Nu se mai opreste motorul, supernova clima 2001
![]() ![]() ![]() |
Nu se mai opreste motorul, supernova clima 2001
crysty00b |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|||
nicu022003 |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 537 Joined: 27 February 07 ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Golf
2010
- B184PAN
|
|
crysty00b |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
nu s-a blocat nimik
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
contactorul de cheie de sub volan e defect si face contact permanent
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crysty00b |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
klaus ....contactorul de cheie ...... te referi la contactul unde intra cheia?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
da mai ala !
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
crysty00b |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
nu a-ti nimerit-o baieti de data asta
![]() contactul ala se strica cam greu si chiae dc se strica nu se manifesta asa problema era cablul (minusul) pentru masa de sub farul stanga fata. am pus un cablu direct de la baterie borna - langa cutia cu sigurante din compartimentul motor si au disparut toate problemele |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
C@talin |
![]()
Post
#8
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
sper sa nu se considere off topic
![]() ![]() ![]() This post has been edited by C@talin: 23 Dec 2008, 17:06 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
crysti vezi sa nu mai ai probleme si sa nu-ti mai sara nimeni in ajutor .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crysty00b |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
djasu82
am postat aici problema in caz ca a mai intalnit cineva.... si imi poate spune de la ce e, personal a mai avut cineva problema dar nu stie de la ce a fost ca sa-ti dai cu presupusul e usor, mai ales nu pe banii tai multam' de intelegere faza cu contactul, daca se buseste poate sa nu mai porneasca deloc de ex in caz ca se uzeaza contactele interioare.... sa invarti de cheie si nimic...dar cum am spus...ala se strica cam ultimul |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si de ce crezi tu ca acel contact din yala cheii ar trebui sa ramana doar "pe deschis" (la inceput de cursa, fara alimentare)?
Ce l-ar impiedica sa ramana si in partea cealalta, pe "circuit inchis" (la sfarsit de cursa, pe alimentare)? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crysty00b |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
poate ramane si la sfarsit de cursa fara alimentare dc se uzeaza contactele din interior...nu doar la inceput. dar ca sa ajunga sa ramana cuplat mereu si tu sa invarti din cheie degeaba, asta inseamna ca in interior e varza si sunt facute de 2 lei......nu e chiar asa
This post has been edited by crysty00b: 24 Dec 2008, 11:57 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Dar nici sa stea alimentat permanent UCE injectie, releu injectoare si pompa de benzina pentru ca e un contact prost ... pe masa.
Sa fim seriosi! UCE injectie e alimentat (+) pe circuitul direct baterie -> contactor volan -> siguranta -> uce injectie. Faptul ca el inca are curent dupa luarea contactului inseamna fie ca acel contact de fapt nu intrerupe circuitul, fie ca dupa contact e undeva un scurtcircuit (pe placa de sigurante, pe fire), prin care se face contact cu un (+) permanent. Insa, daca tu dormi linistit ca era de la firul ala de masa, atunci asa sa fie, sa fi dat eu o gherla... PS: Nici eu nu am inteles cum ai mers cu cheia in buzunar pana acasa. Nu de alta dar fara cheie in contact trebuie sa sara blocatorul de volan din contact la prima rotire a volanului. Presupunand ca nu a sarit si ca ai mers cu el pana acasa asa, fara cheie, sustii in continuare ca acel contact e bine mersi sanatos? Cred ca pe undeva exista o vrajeala ieftina... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ZLATE58 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 December 08 ![]() |
Cu totul de acord cu KLAUS lucrez ca electrician si una ca asta nu se poate 99,99 la suta este contactul restul de 0,1 este un scurt pe undeva
|
--------------------
renault
megane
1.6 16v electrica auto
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
eu nu am inteles ceva ce spune el dupa aceea o da cotita ia borna de minus de la baterie se opreste motorul pune borna de minus la bateire porneste motorul , dupa aceea spune ca era firul impuscat sau rupt . Cum dracu functiona asa cum a spus si Klaus totul era de la contact restu sunt povesti. Pai daca era motorul pornit sistim cu toti ca bateria e pusa tampon cu alternatorul deci bateria iese din discutie fiindca injectia e alimentata din alternator asigurand curent chiar daca scoate bateria deci minte omu doar sa faca misto.
