DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum imens de benzina sau sunt eu paranoic?, stiu ca s-a discutat de mii de ori...

iulibiz
post 18 Mar 2009, 19:08
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




@ MARSK -

1. familia mea are o medie de varsta destul de ridicata asa ca nu imi fac griji.
2.dar tu faci parte din nft?
3.m-am sesizat din cauza ca te-ai bagat ca musca in lapte cu un comentariu care nu avea absolut nici o legatura cu discutia din acest post. Presupun ca ai facut lucrul acesta doar pentru a atrage atentie. Suferi cumva de nebagare in seama? Se poate rezolva problema. Putem deschide un topic doar pentru tine unde sa vorbim de cat de mult apreciem comentariile tale inutile, necosntructive si uneori tendentioase.
4.ma simt in masura sa fac foarte multe lucruri. Dar la unele stiu sa ma opresc. De exemplu, la a mai dialoga cu tine. Isteti de-astia ca tine care se plictisesc in fata calculatorului cand ar trebui sa isi scrie compunerile la Limba si Literatura Romana sunt destui pe lumea asta.

Sper ca te simti mai bine acum ca te-am bagat in seama. Poate te mai linistesti. Nu are rost sa poluam forumul cu posturi inutile. Asa ca te rog sa incetezi sau sa bruiezi alte posturi linistit.

Imi cer scuze moderatorilor pentru off-topic. dar poate genul de comentarii ca ale lui MARSK ar trebui tratate de dumneavoastra.

@ ionut.tanase - asa este sunt multe de luat in considerare si sunt sigur ca fiecare dintre ele adauga ceva la consumul care il am eu. voi verifica si voi incerca sa rezolv cat mai multe din sugestiile care le-am primit si va voi tine la curent.


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Mar 2009, 19:19
Post #32


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




nsl e o grupare de copii de bani gata, la care vârsta nu reprezintă decât un număr, nefiind în niciun fel superiori din punct de vedere intelectual oricărui puști aflat la pubertate, ce se întrec în a se înfige în copaci, pe drumurile publice, omorând oameni nevinovați...




--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 18 Mar 2009, 19:28
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




punct.

This post has been edited by CandyMan13: 18 Mar 2009, 19:31


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 18 Mar 2009, 19:42
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




post-336-1110552475.gif @ iulibiz: Si tu ai deschis un nou topic cu consumu la dacie, cand e forumu plin cu topicuri despre consumu la dacie. Scuze de offtopic dar nu m-am putu abtine la remarca ta. Am zis sa nu mai deschid un nou topic, pun si eu o intrebare simpla...... si tu imi zici sa deschid alt topic........ furios.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 18 Mar 2009, 19:45
Post #35


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




Sa stiti ca eu conduc zilnic cam 40 pana la 70 de km in bucuresti cu un Break din 2003, injectie. Traseu zilnic trece prin Unirii cam de doua ori la ore de varf, ocolesc ambuteiajele cat pot, si scot cam 12%, asta in conditii de talpa cat incape. Afara scoate fix 6 (bucuresti-botosani). E normal? Eu cred ca este normal pentru carburatie in Bucuresti chiar si peste 13, ca a mea regleaza electronic curba de avans, deci optimizeza putin. Oare aia pe carburator nu are voie sa consume mai mult?


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 18 Mar 2009, 19:54
Post #36


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Domnilor ... usor va mai aprindeti unsure.gif . Haideti sa incercam sa pastram tonul civilizat al discutiei si sa nu ne abatem de la ideea topicului.


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 18 Mar 2009, 20:07
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




normal ca are voie sa consume 13% si tot odata mai mult decat una injectata.
dar omul (initiatorul topicului) s-a speriat probabil cand a citit pe forum cum scot baietii consum de 8 in Bucuresti cu talpa grea, stat la semafoare in continuu si pe timp de iarna. iar pe langa asta nu toate daciile consuma la fel. dupa cum a spus si ionut.tanase sunt o gramada de factori obiectivi care influenteaza consumul

18 Mar 2009, 20:10:
@motanpaul: nu cred ca ar trebui sa te dai lezat, mai ales ca intrebarea ta, peste topicul omului, era una de rangul ridicolului...intrebi o chestie de genul daca e bine sa bagi un cartof in teava de esapament

