Montare pompa de frana cu circuit dublu, Sunt nou in treburile astea si imi trebuie sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Montare pompa de frana cu circuit dublu, Sunt nou in treburile astea si imi trebuie sfaturi
r1y28 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX
1986
- vs 04 mmm
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
-in primul rand sa folosesti numai piese de calitate
-cumpara un lichid de frana bun-dot4:textar sau lifrom |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
din cate stiu eu lichidul dot 4 strica garniturile de la pompa de frana.nu zic din auzite zic din proprie experienta.cel mai bine ar fi sa iti iei o pompa de frana de la o masina de la dezmembrari unde verifici si daca ai pedala sau nu.daca o sa iei din magazin o sa dai bani degeaba pe ea.o sa te tina cateva saptamani maxim cateva luni si o sa se strice.eu am schimbat 5 pompe de frana noi de uzina si nu ma tinut nici una mai mult de 4 sapt,pana nu ma pus un mecanic sa ma duc sa imi iau o pompa de frana de la remat.si de atunci nu am mai avut probleme cu franele.scuzatima de offtopic
|
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Daaa, asta cu folositul de pompe de frana de la remat este cea mai buna solutie pe care am auzit-o. Eventual pompa de acolo si un kit de reparatie macar.
Du-te si ia-ti pompa de frana ca a ta din magazin, piesa de origine si ai terminat balciul. Dai un ban dar macar stii ca e sigura. Si o montezi intr-un service autorizat pentru a umbla la sistemul de franare si directie. Asa ai pe cine sa dai in judecata daca trebuirle merg prost cand ti-e lumea mai draga. Ca lichid de frane poti baga do3 sau dot4 linistit. Sunt compatibile intre ele si nu ataca cauciucul. Absorb apa care provoaca ruginirea pompei de fapt... |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Am si eu o nelamurire. Am pe masina pompa de frana dublu circuit. Parca pompa este de AUTOSPEED. A fost luata de la un om care aduce piese de dacie.Pe Bidonasu de la pompa scrie TELENT.Pompa a costat 70 lei. Dar parca nu are frana calumea, desi a fost aerisita calumea. Frana prinde jos.
Cum trebuie sa se comporte o pompa dublu circuit cu 3 conducte? 9 Nov 2008, 18:22: Pompa a fost luata nou.ca asa a cerut la ITP dublu circuit This post has been edited by motanpaul: 9 Nov 2008, 18:22 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
In primul rand i-ti trebuie pompa de frana cu dublu circuit pentru a lua ITP, recomand una noua de Comefin si nu Conex, eu a-si opta pentru pompa cu ICP incorporat dar i-ti mai trebuie o conducta pentru retur, repartitor si are cateva particularitati in ceea ce priveste aerisirea.O treaba ca lumea daca vrei sa faci introduci alcool tehnic pe conducte inainte de a monta pompa, sufli cu aer comprimat si cureti conductele de resturi.Deasemenea etrierii de fata curatati si deblocati.Pe puntea din spate curatati cilindrii, sa culiseze usor, schimbat ferodouri, reglat pentru a avea eficienta frana.Repartitor spate schimbat, mai mult ca sigur este blocat.Lichid de frana Setcar sau Guzu.Asta este cam treaba de meserias.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
autospeed si si ele niste piese slabe calitativ.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Didy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 24 February 09 ![]() |
de Asam is bune?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1991 1.4
- MM 02 BOS
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Asam e tata lor.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ASAM=moartea daciei.
