Blocul motor schimbat, de catre fostul proprietar
![]() ![]() ![]() |
Blocul motor schimbat, de catre fostul proprietar
chichi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
unde ai anul stantat? eu nu aveam asa ceva, tot din 1996, doar placuta nituita cu seria si tipul..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
chichi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
Undeva in dreapta jos...
O sa incerc sa ma mai uit azi la ea, poate reusesc sa fac si o poza... Sincer sa fiu, eu nu am vazut stantat nimic, dar nici nu m-am uitat cu atentie... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
77sky |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Am avut o problema oarecum similara.
Un batran break, din 1989, la un moment dat unul dintre nituri a cazut (ori s-a rupt, nu are importanta...). In momentul in care am ajuns cu masina la RAR, pentru preschimbarea documentelor, belea. Nu puteam face operatiunile firesti datorita prezentei acelui nit ad-hoc (desi unul din cele doua originale era la locul sau). In acel moment nu era stantata seria blocului motor. Sfatul ce ni s-a dat a fost sa mergem la un notar, sa incheiem o declaratie pe proprie raspundere. Asa am facut, ni s-a stantat si nituit corect de catre ei si am terminat balciul. In cazul tau sunt niste particularitati, dar cred ca tot cu o declaratie pe proprie raspundere de unicitate a motorului poti rezolva definitiv problema. Cere si sfatul celor de la RAR, ei sunt autorizati cu asemenea cazuri. |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
misu78 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Vechea Dacie: productie 1975, schimbat motor in 1984, recarosata in 1992, cumparata de mine in 2000. Motorul fusese cumparat de proprietar direct din magazin si NU avea serie stantata. Din 1984 pana in 2000 proprietarul mergea (si la ITP) cu o hartie de la politie in care se preciza ca ,,masina cu nr. de inmatriculare......., serie caroserie....... poseda un motor fara serie". Serie pe acest motor a fost pansonata in 2000 la RAR, la cumpararea de catre mine(pe vremea aceea la schimbare de proprietar se facea RAR-ul).
ON TOPIC: blocul motor este considerat piesa de schimb(ca si motorul din cate stiu eu) si nu ar trebui sa se ia nimeni de chestia asta la ITP. ITP-urile le-ai facut in acelasi loc? Poate te-au vazut mai ,,slab" si au marjat pe chestia asta. Oricum, cele mai clare lamuriri ti le pot da cei de la RAR cu un simplu telefon. This post has been edited by misu78: 3 Aug 2009, 21:44 |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
ag02cws |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Nu stiu daca blocul motor e considerat piesa de schimb, dar placuta cu seria sta pe el... E normal ca la ITP sa se uite si acolo.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Am avut si eu o problema asemanatoare acum ceva ani in urma.
Unul dintre niturile care tine placuta respectiva a sarit, probabil in urma unei spalari cu jetul. Ma duc sa fac ITP-ul si ce de acolo (o cunostinta la care am facut tot timpul) imi zice ca nu poate sa-mi faca, daca este furata masina, mai ales ca si seria de pe caroserie era poansonata ulterior (oala amortizorului fusese schimbata, nu stiu de ce, semiaripile fiind originale). I-am spus ca nu are cum sa fie furata pentru ca masina fusese de noua a unui colonel de politie, cunostinta de familie. Ne-am urcat in masina si am mers la RAR. Acolo am dat peste un idiot care mai avea putin si ma baga direct la puscarie, a inceput sa tipe in gura mare prin curte ca e furata si tot felul de chestii de genul acesta, ca seria de pe caroserie nu are initialele "RAR" in fata si spatele ei. I-am luat cartea din mana, m-am dus inauntru si l-am cautat pe cel care facuse identificarea cand mama mea cumparase masina. A venit la masina si mi-a spus ca nu este nici o problema, ca masinile mai vechi care aveau serii din 6 cifre nu aveau acele initiale, m-a bagat pe linie si mi-a poansonat seria motorului deasupra pompei de benzina, pe blocul motor si initialele in fata si spatele seriei. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
chichi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
QUOTE Vechea Dacie: productie 1975, schimbat motor in 1984, recarosata in 1992, cumparata de mine in 2000. Motorul fusese cumparat de proprietar direct din magazin si NU avea serie stantata Cand precizezi serie stantata, la ce referi? La seria de pe placuta (din stanga jos) sau la inscrisul gravat pe blocul motor (undeva in dreapta jos)? La mine placuta este OK, doar ca este un pic lovita, ceea ce "a dat de banuit" si l-a determinat pe tip sa examineze cu mai multa atentie blocul motor... QUOTE ON TOPIC: blocul motor este considerat piesa de schimb(ca si motorul din cate stiu eu) si nu ar trebui sa se ia nimeni de chestia asta la ITP. ITP-urile le-ai facut in acelasi loc? Poate te-au vazut mai ,,slab" si au marjat pe chestia asta. Da, ITP-urile le-am facut in acelasi loc, dar cu persoane diferite... Posibil sa ma fi aburit, avand in vedere ca eu nu prea stiu despre ce este vorba cu anul fabricatiei gravat pe blocul motor. QUOTE (pe vremea aceea la schimbare de proprietar se facea RAR-ul). Si eu am facut RAR-ul la schimbare de proprietar, la unul pe care fostul proprietar cred ca-l cunostea si caruia in mod sigur i-a dat si spaga... Nu mi s-a parut nimic suspect; m-am gandit ca fostul proprietar voia sa evite o situatie jenanta: tipul ala de la RAR urla in gura de sarpe la cei care nu cotizau, ca e un jaf de masina si ca nu-i da drumul, etc.... asa ca era mai prudent sa fi atent cu el, decat sa risti sa-ti pierzi cumparatorul. Am vazut si scandaluri de acest gen intre fostul proprietar si viitorul, din cauza tipului de la RAR... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
misu78 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Cand am zis stantata am vrut sa zic ca nu avea nici placuta si nici serie gravata. @ag02cws placuta cu seria sta pe blocul motor, dar pe acesta il poti schimba oricand. Bineinteles ca acesta trebuie sa apara in talon si carte dar asta se face foarte simplu la RAR, unde nu te intreaba nimeni de unde ai motorul(sau blocul motor) atata timp cat acesta nu este furat sau de pe o masina furata. Seriile de pe motor si caroserie trebuie sa bata cu cele din certificat si carte. Punct. |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:01 |