cer ajutor, se ingatuie;da in nas;ineaca dupa 3000 rpm
![]() ![]() ![]() |
cer ajutor, se ingatuie;da in nas;ineaca dupa 3000 rpm
gangara |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|||
Hacker |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Nenea, ia umbla tu la nivelul din CNC si mareste-l umpic. Ai sa vezi ca de acolo e.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
gangara |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
oho...merci pt interes...insa am incercat n chestii legate de carb...nivel, jigloare si alte chestii...este acelasi carb cu care odata masina mergea ca unsa...
cum am spus...treapta I merge pana in 5000 , de la a doua e pb...respectiv de cand motorul intampina sarcina din ce in ce mai mare...eu cred ca e de la aprindere...dar nu inteleg ce...parca ar iesi din sincronsm (turatia cu aprinderea)... merci |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
cata benzina onsuma??
cat ulei papa?? scoate fum?? are tendinta sa se supraincalzeasca?? (sa fiarba??) nu o mai duce in a-1a pana la 5000, n-are rost.... |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
payty |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
auzi, dar jicloarele din carburator le-ai schimbat cumva cu unele noi? daca da, pune-le pe cele vechi, ca am patit si eu ca cele noi sa fie varza desi erau originale de carfil.
inca ceva, culbutorii sunt reglati? la mine dadea in nas la turatii mici (pana in 2000-2500) din cauza ca erau reglati cu joc mai mare decat normal (0.3 parca). dupa ce am reglat cum trebuie nu au mai fost probleme. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pune nene ,jicloarele cele vechi, fa nivelul in CNC mai mare si dai bataie , asa aveam si eu cand faceam teste .... ce-o mai scutura in a III-a peste 3000 de ture
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nmarinae |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
in legatura cu viteza....Nu iti trebuie mai mult de 100...
![]() Totusi e dacie ce vrei sa ii ceri.... Bafta |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
da,da' macar pana la 100 sa urce frumos nu sa iti cada dintii de la cate capuri de parbriz dai
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
gangara |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
exact, nu de viteza am eu nevoie...insa fac drumul valcea - bucuresti f des, unde am de urcat suficient de mult, in care soferii de tir ma injura, iar autostrada e un calvar cu 90 km/h...
in legatura cu jigloarele si nivelul CNC...sunt toate OK, jigloare vechi, carb curatat si suflat, nivelul l-am incercat si f mare si f mic...la fel. Cu toate astea e un carb cu care alta data masina mergea perfect..chiar nu stiu ce a aparut intre timp. ma gandeam ca o sa primesc ceva sfaturi si legat de aprindere...motorul trage PERFECT la turatii mici, iar cu cat sarcina e mai mare cu atat da in nas mai rau...tb sa o turez lent ca sa iau o anumita viteza...mai ales in panta.. merci mult |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Practic la tine , ar fi ceva de genu Intrerupe motorul la actionarea pompei de reprize , adica, cand accelerezi , si cele mai frecvente "bube" ar fi cele enumerate mai jos ...
