DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> isi da in nas la plecare de pe loc, dacia mea

Caddy_
post 15 Jan 2009, 00:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 January 09




Am si eu niste probleme cu Dacia mea 1 .de ce cand vreau sa plec de pe loc da tendinta sa se opreasca si 2 ar fi de ce trepideaza maneta de la schimbator ?????????????sper sa ma ajute si pe mn cineva ca nustiu ce sa ii mai fac si cu pornitu de ce porneste asa de bn la rece si la cald mai face o tura motoru si dupa porneste


--------------------
dacia 1310 berlina 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 15 Jan 2009, 00:47
Post #2


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Ori incalzesti motorul cum trebuie si pleci dupa loc ............................ori tragi socul si pleci dupa loc .............si nu mai scrie cu limbaj Irc ........bafta


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caddy_
post 15 Jan 2009, 01:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 January 09




sa ma exprim mai bine deci motoru cald dau sa plec de pe loc si parca si-ar da in nas inainte nu imi facea asa ceva pana am curatat carburatoru oare de la asta sa fie?


--------------------
dacia 1310 berlina 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 15 Jan 2009, 08:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




cum ai curatat carburatorul, facut bucati sau doar cu sprayul ?


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caddy_
post 15 Jan 2009, 12:27
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 January 09




facut bucati tot l-am curatat cu decarbusol si l-am suflat si cu aer comprimat i-am luat alte jigloare garnituri ce mai era uzat pe acolo


--------------------
dacia 1310 berlina 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 15 Jan 2009, 14:20
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Eu patesc astfel.
O pornesc, o incalzesc 1 minut, daca las de acceleratie incepe sa trepideze volanu, schimbatoru.... o mai accelerez putin(cand accelerez nu trepideaza)... ma uit sa vad daca rezista la relanti... daca rezista pornesc si ma duc in treaba mea.
Azi am patit ca dupa ce am incalzit-o vreo 5 min sa mi se opreasca la 20 metri de mers.
Am bagat-o iar in parcare... si acolo imi cobora sub 1000 de turatii motoru si incepea sa trepideze si apoi iar isi revenea singur fara sa apas acceleratia.
Aseara in schimb la relanti, turometru imi indica mereu 1500-2000 de ture.. iar acum la amiaza tot la 1000 statea, scadea sub 1000, iar urca spre 1300.
Ce sa fac cu ea?! De ce trepideaza,de ce la relanti o data sta la 2000 turatii o data la 1300... ce as putea sa reglez si spuneti-mi cum arata si unde se gaseste acel ceva ce trebuie reglat?!va rog.
Uleiul este Elf. 20 x 50 schimbat in vara asta... am facut 3000 de km de atunci.


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caddy_
post 15 Jan 2009, 14:32
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 January 09




vezi ca uleiu care il ai u in motor e de vara si s-ar putea de asta sa iti faca figuri eu am patit anu trecut asa am avut si eu ulei de vara si mergea ca dracu si la relanti si porniri greoaie,iarna asta de cand am ulei de iarna merge super bn porneste la prima cheie dar la cald face figuri nustiu ce are


--------------------
dacia 1310 berlina 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 15 Jan 2009, 14:39
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(Caddy_ @ 15 Jan 2009, 15:32)
vezi ca uleiu care il ai u in motor e de vara si s-ar putea de asta sa iti faca figuri eu am patit anu trecut asa am avut si eu ulei de vara si mergea ca dracu si la relanti si porniri greoaie,iarna asta de cand am ulei de iarna merge super bn porneste la prima cheie dar la cald face figuri nustiu ce are
*



Cat ma costa un schimb de ulei; si de care sa pun?! As vrea sa pun ceva mixt.. iarna/vara.


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caddy_
post 15 Jan 2009, 15:46
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 January 09




pai eu folosesc mobil te ajunge cam la 70 de ron cu tot cu filtru.bafta la schimbat


--------------------
dacia 1310 berlina 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 15 Jan 2009, 16:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(Caddy_ @ 15 Jan 2009, 16:46)
pai eu folosesc mobil te ajunge cam la 70 de ron cu tot cu filtru.bafta la schimbat
*




Ms mult de ajutor.
Cred ca o fac in weekend.


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sc0rpi0N
post 15 Jan 2009, 18:18
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 20 October 08
From: Oradea




si eu am o problema asemanatoare....dupe ce pornesm masina si motoru ii incalzit parca porneste mai greu, in schimb cand motoru ii rece porneste mai usor. De ce nu stiu?


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caddy_
post 15 Jan 2009, 18:55
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 January 09




si eu incerc sa ii dau de cap...dar nu stiu ce poate fi???????????


