problema carburator, numai stiu ce sa ii fac
![]() ![]() ![]() |
problema carburator, numai stiu ce sa ii fac
Mario 86 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
Attached thumbnail(s) db_32_IRM_11.jpg ( Size: 20.53k ) Number of downloads: 420 |
||
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Mario 86 mai este un user pe forum, motanpaul, care a deschis zilele astea si zicea ca i s-au mancat filetii pe la niste suuburi la carburatorul ala borgou pe care il are de vreo 3000km. Gandeste-te de 2 ori inainte sa dai banii pe rebuturi. Oricum carfilul nu este cel mai breaz carburator, eu cred ca a fost ales cel mai ieftin carburator care se gasea si apoi replicat in romania cu mici "particularitati". Adica si mai prost. Dar decat sa dai banii pe unul si mai prost mai bine faci economie si iei unul nou, asta in cazul in care vrei sa mai tii masina aia.
Io as zice sa cauti prin targuri/dezmembrari un carfil de 1,4, sa il iei acasa, sa il cureti bine de tot, schimbat absolut toate garniturile lui si sa incerci cu ala. Daca zici ca merge cu carburatorul de 1300 masina ok inseamna ca folosind un carb de 1400 ar trebui sa zboare. Eu ma descurcam si cu un carfil de 1300 si jigler principal de 122 si motorul mergea ok, doar ca o puturosisem mult. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
era unu din suceava pe aici ,zi si mie daca se mai gasesc pe la voi carfil si la ce pret?
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
salutare ,vreau sa va cer un sfat si dak se merita,am gasit la un magazin corpu de jos la carburator la 80 de lei carfin 32 irm 2am,dar tin sa va spun ca nu are nimic pe el,nici macar axu la acceleratie,se meita sa il cumpar,zice-ti si voi o parere
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pai nimic din ce gasesti in magazin no sa bata pe el. Daca e nou corpul cumpara-l si pui jiglerele de pe al tau si clapeta de acceleratie.
This post has been edited by Mr_Devil83: 16 Mar 2009, 13:07 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#66
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Mario 86 @ 16 Mar 2009, 12:37) salutare ,vreau sa va cer un sfat si dak se merita,am gasit la un magazin corpu de jos la carburator la 80 de lei carfin 32 irm 2am, Nu ii Bourgeot sau cum ii zice .... ![]() Studiaza-l atent inainte de al cumpara, uita-te cum ii prelucrat, la filetele unde vin jicloarele,etc In functie de cat de bine ii prelucrat iti dai seama de cat de bun ii materialul din care ii facut, ma refer, ca sa nu se duca filetele dupa vreo 2 interventii pe la el .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
e carfil scrie si pe el,din cate m-am uitat is lucrate bn ,poate au mai ramas pe stoc din astea sau cine stie,dar nici nu cred ca e facatura
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
difuzorul e de 27mm sau 25,5?
Pe mine zau ca m-ar durea mana sa dau 80 de lei pe jumate de carburator. Dar daca nu gasesti un corp de carburator bun pe la dezmembrari/targuri, etc, presupun ca e o solutie decenta de compromis. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
difuzoru e de 27 de 1400,in targ nu prea mai gasesc pe aici si nici pe la dezmembrari
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
m-am razgandit numai cumpar nici un carburator nou ,il pun pe asta la punct dar astept sa vad ce sfaturi mai imi dati cu pornirea la cald ca ma enerveaza cateodata
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
Nerro |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
am si yo o problema cu carburatorul.....masina porneste la cheie...dar nu sta la relanti se opreste,am desfacut un pic jigliorul de relanti si se tureaza, am pus o saiba la jiglior si acum merge bine doar ca este o problema ...turatia la relanti este de 1300 turatii ...se tureaza prea tare ce sa fac?.....zilele astea am dat jos carburator l-am curatat,reglat avans,reglat amestec dar tot foarte turat este la relanti...nu stiu ce sa mai fac? astept pareri...
am scos saiba si am strans surubul de relanti...gandindu-ma ca poate o pacalesc asa dar nu merge daca stang surubul merge urat tare... This post has been edited by Nerro: 23 Mar 2009, 20:04 |
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
gangara |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
foarte mari sanse de aer fals. ai verificat planeitatea talpei carbului?
|
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Nerro |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
m-am uitat la planeitate ..yo zic k e bine daca ar fi asta problema ce ar trebui sa fac...cu toate ca nu cred ca e asta...astept pareri va rog pentru ca maine trebuie sa plec cu ea si nu pot merg cu 1300 turatii la relanti.
