caut electrician
caut electrician
Deadly |
22 May 2009, 10:14
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 173 Joined: 13 March 09 |
|
||
--------------------
VW Bora
1.8T
2003
|
|||
PH-06-BOA |
23 May 2009, 23:11
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
13,2
Ia intreaba tu electricianu' ala ,dar unde se leaga firu' , la semnalizare, sau la frana? Cum ii gasiti, ia-ti cautat mult? |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Mr_Devil83 |
23 May 2009, 23:47
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
domnilor, o baterie auto complet incarcata si buna are circa 12,8V. Ala de are 12,4v pe ea pote linijtit sa schimbe bateria si mai vorbim apoi.
Baiatul cu 18v de la alternator, tu nu ai scurt in statorul sau rotorul alternatorului, pur si simplu ai sau o masa proasta pentru ca masina e foarte, foarte ruginita sau ai un contact terminat. Amintiti-mi si mie o chestie: Este ca la dacia 13xx tensiunea de referinta pentru releul de incarcare este culeasa de pe boobina de inductie? Ma refer la instalatia ei clasica, nu la releeele de incarcare cu "fir de referinta". |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
bygy007 |
24 May 2009, 01:27
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 24 May 2009, 00:47) Baiatul cu 18v de la alternator, tu nu ai scurt in statorul sau rotorul alternatorului, pur si simplu ai sau o masa proasta pentru ca masina e foarte, foarte ruginita sau ai un contact terminat. Amintiti-mi si mie o chestie: Este ca la dacia 13xx tensiunea de referinta pentru releul de incarcare este culeasa de pe boobina de inductie? Ma refer la instalatia ei clasica, nu la releeele de incarcare cu "fir de referinta". da perfect adevarat <span class='edit'>24 May 2009, 02:31:</span> QUOTE(mmi&g @ 22 May 2009, 09:25) Alternatorul l-an desfacut si verificat dupa un tipic de pe forum si totul e in regila. A fost desfacut si de unu din electricieni si la fel a zis ca nu e de la el.Al doilea a pus firele care vin la releu intre ele si a zis ca alternatorul incarca constant,deci nu e nimic in scurt. Si totusi nu stie nimeni un electrician in Bucuresti. Exclus service pt ca sunt satul.Am postat pe nova aventurile de anu asta cu incompetentii si hotii care te mint in fata si vor sa te pacaleasca ca pe copiii nou nascuti. imi spui cind esti disponibil poate te ajut eu , sint acasa dupa 15.30 de luni pina vineri incepind de saptamina viitoare, YM sau PM <span class='edit'>24 May 2009, 02:36:</span> QUOTE(Deadly @ 22 May 2009, 09:44) Ca sa nu mai deschid un topic nou, as vrea sa va cer si eu o parere. Indicatorul de baterie din bord sta mai mereu pe portiunea hasurata (intre rosu si alb). Daca mai aprind si farurile, coboara inspre rosu si sta exact la limita dintre rosu si portiunea hasurata. Daca mai dau drumul si la mp3 si dau mai tare, atunci chiar se duce pe rosu. Chiar acum, inainte de a posta aici, am masurat curentul din baterie. Dupa o noapte de stat, inainte de a porni masina, bateria avea 12.4 V. Am pornit, am lasat masina sa se incalzeasca vreo 5 minute apoi am tinut-o turata la 3000 RPM vreo 2 minute dupa care am masurat imediat cu motorul pornit si la bornele bateriei imi arata 13.5 V. Este posibil sa fie defect indicatorul de baterie din bord sau alta e problema ??? PS: Am uitat sa mentionez ca atunci cand am tinut-o in 3000 RPM indicatorul se afla intre portiunea hasurata si cea alba, dar n-a trecut pe alb. Multumesc pentru rabdare si rog un sfat. masuratoare simpla fara consumatori la relanti (doar motorul mergind )sub 13,5 probleme nu te lua dupa indicatorul din bord , pune aparat de masura care stii ca functioneaza bine (indicatie corecta ) direct pe baterie cu consumatori la 1000 de ture sub 13,5 probleme daca vrei sa afli mai multe da o cautare dupa ID meu si vei gasi destule despre incarcare si probleme This post has been edited by bygy007: 24 May 2009, 01:38 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Deadly |
24 May 2009, 16:08
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 173 Joined: 13 March 09 |
@Mr_Devil83, bateria are 1 an si jumatate (Rombat Pilot 60 Ah) si intotdeauna mi-a aratat 12.4-12.5 V cu motorul oprit (am mai masurat in trecut de cateva ori). Problema e ca inainte (acum vreo 2-3 luni) imi arata cu motorul pornit 14.3 V si indicatorul statea aproape de jumatate, unde ar trebui zic eu.
Acum imi arata doar 13.5 V indiferent de turatie, asta e problema. Am destui consumatori insa bateria nu mi-a facut niciodata probleme la pornire (nici chiar in iarna). De asta eram nedumerit, daca e o problema de la indicator sau de la alternator. Oricum multumesc celor care s-au interesat si mi-au dat un raspuns. |
--------------------
VW Bora
1.8T
2003
|
|
bygy007 |
24 May 2009, 22:46
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
verifica masa de la alternator la aripa stinga fata cablul intre baterie si alternator (ia-o dupa culori , unul vine de la baterie la alternator si altul de la alternator la blocul de lumini apoi la contact bobina releu detalii aici
This post has been edited by bygy007: 24 May 2009, 22:46 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2024 - 23:12 |