DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum imens de benzina sau sunt eu paranoic?, stiu ca s-a discutat de mii de ori...

adrianne
post 19 Mar 2009, 17:52
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Pentru capacul de la culbutori se gasesc garnituri ce se monteaza sub piulitele alea.
Culbutorii comanda deschiderea/inchiderea supapelor, cu efect indirect asupra modului in care se foloseste puterea generata de arderea amestecului.
Despre stroboscop, pacat.

PS: Cred, nu stiu daca asa este, ca AT011, care poate fi luata prin posta cu 80 lei, se amortizeaza in 1 an prin eliminarea consumului inutil dat de tocirea pintenului platinei. Eu am luat-o ca n-aveam chef sa stau cu lera sa reglez platina. Efectiv NU am mai umblat la carburator si avans de 20.000 km, ci doar schimb filtre+ulei+bujii.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 19 Mar 2009, 18:32
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@iulibiz: in vederea socului. cand tragi socul iti actioneaza si pedala de acceleratie.
practic daca vrei sa mergi cu socul un pic tras, nu trebuie sa mergi cu clapeta complet inchisa...ineci motorul. tragi socul doar cat sa iti actioneze un pic pedala de acc.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 19 Mar 2009, 19:32
Post #63


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pai asa de ce nu o apesi tu?
socu inchide partea superioara a carbului si deschide un pic clapeta de acc

astfel, la pornire motorul trage o cantitate mai mare de benzina pt pornire....si odata pornit il apesi treptat cand se incalzeste motorul


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 19 Mar 2009, 20:55
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Mi se intampla de multe ori sa merg cu socul tras tot traseul. Tin sa mentionez ca socul dupa pornire se trage pana la jumatate singur... si la relanti imi sta constant cum am setat eu -relantiul- (1000 RPM).
Consuma mai mult sau e ok?!


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 19 Mar 2009, 21:16
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(bylexus @ 19 Mar 2009, 22:55)
Mi se intampla de multe ori sa merg cu socul tras tot traseul. Tin sa mentionez ca socul dupa pornire se trage pana la jumatate singur... si la relanti imi sta constant cum am setat eu -relantiul- (1000 RPM).
Consuma mai mult sau e ok?!
*




In primul rind trebuie sa-ti reglezi cablul de shoc .
Este contra indicat sa mergi mult cu shocul tras ca se ancraseaza bujiile ( se afuma si se uda ).
Consumul e mai mare . excl.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 19 Mar 2009, 22:48
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@cristitranca:"pai asa de ce nu o apesi tu?".
pt ca nu asta e ideea. tragi socul cat sa iti traga un pic pedala de acc, astfel va sta tot timpul un pic mai turata la ralanti fara a astupa complet difuzorul. daca tragi prea mult de soc, iar difuzorul se obtureaza, datorita depresiunii motorului, acesta se va "hrani" din concentrator, pentru ca tubul emulsor nu este astupat. turatia nefiind mare, motorul se va inneca, mai ales daca in momentul cand tragi socul nu-i actioneaza si pedala.

l-am intrebat daca ii mai actioneaza pedala pentru ca mie mi se indoise limba respectiva pe care o apasa parghia cand trag socul. prin urmare nu imi actiona pedala de acc.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 19 Mar 2009, 23:44
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




Cand actionez socul se accelereaza dar nu foarte mult. Adica mai mult de 1400-1600 de ture nu pot sa il las ca trepideaza foarte tare masina. Si chair si asa la 1400 de ture masina face de zici ca este diesel de 25 de ani. Nu pot sa merg cu socul tras pantru ca daca trag socul si incerc sa plec de pe loc cu socul cat de cat tras (sa zicem sa stea la 1200 de ture) m-i se opreste motorul cand debreiez. Mi-ar fi fost de mare ajutor dimineata cand imi face figurile cu statul la relantiu dar, dupa cum vedeti nisi socul nu ma ajuta prea mult. Deci va dati seama ce frustrat sunt eu cu masinuta asta. Consuma mult, socul nu-si face treaba, se opreste la relantiu la rece... offf mama ei de dacie.... iubire.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 20 Mar 2009, 00:14
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




eu te-am intrebat urmatorul lucru: cand tragi socul, luam cazul cand il tragi la maxim, ti se lasa un pic pedala de acc jos? stai cu piciorul pe pedala, bineinteles nu apesi pe ea. daca o trage in jos cand tragi socul vei simti...