This post has been edited by gangara: 18 Mar 2009, 20:10


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 18 Mar 2009, 20:22
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




@gangara: Nu e chiar asa deoarece am ramas mirat ce am patit azi. Si totusi deca deschideam alt topic pentru o intrebare simpla nu era bine. icon_mrgreen.gif Hai sa fim oameni ............. cool.gif

This post has been edited by motanpaul: 18 Mar 2009, 20:23


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 18 Mar 2009, 21:34
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




deci voi acuma ce faceti aici va certati?

aveti grija ca vine dimineata domnu' argon si va da o pauza de nu va vedeti biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 18 Mar 2009, 21:53
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Nu ne certam.............. biggrin.gif Ti se pare


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 18 Mar 2009, 22:38
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




salut eu am o dacie din 2001 pe injectie si in aceasta iarna consuma 14% dar eu incalzesc motorul pe loc 10min iar aceasta stationare nu apare pe kilometraj de aici un pic de eroare la calcul dar mentionez ca am fost sa reglez culbutorii si acum imi consuma 12% in conditiile care am mers in ambuteiaj cred ca este satisfacator consumul in weekend plec din bucuresti si atunci o sa-i fac consumul mixt.


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 19 Mar 2009, 00:22
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




@ maersk - nu domnul meu nu sunt copil de bani gata. Crezi ca dca eram, imi faceam griji de consumul la dacia mea belina luata pe imprumut de la taica-meu? Ce naiba smile.gif Si am carnet de prea mult timp si am vazut mult prea multe pe sosele incat sa fac din dacie bici si sa bat drumurile cu sute de km/ora doar asa "sa traiesc la limita" ce le 15 sec de faima. Eu inca mai tin minte emisiunile alea de la televizor pe TVR1 "Reflectii rutiere". Cand vedeam cate un accident prezentat de aia de dacii incolacite in jurul copacilor sau facute in 3 bucati prin camp.....de-atunci m-i sa taiat avantul de pilot de curse pe dacia.

Dai sa dam mana totusi si sa vorbim de consumul de benzina (in cazul meu) cheers.gif

@ razvanamza - ce sa zic dom-le 13 la suta in Buc cu drum de la un cap la altul....cred ca e bine....(la consum ma refer, in nici un caz nu te invidiez... smile.gif ca tre sa traversezi orasul la orele alea)


O chestie noua: azi am observat ca tendinta de a se opri la relanti este din ce in ce mai pronuntata. Chiar cu motorul cald bine. Si are o mica tendinta sa "dea in nas" la orice turatie. Eu i-am pus un filtru de hartie dupa pompa de benzina. Nu cumva are si asta ceva de-a face cu asta? Nu cumva filtrul ala impiedica benzina sa ajunga cum trebuie la carburator?

Si inca un lucru interesant zic eu. Practic fac doua porniri la rece pe zi: una dimineata si una seara cand plec de la serviciu in jur de 6-7-8 seara. Eh seara cand o pornesc nu am absolut nici o problema cu relantiul. Mai ales ca seara plec cu faruri aprinse si in ultimul timp s-a intamplat sa mai si plua deci si ventilator si stergatoare.....deci concumatori la greu. Seara nu face figuri dimineata face. Tot ce pot sa ma gandesc e ca tre sa fie si ceva umeazeala implicata in toata problema asta cu opritul motorului.



--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 19 Mar 2009, 00:35
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




sau daca dai prea mult la cheie dimineata si dureza pana face prima explozie,sa piarda benzina din carb peste noapte+si pompa la fel poate sa scape(sunt vreo cativa care au patit'o printre care si eu)

This post has been edited by CandyMan13: 19 Mar 2009, 00:35


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-03-YHD
post 19 Mar 2009, 01:37
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 09
From: Bucuresti / Pitesti




post-336-1110552475.gif

QUOTE(MAERSK @ 18 Mar 2009, 19:19)
nsl e o grupare de copii de bani gata, la care vârsta nu reprezintă decât un număr, nefiind în niciun fel superiori din punct de vedere intelectual oricărui puști aflat la pubertate, ce se întrec în a se înfige în copaci, pe drumurile publice, omorând oameni nevinovați...
*



