ateliere rectificare chiuloase, in bucuresti preferabil
![]() ![]() ![]() |
ateliere rectificare chiuloase, in bucuresti preferabil
dgdgaby |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
vrei treaba buna?sau doar asa...?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
dgdgaby |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
vreau treaba de calitate dar nu ffff scumpa
am de facut o chiuloasa completa si cu ceva urme de modificari gen: planare 1mm schimbat supape cu unele mai mari intarite arcurile cu o bucsa de bronz facut scaunele in 30 de grade marite si lustruite canalele demascata supapa de admisie si schimbat ghiduri supape scaune (nu stiu daca e indicat dar ar fi bine sa pun unele cum a pus muttley sau nu mai stiu cine de 1.9 diesel) puse simeringuri Deci in principiu e nevoie de un meserias f bun Cine cunoaste unul sa zica |
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
panter1 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
1. nu schimba modelul supapelor cu unele mai mari caci e frectie la picior de lemn din moment ce gaurile cu scaunele(inele-le) sunt la fel, tot aceias cantitate de amestec aer-carburant va intra deci nu cauta mai mari caci degeaba.
2.nu fa prostia sa intaresti arcurile decat daca sunt slabe pentru ca ori va rupe culbutorii ori ii va uza in cap(asta implica faptul ca trebuie sa ii pilesti des sau nu ii vei putea regla corect) si nici performanta nu obtii decat de la 4500Rot/min in sus, si nu cred ca mergi in regimuri dinastea deci NU MERITA de ce?? pentru ca.... uite ce am scris mai jos ![]() 3.nu as crede ca cineva ti-ar largi gaurile in care intra amestecul si nici nu am auzit pana acum 4.gradele nu conteaza ci conteaza sa inchida bine si sa nu scape compresie pe la supape rezuma-te mai bine in a schimba in primul tand semeringurile, ghidurile si apoi daca supapele sunt arse si scaunele prea adancite si vezi ca supapele intra in scaun si nu sunt la suprafata le schimbi si pe acelea(scaunele).. iar daca vrei sa faci Raly dintr-un motor dacia 1.4L doar din supape marite nici o sansa(am explicat la pucntul 1). Iar luatul din chiulasa 1mm va aduce o marire de compresie care se rasfrange asupra segmentilor si ii va distruge mai repede ![]() In principiu daca e totul nou pe chiulasa(si original in parametri recomandati) inclusiv rampa culbutori si reglati calumea si totul ok, ai sa te minunezi de ce masina vei avea(asta in caz ca problemele tale provin de la chiulasa). parerea mea mie mi-a refacut chiulasa un mecanic cu exceptia scaunelelor pentru ca nu se mai gasesc(o sa ai o problema in gasirea lor) si vezi ca am auzit ca se potrivesc cele de Diesel de papuc pentru motor de 1.9 motorina e aceias gaura si largime a supapelor(la scaune ma refer sa nu se inteleaga ca chiulasa cu totul). This post has been edited by panter1: 7 Jun 2009, 01:25 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Supapele cu asezare la 30* de unde le scoti?
Bucse de bronz la arcuri la ce-ti trebuie? Ai alta axa cu came capabila sa imprime putere mai mare la 6-7 mii rpm? Supape admisie cu diametru mai mare FAC treaba. Asta pentru ca punctul principal de pierderi gazo-dinamice din chiulasa e in zona de trecere a amestecului pe langa taler. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
payty |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 7 Jun 2009, 05:14) Supapele cu asezare la 30* de unde le scoti? Bucse de bronz la arcuri la ce-ti trebuie? Ai alta axa cu came capabila sa imprime putere mai mare la 6-7 mii rpm? Supape admisie cu diametru mai mare FAC treaba. Asta pentru ca punctul principal de pierderi gazo-dinamice din chiulasa e in zona de trecere a amestecului pe langa taler. aici te contrazic (sau poate nu am inteles eu bine ce vrei sa zici). daca pui supape mai mari fara sa schimbi scaunul (adica sa largesti gaura de sub ea) nu faci decat rau. talerul supapei, admitand ca are loc in camera de ardere si nu trebuie frezat lateral se va apropia si mai mult de peretele lateral al acesteia si atunci se va intampla fenomenul descris in nu stiu cate articole pe net. Treaba se rezolva cu "valve unmasking", dar ajungi de unde ai plecat si nici nu ai obtinut nimic. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
dgdgaby |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
daca ati vazut mai la inceput
am scris de demascarea supapei de admisie ceea ce rezulta ca se mareste camera de ardere ( 1 mm din chiuloasa nu e f mult in cazul asta) daca ziceam sa iau 2 mm din chiuloasa ziceati ca e mult Modificarile leam propus prin citirea a multor chestii citite zicetimi locul unde sa le fac ca asta nu gasesc treaba cu segmenti ca se uzeaza nu ma intereseaza (cat o sa mai tin masina ca 100.000km e f mult pt mine si pt ai mei) axa cu came am gasit la cineva de renault 12 ts va multumesc pt ajutor si astept sa-mi raspundeti si mie la topic |
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
Muttley |
![]()
Post
#8
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Intreaba-l pe userul cosmin_bojin (ori cam asa ceva). El vantura poze cu chiulasa lui si arata binisor. E din bucuresti.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
panter1 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
dgdgaby |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
nu mai stie nimeni?