cumpara de autonova/costesti/ceva strain si bun. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca aerisirea e bine facuta si tine jos, pentru ca nu ati reglat distanta intre saboti si tambur pe spate (cum spune cineva mai sus), chiar daca ai reglaj automat. Iti trebuie o peda sa apropii, si alta sa franezi.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Din cate cunosc, in 86 se punea pompa cu circuit simplu pe ele. Daca nu ai rezolvat inca, ceea ce ma indoiesc, intereseaza-te pana sa iti schimbi pompa de pe masina. Daca da, nu mai pune cu dublu circuit. In ceea ce priveste franele eu am condus o Dacia 1310 din '86 cu pompa cu circuit simplu si servofrana. Masina exemplara. Puneai putin piciorul pe frana si zburai prin parbriz si nu era nici infranata. Mi-as dori si eu asa ceva
![]() Eu am o parere foarte proasta legata de pompele cu dublu circuit. O tampenie. Ba nu tine frana, ba e infranata, ba tine prea jos, etc. E adevarat ca am schimbat acum 2 ani sistemul de franare la Dacia mea : pompa dublu circuit, servofrana, discuri, etriere, placute (Uzina) si saboti (ASAM) si lichid DOT 3 si e beton. Nu am mai umblat de loc la ea de atunci (nici macar ca sa completez cu lichid). This post has been edited by B-03-YHD: 14 Mar 2009, 16:37 |
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Daca masina a fost prevazuta cu pompa simplu circuit, nu ai probleme la itp. Eu si un prieten al meu am luat itp ci pompa simplu circuit. Aia ca trebuie neaaparat pompa dubla sunt povesti. Daca vrea sa te pice te pica oricum. Daca ai simpla zice ca trebuie dubla. Daca te duci cu dubla zice ca trebuia sa ai simpla si tot te respinge. Eu am schimbat 4 pompe pana acum cu dublu circuit. 3 din comert si una de la remat. Alea 3 noi de la magazin sunt pilaf. Cel putin aia de asam nu facea presiune deloc desi am schimbat garniturile de 2 ori si kit-ul de inca 2 ori si degeaba. Dupa ce m-au luat nervii grav am luat de la remat o pompa cu 4 conducte. Aia de bypass am astupat-o cu o bucatica de conducta indoita bine la capat. Acum am frane beton. Dar amicul meu cu pompa simpla fara servo are frane si mai beton. Pacat ca nu are servo si trebuie sa apesi tare. In rest cea mai buna combinatie e pompa simpla+servo. Iar de la magazine toate piesele de dacie sunt praf in ziua de azi. Chiar si alea originale. Eu cred ca le-am patit pe toate. Pivot original rupt, bucse fartec(ca numai asta gasesti) terminate, cilindri de frana originali care curg, disc de ambreaj la care s-au rupt arcurile si joaca butucul, iar de ferodouri nu mai zic si lista poate continua. Cu piesele astea de "mielu srl" aruncam banii pe fereastra.
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
Merced |
![]()
Post
#16
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Te pica daca masina era prevazuta cu pompa cu circuit dublu si i-ai pus cu circuit simplu, invers nu.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#17
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Am si eu o intrebare legata de pompa de frana.l Am pompa de frana cu dublucircuit ( 4 conducte) cu capac normal. Mi-am luat de la remat un capac de pompa de frana cu sonda ( care masoara nivelul lichidului din vas si te atentioneaza la bord cand nu mai e lichid )
Problema e ca acest capac e mai lung si nu se potriveste. Intrebarea e: de cand s-au montat capacele astea cu nivelmetru la Dacie? This post has been edited by cannavaro: 4 Apr 2009, 18:48 |
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#18
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
alea se montau la dublu circuit in tandem:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cannavaro |
![]()
Post
#19
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Cum adica in tandem? Fii mai explicit te rog.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#20
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
deci se montau la pompele de frana:dublu circuit in tandem-adica inainte sa apara cele dublu circuit cu ICP si by-pass.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Adica, pe romaneste, se montau pe pompele dublucircuit cu 3 conducte.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cannavaro |
![]()
Post
#22
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Deci sa inteleg ca pe astea cu dublucircuit 4 conducte, nu? De ce? Ptr. ca mi se pare un lucru bun, nivelmetrul ala.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Atunci cind dispare lichidul din vas pompa intra in avarie si se va aprinde lampa (!). E drept, lichidul deja lipseste dintr-unul din vase la pompa cu ICP atunci cind (!) se aprinde, fata de vasul cu sonda in care ramine putin lichid (vasul ala are o sicana care il "separa" in doua vase, fiecare pe cite un circuit, de aceea am scris "dintr-unul din vase"). Numai ca daca a disparut si n-ai constatat: ori nu te uiti in vasele de lichid periodic, asa cum cere orice intretinere, ori totul s-a petrecut asa de repede incit sonda aia de nivel e degeaba.
Ma rog, ca distanta intre cele doua stuturi, ambele vase is la fel si poti monta vas de pompa "tandem" pe pompa cu ICP, dar vasul va sta inclinat. Pe sonda ICP e un fir cu papuc. De regula in instalatie sint doua fire in zona aia, cel de pe ICP si inca unul de masa. Cel de masa il pui pe sonda de pe vas, pe cel din ICP il prelungesti cu inca un fir cu papuc pina la sonda de pe vas si ai indicatie duala. Daca in zona ICP ai numai un fir, il verifici: cu motorul pornit, acel fir pus la masa trebuie sa aprinda (!). Iar ca fir de masa, poti prelua o masa de pe contraaripa. This post has been edited by diaconuliviu: 6 Apr 2009, 10:40 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cannavaro |
![]()
Post
#24
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Am inteles. Mersi mult ptr. lamuriri.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:17 |