DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> caut electrician

Deadly
post 22 May 2009, 10:14
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 173
Joined: 13 March 09




Am inteles. Multumesc mult. smile.gif


--------------------
VW Bora 1.8T 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 23 May 2009, 23:11
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




13,2
Ia intreaba tu electricianu' ala ,dar unde se leaga firu' , la semnalizare, sau la frana? Cum ii gasiti, ia-ti cautat mult?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 23 May 2009, 23:47
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




domnilor, o baterie auto complet incarcata si buna are circa 12,8V. Ala de are 12,4v pe ea pote linijtit sa schimbe bateria si mai vorbim apoi.

Baiatul cu 18v de la alternator, tu nu ai scurt in statorul sau rotorul alternatorului, pur si simplu ai sau o masa proasta pentru ca masina e foarte, foarte ruginita sau ai un contact terminat.

Amintiti-mi si mie o chestie: Este ca la dacia 13xx tensiunea de referinta pentru releul de incarcare este culeasa de pe boobina de inductie? Ma refer la instalatia ei clasica, nu la releeele de incarcare cu "fir de referinta".


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 May 2009, 01:27
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Mr_Devil83 @ 24 May 2009, 00:47)


Baiatul cu 18v de la alternator, tu nu ai scurt in statorul sau rotorul alternatorului, pur si simplu ai sau o masa proasta pentru ca masina e foarte, foarte ruginita sau ai un contact terminat.

Amintiti-mi si mie o chestie: Este ca la dacia 13xx tensiunea de referinta pentru releul de incarcare este culeasa de pe boobina de inductie? Ma refer la instalatia ei clasica, nu la releeele de incarcare cu "fir de referinta".
*


da perfect adevarat

<span class='edit'>24 May 2009, 02:31:</span>
QUOTE(mmi&g @ 22 May 2009, 09:25)
Alternatorul l-an desfacut si verificat dupa un tipic de pe forum si totul e in regila.
A fost desfacut si de unu din electricieni si la fel a zis ca nu e de la el.Al doilea a pus firele care vin la releu intre ele si a zis ca alternatorul incarca constant,deci nu e nimic in scurt.

Si totusi nu stie nimeni un electrician in Bucuresti.

Exclus service pt ca sunt satul.Am postat pe nova aventurile de anu asta cu incompetentii si hotii care te mint in fata si vor sa te pacaleasca ca pe copiii nou nascuti.
*


imi spui cind esti disponibil poate te ajut eu , sint acasa dupa 15.30 de luni pina vineri incepind de saptamina viitoare, YM sau PM

<span class='edit'>24 May 2009, 02:36:</span>
QUOTE(Deadly @ 22 May 2009, 09:44)
Ca sa nu mai deschid un topic nou, as vrea sa va cer si eu o parere. smile.gif
Indicatorul de baterie din bord sta mai mereu pe portiunea hasurata (intre rosu si alb). sad.gif  Daca mai aprind si farurile, coboara inspre rosu si sta exact la limita dintre rosu si portiunea hasurata. Daca mai dau drumul si la mp3 si dau mai tare, atunci chiar se duce pe rosu. sleep.gif
Chiar acum, inainte de a posta aici, am masurat curentul din baterie. Dupa o noapte de stat, inainte de a porni masina, bateria avea 12.4 V. Am pornit, am lasat masina sa se incalzeasca vreo 5 minute apoi am tinut-o turata la 3000 RPM vreo 2 minute dupa care am masurat imediat cu motorul pornit si la bornele bateriei imi arata 13.5 V.
Este posibil sa fie defect indicatorul de baterie din bord sau alta e problema ??? huh.gif

PS: Am uitat sa mentionez ca atunci cand am tinut-o in 3000 RPM indicatorul se afla intre portiunea hasurata si cea alba, dar n-a trecut pe alb.
Multumesc pentru rabdare si rog un sfat.
*


masuratoare simpla fara consumatori la relanti (doar motorul mergind )sub 13,5 probleme
nu te lua dupa indicatorul din bord , pune aparat de masura care stii ca functioneaza bine (indicatie corecta ) direct pe baterie
cu consumatori la 1000 de ture sub 13,5 probleme
daca vrei sa afli mai multe da o cautare dupa ID meu si vei gasi destule despre incarcare si probleme

This post has been edited by bygy007: 24 May 2009, 01:38


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deadly
post 24 May 2009, 16:08
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 173
Joined: 13 March 09




@Mr_Devil83, bateria are 1 an si jumatate (Rombat Pilot 60 Ah) si intotdeauna mi-a aratat 12.4-12.5 V cu motorul oprit (am mai masurat in trecut de cateva ori). Problema e ca inainte (acum vreo 2-3 luni) imi arata cu motorul pornit 14.3 V si indicatorul statea aproape de jumatate, unde ar trebui zic eu. blink.gif
Acum imi arata doar 13.5 V indiferent de turatie, asta e problema. Am destui consumatori insa bateria nu mi-a facut niciodata probleme la pornire (nici chiar in iarna).
De asta eram nedumerit, daca e o problema de la indicator sau de la alternator. blink.gif
Oricum multumesc celor care s-au interesat si mi-au dat un raspuns.


--------------------
VW Bora 1.8T 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 May 2009, 22:46
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




verifica masa de la alternator la aripa stinga fata cablul intre baterie si alternator (ia-o dupa culori , unul vine de la baterie la alternator si altul de la alternator la blocul de lumini apoi la contact bobina releu detalii aici

This post has been edited by bygy007: 24 May 2009, 22:46


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 23:12
Forum Renault