Cristi draga noi nu o spune la misto ci o gandim logic asa ca trage tu concluziile. Poate ai prostesti pe cel de pe langa tine dar nu pe noi cei care ne reparam singuri masinile mecanic , eletric , eletronic si soft. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
crysty00b |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
nu prostesc pe nimeni, dc citesti mai atent ai sa te prinzi ca nu am luat borna minus de nicaieri, este vorba de cablul care asigura minusul pe caroserie, dar tu stii mai bine, nu? nu m-am nascut ieri seara si nici nu ma dau atotstiutor ..si eu imi repar singur masina, de asta am intrebat pe forum pentru ca nu-mi dadeam seama de unde este. am postat doar sa imi rezolv problema si sa-i ajut pe altii care vor avea problema nu ca sa ma cert cu diferite persoane mai mult sau mai putin cunoscatoare........inafara de cateva sfaturi bune pe forumul asta nu prea am gasit nimic educativ si cu persoane de astea care te ajuta sa-ti schimbi juma de masina si sa vezi ca era de la altceva...mai bine ma lipsesc
dc nu credeti intrebati un electrician auto cu experienta ce se intampla fara minusul de pe caroserie sau daca e contact imperfect explicatia este urmatoarea pt cei care nu stiu si nu au inteles. cablul care asigura masa pe caroserie in fata sub farul stanga este oxidat sau intrerupt pentru ca nu avea continuitate. tot in acea zona am inteles ca mai este o bara metalica tot pentru asigurarea minusului pe caroserie. din aceasta cauza nu isi mai lua mai departe minusul astfel cand intrerupeai contactul din cheie....fara minusul acela nu se intrerupe ....functioneaza in continuare fiind alimentat cu +ul si functioneaza aiurea. daca era scurtcircuit se ardea o siguranta probabil, daca nu se topeau niste cabluri....nu s-a intamplat nici una nici alta, nici macar variatii de tensiune in becuri de aici tot felul de manifestari....se da peste cap, nu mai functioneaza in parametri, nu se mai opreste, ori dupa ce se opreste nu mai porneste, nu mai trage pompa de benzina, clipesc becurile pe bord, nu sta la relanti etc....deodata o ia dar face iar probleme si tot asa.. cine crede ca fac misto sa ma contacteze, mergem la masina, scot cablul care abia a fost pus de la baterie borna (-) la caroserie si sa imi gaseasca el alt defect care il are masina si de ce nu functioneaza in parametri nominali ca ii dau si un premiu ps: daca nu ma pricep la ceva sau nu sunt sigur, cel putin eu nu dau sfaturi |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pana una alta citeste regurile forumului nu se admite prescurtari si dupa aceea scrie corect totusi si in final poti fi calm si sa ne explici pe larg!