Stati linistiti la locurili voastre ca la mine se refera domnul MAERSK. smile.gif
Si daca despre mine e vorba, te rog sa ma scutesti. Nu sunt copil, dar de bani gata ce sa mai vorbesc... Aia care sunt, sunt gata facuti... dar de mine. Sunt multiplu medaliat la Campionate Europene si Mondiale, cel mai important fiind ca sunt triplu Campion Mondial. Am reprezentat tara asta cu brio (a cantat imnul pentru mine de mai multe ori), am 2 facultati terminate conduc cu succes o afacere. Daca vrei sa schimb avatarul, il schimb....
Gata. L-am schimbat. Alea sunt trofeele mele profesionale (parte din ele; mai putin pestii, aia sunt hobby) si deci ma reprezinta la fix. tongue.gif

Ai poza dedesupt in marime naturala, asa ca te rog sa savurezi... respekt.gif

Rog moderatorii sa ma scuze. Nu am vrut sa ma laud sau ceva, ca nu-mi sta in fire. De obicei ascund chestiile astea. Nu-mi place nici cand ma prezinta cineva ca triplu campion mondial. Prefer sa fiu luat de baiat bun si atat. Din pacate a trebuit sa raspund unor acuzatii gratuite.

REVENIND LA SUBIECTUL EMISIUNII DE AZI...

Daca tii mana deasupra carburatorului ineci motorul (ca nu mai are aer sa se faca amestecul) si d-aia se opreste.

@iulibiz : Eu am patit chestia cu turatiile de la filtrul de hartie. Chiar se oprea si motorul. Daca e reglata corect, e o cauza destul de clara. Pune pahar decantor inainte de pompa si eventual filtru dupa.

This post has been edited by B-03-YHD: 19 Mar 2009, 03:00

Attached thumbnail(s)
cupe.jpg ( Size: 244.64k ) Number of downloads: 236


--------------------
Dacia 1310 L 1993 Break - B-03-YHD
Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB

Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Mar 2009, 07:51
Post #45


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(iulibiz @ 19 Mar 2009, 00:22)
Tot ce pot sa ma gandesc e ca tre sa fie si ceva umeazeala implicata in toata problema asta cu opritul motorului.
*



Crede-ma , ca gandesti bine, ceea ce se intampla la tine , se numeste jivraj , de obicei apare cand ii umiditate mare in aer si temperatura de afara sa se incadreze intre 0-8 grade
Eu, tot asa patesc, chiar daca am ELV , nu ii deranjant deloc , m-am obisnuit deja, chiar daca am facut tot ce se putea sa previn si sa "repar" .... dry.gif
Iti facea la fel si cand era frig rau afara, adica undeva sub -4 grade sau in extrema cealalta cand era cald afara .....? huh.gif mai mult ca sigur ca nu ...

QUOTE(CandyMan13 @ 19 Mar 2009, 00:35)
sau daca dai prea mult la cheie dimineata si dureza pana face prima explozie,sa piarda benzina din carb peste noapte+si pompa la fel poate sa scape(sunt vreo cativa care au patit'o printre care si eu)
*




Omu' a scris ca nu are nici o treaba cu pornirea, deci se exclude din start ca da' la demaror,sau ca pierde benzina din carburator , el are probleme cu ralantiul pe vremea asta .... sleep.gif

QUOTE(iulibiz @ 18 Mar 2009, 14:43)
Cu pornirea nu am absolut nici un fel de probleme. Ii dau doua sprituri, pedala la jumate, cheie si brammmm.....  am pornit motorul. Indiferent de temperatura, pornirea este excelenta. .
*



This post has been edited by Minel: 19 Mar 2009, 07:53


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 19 Mar 2009, 10:28
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




@ B-13-YHD - domle' tot respectul din partea mea respekt.gif . Ma bucur ca este cineva printre noi care are cu adevarat motive de mandrie (ma refer la performantele sportive). Apropo la ce disciplina estie campion?

Deci filtrul ala nenorocit poate sa fie si el o problema. Eu l-am pus pentru c aam schimbat rezervorul si am zic ca in momentul in care ajunge sa se goleasca si incepe sa traga mizeria (desi l-am curatat pe cat posibil inainte s ail montez) sa am filtrul ala care sa imim protejeze un pic carburatorul.... Dar vad ca mai mult ii face rau. Oricum cred ca o sa mai tin paharul ala pana isi indeplineste functia pentru care l-am montat mai am juma de rezervor si scade vertiginos multumita consumului de BMW 3.0. Dupa ce termin cu plinul asta, os a il scot si pun furtun nou. Poate se rezolva problema.

