consum imens de benzina sau sunt eu paranoic?, stiu ca s-a discutat de mii de ori...
![]() ![]() ![]() |
consum imens de benzina sau sunt eu paranoic?, stiu ca s-a discutat de mii de ori...
iulibiz |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#32
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
nsl e o grupare de copii de bani gata, la care vârsta nu reprezintă decât un număr, nefiind în niciun fel superiori din punct de vedere intelectual oricărui puști aflat la pubertate, ce se întrec în a se înfige în copaci, pe drumurile publice, omorând oameni nevinovați...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
punct.
This post has been edited by CandyMan13: 18 Mar 2009, 19:31 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Sa stiti ca eu conduc zilnic cam 40 pana la 70 de km in bucuresti cu un Break din 2003, injectie. Traseu zilnic trece prin Unirii cam de doua ori la ore de varf, ocolesc ambuteiajele cat pot, si scot cam 12%, asta in conditii de talpa cat incape. Afara scoate fix 6 (bucuresti-botosani). E normal? Eu cred ca este normal pentru carburatie in Bucuresti chiar si peste 13, ca a mea regleaza electronic curba de avans, deci optimizeza putin. Oare aia pe carburator nu are voie sa consume mai mult?
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#36
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Domnilor ... usor va mai aprindeti
![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
gangara |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
normal ca are voie sa consume 13% si tot odata mai mult decat una injectata.
dar omul (initiatorul topicului) s-a speriat probabil cand a citit pe forum cum scot baietii consum de 8 in Bucuresti cu talpa grea, stat la semafoare in continuu si pe timp de iarna. iar pe langa asta nu toate daciile consuma la fel. dupa cum a spus si ionut.tanase sunt o gramada de factori obiectivi care influenteaza consumul 18 Mar 2009, 20:10: @motanpaul: nu cred ca ar trebui sa te dai lezat, mai ales ca intrebarea ta, peste topicul omului, era una de rangul ridicolului...intrebi o chestie de genul daca e bine sa bagi un cartof in teava de esapament This post has been edited by gangara: 18 Mar 2009, 20:10 |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
@gangara: Nu e chiar asa deoarece am ramas mirat ce am patit azi. Si totusi deca deschideam alt topic pentru o intrebare simpla nu era bine.
![]() ![]() This post has been edited by motanpaul: 18 Mar 2009, 20:23 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
deci voi acuma ce faceti aici va certati?
aveti grija ca vine dimineata domnu' argon si va da o pauza de nu va vedeti ![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Nu ne certam..............
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
salut eu am o dacie din 2001 pe injectie si in aceasta iarna consuma 14% dar eu incalzesc motorul pe loc 10min iar aceasta stationare nu apare pe kilometraj de aici un pic de eroare la calcul dar mentionez ca am fost sa reglez culbutorii si acum imi consuma 12% in conditiile care am mers in ambuteiaj cred ca este satisfacator consumul in weekend plec din bucuresti si atunci o sa-i fac consumul mixt.