|
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
Gaby_19_4you |
![]()
Post
#11
|
![]() The Red Fury / YGY Group: Members Posts: 100 Joined: 3 March 08 From: bucuresti - militari ![]() |
intreba la dacoserv , presupun ca nu ti-ar lua fff mult!!! bafta!
|
--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT
1410/1310/SYMBOL 1.4 16V
1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL
- 77-KIS/54-YGY/93-SNC
|
|
oanadenisa |
![]()
Post
#12
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
daca nu ai rezproblema iti recomand pe cineva aici in focsani
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
expresion 2003
- VN RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
dgdgaby |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
as vrea si eu niste detalii despre ce piese sa cumpar (de import)
si niste detalii 1ghidurile de chiuloasa de 1.3 merg facute la strung sa mearga simeringuri ca la 1.4? 2se poate largi caile de trecere de sub supape? 3se pot face scaunele supapelor de admisie in 30 de grade vreau parerile oamenilor care cunosc ghiduri am auzit de metelli dar pot sa fac rost moca de unele de 1.3 facute de mult supape mar interesa ceva pe admisie mai mare in diametru un pic dar daca se poate pe admisie sa fie cu asezarea la 30 de grade dati si voi alte sfaturi de modificare |
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
payty |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
supape cu unghi de 30 de grade poti cauta de volvo 343, cel cu motor de renault (care e identic cu cel de dacie in realitate). gasesti pe e-bay, sau la firme care aduc piese de import.
canalele de sub supapa se pot largi doar daca schimbi scaunele. la scaun e cea mai mare gatuire, si cea mai importanta. in rest, ai grija unde largesti ca s-ar putea sa faci mai mult rau. eu zic sa nu pui supape mai mari decat daca largesti si canalele ca altfel nu ai castigat nimic. ghidurile cred ca se pot strunji. This post has been edited by payty: 2 Dec 2009, 08:25 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
CT 06 THH |
![]()
Post
#15
|
![]() ... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta ![]() |
stie cine prin Constanta un atelier de modificat chiuloase?
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#16
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
STIE CINEVA UN ATELIER DE PLANAT CHIULOASE ,SUDAT INTRE SUPAPE?
in constanta! |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
GabyVIP |
![]()
Post
#17
|
![]() 5Cm La Sol Group: Members Posts: 49 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti sector 5 ![]() |
si pe mine ma intereseaza acelasi lucru, vad ca nu zice nimeni nimic ! vreau sa imi frezez din chiulasa maximum admis undeva pe la 3mm+,dar am auzit ca la saracia de garnitura de la femit nu ar tine si ca ar pocni, nu mai se gaseste garnitura de cupru cum era odata decat sa te duci sa iti puna cineva inele de cupru dar nu cunosc oameni care fac asa ceva, ii rog pe toti userii daca cunosc ateliere in BUC. unde fac asa ceva sa ne zica si noua, pe mine ma intereseaza in specaial planare chiulasei si sa imi tina linie cu partea de sus adic cea de la culbutori, daca cunoaste cineva unde si pretul ar fi foarte bine sa ne zica.multumesc!
This post has been edited by GabyVIP: 6 Jul 2010, 23:00 |
--------------------
DACIA 1310
L
96
- B-12-EVN Niciodata nu spune NICIODATA !
Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:49 |