Referitor la pornire - se pare ca masinuta mea vrea sa ma contrazica. Am observat ca acum dimineata porneste mai greu. Dar nu ca se invarte si nu primeste benzina ci pur si simplu parca se opreste electromorotul din invartit. Ca si cum imi taie ceva automatul. foarte ciudat. Dau cam de 3 ori la cheie si apoi o ia bine.

@ Minel - Aha! Deci umezeala este si ea. Cam ce se poate face sa previn crearea umezelii? S-a mai confruntat si altcineva cu problema asta? De c ela unele dacii apare si altele nu? (evident dacii berline). Exact aia este zone de temperatura 0-8 grade. Astfel s-ar explica si de ce seara imi porneste ok si nu tinde sa se opreasca la relanti dupa ce se incalzeste putin. In timpul zilei nu est eumezeala si frig asa cum este noaptea.

M-am uitat la bujii. Sunt maroniu caramiziu. Cum am spus si mai devreme. Culoarea nu s-a schimbat. Despre clelelalte modificari se par eca ma voi ocupa de ele in weeknd oentur c ain timpul saptamanaii serviciul nu-mi da pace. Sau cine stie, domnu B-03-YHD, poate ne vedem vineri la parcul Carol (sa o facem praf smile.gif ).



Complicate carburatoarele astea... dar cred ca odata ce le le dai de cap, e placut sa lucrezi la ele. smile.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-03-YHD
post 19 Mar 2009, 11:16
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 09
From: Bucuresti / Pitesti




Aeromodelism, dar nu are nici o relevanta. Nu-mi place sa vb despre asta ca nu ma simt confortabil. Eu am povestit chestia asta ca sa nu mai faca ala misto de mine.

Nu e cazul sa dai paharul decantor jos. Eu asa merg. Cu el pus. Ala se curata periodic. D-aia e bun. Filtrele de hartie sunt absolut mizerabile si de proasta calitate. Cu Skoda am schimbat filtrul la 85.000, am 110.000 (filtru tot de hartie, dar original) si nu am probleme. Cu Dacia, daca ma tinea filtrul de hartie 2000 de km aveam vise umede... tongue.gif

In ce zona locuiesti tu? Ca daca nu ajung la Carol poate ne vedem cumva, candva si o lamurim de la A la Z cu delicatete. Facem toate reglajele de finete si vedem dupa ce-o iesit. sleep.gif . Masina e de fier, deci nu ne face ea pe noi... Daca nu, 053.gif pana se linisteste cu mofturile. Glumeam, bineinteles.


--------------------
Dacia 1310 L 1993 Break - B-03-YHD
Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB

Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cony
post 19 Mar 2009, 13:04
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 December 06




Givrajul este o problema tipica carburatiei.
Minel a mai dat detalii in acest post.

Citez din solutii: trecut clapeta de la filtrul de aer in pozitia pentru iarna (daca exista), carton in fata carburatorului, tras putin de soc la ralenti pana la incalzirea motorului (in mod normal pana la 3-5 minute). Asta poate sa insemne ca nu apare la berlinele care au un amestec mai bogat decat este normal (dar asta implica consum marit).


--------------------
DACIA 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 19 Mar 2009, 13:09
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




Nu vreau sa dau jos paharul decantor. Ala acolo ramane ca isi face treaba. Filtrul de hartie ma gandeam sa il scot si si las furtunul simplu asa cum a fost de la bun inceput.

Pe sos. giurgiului In 15 min pot ajunge ori la Carol ori la Tineretului.

Ar fi super tare daca am putea sa ne uitam la ea. Nu as vrea sa merg la mecanic ca una la mana nu invat nimic de la el si a doua la mana, cine stie ce mai face si ala.