|
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
@ maersk - nu domnul meu nu sunt copil de bani gata. Crezi ca dca eram, imi faceam griji de consumul la dacia mea belina luata pe imprumut de la taica-meu? Ce naiba
![]() Dai sa dam mana totusi si sa vorbim de consumul de benzina (in cazul meu) ![]() @ razvanamza - ce sa zic dom-le 13 la suta in Buc cu drum de la un cap la altul....cred ca e bine....(la consum ma refer, in nici un caz nu te invidiez... ![]() O chestie noua: azi am observat ca tendinta de a se opri la relanti este din ce in ce mai pronuntata. Chiar cu motorul cald bine. Si are o mica tendinta sa "dea in nas" la orice turatie. Eu i-am pus un filtru de hartie dupa pompa de benzina. Nu cumva are si asta ceva de-a face cu asta? Nu cumva filtrul ala impiedica benzina sa ajunga cum trebuie la carburator? Si inca un lucru interesant zic eu. Practic fac doua porniri la rece pe zi: una dimineata si una seara cand plec de la serviciu in jur de 6-7-8 seara. Eh seara cand o pornesc nu am absolut nici o problema cu relantiul. Mai ales ca seara plec cu faruri aprinse si in ultimul timp s-a intamplat sa mai si plua deci si ventilator si stergatoare.....deci concumatori la greu. Seara nu face figuri dimineata face. Tot ce pot sa ma gandesc e ca tre sa fie si ceva umeazeala implicata in toata problema asta cu opritul motorului. |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
sau daca dai prea mult la cheie dimineata si dureza pana face prima explozie,sa piarda benzina din carb peste noapte+si pompa la fel poate sa scape(sunt vreo cativa care au patit'o printre care si eu)
This post has been edited by CandyMan13: 19 Mar 2009, 00:35 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
![]() QUOTE(MAERSK @ 18 Mar 2009, 19:19) nsl e o grupare de copii de bani gata, la care vârsta nu reprezintă decât un număr, nefiind în niciun fel superiori din punct de vedere intelectual oricărui puști aflat la pubertate, ce se întrec în a se înfige în copaci, pe drumurile publice, omorând oameni nevinovați... Stati linistiti la locurili voastre ca la mine se refera domnul MAERSK. ![]() Si daca despre mine e vorba, te rog sa ma scutesti. Nu sunt copil, dar de bani gata ce sa mai vorbesc... Aia care sunt, sunt gata facuti... dar de mine. Sunt multiplu medaliat la Campionate Europene si Mondiale, cel mai important fiind ca sunt triplu Campion Mondial. Am reprezentat tara asta cu brio (a cantat imnul pentru mine de mai multe ori), am 2 facultati terminate conduc cu succes o afacere. Daca vrei sa schimb avatarul, il schimb.... Gata. L-am schimbat. Alea sunt trofeele mele profesionale (parte din ele; mai putin pestii, aia sunt hobby) si deci ma reprezinta la fix. ![]() Ai poza dedesupt in marime naturala, asa ca te rog sa savurezi... ![]() Rog moderatorii sa ma scuze. Nu am vrut sa ma laud sau ceva, ca nu-mi sta in fire. De obicei ascund chestiile astea. Nu-mi place nici cand ma prezinta cineva ca triplu campion mondial. Prefer sa fiu luat de baiat bun si atat. Din pacate a trebuit sa raspund unor acuzatii gratuite. REVENIND LA SUBIECTUL EMISIUNII DE AZI... Daca tii mana deasupra carburatorului ineci motorul (ca nu mai are aer sa se faca amestecul) si d-aia se opreste. @iulibiz : Eu am patit chestia cu turatiile de la filtrul de hartie. Chiar se oprea si motorul. Daca e reglata corect, e o cauza destul de clara. Pune pahar decantor inainte de pompa si eventual filtru dupa. This post has been edited by B-03-YHD: 19 Mar 2009, 03:00 Attached thumbnail(s) cupe.jpg ( Size: 244.64k ) Number of downloads: 236 |
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
Minel |
![]()
Post
#45
