DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Radiator, Probleme

csocso
post 14 Dec 2004, 08:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 04




Salutare


Problema este că a început radiatorul să facă "pipi", din fericire am descoperit și pe unde dar din păcate nu am găsit încă soluția de a rezolva problema.
Pe părțile laterale ale radiatorului sunt atașate printr-un sistem de prindere de tot rahatu' două elemente din plastic și la îmbinare se vede clar cum se scurge licdidul de răcire.
Deci nu radiatorul în sine este găurit ci la îmbinare îmi curge, am fost la service și i-am rugat să încerce să strângă puțin la îmbinare, dar le-a fost frică să nu cumva să se crape plasticul, așa că nu am rezolvat nimic deocamdată.
Cel mai interesant este că nu întotdeauna curge, de exemplu merg cu ea mult mă opresc și nu se întâmplă nimic.Merg puțin mă opresc undeva și imediat începe să picure.
Cei de la service m-au sfătuit să urmăresc vasul de expansiune și să complectez mereu lichidul când scăderea nivelului este foarte vizibilă și dacă situația se agravează să cumpăr alt radiator! mad.gif
Ce mișto au și cei de la Romradiatoare de lucru! blink.gif
Am auzit de la cineva că există un fel de praf care se pune în lichid și care oprește scurgerile dar care nu prea face bine la motor!?
Mai am o problemă cu închiderea centralizată și anume nu mai reacționează la apăsarea butonului de pe cheie, și cineva mi-a spus că trebuie resetat dar încă nu am găsit pe nimeni să facă treaba asta!Știți voi cumva unde aș putea rezolva problema?
S-a mai confruntat cineva cu asemenea probleme?

This post has been edited by csocso: 14 Dec 2004, 08:48


--------------------
LOGAN PRESTIGE 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 14 Dec 2004, 09:57
Post #2


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




vezi pt. radiator sunt o gramada de posturi. pt. praf vezi la pagina urmatoare e un topic. eu am incercat cu o solutie si merge.
m75


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aless
post 21 Dec 2004, 09:26
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 27 May 03
From: Ploiesti




In ceea ce priveste cheia, cred ca trebuie sa schimbi bateria din ea...

Succes!


--------------------
KIA CEE'D 2008 - PH-09-ADN
Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 21 Dec 2004, 17:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Pentru radiator, poti folosi un praf, il alegi din topicul ce trateaza aceasta problema.

Problema cu cheia se dezvolta pe mai 2 ramuri

A) apas pe buton, ledul se aprinde dar nu se descuie usile
a1) Incercati mai de aproape. Cel mai biune se descurca de langa geamul stanga fata. Puteti schimba bateria, s-ar putea sa se rezolve
a2) s-a desincronizat cu inchiderea; Foarte, foarte putin probabil dar sa zicem. Resincronizarea se face astfel: se tine apasat pe butonul de incuiere a usilor (pe pozitita pt incuiat) pana cand usile se descuie singure si martorul antidemaraj ramane aprins (parca) Atunci se apasa pe butonul cheii. Oricum, ideea de baza e ca se tine apasat pe butonul ala pana se intampla un fenomen ciudat cu masina si apoi se foloseste telecomanda ce se doreste resincronizata.
a3) A patit ceva releul ce comanda actuatoarele. Asta ar insemna ca usile nu mai reactioneaza nici la folosirea butonul din interior
a4) s-a intamplat ceva cu firul pt antena. Din interior asculta de comenzi?

Ultimele 2 cazuri sunt mai delicate si ar putea necesita o interventie in service pt 4 si la un electronist pt 3.

cool.gif Apas pe buton si nu se aprinde led-ul si , logic, nu reactioneaza nici usile

b1) S-a terminat bateria. Ar fi trecut prin a1)
b2) S-a dezlipit microcontactul din cheie. Eveniment deosebit de vrecvent. Se desface cheia si se lipeste acesta la loc. Alternativ, se merge la un service GSM pt ca este o piese destul de delicata si nu vreti sa stricati vreo piesa de pe acel circuit.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 21 Feb 2007, 15:51
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




