DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> am nevoie de cateva sugestii

vio1111
post 26 Mar 2009, 23:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 March 09




va salut.sunt nou pe forum si am cateva intrebari in legatura cu solenza mea

1.de de imi scartaie cureaua(si care?) cand o pornesc dimineata si cand dau prin apa cu ea?

2.imi cam face figuri la relanti,adica dupa ce merg cu ea nu se stabilizeaza relantiul repede ci imi tot tureaza motorul.iar cand se stabilizeaza se opreste la 1000.iar la alte solenze pe care le-am mai vazut sta relantiul la 500.

am versiunea scala 1.4 si 28500 km,2004
ce sfaturi imi dati??sper ca nu e prea grav sad.gif

multumesc anticipat

This post has been edited by vio1111: 26 Mar 2009, 23:41


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 26 Mar 2009, 23:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ambele curele ( care pot scartai ) trebuiesc schimbate la maxim 60.000 km . Una este cea de accesorii ( adica cea care vine la compresorul de A/C , la pompa de servo-directie , ... ) si care se vede cum te uiti direct la motor . A doua este mai sub masina , tot pe directia primeia , dar trebuie sa te apleci asupra primeia ca sa o vezi pe a doua si este cureaua de la alternator .
- daca esti aproape de 60.000 km , ar fi f bine daca le-ai schimba pe ambele ( cam 60 ron ambele )
- NU este ok sa o iei prin balti sau pur si simplu cu viteza !!! Acea apa , din cauza presiunii ajunge prin multe locuri unde face f rau ! Deci cand mai vezi balti , o lasi mai incet si treci !
- de obicei cea de alternator incepe prima sa scartaie ;
- daca tot le schimbi , vezi sa fie stranse cu un aparat de masura intr-un service sau cel putin de un om care stie ce face . Daca nu le strange de ajuns vor scartai si risti sa-ti sara in timpul mersului sau chair la pornire , ca atunci sunt forta si vibratiile mai mari . Daca le strange prea tare , vei avea nevoie apoi sa schimbi si rola intinzatoare si rulmentii de la alternator , ca se duc in timp si incet sa faca un zgomot ca de ros sau scartaituri .
- dupa un timp , 4-6 luni , cand este rece afara este posibil sa-ti mai scartaie scurt la pornire , dar nu este nici o problema , daca esti sigur ca le-ai schimbat si totul este ok .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 28 Mar 2009, 21:19
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




Sal,cum a spus si colegul de mai sus curele pot scartai daca sunt slabe ,sau in momentul knd treci prin balti! dimineatza e posibil sa scartatie din cauza k se formeaza condens pe cuirele,mi se mai intampla si mie! in legatura cu turatul,am avut si eu ceva probleme si pot spune k le-am rezolvat prin curatarea senzorului de turatie si a motorasului pas cu pas!


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 29 Mar 2009, 15:30
Post #4


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(marius80_eugen @ 26 Mar 2009, 23:55)
Ambele curele ( care pot scartai ) trebuiesc schimbate la maxim 60.000 km . Una este cea de accesorii ( adica cea care vine la compresorul de A/C , la pompa de servo-directie , ... ) si care se vede cum te uiti direct la motor . A doua este mai sub masina , tot pe directia primeia , dar trebuie sa te apleci asupra primeia ca sa o vezi pe a doua si este cureaua de la alternator .
- daca esti aproape de 60.000 km , ar fi f bine daca le-ai schimba pe ambele ( cam 60 ron ambele )
- NU este ok sa o iei prin balti sau pur si simplu cu viteza !!! Acea apa , din cauza presiunii ajunge prin multe locuri unde face f rau ! Deci cand mai vezi balti , o lasi mai incet si treci !
- de obicei cea de alternator incepe prima sa scartaie ;
- daca tot le schimbi , vezi sa fie stranse cu un aparat de masura intr-un service sau cel putin de un om care stie ce face . Daca nu le strange de ajuns vor scartai si risti sa-ti sara in timpul mersului sau chair la pornire , ca atunci sunt forta si vibratiile mai mari . Daca le strange prea tare , vei avea nevoie apoi sa schimbi si rola intinzatoare si rulmentii de la alternator , ca se duc in timp si incet sa faca un zgomot ca de ros sau scartaituri .
- dupa un timp , 4-6 luni , cand este rece afara este posibil sa-ti mai scartaie scurt la pornire , dar nu este nici o problema , daca esti sigur ca le-ai schimbat si totul este ok .
*


va salut
corect ce spune marius ...si eu am patit sa imi scirtiie cureaua de la alternator...am schimbat-o si am strins cele doua suruburi cu piulita... care cei din service pe cel lung nu il mai string si cu timpul se slabeste cureaua


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vio1111
post 30 Mar 2009, 18:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 March 09




aha..am inteles..merci mult...daca mai are cineva alte sugestii in legatura cu ce am zis...astept reply...

inca odata merci mult


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 14:05
Forum Renault