DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Despre suspensii, si comportamentul rutier

axabrt
post 9 Mar 2009, 15:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Personal injur fiecare denivelare. Fiindca nu pot seta suspensia, care este EXTREM de tare. Ma gandeam ca in timp se mai lasa, da de unde...din parti.
Cel mai rau le simt la rinichi (gropile si alte alea)

Ce ziceti mai scot din presiune ? Momentan am cam 2.1 pe toate rotile, regulamentar as spune. Cand mergeam cu 1.7 era mai bine, da parca consuma ceva mai mult...o fi mai bine si pt bielete, nu stiu ce sa zic.

Ca idee astia ofera IDS+, ca idee un amortizor IDS+ e cam 1400. Bucata ! Astea varza ale mele is cam un milion si ceva, deci nimic de comentat aici...
Care ai mers cu masini din astea cu suspensie reglabila sa ma luminati si pe mine daca sunt nebun ? E vreo diferenta ceva ?

PS un nene pe care il stiam mergea cu rotile dezumflate, zau asa, ceva de vis,
Era mai naspa cand trebuia sa ia curbe, tot timpul aveai senzatia ca o iei pe trotuar...periculos, cre ca avea vreo 20 de jante prin curte (de 1300)
Cu suspensia inexistenta care este, dupa un drum pana in centru si inapoi aveam rau de mare. Pe bune. Da nu simteam nici o groapa, decat ca mi se facea rau.

This post has been edited by axabrt: 9 Mar 2009, 15:25


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 12 Mar 2009, 10:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Gumele dezumflate sunt cea mai frecventa cauza tehnica a accidentelor. Condusul cu gume dezumflate cauzeaza:
- instabilitate in curbe si franare
- la extrem, desfacerea gumei de pe janta, rezultand in pierderea totala a controlului (vezi celebrul test "al elanului" facut cu Loganul)
- risc de explozie crescut
- risc de lovire a jantei in gropi => distrugerea amvelopei


Deci in niciun caz nu te gandi sa umbli gu gumele moi!!

Daca masina are suspensiile tari, trebuie sa te gandesti la o alta masina, mai potrivita pt. conditiile de drum romanesti. Apropo, ce masina e?

Ca si o sulutie de ameliorare, poti schimba jantele cu unele mai mici, si amvelopele cu unele cu talon mai mare, a.i. sa rezulte o roata de aceeasi dimensiune. Asta daca ai amvelope cu talon mic...

This post has been edited by IsNa: 12 Mar 2009, 10:06


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 12 Mar 2009, 10:09
Post #3


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Nu ar strica o ecografie la rinichi, cei mai multi oameni nu stiu ca au pietre sau nisip si cand au dureri dau vina pe orice altceva, inclusiv suspensiile masinii.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 12 Mar 2009, 12:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Se gasesc kituri de ansamblu amortizoare/arcuri reglabile pe duritate/inaltime pentru toate tipurile de masini posibile(de la koni,bilstein, hks, tokico, etc...), se regleaza printr-un sistem aplasat pe capul/corpul amortizorului, in functie de cate pietre are la rinichi utilizatorul biggrin.gif... De costat am vazut prin niste tari mai calde la vreo 1000 euro /setul ...

This post has been edited by MihaiD: 12 Mar 2009, 12:37


--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 11:33
Forum Renault