina din semnatura si vad ca e aceeasi injectie din poze.eu am pus dop
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
paulyka |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
l-am astupat si trepideaza foarte tare la relanti cand e motorul cald parca e mai bine cu el asa liber dar treaba e unde vine acel furtun ca eu nu cred ca asa l-au lasat din fabrica
|
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai nush ce sa zic atunci daca zici ca e mai rau cu el infundat,uitate pe acolo sa nu fie iarasi un capat de furtun pe undeva sau ceva stut liber nush ce sa zic
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
furtunul acela sigur nu are ce cauta acolo, introduce aer fals in motor, normal trebuie obturata intrarea aerului exterior prin acel stut sau prin alte zone in afara de orificiul de admisie aer a carcasei filtrului de aer, legat de trepidatia motorului la relanti incearca curatarea senzorului de turatie si curata cu wd-40 corpul clapeta dupa cum arata ar fi depozite de mizerie si pe canalul de admisiei zona clapetei
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Stutul respectiv avea rol de linie de depresiune pentru diversi actuatori vaacumatici, optiune prezenta la ALTE autoturisme care au fost echipate cu MonoMotronic MA 1.7.(Peugeot, Opel, etc)
La Dacia Nova, stutul respectiv trebuie obturat. Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
mi se pare ca berlina are asemenea actuatori vacumatici la sistemul de climatizare din bord,
LE - imi vine in minte o chestie si anume clapeta de acceleratie are 2 gaurele in ea tocmai ca sa treaca amestecul prin ele la relanti, la tine nu sunt cumva obturate ceva mizerie This post has been edited by danciusergiu84: 25 May 2010, 07:33 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 22:06 |