DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Sa bag tratament de motor metabond sau nu?, ast parerile celor care au folosit

ydaniel
post 5 Apr 2009, 20:57
Post #31


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




baga unul mai vascos:gen M50.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 5 Apr 2009, 21:05
Post #32


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pai deja la 2 litri intr-un schimb eu n-as mai merge cu masina pana n-as face motorul. La mine litrul la 5-6000km, asta cu pierderile de rigoare pe la capacul culbutorilor, mai exact pe langa unul dintre suruburile de prindere a acestuia, chiar si pe la buson vad ca s-a prelins si intr-un loc pe la garnitura. Ca pe la baie slava Domnului nu pierd nicio picatura.
Macar stiu ca am pompa de ulei buna si presiune corespunzatoare, daca pierd asa de sus. radmasa.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 5 Apr 2009, 21:11
Post #33


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




depinde la cat faci schimbul...daca faci la 4000, 2l consum..adica 500ml/mia de km mi se pare f ok...avand in vedere ca limitele de reparatie sunt la dublul valorii asteia.
poti pune BP ca nu e scump....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 5 Apr 2009, 22:27
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




io uleiul il schimb pe la 12000.

de mancat undeva la 200 - 300 ml la 1000 de km. Motorul e plin de ulei mereu, curge pe la nenorocita de garnitura de la capacul culbutorilor. Multumita garniturilor romanesti de calitate.

I-am facut ieri un reglaj la tacheti, am strans cu cheia de 10 inelara si o teava de juma de m suruburile si acum vad ca are alt sunet motorul. E silent la relanti.

De schimbat... treapta 1 pe la 30, trec prin a 2-a pana la 40 iar in a 3-a o calc la podea pana ajunge la 60 - 70 dupa care vede a 4-a. Azi mergeam spre targ cu 130 la ora.

In oras stilul de condus puturos subturat daca e aglomeratie, sumacher daca e liber. De obicei prima varianta e practicabila doar.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Apr 2009, 06:55
Post #35


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai daca pierde pe la garnitura ia capac nou cu tot cu garnitura de uzina:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Apr 2009, 07:12
Post #36


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




... si nu-l mai stringe prea tare (vezi tabelele cu de momente de sringere). Explicatie: de la stringerea prea puternica, capacul se deformeaza si nu mai apasa garnitura corect.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 6 Apr 2009, 12:04
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




da ma...de uzina, e vreo 80 de lei afurisitul ala de capac. Pentru un motor care il tin inca vreo 2 3 saptamani pe masina nu merita. La vara cand imi fac tractor si pun motorul actual de pe masina, pe caroserie poate i l-oi schimba.

@OS stiu ca nu trebuie strans tare, primul capac care l-am avut pe ea era indoit de fostii proprietari. Asta care il am acum l-am recuperat de pe o masina lovita si nu e foarte stramb.

Problema reala e rahatul ala de garnitura care pur si simplu e foarte tare din magazin. Am gasit pe motor din 80, garnitura mai moale decat aia noua din magazin..


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Apr 2009, 16:26
Post #38


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




La o adica gasesti garnitura Victor Reinz cred, trebuie doar sa cauti.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 08:23
Forum Renault