Probleme pinion delco, Probleme Delcou Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
Probleme pinion delco, Probleme Delcou Dacia 1300
alexxnolimit |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 5 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia1300
berlina
81
- b07wzv
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
Reglarea avansului static :
Se poziþioneazã volanta motorului cu însemnul de pe ea în dreptul însemnului de pe caracasa motorului, dupã care se intruduce cheia în contact (poziþia motor pornit) ºi se roteºte delcoul pânã când dispozitivul LED CONTROL se stinge, moment ce indicã producerea scânteii. copy paste din prospect at011 rotirea se face antiorar adica dai max orar (capsula vac spre raditor) apoi incet in sens antiorar |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
krapcarasul el a scos pinionul care antreneaza delcoul si pompa de ulei. Nu de reglat avansul se pune in prima faza problema ci de pozitionarea corecta a acestui pinion.
alex nu cunosc o procedura standard care s-ar face ca sa se monteze pinionul ala dar uite o idee: Dai capacul culbutorilor jos si pui volanta la semn. Te uiti care cilindru este in compresie, cilindrul 1 sau 4. Daca este cilindrul 1 foarte bine, daca insa este cilindrul 4 mai invarti o tura motorul pana ajunge din nou volanta la semn si cilindrul 1 este in compresie. Daca nu stii cand este in compresie cilindrul iti da seama pt ca supapele trebuie sa fie inchise complet, deci daca misti de culbutorii de pe supapele cilindrului respectiv trebuie sa ai putin joc. Deci cu cilindrul 1 in cmpresie, iei delcoul, ii dai jos capacul si pui luleaua in dreptul capsulei vacumatice. Apoi cu niste vaselina daca poti sau strangi putin cu un patent de partea aia a pinionului care tine delcoul, ideea este sa stea pinionul pe delcou ca sa il poti baga la locul lui. Il bagi cu capsula paralela cu motorul. Invarti putin spre dreapta pana intra bine. Si apoi pui capacul si reglezi avansul static. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
cat de bun e topicul acela cu cartile puse de vlad si nu numai, acolo gasesti multe lamuriri.
- acel pinion trebuie pus perpendicular pe axa motorului, cu jumatatea mare spre habitaclu. - se jongleaza cu el, cu ajutorul unui prezon de chiuloasa ![]() - neaparat cu pistonul 1 in compresie, altfel o sa ai aprinderea total dereglata - cu volanta la semn Cracul delcoului are doua jumati inegale, atentie la introducere ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Altli |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 October 08 ![]() |
ce am gasit intr-un manual
Attached thumbnail(s) pinion.GIF ( Size: 18.41k ) Number of downloads: 1415 |
--------------------
dacia
1310
1987
|
|
alexxnolimit |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 5 March 09 ![]() |
Multzam tuturor ptr sfaturi sper sa reusesc azi incerc prima ca nu am avut timp ! Bafya tuturor !
![]() |
--------------------
Dacia1300
berlina
81
- b07wzv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E bine cum e in poza, numai ca tu nu sti nici ce inseamna sa pui 1 in compresie. A zis cineva mai sus, semnul de pe volanta, sa il vezi prin fereastra de la carcasa ambreiajului. Asta e nr. 1 in compresie. Nu dai niciun capac jos.
Surub de chiulasa? Pai iti mai trebuie o masina? Cu o surubelnita mai lata, sucesti de el in sens antiorar, dupa ce l-ai bagat, pana il asezi cu partea mica in stanga si slitul in care ai bagat surubelnita pentru a-l roti, perpendicular, pe bloc. Cang bagi delcoul (fara capac) sa fie cu luleaua orientata catre tine (partea metalica a distribuitorului). 8 Mar 2009, 13:32: Cand sucesti cu surubelnita, si salti putin, sau dai voie sa se ridice pinionul, pentru a trece de pe un dinte pe altul. This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Mar 2009, 13:32 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e , ai dreptate cu sansa de 50%, dar cu surubelnita nu, pentru ca pistonul 1, poate sa fie sus, si atunci cand e 4 in compresie.
Asa ca , sa dea capacul jos, daca nu se descurca fara, si sa puna pistonul 1 sus, culbutorii lui, liberi, si semnul de pe volanta vizibil. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
deci dumneavoastra acuma rescrieti ce am scris eu in postul nr3.
Domnu argon cu volanta la semn si cilndrul 1 si cilindrul 4 sunt la punctul mort superior, mancal-ar devilu de liceu energetic pe care il facusi si atelierele de mecanica a lu' peste prajit =)) |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
baranga |
![]()
Post
#11
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
cel mai simplu ca sa stii daca cilindrul 1 e in compresie(sus);cand e sus poate sa fie si in evacuare; scoti bujia nr1 si bagi un dop facut din hartie igienica pe filetul bujiei;invarti de arbore pana arunca dopul afara(se aude si un pufff! specific);
de aici mai ajustezi pozitia volantei sa vina FIX la semn; ai grija cu pinionul ca are la baza 2 jumatati INEGALE;vezi in poza atasata de colegi mai sus cum il bagi;daca il bagi gresit masina va da niste rateuri puternice,ori nu va porni deloc sau delcoul capata o miscare de rotatie(ca si cum ai invarti un pai intr-un pahar de suc....nu-mi gasesc cuvintele....) P.S. daca tot ai scos pinionul,te uiti la canelurile care le are la INTERIOR;daca sunt sterse schimbi pinionul cu unul nou(poate fi o cauza la presiunea de ulei scazuta) Mult succes;nu te descuraja AI grija sa nu scapi ceva in gaura unde intra delcoul;nu stai cu piulite,saibi,nimic in mana(sunt patit)!! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 8 Mar 2009, 21:58) deci dumneavoastra acuma rescrieti ce am scris eu in postul nr3. Domnu argon cu volanta la semn si cilndrul 1 si cilindrul 4 sunt la punctul mort superior, mancal-ar devilu de liceu energetic pe care il facusi si atelierele de mecanica a lu' peste prajit =)) si eu am zis altceva? iar ai baut? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cand mai spune inca unu' la fel, ar trebui sa te bucuri, ca ai avut dreptate.Si eu am uitat de la o zi la alta, ce s-a scris la primul post. Repetitia e mama...
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 13:54 |