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
crysty00b |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
pana acuma ce crezi ca am facut....poate vrei desenat
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(crysty00b @ 24 Dec 2008, 22:49) explicatia este urmatoarea pt cei care nu stiu si nu au inteles. [...] din aceasta cauza nu isi mai lua mai departe minusul astfel cand intrerupeai contactul din cheie....fara minusul acela nu se intrerupe ....functioneaza in continuare fiind alimentat cu +ul si functioneaza aiurea. daca era scurtcircuit se ardea o siguranta probabil, daca nu se topeau niste cabluri....nu s-a intamplat nici una nici alta, nici macar variatii de tensiune in becuri Cum, cum, cum? Aceasta explicatie sincer imi depaseste capacitatea de comprehensiune. Nu s-ar putea o explicatie mai pe intelesul profanilor? Una de genul: "intr-un circuit electric consumator daca ai firul de masa care face contact doar din cand in cand si intrerupi si firul de face contact la (+) acesta (circuitul) produce energie"? Ca poate ne facem de niste bani multi in milioane de euro inventand nu perpetuum mobile ci generatorul de energie ce produce mai multa energie decat consuma. PS: scurtcircuit nu inseamna neaparat scurt intre masa si (+), poate insemna si un scurt intre 2 circuite separate de (+) de ex, dar pe unul exista tensiune doar in anumite conditii, iar pe celalat permanent. In caz de scurt intre acele circuite pe ambele va exista tensiune intotdeauna, deci inclusiv pe cel care ar trebui sa fie doar in anumite conditii. PPS: tot nu m-am lamurit cum e cu deplasarea aia cu masina cu cheia in buzunar fara sa se fi blocat blocatorul mecanic... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crysty00b |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 March 08 ![]() |
cu blocatul volanului nu ma deranjeaza deloc, chiar ma bucur ca nu imi merge sistemul ala de blocare
iar partea cu cablul legat la caroserie (-), v-am spus baieti, care nu crede sa vina sa il lamuresc. scot cablul ala si vedem efectul cand va fi mai cald intr-o zi o sa fac asta si o sa inregistrez cu o camera urmand sa postez aici filmuletul daca se poate ca sa nu mai existe atatea discutii degeaba This post has been edited by crysty00b: 25 Dec 2008, 01:46 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#22
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Asa sa faci!
Desi eu am niste indoieli ca vei mai face ceva. In special ca acel contactor volan e defect si e mare probabilitatea sa recidiveze. De altfel nici nu m-ar mira sa fie si modificari din gros la instalatia electrica facuta de fostul (fostii) proprietar(i). |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
beceanugabi |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 January 09 ![]() |
am aceeasi problema ,nu este din contact pentru ca am scos mufa de la contact dar motorul functioneaza in continuare, am scos toate releele masinii si contactul tot ramine pus dar atunci cand pun mana sub bord si misc de fire pe acolo contactul se intrerupe sau cand pun cutia de viteze in marsarier cu contactul luat se opreste motorul anca nu stiu de ce dar daca voi afla va anunt si pe voi
|
--------------------
dacia
supernova
2002
|
|
sandy461229 |
![]()
Post
#24
|
Gica Contra Group: Members Posts: 703 Joined: 26 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Dec 2008, 16:08) Dar nici sa stea alimentat permanent UCE injectie, releu injectoare si pompa de benzina pentru ca e un contact prost ... pe masa. Sa fim seriosi! UCE injectie e alimentat (+) pe circuitul direct baterie -> contactor volan -> siguranta -> uce injectie. Faptul ca el inca are curent dupa luarea contactului inseamna fie ca acel contact de fapt nu intrerupe circuitul, fie ca dupa contact e undeva un scurtcircuit (pe placa de sigurante, pe fire), prin care se face contact cu un (+) permanent. Insa, daca tu dormi linistit ca era de la firul ala de masa, atunci asa sa fie, sa fi dat eu o gherla... PS: Nici eu nu am inteles cum ai mers cu cheia in buzunar pana acasa. Nu de alta dar fara cheie in contact trebuie sa sara blocatorul de volan din contact la prima rotire a volanului. Presupunand ca nu a sarit si ca ai mers cu el pana acasa asa, fara cheie, sustii in continuare ca acel contact e bine mersi sanatos? Cred ca pe undeva exista o vrajeala ieftina... Si daca plusul de dupa contact s-a automentinut printr-un contact de releu lipit? Eu cred ca asta ar fi explicatia unui asemenea defect. |
--------------------
Logan Ambiance
1.4 MPI
2004
- B39XXX
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#25
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Si eu am exact aceeasi problema , Cand scot cheia din contact ramane motorul pornit din alarma 30 de secunde sau pana cand inchizi usile
![]() crysty00b contactul, dupa cum spunea si Klaus lucreaza cu (+) deci cand pornesti masina contactul da (+) pe ACC , motor si demaror iar cand scoti cheia, raman fara (+) acc si motor si se opresc accesoriile si motorul . |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cred ca multiin loc sa prinda acel releu de la comanda ACC pentru demaror au prins pe contactul motor
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
klaus |
![]()
Post
#27
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klaus |
![]()
Post
#28
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
vreo noutate, ceva?