1) amestec prea bogat (ai grija ce fel de plutitor ai; daca e de alama, atunci e mai greu si nu prea se mai potriveste reglajul cu 6-7mm, la mine e de 9.5mm cu astfel de plutitor!; verifica si functionarea cuiului poantou si libertatea miscarii plutitorului pe ax si cand pui capacul carbului sa nu atinga de peretii laterali ai CNC; ce culoare are ciocul izolatorului bujiilor?) 2) pompa de reprize defecta (jetul sa fie orientat spre "buza" clapetei) 3) filtrul de aer colmatat (scoate-l si verifica-l) 4) unghiul de inchidere al camei delcou dereglat (regleaza platina la 0.35-0.4) 5) avans initial dereglat (s-a mai discutat pe forum; dupa ce aduci volanta la semn si inainte de a roti delcoul, scoate-i capacul si roteste de "pipa" in sens antiorar ca sa elimini eventualul joc) 6) avansul centrifugal si vacuumatic dereglate (verifica integritatea membranei capsulei si jocul normal al parghiei tragand aerul prin tubul de plastic si tinand astupat orificiul de sub stutul de la capsula, daca are, apoi verifica jocul normal al mecanismului centrifugal, daca nu a sarit vreun arc, siguranta, etc) 7) bujii defecte (pune contactul, scoate cate o bujie si pune-o la fisa centrala, apoi deschide platina repetat si observa daca scanteia apare normal intre electrozii ei sau se "scurge" pe la izolator) 8) carburator dereglat sau jicloare decalibrate (pune 135 cu 170 pt 1300 si 145 cu 145 pt 1400, lasa combinatiile; verifica executia jicloarelor, si corespondenta intre diametrul gaurii jicloarelor si valoarea poansonata introducand o sobitoare de bambus si rotind-o in gaura apoi masurand cu subler sau micrometru diametrul amprentei pe scobitoare) |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
gangara |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
minel...sincer...din toata lista ta imi dau seama ca daca nu e vre-o buba dintre cele descrise de tine, inseamna ca tb inventata...
din tot ce ai scris nu e nimic sa nu imi fie familiar..am incercat absolut tot in afara de jocul mecanismului centrifugal (nu am desfacut niciodata un delcou...nu a fost nevoie)..insa oricum nu cred ca e de aici... 1.nu este de la pompa de reprize...pot sa o accelerez brusc in orice treapta insa pana la o anumita turatie, insa chiar si asta in functie de panta sau sarcina... 2.amestec, plutitor(alama), jiglere etc...am incercat orice..tot la fel 3.filtrul de aer...am incercat si fara ele...tot la fel 4.platina(deduco, ca si luleaua si capac, fise tesla) : 0.3-0.45 ..la fel 5.avansul: f mare, f mic...nici nu conteaza...la fel...singura chestie (oricum normala) incepe si bate la avans mare...capsula vacumatica schimbata si functionala 6.de bujii nu mai spun; in afara de NGK (ca nu am gasit) am incercat o gramada 7.bobina tico...montata corect...foarte ciudat ...motorul merge mult mai prost cu ea...parca in reprize...iar turometrul functioneaza foarte aiurea..in consecinta am lasat pe clasic...doar cu AT1 merci mult, oricum |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ce-ar fi sa pui tu bobina de Dacie, ca ai Dacie, lasa carpelile.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(argon @ 19 Feb 2009, 14:01) Argon are dreptate, posibil de la acea bobina sa iti intrerupa in sarcina , la anumite turatii ..... ![]() Dar totusi ,inclin spre carburatie sau alimentare, deoarece ai zis ca daca accelerezi treptat merge okey.... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
gangara |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@argon: tocmai..ca bobina de tico mi s-a parut o carpeala si am lasat-o pe cea veche..
@minel: este adevarat...daca o iau cu usurelul merge mai ok..insa doar atat..tot foarte prost merge...nu pot urca nici o panta cu viteza...trebuie sa ii dau treapta superioara, si o urc cu 1500-2000 rpm, de depasiri mai in forta nici nu se mai pune pb...o ia in suturi imediat... m-am gandit odata ca ar fi de la distributie...pe cand mi-am schimbat arborele..insa imediat dupa aia mergea bine... este ca si cum scanteia data nu mai e sinrona cu miscarea pistonului...nu stiu ce sa zic..am crezut ca e din avans...insa oricum ar fi avansul face exact la fel... pe bune ...deja cred ca e bantuita.. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
eu n'am inteles, ai motor de 1,6 cu carb de 1,4? ia vezi in delco, sub platou, ansamblul centrifugal cum e, am impresia ca-s arcuri sarite.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gangara |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
da...am motor 1.6 cu carb 1.4 (dupa mine cea mai mare tampenie..sa schimbi carbul original..insa nu am facut-o eu)..oricum..exact cu acelasi carb odata motorul mergea impecabil...tragea bine ...cuplu foarte bun, demaraj..ca de dacie..deci totul OK...intr-adevar ce e sub platoul delcoului nu m-am uitat niciodata pt ca nu am cunostinte...insa parca nu ar avea joc axul...sus-jos nu are...iar centrifugal...are un joc insa cred ca e cel normal...
chiar nu stiu ce sa fac...sa ma duc la un mecanic cu aceasta precizare? merci mult |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca are mecanicul stroboscop e perfect, ca-ti verifica centrifugalul, daca nu, trebuie demontat delcoul si inspectate arcurile si sigurantele de pe axe.
