consum imens de benzina sau sunt eu paranoic?, stiu ca s-a discutat de mii de ori...
![]() ![]() ![]() |
consum imens de benzina sau sunt eu paranoic?, stiu ca s-a discutat de mii de ori...
adrianne |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|||
gangara |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@iulibiz: in vederea socului. cand tragi socul iti actioneaza si pedala de acceleratie.
practic daca vrei sa mergi cu socul un pic tras, nu trebuie sa mergi cu clapeta complet inchisa...ineci motorul. tragi socul doar cat sa iti actioneze un pic pedala de acc. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#63
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pai asa de ce nu o apesi tu?
socu inchide partea superioara a carbului si deschide un pic clapeta de acc astfel, la pornire motorul trage o cantitate mai mare de benzina pt pornire....si odata pornit il apesi treptat cand se incalzeste motorul |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
bylexus |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Mi se intampla de multe ori sa merg cu socul tras tot traseul. Tin sa mentionez ca socul dupa pornire se trage pana la jumatate singur... si la relanti imi sta constant cum am setat eu -relantiul- (1000 RPM).
Consuma mai mult sau e ok?! |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(bylexus @ 19 Mar 2009, 22:55) Mi se intampla de multe ori sa merg cu socul tras tot traseul. Tin sa mentionez ca socul dupa pornire se trage pana la jumatate singur... si la relanti imi sta constant cum am setat eu -relantiul- (1000 RPM). Consuma mai mult sau e ok?! In primul rind trebuie sa-ti reglezi cablul de shoc . Este contra indicat sa mergi mult cu shocul tras ca se ancraseaza bujiile ( se afuma si se uda ). Consumul e mai mare . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
gangara |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@cristitranca:"pai asa de ce nu o apesi tu?".
pt ca nu asta e ideea. tragi socul cat sa iti traga un pic pedala de acc, astfel va sta tot timpul un pic mai turata la ralanti fara a astupa complet difuzorul. daca tragi prea mult de soc, iar difuzorul se obtureaza, datorita depresiunii motorului, acesta se va "hrani" din concentrator, pentru ca tubul emulsor nu este astupat. turatia nefiind mare, motorul se va inneca, mai ales daca in momentul cand tragi socul nu-i actioneaza si pedala. l-am intrebat daca ii mai actioneaza pedala pentru ca mie mi se indoise limba respectiva pe care o apasa parghia cand trag socul. prin urmare nu imi actiona pedala de acc. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
Cand actionez socul se accelereaza dar nu foarte mult. Adica mai mult de 1400-1600 de ture nu pot sa il las ca trepideaza foarte tare masina. Si chair si asa la 1400 de ture masina face de zici ca este diesel de 25 de ani. Nu pot sa merg cu socul tras pantru ca daca trag socul si incerc sa plec de pe loc cu socul cat de cat tras (sa zicem sa stea la 1200 de ture) m-i se opreste motorul cand debreiez. Mi-ar fi fost de mare ajutor dimineata cand imi face figurile cu statul la relantiu dar, dupa cum vedeti nisi socul nu ma ajuta prea mult. Deci va dati seama ce frustrat sunt eu cu masinuta asta. Consuma mult, socul nu-si face treaba, se opreste la relantiu la rece... offf mama ei de dacie....
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
eu te-am intrebat urmatorul lucru: cand tragi socul, luam cazul cand il tragi la maxim, ti se lasa un pic pedala de acc jos? stai cu piciorul pe pedala, bineinteles nu apesi pe ea. daca o trage in jos cand tragi socul vei simti...
|
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
@gangara - da, se lasa pedala de acceleratie. Si am verificat si in carburator. Se obtureaza cum trebuie si camera.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
cred ca ar trebui sa verifici jigloarele. in special cel deasupra tubului emulsor...
sau incearca si faza cu obturarea carbului cu palma |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
Ce anume sa verific la jigloare? Eu nu am nici o problema cu ele. Cna e cald motorul masina merge foarte bine. Cand trag socul se inneaca. Nu vad cum influenteaza jigloarele mersul motorului cand este tras socul.
Faza cu astupatul carburatorului...Care din ele? ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(iulibiz @ 20 Mar 2009, 15:32) Ce anume sa verific la jigloare? Eu nu am nici o problema cu ele. Cna e cald motorul masina merge foarte bine. Cand trag socul se inneaca. Nu vad cum influenteaza jigloarele mersul motorului cand este tras socul. Este normal sa se innece daca motorul e cald si-i tragi socul ! ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
@ danut 69-71 - Eu nu am zis ca trag socul cand e cald motorul. Daca ai fi citit mai sus observai ca socul il trag (asa cum l-am facut mama/tatal lui) cand pornesc masina dimineata. Deci...cand e rece. Si dupa cum am mai spus nu il pot trage la maxim sau macar la jumat edin cursa ca se inneaca.