Cineva care sa spuna despre ce releu ar putea fi vorba? Intreb si eu de curiozitate. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#29
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
La mine nu e o problema , asa lucreaza alarma ca sa stie ca ai coborat din masina (motorul mergea) deci nu aveai cum sa o lasi in viteza . Dupa ce inchizi portiera si apesi butonul pe telecomanda se blocheaza usile si se opreste motorul.
Daca ar fi un releu sudat nu cred ca ar revenii singur . |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
mosu86 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 January 09 ![]() |
QUOTE(crysty00b @ 24 Dec 2008, 23:49) nu prostesc pe nimeni, dc citesti mai atent ai sa te prinzi ca nu am luat borna minus de nicaieri, este vorba de cablul care asigura minusul pe caroserie, dar tu stii mai bine, nu? nu m-am nascut ieri seara si nici nu ma dau atotstiutor ..si eu imi repar singur masina, de asta am intrebat pe forum pentru ca nu-mi dadeam seama de unde este. am postat doar sa imi rezolv problema si sa-i ajut pe altii care vor avea problema nu ca sa ma cert cu diferite persoane mai mult sau mai putin cunoscatoare........inafara de cateva sfaturi bune pe forumul asta nu prea am gasit nimic educativ si cu persoane de astea care te ajuta sa-ti schimbi juma de masina si sa vezi ca era de la altceva...mai bine ma lipsesc dc nu credeti intrebati un electrician auto cu experienta ce se intampla fara minusul de pe caroserie sau daca e contact imperfect explicatia este urmatoarea pt cei care nu stiu si nu au inteles. cablul care asigura masa pe caroserie in fata sub farul stanga este oxidat sau intrerupt pentru ca nu avea continuitate. tot in acea zona am inteles ca mai este o bara metalica tot pentru asigurarea minusului pe caroserie. din aceasta cauza nu isi mai lua mai departe minusul astfel cand intrerupeai contactul din cheie....fara minusul acela nu se intrerupe ....functioneaza in continuare fiind alimentat cu +ul si functioneaza aiurea. daca era scurtcircuit se ardea o siguranta probabil, daca nu se topeau niste cabluri....nu s-a intamplat nici una nici alta, nici macar variatii de tensiune in becuri de aici tot felul de manifestari....se da peste cap, nu mai functioneaza in parametri, nu se mai opreste, ori dupa ce se opreste nu mai porneste, nu mai trage pompa de benzina, clipesc becurile pe bord, nu sta la relanti etc....deodata o ia dar face iar probleme si tot asa.. cine crede ca fac misto sa ma contacteze, mergem la masina, scot cablul care abia a fost pus de la baterie borna (-) la caroserie si sa imi gaseasca el alt defect care il are masina si de ce nu functioneaza in parametri nominali ca ii dau si un premiu ps: daca nu ma pricep la ceva sau nu sunt sigur, cel putin eu nu dau sfaturi Sunt de acord cu tine si nu este prima la care mi se intampla,daca nu ai fir de minus pe caroserie,alternatorul ramane autoexcitat si chiar daca scoti cheia din contact motorul functioneaza.Asa este conceputa,daca constructorul ar fi folosit firul de excitatie al alternatorului pe pozitia accesorii si nu pe pozitia contact nu mai aparea aceasta pb. This post has been edited by mosu86: 17 Feb 2009, 09:09 |
--------------------
mazda
323f
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 11:28 |