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 20 Mar 2009, 10:48
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




@gangara - da, se lasa pedala de acceleratie. Si am verificat si in carburator. Se obtureaza cum trebuie si camera.


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 20 Mar 2009, 11:18
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




cred ca ar trebui sa verifici jigloarele. in special cel deasupra tubului emulsor...
sau incearca si faza cu obturarea carbului cu palma


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 20 Mar 2009, 13:32
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




Ce anume sa verific la jigloare? Eu nu am nici o problema cu ele. Cna e cald motorul masina merge foarte bine. Cand trag socul se inneaca. Nu vad cum influenteaza jigloarele mersul motorului cand este tras socul.

Faza cu astupatul carburatorului...Care din ele? smile.gif Ca e mai multe. Cea in care incerc sa "desfund" jigloarelele dandu-i turatie si apoi astupand carburatorul? Sau cea in care acopar carburatorul la relanti sa vad dc trage aer pe undeva si sa vad dc moare?


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 20 Mar 2009, 13:58
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(iulibiz @ 20 Mar 2009, 15:32)
Ce anume sa verific la jigloare? Eu nu am nici o problema cu ele. Cna e cald motorul masina merge foarte bine. Cand trag socul se inneaca. Nu vad cum influenteaza jigloarele mersul motorului cand este tras socul.

*



Este normal sa se innece daca motorul e cald si-i tragi socul ! wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 20 Mar 2009, 14:19
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




@ danut 69-71 - Eu nu am zis ca trag socul cand e cald motorul. Daca ai fi citit mai sus observai ca socul il trag (asa cum l-am facut mama/tatal lui) cand pornesc masina dimineata. Deci...cand e rece. Si dupa cum am mai spus nu il pot trage la maxim sau macar la jumat edin cursa ca se inneaca.

In alta ordine de idei... daca vin diseara la parcul Carol am sanse sa ma intalnesc cu cineva? Mi-ar face placere sa stau de vb cu cativa dintre voi.


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 20 Mar 2009, 16:06
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




ma refeream cea in care sa desfunzi carbul prin obturarea cu palma..in fine era doar asa o chestie pe care o puteai face pe loc. dar oricum nu cred ca vei rezolva mare branza cu asta.
"Nu vad cum influenteaza jigloarele mersul motorului cand este tras socul".
pai influenteaza, ca motorul se supraalimenteaza prin concentrator. iar daca jiglorul respectiv este infundat practil ti-l ineaca, ca nu mai trage emulsie ci benzina cat incape.
insa la tine motorul iti merge bine cand e cald, si banuiesc ca si in turatii mari...


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulibiz
post 20 Mar 2009, 17:23
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




Din cate stiu eu metoda cu desfundatul jiglerelor astupand carburatorul nu este decat o modalitate provizorie de a rezolva problema.

Motorul merge bine si cand e cald si in ture. In ture e chiar placut uneori sa ii dau. Mai rar ce-i adevarat dar....e placut.


--------------------
Dacia Berlina 1310/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Mar 2009, 22:07
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Imi pare rau, dar va lasati dusi in eroare de standarde, fixuri si tipodimensiuni. Un carburator, pus pe diferite msini, nu va consuma identic. De aceea (am mai spus), eu nu recomand schimbare de jocloare, veti lua teapa mare, ca nimeni nu mai face ce trebuie. Imperechiati-le, acordati-le, cum vreti sa spuneti, direct si numai pe masina. Nu-mi spuneti ca e de 140 sau oricat, ca nu e asa.
Pentru un consum minim, la aceleasi performante, eu v-am mai dat detalii de acordare a carburatorului cu motorul, in care afara s-a obtinut 5,3% si in oras maxim 8.
Nu impun nimanui nimic, dar as vrea sa credeti, ca se poate. M-as bucura sa va ajut. Astept.