Fier fier asa este, dar mama lui de fier ca te atinge la sentimente uneori smile.gif

@ cony - carton in fata carburatorului nu cred ca are nici un rost sa pun. Mai ales ca acum a inceput sa se incalzeasa si mai ales pentru ca procesul de jivraj se intampla cand masina sta pe loc (crearea jivrajului). Iar in ceea ce priveste socul. L-as trage eu, dar nu imi sta masina cu socul tras. Daca trag socul chiar si la jumate, incepe masina sa trepideze sa dea in nas si apoi sa se opreasca motorul. Deci din pacate nu ma pot baza pe el. Si de reglat nu stiu ce sa ii fac sa il reglez ca eu din cate am vazut isi face treaba (am verificat uitatndu-ma in carburator cum inchide cat de mutl inchide si tot asa, si arata bine, dar cu motorul pronit ... e jale)



This post has been edited by iulibiz: 19 Mar 2009, 13:19


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Mar 2009, 13:15
Post #50


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(iulibiz @ 19 Mar 2009, 13:09)
Nu vreau sa dau jos paharul decantor. Ala acolo ramane ca isi face treaba. Filtrul de hartie ma gandeam sa il scot si si las furtunul simplu asa cum a fost de la bun inceput.


*



Pai nu il da jos, acela se curata periodic iar tot acolo (inainte de pompa de benzina ) se poate monta si recomand un filtru de hartie ,dar de calitate si numai o sa ai treaba cu suflatul in jicloare ...

In concluzie motorul tau nu are nimic , benzina si dai bataie ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 19 Mar 2009, 13:24
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




De-ar fi asa de simplu. smile.gif Eu am un pahar decantor la iesirea din pompa. Asa cum era la dacia in mod original. Tu sugerezi sa mai pun unul pe furtunul de tur inainte de pompa si lana asta decantor (al doilea) sa mai pun si unul de hartie... mama ce de filtre. O sa intre benzina aia in carburator mai curata ca de la mama ei.
Sincer probleme cu suflatul in jiglere nu ama vut pana acum. slava domnului.

Problema nu e de filtrarea benzinei. Ca este curata. m-am uitat in filtrul decantor care il am si nu a remizerie. Probelma se manifesta dora dimineata si cred caeste ce ai zis tu mai sus: jivrajul.

Sa vad ce solutii gasesc sa ameliorez putin comportamentul motorului sa imi fac si eu viata mai usoara....Sau astept sa se incalzeasca vremea afara si cu asta basta smile.gif

This post has been edited by iulibiz: 19 Mar 2009, 13:25


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Mar 2009, 13:35
Post #52


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(iulibiz @ 19 Mar 2009, 13:24)
De-ar fi asa de simplu. smile.gif Eu am un pahar decantor la iesirea din pompa. Asa cum era la dacia in mod original. Tu sugerezi sa mai pun unul pe furtunul de tur inainte de pompa si lana asta decantor (al doilea) sa mai pun si unul de hartie... mama ce de filtre.
*



M-ai inteles total gresit , eu iti sugerez sa refaci montajul filtrelor cum trebuie si anume , cum am descris in topicul de mai jos ,montajul este la mine pe masina

Bafta si sper ca ai inteles!

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1785155


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 19 Mar 2009, 13:57
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




AHA! smile.gif that makes sense.

Prin modalitatea in care ai aranjat tu acolo filtrele te asiguri ca tot ce intra in pompa este curat. Mae este vreun alt motiv pentru care ai aranjat asa filtrele? In afara de epurarea benzinei? Vreaun alt beneficiu? sofer1.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Mar 2009, 14:28
Post #54


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(iulibiz @ 19 Mar 2009, 13:57)
AHA! smile.gif that makes sense.

Prin modalitatea in care ai aranjat tu acolo filtrele te asiguri ca tot ce intra in pompa este curat. Mae este vreun alt motiv pentru care ai aranjat asa filtrele? In afara de epurarea benzinei? Vreaun alt beneficiu?  sofer1.gif
*



Pai asa se " aranjeaza " filtrele, prima data cel decantor filtreaza ce este "mai mare" apoi cel de hartie ,particule mai mici ce trec de cel decantor si astfel rezulta
o "protectie" mai sporita impotriva impuritatilor .

Pe langa asta si ce mi se pare mie mai important ,este din propriul meu QUOTE.

