DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema carburator, numai stiu ce sa ii fac

Mario 86
post 13 Mar 2009, 23:58
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




daca e sa iau unu nou am nevoie si de garantie ca altfel nu ma bag la din astea ,ca asa pot sa mai incerc pe la dezmembrari

14 Mar 2009, 00:00:
carfil aicea in botosani nu se mai gaseste decat adus prin comanda ,am gasit borgou la 150 de ron ,asam la 180 de ron si carfilu mi-a zis ca prin comanda ma ajunge la 250 de ron garantie 2 ani

14 Mar 2009, 00:05:
unde mai gasesc si eu unu asa

This post has been edited by Mario 86: 14 Mar 2009, 00:05


Attached thumbnail(s)
db_32_IRM_11.jpg ( Size: 20.53k ) Number of downloads: 420


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 14 Mar 2009, 05:39
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Mario 86 mai este un user pe forum, motanpaul, care a deschis zilele astea si zicea ca i s-au mancat filetii pe la niste suuburi la carburatorul ala borgou pe care il are de vreo 3000km. Gandeste-te de 2 ori inainte sa dai banii pe rebuturi. Oricum carfilul nu este cel mai breaz carburator, eu cred ca a fost ales cel mai ieftin carburator care se gasea si apoi replicat in romania cu mici "particularitati". Adica si mai prost. Dar decat sa dai banii pe unul si mai prost mai bine faci economie si iei unul nou, asta in cazul in care vrei sa mai tii masina aia.

Io as zice sa cauti prin targuri/dezmembrari un carfil de 1,4, sa il iei acasa, sa il cureti bine de tot, schimbat absolut toate garniturile lui si sa incerci cu ala.

Daca zici ca merge cu carburatorul de 1300 masina ok inseamna ca folosind un carb de 1400 ar trebui sa zboare. Eu ma descurcam si cu un carfil de 1300 si jigler principal de 122 si motorul mergea ok, doar ca o puturosisem mult.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 14 Mar 2009, 17:36
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




era unu din suceava pe aici ,zi si mie daca se mai gasesc pe la voi carfil si la ce pret?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 16 Mar 2009, 12:37
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




salutare ,vreau sa va cer un sfat si dak se merita,am gasit la un magazin corpu de jos la carburator la 80 de lei carfin 32 irm 2am,dar tin sa va spun ca nu are nimic pe el,nici macar axu la acceleratie,se meita sa il cumpar,zice-ti si voi o parere


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Mar 2009, 13:06
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai nimic din ce gasesti in magazin no sa bata pe el. Daca e nou corpul cumpara-l si pui jiglerele de pe al tau si clapeta de acceleratie.

This post has been edited by Mr_Devil83: 16 Mar 2009, 13:07


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 Mar 2009, 14:10
Post #66


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Mario 86 @ 16 Mar 2009, 12:37)
salutare ,vreau sa va cer un sfat si dak se merita,am gasit la un magazin corpu de jos la carburator la 80 de lei carfin 32 irm 2am,
*




Nu ii Bourgeot sau cum ii zice .... blink.gif

Studiaza-l atent inainte de al cumpara, uita-te cum ii prelucrat, la filetele unde vin jicloarele,etc

In functie de cat de bine ii prelucrat iti dai seama de cat de bun ii materialul din care ii facut, ma refer, ca sa nu se duca filetele dupa vreo 2 interventii pe la el .... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 16 Mar 2009, 14:39
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




e carfil scrie si pe el,din cate m-am uitat is lucrate bn ,poate au mai ramas pe stoc din astea sau cine stie,dar nici nu cred ca e facatura


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Mar 2009, 16:36
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




difuzorul e de 27mm sau 25,5?

Pe mine zau ca m-ar durea mana sa dau 80 de lei pe jumate de carburator. Dar daca nu gasesti un corp de carburator bun pe la dezmembrari/targuri, etc, presupun ca e o solutie decenta de compromis.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 16 Mar 2009, 17:05
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




difuzoru e de 27 de 1400,in targ nu prea mai gasesc pe aici si nici pe la dezmembrari


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 22 Mar 2009, 00:03
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




m-am razgandit numai cumpar nici un carburator nou ,il pun pe asta la punct dar astept sa vad ce sfaturi mai imi dati cu pornirea la cald ca ma enerveaza cateodata


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nerro
post 23 Mar 2009, 20:02
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 8 January 08
From: Piatra Neamt




am si yo o problema cu carburatorul.....masina porneste la cheie...dar nu sta la relanti se opreste,am desfacut un pic jigliorul de relanti si se tureaza, am pus o saiba la jiglior si acum merge bine doar ca este o problema ...turatia la relanti este de 1300 turatii ...se tureaza prea tare ce sa fac?.....zilele astea am dat jos carburator l-am curatat,reglat avans,reglat amestec dar tot foarte turat este la relanti...nu stiu ce sa mai fac? astept pareri...
am scos saiba si am strans surubul de relanti...gandindu-ma ca poate o pacalesc asa dar nu merge daca stang surubul merge urat tare...