--------------------
dacia 1310 berlina 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 6 Mar 2009, 21:28
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




este dragut cineva sa puna o lista cu toate cauzele in care motorul (cald) da in nas?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 6 Mar 2009, 22:04
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




QUOTE(Caddy_ @ 15 Jan 2009, 14:32)
vezi ca uleiu care il ai u in motor e de vara si s-ar putea de asta sa iti faca figuri eu am patit anu trecut asa am avut si eu ulei de vara si mergea ca dracu si la relanti si porniri greoaie,iarna asta de cand am ulei de iarna merge super bn porneste la prima cheie dar la cald face figuri nustiu ce are
*



chiar exista diferente intre uleiuri?? vara/iarna.. lamurit-ma si pe mine care e diferenta intre ele... eu n-am mai schimbat uleiul din august. Masina porneste destul de greu.. tre' s-o tin la vreo 1800 ture vreo 2-3 min, dupa aia pot pleca... poate daca schimb cu ulei de iarna porneste mai bine...


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 6 Mar 2009, 22:12
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Dati vine pe ulei, dar bujii, capac delco, fise, bobina sunt in cea mai buna stare? Sau avansul nu cumva e prea mic (la mine asta a fost cauza). Se poate ca nivelul din cnc sa fie ori prea mare ori prea mic. Dc e prea mare +avans dereglat + soc tras => bujii ude => mers neregulat.
Lasati voi uleiu ca nu e asa mare diferenta intre un w40 si w50 incat sa dea in nas. Dc vedeti ca invarte greu electromoturu at puteti spune de asta, dar nu dc nu porneste.
In leg cu ulei de iarna/vara. Nu se pun prob asa. Uleiul are un indicativ: primul nr (ex 5,10,15) e vascozitatea la rece si al doilea (w30,40,50) vascozitatea la cald.
P.S Sper ca nu am spus prostii biggrin.gif

This post has been edited by bogdyMND: 6 Mar 2009, 22:18


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bufaru
post 6 Mar 2009, 23:09
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 16 October 08




QUOTE(Caddy_ @ 15 Jan 2009, 02:25)
sa ma exprim mai bine deci motoru cald dau sa plec de pe loc si parca si-ar da in nas inainte nu imi facea asa ceva pana am curatat carburatoru oare de la asta sa fie?
*


vezi ca rateurile alea le da de la : 1. jigleru' ala de amestec (da si tu un search si vezi cum se regleaza ca mai sunt cateva post-uri)
2 verifica daca merge pompa de spritz
3 avansul


--------------------
dacia 1310 1976 - b-20-GFY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 7 Mar 2009, 21:49
Post #17


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(crissoo7 @ 6 Mar 2009, 22:04)
chiar exista diferente intre uleiuri??  vara/iarna.. lamurit-ma si pe mine care e diferenta intre ele... eu n-am mai schimbat uleiul din august.
*



Uleiul de vara devine mai vascos iarna (din cauza temperaturilor scazute) si pune probleme la pornirea la rece. Daca nu astepti sa se incalzeasca si turezi motorul puternic din cate stiu se poate "rupe" pelicula de ulei si se uzeaza motorul mai repede...sa mai vina cineva cu detalii, dar din cate stiu cam astea ar fi diferentele.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 7 Mar 2009, 21:52
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Sorin_18 @ 6 Mar 2009, 21:28)
este dragut cineva sa puna o lista cu toate cauzele in care motorul (cald) da in nas?
*


chiar nimeni? sad.gif


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bufaru
post 7 Mar 2009, 22:01
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 16 October 08




QUOTE(Sorin_18 @ 7 Mar 2009, 22:52)
chiar nimeni? sad.gif
*


am mai scris odata : ori nu merge pompa de spritz deci nu ar trebui sa aiba presiune la ciocu' ala de papagal sau cum ii spune ... sau vezi sa nu ai amestecul prea bogat...d(daca e prea bogat iti merge bine la rece ca e ca si cum ai avea socu tras)
vre-o supapa blocata p deschis ....


--------------------
dacia 1310 1976 - b-20-GFY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Mar 2009, 14:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




FARA DISCUTIE, pune jicloarele care au fost, in special principalul cu cel de la emulsor , de franare (chiar si cel de relanti).
Imi pare rau, vad ca vorbesc ca prostu' si nu vreti sa intelegeti ca jiccloarele noi sunt facute aiurea, nu sa va mearga voua, ci sa faca ei bani. Nu veti gasi perechi niciodata. Ca fabricanti , habar n-au pe ce lume se afla, d-apai meserie.
Ce sa fac sa va conving, sau sa pricepeti? Intelegeti ca nu sunt un prost, cunosc foarte bine carburatorul, si vad ca din ce in ce, tot mai multi va loviti de aceeasi problema.
SUNT PERECHI STRICTE (jicloarele)!


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 07:44
Forum Renault