NU folosi praf !!! Este posibil ca in timp sa-ti rezolvi problema , dar vei avea probleme in timp cu racirea motorului , pentru c acel praf este un fel de pilitura de cositor , care la temperaturi mari se depunde prin rosturile si coclaurile traseului de evacuare ! Asta inseamna ca acel por posibil sa ti-l rezolve ( nu se stie pentru cat timp !!! si nu uita ca presiunea in circuitul de racire variaza f tare !! ) , dar dupa ce lasi motorul sa se raceasca dupa o alergatura , acel praf amestecat cu antigel fierbinte se depune incet in motor , pentru ca sa nu uitam ca motorul ramane mult mai firbinte decat radiatorul in timp ... Daca vrei sa tii masina mai mult .. sfatul meu e sa te agiti putin si mergi cu radiatorul ala sa ti-l lipeasca ( daca se poate ) sau iti iei altul nou , cu ocazia asta schimbi si tot antigelul ca probabil este si vechi ( si de asta probabil ca-ti face si probleme , ca el nu are decat 2 ani garantie si dupa acesti 2 ani devine "toxic" motorului , adica il corodeaza si ii face mai mult rau decat bine ) .
Alta solutie ar fi sa-l dai jos de pe masina si sa incerci sa-l lipesti tu ... sau sa folosesti acel praf in afara motorului !
Unde este antena de la inchiderea centralizata ???????? Ca nu cred ca exista ! Eu am schimbat UCE-ul si nu avea nici o antena !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 21 Feb 2007, 18:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Eu am folosit praf acum 3 ani si n-am avut absolut nici o problema cu supraincalzirea motorului. S-ar putea sa tina si de nororc. E adevarat ca dupa vreo doua luni de la aceasta operatiune am schimbat lichidul de racire.

Antena pentru inchiderea centralizata exista, doar ca nu scrie pe ea. Orice lucru care foloseste undele radio are nevoie de o antena. Ea poate varia de la o bucla desenata pe cablajul circuitului pana la un stalp sau o sarma intinsa intre doua cladiri. In cazul supernovei, este vorba de un inel metalic ce se afla in jurul contactului si se numestebuca decodoare, de asta i-am spus sa se duca langa geamul de la sofer.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SAVU
post 21 Feb 2007, 19:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 27 July 05
From: Bucuresti




sal! si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat cu o solutie lichida nu praf,si asta se intampla acum un an si nu mai am probleme.asa ca incearca si tu niste solutie de etansare dar lichida nu praf.


--------------------
dacia super nova clima /logan laureat 2001 / 2010 - B-778
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 22 Feb 2007, 09:52
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Am folosit si eu solutia lichida pt. etansarea radiatorului si a fost OK. Ma saturasem de schimbat radiatoare (trei !)


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmn
post 26 Aug 2008, 12:49
Post #9


...


Group: Members
Posts: 276
Joined: 2 June 08
From: Pitesti




salut, am o mica problema..dupa ce merg cu masina vre-o 5 km si ma opresc se aude in fata la radiator ceva care trosneste..si nu stiu ce e...e motiv sa ma ingrijorez? e nevoie de antigel ceva..pt ca nuvelu meu e aproape de maxim si nu a scazut deloc de cand am luat masina ...


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.6 16v 2008 - AG-10-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyalli
post 26 Aug 2008, 13:47
Post #10


Pe zona


Group: Members
Posts: 809
Joined: 16 March 06




Poate trosneste masca aia care e deasupra galeriei(are si un semn care sa nu pui mana pe ea)


--------------------
logan negru Laureat 2009 - B-xx-JPA
Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmn
post 26 Aug 2008, 16:08
Post #11


...


Group: Members
Posts: 276
Joined: 2 June 08
From: Pitesti




nu e masca...trosneste ca ceva care e cald si trosneste de la cat de incins e...se incalzeste prea rau si daia cred ca trosneste desi nu mi se pare normal sa faca asa ...se aude ca niste scantei..nu stiu cum sa explic mai bine..poate mai e careva patit ca sa imi spuna si mie

26 Aug 2008, 16:11:
sau e posibil sa ai dreptate pt ca acu am inteles la ce masca te referi...in fine..e ceva grav sau nu prea?

This post has been edited by cmn: 26 Aug 2008, 16:11


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.6 16v 2008 - AG-10-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyalli
post 26 Aug 2008, 17:19
Post #12


Pe zona


Group: Members
Posts: 809
Joined: 16 March 06




nu e grav aia face asa ca e prea incinsa. alte pareri?


--------------------
logan negru Laureat 2009 - B-xx-JPA
Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 07:00
Forum Renault