Avansul centrifugal se manifesta la turatie, de aia am zis sa verifici. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gangara |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
daca e nevoie o sa caut un mecanic cu stroboscop cu tot...insa nu pot inspecta eu..nu imi pot da seama daca arcurile alea sunt sarite, fara a da jos ceva?eventual platoul...
si chiar si asa...avansul asta centrifugal are vre-o legatura cu sarcina intampinata de motor...respectiv, de ce cu avansul foarte mic sau cu el foarte mare face exact la fel? in sensul ca daca buba ar fi din avansul ala centrifugal o mica corectie nu ar tb sa se simta din avansul modificat din delcou?...tot avans e. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
O chestie mai ciudata. Acum vreo 4 ani parca am vopsit masina integral. Rezervorul a fost demontat, capetele de conducte care ies din rezervor acoperite, busonul era la locul lui. Dupa ce am terminat cu vopsitul si montatul tuturor elementelor pe ea am plecat la munte (interval de vreo doua zile de cand terminasem montajul). Pe drum un gunoi a ajuns cumva in carburator...mai precis in jiclorul de relanti. Pur si simplu lasata la relanti la trecerile de pietoni era un cosmar. S-a rezolvat dupa curatarea carburatorului.
Dupa 4 ani de la incident nu am scapat de problemele cu gunoaiele din rezervor. Acum nu mai ajung pana la carburator (nu imi explic cum ajungeau atunci pentru ca in filtru nu era mai nimic), dar se infunda teava de la tur uneori. Cand se infunda nu merge peste 2500-3000 de ture decat in suturi. Singurul tratament: demontez teava de tur inainte de filtru, bag pompa de cauciucuri si suflu de vreo cateva ori inapoi in rezervor (busonul scos). Fa aceeasi chestie. Stiu ca suna absurd insa dureaza cateva minute... Eventual fa aceeasi chestie si pe teava de retur. PS: roaga pe cineva sa asculte langa rezervor cand sufli. Ar trebui sa bolboroseasca serios. Scuze de postul kilometric. This post has been edited by bmwh548: 19 Feb 2009, 17:38 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
gangara |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
buna interpretarea ta...si eu m-am gandit la asta...in consecinta, in rezervor bolboroseste...si totusi...in I-a merge turata pana la maxim...
zilele astea daca s-o mai incalzi o sa desfac delcoul sa vad ce si cum cu avansul ala centrifugal fac pariu ca buba e undeva mult mai aproape banal...dar chiar nu imi dau seama ce.. merci mult |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Gabriel Paduraru |
![]()
Post
#21
|
![]() Qubik Group: Members Posts: 50 Joined: 19 December 04 From: Iasi ![]() |
Dupa opinia mea, nu ai scanteie la o bujie la timp... ori bujiile dar spui ca le-ai schimbat deci ramane avansul centrifugal dar cred ca e putin probabil - demonteyi delcoul si sub platou gasesti maselotele, pui 2-3 picaturi de ulei la axele lor si ai grija de raculetze sa fie agatzate la limita. Cel mai probabil este de la pinionul de distributzie sau de la axul delcoului (ala cu 2 dintzi de la delcou care intra in motor).
|
--------------------
Toyota
Yaris
2005
|
|
gangara |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@Gabriel Paduraru: sincer esti cam pe aceeasi lungime de unda cu mine... la fel cred si eu...scanteia nu e data cand trebuie ...respectiv in ture (in afara de tr I-a) ... la distributie m-am gandit si eu...insa nu trebuia sa mearga prost tot timpul?...recunosc, eu am pus lantul (cand am schimbat vibrochenul)...dar dupa carte.