--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 21 Mar 2009, 00:01
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




taticu...ca deja ma enervezi cu consumuri din astea micronice biggrin.gif . am o geanta de carburatoare si jiglere toate de origine carfil. hai zi-mi tu mie cum sa le imperechez ca sa scot consum de 10% in oras chiar si cu mers batraneste.
oricum i-ar fi de folos si initiatorului topicului
nu de alta, dar oricum in topicul acesta nu ai postat nimic pe acest subiect (consum redus)


21 Mar 2009, 00:07:
@iuli: ciudat. sincer parca as suspect aer fals la greu

This post has been edited by gangara: 21 Mar 2009, 00:07


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pscltcos
post 21 Mar 2009, 18:29
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 February 09




verifica turu si returu sa nu fie sparte tevile io asa am patit cu dacia mea abia dupa un an ni-am dat seama ca mi spart returu care freca in planetara si normal ca pierdeam benzina la greu


--------------------
dacia 1310 1990 - BH 08 LXW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Mar 2009, 19:25
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ai o geanta de carburatoare, pentru ca n-ai nimic in cap!

21 Mar 2009, 19:29:
Singura piesa care se uzeaza la un carburator , bucsa de teflon de la ax.In rest, in 20 de ani nu trebuie cumparat nimic. Totul se rectifica din cand in cand.
Poate e puti cam exagerat , dar e mult adevar.

21 Mar 2009, 19:30:
Vino la mine , sa-ti demonstrez.


This post has been edited by PH-06-BOA: 21 Mar 2009, 19:30


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 22 Mar 2009, 00:54
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




bai baiatu' vezi ca eu nu te-am jignit!
am spus ca am o genata de carburatoare pentru ca s-a nimerit pur si simplu sa le procur, nu ca mi s-ar fi stricat mie vreun carb si am incercat sa-l repar.

eu ti-am cerut sa ne dai formula minune de imbarligare a jiglerelor prin care se reuseste sa scoti un consum mic pentru aceeasi putere...dupa cum te-ai "laudat" intr-un post anterior...



--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Mar 2009, 03:07
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Eu scot un 5,3% - 5,5% extraurban si maxim un 7,5% i deva cu blocaje de drum, o gramada de semafoare cretine si sensuri giratorii. Am cutie in 4 trepte si merg in oras in treapta a 4-a c 40 km/h. Adica exercita talpa mea presiuni malefice asupra pedalei de acceleratie.

Nu credeti? Sunt dispus sa testam pe banii dummeavoastra de benzina cu sticla si gps-ul.

Socul ala imbogateste amestecul, adica cantitatea de vapori de benzina in raport cu cantitatea de aer. Ajuta la pornire. Si cam atat.

Motorul trebuie sa fie incalzit inainte de a urni dacia de pe loc. din simplul motiv ca amestecul trebuie sa fie modificat in functie de temperatura motorului. La injectabile treaba asta o controleaza calculatorul, la carburatie e cam la ghici.

Nu exista o formula magica de jiglere pentru a obtine putere maxima si consum mic. Exista in schimb un amestec optim bine realizat, de carfilul de 1,3 si carfilul de 1,4, cu jiglere bine calibrate, atunci cand motorul e cald.

Relanti-ul ar trebui sa fie insesizabil atunci.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 Mar 2009, 12:24
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai cand te enervezi, cevrei sa-ti fac, sa te pup?
Vino cu traista aia la mine, si vei vedea ca la fiecare carburator, dimensiunile jicloarelor vor fi altele, pentru acelasi mers al motorului.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 14:54
Forum Renault