This post has been edited by Nerro: 23 Mar 2009, 20:04


--------------------
Dacia 1310 L 1995 Berlina 1397 cc - NT 06 LTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 23 Mar 2009, 20:43
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




foarte mari sanse de aer fals. ai verificat planeitatea talpei carbului?


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nerro
post 23 Mar 2009, 20:58
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 8 January 08
From: Piatra Neamt




m-am uitat la planeitate ..yo zic k e bine daca ar fi asta problema ce ar trebui sa fac...cu toate ca nu cred ca e asta...astept pareri va rog pentru ca maine trebuie sa plec cu ea si nu pot merg cu 1300 turatii la relanti. sad.gif

This post has been edited by Nerro: 23 Mar 2009, 21:41


--------------------
Dacia 1310 L 1995 Berlina 1397 cc - NT 06 LTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 24 Mar 2009, 01:58
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Nerro @ 23 Mar 2009, 22:58)
m-am uitat la planeitate ..yo zic k e bine daca ar fi asta problema ce ar trebui sa fac...cu toate ca nu cred ca e asta...astept pareri va rog pentru ca maine trebuie sa plec cu ea si nu pot merg cu 1300 turatii la relanti. sad.gif
*



Daca esti de acord cu o practica cam neortodoxa , iei jigleorul de relanti si-l crestezi putin cu un bonfaier 1,5 milimetri , dupa aceea o Domolesti ( sigur nu-i jigleorul original de aceea se intimpla asta ) wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tdgabi
post 24 Mar 2009, 10:15
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 December 06




posibil sa fi alimentat din alta parte..benzina mai proasta....rezulta ca tre sa desfaci jicloru la relanti sa stea...

This post has been edited by tdgabi: 24 Mar 2009, 12:52


--------------------
dacia injectie berlina 2003, 1400
gabel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nerro
post 24 Mar 2009, 13:14
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 8 January 08
From: Piatra Neamt




am incercat sa rasucesc acolo dar nimic nu merge ....daca pun fara saiba porneste masina si se opreste daca ii pun saiba porneste si relanti-ul sta la 1400 chiar 1500 turatii si surubul de relanti e la minim nu stiu ce sa mai fac?! ma poate ajuta cineva

dar nu stiu ce benzina a bagat tata ca el a alimentat ...daca ar fi asta ce ar trebui sa fac sa consum benzina aia smile.gif??

pana acum mergea bine nu am avut probleme pana acum cateva zile cand nu a mai pornit si i-am schimbat paltina bujii si capac delcou...avans reglat dupa metoda led de pe aprindere ....

24 Mar 2009, 18:20:
Va multumesc tuturor pentru sfaturi ,s-a rezolvat problema...am schimbat T cu furtune cu tot ,am cumparat un set de jiglioare de carfil si am schimbat doar jigliorul de relanti...iar in timpul asa am facut si o "ciorba" de carburator.Sincer eram reticent cand am auzit de "ciorba" (yo il spalam doar cu solutie de aia pt carburator am uitat cum se numeste)Montat tot la loc si acum fuge de rupe...Merci.

This post has been edited by Nerro: 24 Mar 2009, 18:20


--------------------
Dacia 1310 L 1995 Berlina 1397 cc - NT 06 LTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 27 Mar 2009, 10:19
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




salutare!
ce alte tipuri de carburatoare se potrivesc pe 1400?
de la ce masini? vw, ford, renault.......


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 27 Mar 2009, 21:01
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(micri @ 27 Mar 2009, 12:19)
salutare!
ce alte tipuri de carburatoare se potrivesc pe 1400?
de la ce masini? vw, ford, renault.......
*


Nu sunt multe sa se potriveasca dar sunt multe ce se pot adapta . wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Apr 2009, 20:50
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




stie cineva ce as putea face la beleaua aia de pompa de sprit ca sa mearga cum trebuie?

am verificat totul si pare ok:

membrana e noua, cele doua supape cu bila inchid cum trebuie, ciocul de la pompa de sprit nu e infundat si nici traseul prin carburator.
Totusi, da in nas.

Se poate modifica in vreun fel supapa cu bila din cnc ca sa functioneze cum trebuie? Daca apas usor pedala de acceleratie nu vine nimic pe ciocul ala de la pompa, in schimb vad bule de aer in cnc. ideea e ca valva inchide, dar doar la acceleratii mai bruste, nu daca incerc sa misc usor axul clapetei.

Am incercat vreo 4 supape, dintre care una noua. Ambele modele - si cu bila metalica, si cu bila de plastic.

Am facut si eu comparatia cu un weber (care are supapa cu bila undeva direct in corp, nu e demontabila ca la carfil) si weberul functioneaza ireprosabil, adica indiferent cat de usor as actiona parghia clapetei, tot da un jet pe ciocul ala.

This post has been edited by payty: 14 Apr 2009, 20:51


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 06:55
Forum Renault