![]() This post has been edited by Nerro: 23 Mar 2009, 21:41 |
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Nerro @ 23 Mar 2009, 22:58) m-am uitat la planeitate ..yo zic k e bine daca ar fi asta problema ce ar trebui sa fac...cu toate ca nu cred ca e asta...astept pareri va rog pentru ca maine trebuie sa plec cu ea si nu pot merg cu 1300 turatii la relanti. ![]() Daca esti de acord cu o practica cam neortodoxa , iei jigleorul de relanti si-l crestezi putin cu un bonfaier 1,5 milimetri , dupa aceea o Domolesti ( sigur nu-i jigleorul original de aceea se intimpla asta ) ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
tdgabi |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 December 06 ![]() |
posibil sa fi alimentat din alta parte..benzina mai proasta....rezulta ca tre sa desfaci jicloru la relanti sa stea...
This post has been edited by tdgabi: 24 Mar 2009, 12:52 |
--------------------
dacia injectie
berlina
2003, 1400 gabel
|
|
Nerro |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
am incercat sa rasucesc acolo dar nimic nu merge ....daca pun fara saiba porneste masina si se opreste daca ii pun saiba porneste si relanti-ul sta la 1400 chiar 1500 turatii si surubul de relanti e la minim nu stiu ce sa mai fac?! ma poate ajuta cineva
dar nu stiu ce benzina a bagat tata ca el a alimentat ...daca ar fi asta ce ar trebui sa fac sa consum benzina aia ![]() pana acum mergea bine nu am avut probleme pana acum cateva zile cand nu a mai pornit si i-am schimbat paltina bujii si capac delcou...avans reglat dupa metoda led de pe aprindere .... 24 Mar 2009, 18:20: Va multumesc tuturor pentru sfaturi ,s-a rezolvat problema...am schimbat T cu furtune cu tot ,am cumparat un set de jiglioare de carfil si am schimbat doar jigliorul de relanti...iar in timpul asa am facut si o "ciorba" de carburator.Sincer eram reticent cand am auzit de "ciorba" (yo il spalam doar cu solutie de aia pt carburator am uitat cum se numeste)Montat tot la loc si acum fuge de rupe...Merci. This post has been edited by Nerro: 24 Mar 2009, 18:20 |
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
micri |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
salutare!
ce alte tipuri de carburatoare se potrivesc pe 1400? de la ce masini? vw, ford, renault....... |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
payty |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
stie cineva ce as putea face la beleaua aia de pompa de sprit ca sa mearga cum trebuie?
am verificat totul si pare ok: membrana e noua, cele doua supape cu bila inchid cum trebuie, ciocul de la pompa de sprit nu e infundat si nici traseul prin carburator. Totusi, da in nas. Se poate modifica in vreun fel supapa cu bila din cnc ca sa functioneze cum trebuie? Daca apas usor pedala de acceleratie nu vine nimic pe ciocul ala de la pompa, in schimb vad bule de aer in cnc. ideea e ca valva inchide, dar doar la acceleratii mai bruste, nu daca incerc sa misc usor axul clapetei. Am incercat vreo 4 supape, dintre care una noua. Ambele modele - si cu bila metalica, si cu bila de plastic. Am facut si eu comparatia cu un weber (care are supapa cu bila undeva direct in corp, nu e demontabila ca la carfil) si weberul functioneaza ireprosabil, adica indiferent cat de usor as actiona parghia clapetei, tot da un jet pe ciocul ala. This post has been edited by payty: 14 Apr 2009, 20:51 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 06:55 |