QUOTE(Minel @ 18 Mar 2009, 07:57)
Astfel si benzina care va trece inapoi in rezervor prin retur va fi filtrata si curata,  probleme cu suflatu' in jicloare si alte cele vor cam disparea
*




Cel mai important lucru esti curatirea (periodic ) a filtrului decantor si in functie de kilometrii parcursi sau cum doreste proprietarul ,inlocuirea filtrului de hartie ! smile.gif

Si nu ar strica sa mai bagati pompa si sa suflati conductele (turul si returul ) ca o mica paranteza .

This post has been edited by Minel: 19 Mar 2009, 14:32


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 19 Mar 2009, 14:32
Post #55


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Esti tare Minel ... ai inceput sa te citezi singur biggrin.gif tongue.gif .
Sper sa nu te superi ... chiar m-a amuzat; In alta ordine de idei ... sfatul tau este foarte bun ... asta ca sa dreg busuiocul tongue.gif .

This post has been edited by ionut.tanase: 19 Mar 2009, 14:32


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Mar 2009, 14:47
Post #56


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ionut.tanase @ 19 Mar 2009, 14:32)
Esti tare Minel ... ai inceput sa te citezi singur 
*



Pai m-am citat tocmai ca sa scot in evidenta ( din acelasi link care l-am dat mai sus ) , ca nu se acorda atentie cand se citeste ceva, totul se face rapid si pe fuga si apoi rapid la intrebari pe forum in loc sa citeasca cu atentie ...... dry.gif

Si atunci sa te mai mire de ce alti membrii ai formului nu mai scriu asa des, lucrurile sunt scrise aici ,doar ca trebuie sa "filtrezi" informatia care te intereseaza si bineinteles sa cauti ! excl.gif

QUOTE
Mae este vreun alt motiv pentru care ai aranjat asa filtrele? In afara de epurarea benzinei? Vreaun alt beneficiu


This post has been edited by Minel: 19 Mar 2009, 14:50


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 19 Mar 2009, 14:50
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




Da domnul meu, am inteles. Are logica ce zici deci o voi pune si pe asta pe lista de To Do pentru weekend.

Dar de problema mea cu socul aveti vreo idee? Este posibil ca nefunctionarea motorului cu socul tras sa denote o alta problema la alimentare sau amestec?


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 19 Mar 2009, 14:59
Post #58


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Minel, intelesesem insa mi-a facut placere sa te tachinez un pic. Stiu toti colegii ca tu chiar stii ce spui cand postezi un mesaj wink.gif .


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 19 Mar 2009, 17:13
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Luati-o ca off-topic, sau nu, cum credeti...
Consumul e normal Bucurestiului.
As face 2 lucruri masinii in cauza:
- montarea unei aprinderi AT011 (max. 100 lei cu toate taxele incluse)
- reglaj culbutori, avans cu stroboscop, si carburator cu bujia colortune.
Motivatie:
- pintenul platinei clasice se uzeaza, in timp decalandu-se astfel avansul, fapt ce nu se intampla la AT011
- stroboscopul permite reglajul fin al avansului iar bujia in cauza permite reglajul fin al amestecului.
Am 20.000 km de la montare AT011 reglaj strobo+color si nu am de ce sa ma plang.

Ca sfat, la asa nr. de km. al traseului, as monta GPL, ce presupune max. 1.000 lei, ce s-ar amortiza in 1 an de zile. Eu fac cam 3-4 plinuri pe luna, gandindu-ma la diferenta intre 80 lei plin GPL si 140 lei plin benzina. Iar pentru curiosi, 80 lei = 300 km in Bucuresti.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 19 Mar 2009, 17:20
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




La aprinderea electronica m-am gandit si eu. Si imi suna bine. Problema este ca momentan nu prea ma dau banii afara din casa si nu prea pot baga 1 mil intr-un motor care dealtfel pana recent mergea chiar foarte bine.
Reglatul culbutorilor chiar as vrea sa il fac. Nu cred ca a fost facut asta vreodata pe masinuta asta. Problema e ca pe la suruburile care strang capacul de culbutori mie imi curge ulei. Si ma gandeam sa mai strang suruburile alea. Ce se intampla dc strang mai tare suruburile alea? Descentrez ceva pe acolo? Sunt putin cam afon in privinta asta dar, imi spuneti si mie va rog in ce mod influenteza reglajul culbutorilor consumul de combustibil?

Referitor la reglajul avansului cu stroboscopul... ne mecanicu de la mine nu cred ca foloseste asa ceva.


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 00:19
Forum Renault