probleme !, troznit suspect !!
![]() ![]() ![]() |
probleme !, troznit suspect !!
g0dz3uS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() God Dj Group: Members Posts: 220 Joined: 1 April 08 From: Calarasi-Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel
Solenza 1.4 MPI / Astra H 1.4-16v
2003 / 2005
- CL-01-TIP Foarte multe idei,prea putini bani pentru ele !!
|
|||
Brambus |
![]()
Post
#2
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa verifici bieleta antirasturnare!
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Asta voiam sa spun si eu: bieleta antirasturnare. La mine pacanea si cand o lasam in frana de motor. Am cumparat o bieleta de 40 de lei si dupa fix 2 zile a inceput sa faca din nou....Asadar ,cred ca aici trebuie cumparata cea scumpa , de origine, ca dai banii degeaba...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
si eu am aceeasi problema bieleta anti rasturnare nu e pt ca am verificato (are cca 1 luna si e de uzina) suspectez bucsile de la trapez care ar mai trebui stranse umpic dar momentan nu am tubulara de 18 (tubulara lunga) cu inelara sau fixa mare branza nu se rezolva
la mine nu se aude in frana de motor doar la plecari in forta cand nu patineaza roata This post has been edited by razvan solenza: 24 Mar 2009, 12:31 |
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Razvane, explica-ne si noua, te rog, unde sunt acele bucse de la trapez.
La mine face un clanc cand o las sa ajunga din frana de motor in regimul de relanti.... Am schimbat si eu bieleta rasucita - antirasturnare - dar degeaba... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
g0dz3uS |
![]()
Post
#6
|
![]() God Dj Group: Members Posts: 220 Joined: 1 April 08 From: Calarasi-Bucuresti ![]() |
deci..unde sunt acele bucse de trapez..??
si cu scutu ce imi recomandati?..nu sa intamplat la nimeni?? |
--------------------
Dacia / Opel
Solenza 1.4 MPI / Astra H 1.4-16v
2003 / 2005
- CL-01-TIP Foarte multe idei,prea putini bani pentru ele !!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu cred ca se refera la bucsile de la bascule.
Te bagi sub masina si cineva o accelereaza, iar tu te uiti pe unde ar mai putea sa atinga. Daca ai busit-o mai tare in zona catalizatorului, s-ar putea sa provina si de acolo zgomotele. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
corbex |
![]()
Post
#8
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Scutul il dai jos si il indrepti ca lumea. Nu neaparat cu ciocanul. Pe masina nu prea se poate indrepta. Poate mai si lovesti ceva, cum ar fi catalizatorul, de exemplu. Verifica si pozitia barei de torsiune. Dupa ce se uzeaza bucsile, incepe sa se mute fie spre stinga, fie spre dreapta. slabesti suruburile de la capete si o ciocanesti, din laterala, pina cele doua brate sint simetrice fata de jug. Dupa care-i schimbi bucsile.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
imi pare rau ca v-am indus in eroare cu bucsile trapez care de fapt sunt bucsile de bascula inferioara eu am dat scutul jos si am mers fara el si tot asa face daca merg cu 1 la 3500 rpm si las brusc de accelerarie papare si la mine acel pacanit sau daca dau in spate dupa si dupa aia in fata si invers iar se aude . am ridicat masina pe cric am pus pe cineva intre scaun si volan si i-am zis sa accelereze si sa lase brusc de ambreiaj si am observat ca bascula se deplaseaza din cauza ca suruburile s-au slabit zilele urmatoare le strang de le ia necuratu ,atentie cine vrea sa faca aceasta operatie trebuie ca masina sa fie cu roata pe pamant sau un butuc/cric sub fuzeta ca altfel nu tin bucsile
