nu stiu ce sa-i mai fac :(, imi arde garnitura de chiulasa
![]() ![]() ![]() |
nu stiu ce sa-i mai fac :(, imi arde garnitura de chiulasa
ionut L. |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
verifica etanseitatea instalatiei de racire. Posibil sa ai caloriferul din bord spart si sa intre aer in instalatie. Fa o aerisire.
Semnele sunt de instalatie neaerisita sau garnitura prajita ![]() Daca aveai garnitura, gaseai ori ulei in apa, ori apa in ulei. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
ce sa zic, am putin fisurat caloriferul pt ca se prelige putin antigel pe gaurica de sub bord dar de vro luna nu am mai vazut umed, cred ca s-a astupat singurica. Daca as avea aer in instalatie ar trebuii sa scoata bule in borcan?
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da
e aproape sigur de la calorifer inchide robinetul, aeriseste instalatia si vezi ce se intampla schimba caloriferul, nu e nici foarte greu si nici scump |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
sincer nu vreau sa ma pun rau cu sefii(OV ),sa ii contrazic
![]() Dar totusi mai intai asculta de OV si vezi ce iese:D SPOR! |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce marca e garnitura dupa motor?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ct74cdi |
![]()
Post
#7
|
![]() membru fara frane... Group: Members Posts: 246 Joined: 24 September 08 From: Constanta ![]() |
dar daca bolboroseste la relanti,la turatie in continuu in vas,e 99,9% SI garnitura. cand ai sa schimbi garnitura sa duce chiulasa la planat se curata f. bine suprafata de contact a garniturii pe bloc motor(bloc,cilindri) la montaj se strang prezoanele numai cu cheia dinanometrica...(nu te lua dupa "specialisti" ca se strange si la mana) daca ai oscilatii de temp si dupa reparatie ...sfatu meu ...schimba termostatul ,eu sunt patit cu asa ceva(daca iei alt termostat ia vernet )
|
--------------------
Seat Leon
1P
2009
- CT 74 DIA
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
operatiunea asta cum zici tu ct74cdi am facut-o in toamna
![]() La relanti scoate o bula la 5 sec... cand o accelerez si o tin asa nu scoate nimic, dar cand decelerez atunci scoate multe. ct74cdi cand ai avut probleme cu termostatul aveai probleme si cu caldura? mie cand imi creste temp nici nu mai baga caldura, pana cand nu coboara, dupa ce a coborat baga caldura binisor. La un drum de 100 km de doua ori a urcat temp pana aproape de penultima liniuta si apoi a coborat. Am observat ca face asa pana se incalzeste dupa acul sta aproape la jumatate |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
ct74cdi |
![]()
Post
#9
|
![]() membru fara frane... Group: Members Posts: 246 Joined: 24 September 08 From: Constanta ![]() |
eu nu aveam deloc caldura si cand aveam gpl-ul pe ea nici plamanul care se incalzeste cu apa din motor nu-mi mergea...se facea gheata pe el. cu termostatu aveam oscilatii de temp in motor in general la rece si cand era cald avea perioade (am shimbat 3 garnituri si termostate o gramada)eu unu de la mizeriile astea de termostate ai probleme ca alta explicatie nu am...am pus acum termostat vernet si merge bine , nici ganitura nu o mai strica . am deja ~5000km si merge bine sunt multumit
|
--------------------
Seat Leon
1P
2009
- CT 74 DIA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 05:06 |