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(iulibiz @ 19 Mar 2009, 00:22) Tot ce pot sa ma gandesc e ca tre sa fie si ceva umeazeala implicata in toata problema asta cu opritul motorului. Crede-ma , ca gandesti bine, ceea ce se intampla la tine , se numeste jivraj , de obicei apare cand ii umiditate mare in aer si temperatura de afara sa se incadreze intre 0-8 grade Eu, tot asa patesc, chiar daca am ELV , nu ii deranjant deloc , m-am obisnuit deja, chiar daca am facut tot ce se putea sa previn si sa "repar" .... ![]() Iti facea la fel si cand era frig rau afara, adica undeva sub -4 grade sau in extrema cealalta cand era cald afara .....? ![]() QUOTE(CandyMan13 @ 19 Mar 2009, 00:35) sau daca dai prea mult la cheie dimineata si dureza pana face prima explozie,sa piarda benzina din carb peste noapte+si pompa la fel poate sa scape(sunt vreo cativa care au patit'o printre care si eu) Omu' a scris ca nu are nici o treaba cu pornirea, deci se exclude din start ca da' la demaror,sau ca pierde benzina din carburator , el are probleme cu ralantiul pe vremea asta .... ![]() QUOTE(iulibiz @ 18 Mar 2009, 14:43) Cu pornirea nu am absolut nici un fel de probleme. Ii dau doua sprituri, pedala la jumate, cheie si brammmm..... am pornit motorul. Indiferent de temperatura, pornirea este excelenta. . This post has been edited by Minel: 19 Mar 2009, 07:53 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
@ B-13-YHD - domle' tot respectul din partea mea
![]() Deci filtrul ala nenorocit poate sa fie si el o problema. Eu l-am pus pentru c aam schimbat rezervorul si am zic ca in momentul in care ajunge sa se goleasca si incepe sa traga mizeria (desi l-am curatat pe cat posibil inainte s ail montez) sa am filtrul ala care sa imim protejeze un pic carburatorul.... Dar vad ca mai mult ii face rau. Oricum cred ca o sa mai tin paharul ala pana isi indeplineste functia pentru care l-am montat mai am juma de rezervor si scade vertiginos multumita consumului de BMW 3.0. Dupa ce termin cu plinul asta, os a il scot si pun furtun nou. Poate se rezolva problema. Referitor la pornire - se pare ca masinuta mea vrea sa ma contrazica. Am observat ca acum dimineata porneste mai greu. Dar nu ca se invarte si nu primeste benzina ci pur si simplu parca se opreste electromorotul din invartit. Ca si cum imi taie ceva automatul. foarte ciudat. Dau cam de 3 ori la cheie si apoi o ia bine. @ Minel - Aha! Deci umezeala este si ea. Cam ce se poate face sa previn crearea umezelii? S-a mai confruntat si altcineva cu problema asta? De c ela unele dacii apare si altele nu? (evident dacii berline). Exact aia este zone de temperatura 0-8 grade. Astfel s-ar explica si de ce seara imi porneste ok si nu tinde sa se opreasca la relanti dupa ce se incalzeste putin. In timpul zilei nu est eumezeala si frig asa cum este noaptea. M-am uitat la bujii. Sunt maroniu caramiziu. Cum am spus si mai devreme. Culoarea nu s-a schimbat. Despre clelelalte modificari se par eca ma voi ocupa de ele in weeknd oentur c ain timpul saptamanaii serviciul nu-mi da pace. Sau cine stie, domnu B-03-YHD, poate ne vedem vineri la parcul Carol (sa o facem praf ![]() Complicate carburatoarele astea... dar cred ca odata ce le le dai de cap, e placut sa lucrezi la ele. ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Aeromodelism, dar nu are nici o relevanta. Nu-mi place sa vb despre asta ca nu ma simt confortabil. Eu am povestit chestia asta ca sa nu mai faca ala misto de mine.
Nu e cazul sa dai paharul decantor jos. Eu asa merg. Cu el pus. Ala se curata periodic. D-aia e bun. Filtrele de hartie sunt absolut mizerabile si de proasta calitate. Cu Skoda am schimbat filtrul la 85.000, am 110.000 (filtru tot de hartie, dar original) si nu am probleme. Cu Dacia, daca ma tinea filtrul de hartie 2000 de km aveam vise umede... ![]() In ce zona locuiesti tu? Ca daca nu ajung la Carol poate ne vedem cumva, candva si o lamurim de la A la Z cu delicatete. Facem toate reglajele de finete si vedem dupa ce-o iesit. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
cony |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 December 06 ![]() |
Givrajul este o problema tipica carburatiei.
Minel a mai dat detalii in acest post. Citez din solutii: trecut clapeta de la filtrul de aer in pozitia pentru iarna (daca exista), carton in fata carburatorului, tras putin de soc la ralenti pana la incalzirea motorului (in mod normal pana la 3-5 minute). Asta poate sa insemne ca nu apare la berlinele care au un amestec mai bogat decat este normal (dar asta implica consum marit). |
--------------------
DACIA
1300
1978
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
Nu vreau sa dau jos paharul decantor. Ala acolo ramane ca isi face treaba. Filtrul de hartie ma gandeam sa il scot si si las furtunul simplu asa cum a fost de la bun inceput.