scutu l-am indoiat acum din suporti si e la 4cm de catalizator bucsile la bara stabilizatoare le-am schimbat vineri toate 4 nu e de la ea 24 Mar 2009, 21:20: imi pare rau ca v-am indus in eroare cu bucsile trapez care de fapt sunt bucsile de bascula inferioara eu am dat scutul jos si am mers fara el si tot asa face daca merg cu 1 la 3500 rpm si las brusc de accelerarie papare si la mine acel pacanit sau daca dau in spate dupa si dupa aia in fata si invers iar se aude . am ridicat masina pe cric am pus pe cineva intre scaun si volan si i-am zis sa accelereze si sa lase brusc de ambreiaj si am observat ca bascula se deplaseaza din cauza ca suruburile s-au slabit zilele urmatoare le strang de le ia necuratu ,atentie cine vrea sa faca aceasta operatie trebuie ca masina sa fie cu roata pe pamant sau un butuc/cric sub fuzeta ca altfel nu tin bucsile This post has been edited by razvan solenza: 24 Mar 2009, 21:20 |
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(i96nds @ 24 Mar 2009, 13:11) Razvane, explica-ne si noua, te rog, unde sunt acele bucse de la trapez. La mine face un clanc cand o las sa ajunga din frana de motor in regimul de relanti.... Am schimbat si eu bieleta rasucita - antirasturnare - dar degeaba... am si eu un "clonc" ca ala. se manifesta intra-a I-a cand e un pic turata si ajunge la regimul de relanti, dar si de fiecare data cand schimb din a I-a in a II-a. eu suspectez ceva pe la ambreiaj, poate rulmentul. sper sa nu apara probleme mai grave ca in rest ambreiajul e ok, nu patineaza nu da semne de oboseala... mai au si altii zgomotul asta? |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#11
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
aceeasi problema o am si yo, in treapta I cand o turez mai tare, incepe sa cloncane, din cate am citit pe aici ar putea fii bieleta antirasturnare, scutul sa trebideze sau catalizatoru. ca la ambreiaj nici nu vreau sa ma gandesc
|
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
crocky |
![]()
Post
#12
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...cloncanit&st=30
Nu s-a lamurit problema. Dar eu zic ca nu e o problema, tot timpul a facut asa in anumite momente, si are 4 ani ! |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Si eu am problema asta, si am mai avut-o la inca 3 slz de la servici...se pare ca atinge esapamentul undeva de caroserie...nu e caz de panica
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
razvan solenza |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
QUOTE(bolek_bolek @ 25 Mar 2009, 20:56) Si eu am problema asta, si am mai avut-o la inca 3 slz de la servici...se pare ca atinge esapamentul undeva de caroserie...nu e caz de panica am sa verific si fara evacuare si daca atinge am sa o trec prin tub flexibil cu toate ca ea re articulatie flexibila dar sigur ce s aude nu e de la evacuare |
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Am avut si eu problema asemanatoare. Am mers pe drum foarte denivelat si am atins usor cu scutul de un damb de pamant. Aparent nu s-a intamplat nimic... dupa cateva zile cand plecam mai tare in intersectie se tot auzea un harait. Am ridicat pe elevator si era scutul indoit putin, dar toba era departe de scut. Am tras de roti si de toate bucsele... nimic. Apoi s-a accentuat... am crezut si eu ca e vorba de bieleta aia antibasculare. Am ridicat iar si surpriza... pe toba erau urme de frecat, atingea in scut, desi cred ca in repaos avea 2-3 cm distanta. Probabil in mers se misca destul de tare. Am mai descoperit un suport rupt (suportul care sustine catalizatorul). Am indreptat doar scutul si nu mai atinge. Suportul nu am inca posibilitatea sa il sudez... Am verificat si bieleta era foarte buna. Eu am 250 de mii de Km cu masina... daca la mine e inca buna... ma intreb cum poate la voi sa fie uzata, majoritatea nu ati ajuns la 100 de mii de Km. In cele mai multe cazuri scutul e problema ca partea din spate e prea jos si atinge, in alte cazuri... se verifica toate prinderile sistemului si de evacuare, din galerie si pana la toba finala. Eu personal am constatat pe acolo si o fisura la traversa ce uneste semilonjeroanele si alte defecte care se datoreaza proastei constructii si a caroseriei negandite de cei care au proiectat-o. Problemele care sunt la mine s-au mai constatat si la alte masini deci dau vina pe proiectant. Verificati si voi preventiv. La mine e tarziu...
Numai bine. |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:38 |