In alta ordine de idei... daca vin diseara la parcul Carol am sanse sa ma intalnesc cu cineva? Mi-ar face placere sa stau de vb cu cativa dintre voi. |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
ma refeream cea in care sa desfunzi carbul prin obturarea cu palma..in fine era doar asa o chestie pe care o puteai face pe loc. dar oricum nu cred ca vei rezolva mare branza cu asta.
"Nu vad cum influenteaza jigloarele mersul motorului cand este tras socul". pai influenteaza, ca motorul se supraalimenteaza prin concentrator. iar daca jiglorul respectiv este infundat practil ti-l ineaca, ca nu mai trage emulsie ci benzina cat incape. insa la tine motorul iti merge bine cand e cald, si banuiesc ca si in turatii mari... |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
Din cate stiu eu metoda cu desfundatul jiglerelor astupand carburatorul nu este decat o modalitate provizorie de a rezolva problema.
Motorul merge bine si cand e cald si in ture. In ture e chiar placut uneori sa ii dau. Mai rar ce-i adevarat dar....e placut. |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Imi pare rau, dar va lasati dusi in eroare de standarde, fixuri si tipodimensiuni. Un carburator, pus pe diferite msini, nu va consuma identic. De aceea (am mai spus), eu nu recomand schimbare de jocloare, veti lua teapa mare, ca nimeni nu mai face ce trebuie. Imperechiati-le, acordati-le, cum vreti sa spuneti, direct si numai pe masina. Nu-mi spuneti ca e de 140 sau oricat, ca nu e asa.
Pentru un consum minim, la aceleasi performante, eu v-am mai dat detalii de acordare a carburatorului cu motorul, in care afara s-a obtinut 5,3% si in oras maxim 8. Nu impun nimanui nimic, dar as vrea sa credeti, ca se poate. M-as bucura sa va ajut. Astept. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
gangara |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
taticu...ca deja ma enervezi cu consumuri din astea micronice
![]() oricum i-ar fi de folos si initiatorului topicului nu de alta, dar oricum in topicul acesta nu ai postat nimic pe acest subiect (consum redus) 21 Mar 2009, 00:07: @iuli: ciudat. sincer parca as suspect aer fals la greu This post has been edited by gangara: 21 Mar 2009, 00:07 |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
pscltcos |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 February 09 ![]() |
verifica turu si returu sa nu fie sparte tevile io asa am patit cu dacia mea abia dupa un an ni-am dat seama ca mi spart returu care freca in planetara si normal ca pierdeam benzina la greu
|
--------------------
dacia
1310
1990
- BH 08 LXW
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ai o geanta de carburatoare, pentru ca n-ai nimic in cap!
21 Mar 2009, 19:29: Singura piesa care se uzeaza la un carburator , bucsa de teflon de la ax.In rest, in 20 de ani nu trebuie cumparat nimic. Totul se rectifica din cand in cand. Poate e puti cam exagerat , dar e mult adevar. 21 Mar 2009, 19:30: Vino la mine , sa-ti demonstrez. This post has been edited by PH-06-BOA: 21 Mar 2009, 19:30 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
gangara |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
bai baiatu' vezi ca eu nu te-am jignit!
am spus ca am o genata de carburatoare pentru ca s-a nimerit pur si simplu sa le procur, nu ca mi s-ar fi stricat mie vreun carb si am incercat sa-l repar. eu ti-am cerut sa ne dai formula minune de imbarligare a jiglerelor prin care se reuseste sa scoti un consum mic pentru aceeasi putere...dupa cum te-ai "laudat" intr-un post anterior... |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Eu scot un 5,3% - 5,5% extraurban si maxim un 7,5% i deva cu blocaje de drum, o gramada de semafoare cretine si sensuri giratorii. Am cutie in 4 trepte si merg in oras in treapta a 4-a c 40 km/h. Adica exercita talpa mea presiuni malefice asupra pedalei de acceleratie.
Nu credeti? Sunt dispus sa testam pe banii dummeavoastra de benzina cu sticla si gps-ul. Socul ala imbogateste amestecul, adica cantitatea de vapori de benzina in raport cu cantitatea de aer. Ajuta la pornire. Si cam atat. Motorul trebuie sa fie incalzit inainte de a urni dacia de pe loc. din simplul motiv ca amestecul trebuie sa fie modificat in functie de temperatura motorului. La injectabile treaba asta o controleaza calculatorul, la carburatie e cam la ghici. Nu exista o formula magica de jiglere pentru a obtine putere maxima si consum mic. Exista in schimb un amestec optim bine realizat, de carfilul de 1,3 si carfilul de 1,4, cu jiglere bine calibrate, atunci cand motorul e cald. Relanti-ul ar trebui sa fie insesizabil atunci. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pai cand te enervezi, cevrei sa-ti fac, sa te pup?
Vino cu traista aia la mine, si vei vedea ca la fiecare carburator, dimensiunile jicloarelor vor fi altele, pentru acelasi mers al motorului. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 14:54 |