Pe sos. giurgiului In 15 min pot ajunge ori la Carol ori la Tineretului. Ar fi super tare daca am putea sa ne uitam la ea. Nu as vrea sa merg la mecanic ca una la mana nu invat nimic de la el si a doua la mana, cine stie ce mai face si ala. Fier fier asa este, dar mama lui de fier ca te atinge la sentimente uneori ![]() @ cony - carton in fata carburatorului nu cred ca are nici un rost sa pun. Mai ales ca acum a inceput sa se incalzeasa si mai ales pentru ca procesul de jivraj se intampla cand masina sta pe loc (crearea jivrajului). Iar in ceea ce priveste socul. L-as trage eu, dar nu imi sta masina cu socul tras. Daca trag socul chiar si la jumate, incepe masina sa trepideze sa dea in nas si apoi sa se opreasca motorul. Deci din pacate nu ma pot baza pe el. Si de reglat nu stiu ce sa ii fac sa il reglez ca eu din cate am vazut isi face treaba (am verificat uitatndu-ma in carburator cum inchide cat de mutl inchide si tot asa, si arata bine, dar cu motorul pronit ... e jale) This post has been edited by iulibiz: 19 Mar 2009, 13:19 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
Minel |
![]()
Post
#50
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(iulibiz @ 19 Mar 2009, 13:09) Nu vreau sa dau jos paharul decantor. Ala acolo ramane ca isi face treaba. Filtrul de hartie ma gandeam sa il scot si si las furtunul simplu asa cum a fost de la bun inceput. Pai nu il da jos, acela se curata periodic iar tot acolo (inainte de pompa de benzina ) se poate monta si recomand un filtru de hartie ,dar de calitate si numai o sa ai treaba cu suflatul in jicloare ... In concluzie motorul tau nu are nimic , benzina si dai bataie ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
De-ar fi asa de simplu.
![]() Sincer probleme cu suflatul in jiglere nu ama vut pana acum. slava domnului. Problema nu e de filtrarea benzinei. Ca este curata. m-am uitat in filtrul decantor care il am si nu a remizerie. Probelma se manifesta dora dimineata si cred caeste ce ai zis tu mai sus: jivrajul. Sa vad ce solutii gasesc sa ameliorez putin comportamentul motorului sa imi fac si eu viata mai usoara....Sau astept sa se incalzeasca vremea afara si cu asta basta ![]() This post has been edited by iulibiz: 19 Mar 2009, 13:25 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
Minel |
![]()
Post
#52
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(iulibiz @ 19 Mar 2009, 13:24) De-ar fi asa de simplu. ![]() M-ai inteles total gresit , eu iti sugerez sa refaci montajul filtrelor cum trebuie si anume , cum am descris in topicul de mai jos ,montajul este la mine pe masina Bafta si sper ca ai inteles! http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1785155 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
AHA!