la viteza mica si ture putine trage foarte bine...la 35 km/h merge f bine si in a IV-a, dar nu abuzez...iar asta tot sarcina se numeste. deci tot spre ceva legat de avans tind sa cred ca ar fi buba... Doamne...parca nu se mai leaga nimic...sunt aprox disperat ![]() merci mult tuturor...speram sa gasesc pe cineva care s-a intampinat de nebunia asta |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
payty |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gangara @ 19 Feb 2009, 22:04) @Gabriel Paduraru: sincer esti cam pe aceeasi lungime de unda cu mine... la fel cred si eu...scanteia nu e data cand trebuie ...respectiv in ture (in afara de tr I-a) ... la distributie m-am gandit si eu...insa nu trebuia sa mearga prost tot timpul?...recunosc, eu am pus lantul (cand am schimbat vibrochenul)...dar dupa carte. la viteza mica si ture putine trage foarte bine...la 35 km/h merge f bine si in a IV-a, dar nu abuzez...iar asta tot sarcina se numeste. deci tot spre ceva legat de avans tind sa cred ca ar fi buba... Doamne...parca nu se mai leaga nimic...sunt aprox disperat ![]() merci mult tuturor...speram sa gasesc pe cineva care s-a intampinat de nebunia asta lantul l-ai pus dupa carte, dar pinionul de sub delcou? poate e ala decalat si din cauza asta nu poti regla cum trebuie aprinderea. sau poate ti-a sarit vreun arc de la avansul centrifugal si avansul nu mai urca cat trebuie. Si eu am tot motor de 1.6 cu carburator monocorp si merge cum trebuie. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
gangara |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
salutare baieti,
revin cu problema mea. ieri am schimbat supapa unisens, cea care vine in teul din furtunul de la pompa de frana ( supapa veche practic conducea in AMBELE sensuri) si am constatat urmatoarele: s-a imbunatatit putin mersul motorului, in sensul ca in a II-a pot sa o turez pana in 5000, (nu puteam decat pana in 4000 inainte), iar in a III-a o pot tura cam cu 15km/h mai mult. In a IV-a si a V-a tot prost merge, adica nu o pot tura mai mult 100km/h in a V-a ca sare de bot... explicatia ar fi ca in turatie motorul tragea un fel de aer fals? merci mult 22 Feb 2009, 01:50: revin cu un PS mai putin important... supapa respectiva era initial destinata furtunasului corespunzator avansului vacumatic... cu toate ca am montat-o corect nu am simtit absolut nici o diferenta... aceasta ideea a fost initial descrisa de CEACU si pusa in aplicare de foarte multi dintre voi... This post has been edited by gangara: 22 Feb 2009, 01:50 |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
daredan |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Ai dat de cap problemei pana la urma? Sunt curios ce avea pentru ca mi se intampla si mie un lucru similar.
Nu deschid un post nou. Este vorba de un motor de 1600 carburatie dublu corp. De doua saptamani a inceput sa aiba urmatorul simptom: se tureaza frumos dar peste 2800 turatii pe minut incepe sa "de-a in nas". Am crezut initial ca este de la capsula avansului vacumatic pe care am schimbat-o. Nu s-a rezolvat. Am schimbat bujiile, capacul de delcou, luleaua si bobina. Tot nimic. Am desfacut carburatorul si totul era curat. Am suflat toate jicloarele....verificat nivelul. Acelasi lucru. Parca pierde scanteia la o turatie de peste 2800-3000rot/min si merge in 2 pistoane. Ramane ori aprinderea electronica sa nu mai functioneze ori pompa de benzina sa nu mai bage cum trebuie. Inclin mai degraba sprea a doua varianta insa vreau sa elimin (cel putin teoretic) varianta aprindere electronica. Gotronic daca vezi postul acesta da-mi un sfat te rog. Este o aprindere cu senzor. Multumesc. This post has been edited by daredan: 21 Apr 2013, 16:14 |
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 20:18 |