![]() Prin modalitatea in care ai aranjat tu acolo filtrele te asiguri ca tot ce intra in pompa este curat. Mae este vreun alt motiv pentru care ai aranjat asa filtrele? In afara de epurarea benzinei? Vreaun alt beneficiu? ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
Minel |
![]()
Post
#54
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(iulibiz @ 19 Mar 2009, 13:57) AHA! ![]() Prin modalitatea in care ai aranjat tu acolo filtrele te asiguri ca tot ce intra in pompa este curat. Mae este vreun alt motiv pentru care ai aranjat asa filtrele? In afara de epurarea benzinei? Vreaun alt beneficiu? ![]() Pai asa se " aranjeaza " filtrele, prima data cel decantor filtreaza ce este "mai mare" apoi cel de hartie ,particule mai mici ce trec de cel decantor si astfel rezulta o "protectie" mai sporita impotriva impuritatilor . Pe langa asta si ce mi se pare mie mai important ,este din propriul meu QUOTE. QUOTE(Minel @ 18 Mar 2009, 07:57) Astfel si benzina care va trece inapoi in rezervor prin retur va fi filtrata si curata, probleme cu suflatu' in jicloare si alte cele vor cam disparea Cel mai important lucru esti curatirea (periodic ) a filtrului decantor si in functie de kilometrii parcursi sau cum doreste proprietarul ,inlocuirea filtrului de hartie ! ![]() Si nu ar strica sa mai bagati pompa si sa suflati conductele (turul si returul ) ca o mica paranteza . This post has been edited by Minel: 19 Mar 2009, 14:32 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#55
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Esti tare Minel ... ai inceput sa te citezi singur
![]() ![]() Sper sa nu te superi ... chiar m-a amuzat; In alta ordine de idei ... sfatul tau este foarte bun ... asta ca sa dreg busuiocul ![]() This post has been edited by ionut.tanase: 19 Mar 2009, 14:32 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Minel |
![]()
Post
#56
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ionut.tanase @ 19 Mar 2009, 14:32) Pai m-am citat tocmai ca sa scot in evidenta ( din acelasi link care l-am dat mai sus ) , ca nu se acorda atentie cand se citeste ceva, totul se face rapid si pe fuga si apoi rapid la intrebari pe forum in loc sa citeasca cu atentie ...... ![]() Si atunci sa te mai mire de ce alti membrii ai formului nu mai scriu asa des, lucrurile sunt scrise aici ,doar ca trebuie sa "filtrezi" informatia care te intereseaza si bineinteles sa cauti ! ![]() QUOTE Mae este vreun alt motiv pentru care ai aranjat asa filtrele? In afara de epurarea benzinei? Vreaun alt beneficiu This post has been edited by Minel: 19 Mar 2009, 14:50 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
Da domnul meu, am inteles. Are logica ce zici deci o voi pune si pe asta pe lista de To Do pentru weekend.
Dar de problema mea cu socul aveti vreo idee? Este posibil ca nefunctionarea motorului cu socul tras sa denote o alta problema la alimentare sau amestec? |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#58
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Minel, intelesesem insa mi-a facut placere sa te tachinez un pic. Stiu toti colegii ca tu chiar stii ce spui cand postezi un mesaj
![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
adrianne |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Luati-o ca off-topic, sau nu, cum credeti...
Consumul e normal Bucurestiului. As face 2 lucruri masinii in cauza: - montarea unei aprinderi AT011 (max. 100 lei cu toate taxele incluse) - reglaj culbutori, avans cu stroboscop, si carburator cu bujia colortune. Motivatie: - pintenul platinei clasice se uzeaza, in timp decalandu-se astfel avansul, fapt ce nu se intampla la AT011 - stroboscopul permite reglajul fin al avansului iar bujia in cauza permite reglajul fin al amestecului. Am 20.000 km de la montare AT011 reglaj strobo+color si nu am de ce sa ma plang. Ca sfat, la asa nr. de km. al traseului, as monta GPL, ce presupune max. 1.000 lei, ce s-ar amortiza in 1 an de zile. Eu fac cam 3-4 plinuri pe luna, gandindu-ma la diferenta intre 80 lei plin GPL si 140 lei plin benzina. Iar pentru curiosi, 80 lei = 300 km in Bucuresti. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
La aprinderea electronica m-am gandit si eu. Si imi suna bine. Problema este ca momentan nu prea ma dau banii afara din casa si nu prea pot baga 1 mil intr-un motor care dealtfel pana recent mergea chiar foarte bine.
Reglatul culbutorilor chiar as vrea sa il fac. Nu cred ca a fost facut asta vreodata pe masinuta asta. Problema e ca pe la suruburile care strang capacul de culbutori mie imi curge ulei. Si ma gandeam sa mai strang suruburile alea. Ce se intampla dc strang mai tare suruburile alea? Descentrez ceva pe acolo? Sunt putin cam afon in privinta asta dar, imi spuneti si mie va rog in ce mod influenteza reglajul culbutorilor consumul de combustibil? Referitor la reglajul avansului cu stroboscopul... ne mecanicu de la mine nu cred ca foloseste asa ceva. |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 00:19 |