DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> instalatia racire dacia 1310, probleme???

Kiraly
post 30 Apr 2012, 09:34
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




nici eu nu vad rostul sa porneasca fara curea ca nu rezolva nimic... eu asa verific daca huruie pompa de apa sau alternatorul ca dau curea jos pornesc motorul 10secunde...dar in cazul asta nu are de sa deie jos cureaua


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 30 Apr 2012, 20:23
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




Pana la urma ramane sa desfac motorul sa verific cap coada ce anume are, inca o intrebare am un motor cu injectie de 1,6 codul 106-30 dar nustiu ce fel de set motor are cu inele de cupru sau cauciuc ,parca am mai intrebat pe undeva pe forum dar nu gasesc.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Apr 2012, 22:59
Post #63


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




desfal si te vei convinge/vedea singur ce inele are la etansare


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 1 May 2012, 20:27
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




Las desface bucuros dar e pe o alta masina si nu as vrea sal desfac degeaba, o mai foloseste bunicu masina.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 1 May 2012, 21:11
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




da imi cer scuze nu am specificat NU TREBUIE LASAT MULT SA FUNCTIONEZE.daca lui ii da apa pa afara din vas decupland pompa apa nu mai are cine sa o mai plimbe prin motor deci clar nu ar mai avea cum sa iasa din vas afara,dar cu pompa decuplata cand motoru coprima amestecu carburant o posibila fisura in cilndru face ca aerul din interioru cilindrului sa scoata apa afara din motor.am dreptate ce spun sau nu?.repet inca odata nu trebuie lasat mult sa functioneze cel mult un minut.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 2 May 2012, 17:50
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




daca da apa afara din borcan nu poate fi de vina pompa de apa...poti tu decupla chiar si cutia de viteza ca tot da apa afara...si ce faci daca cu pompa decuplata nu mai da apa afara?e pompa defecta sau la ce te gandesti? nici cu 5pompe de apa nu are voie sa deie apa afara din vas.. deci poti cauta problema linistit la motor cum au zis si colegii mai sus la inelele de etansare sau la camasi..bafta


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 May 2012, 08:56
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Am o problema la instalatia de racire,mai exact pe la furtunu ce intra jos in pompa(nu cel gros de la radiator )celalalt cred ca turu e vorba ,precizez ca am schimbat 5 coliere pe el ,am mai taiat putin din el ca am zis ca poate ii piscat desi nu era si tot degeaba ca picura destul,la 2 zile trebuie complectat (noroc ca am bagat numai apa distilata ,de era antigel dadeam faliment),am verificat si reverificat sa nu se prelinga din alta parte dar nu e nici asta ,ai mai patiti asa ceva ?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 3 May 2012, 09:56
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




De ce nu incerci sa schimbi furtunul, poate la cel vechi e imbatranit cauciucul si nu mai etanseaza ca lumea. Verifica si acel stut in care bagi furtunul, sa nu fie foarte corodat, plin cu mizerii, bavuri. Doar o parere tongue.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 May 2012, 10:52
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




O sa schimb si furtunu sa vad desi nu e batran(cel putin nu pare),stutu de la pomap nu este corodat sau mancat ,am si dat cu smirghel pe el sa faca prindere furtunu pe el si tot degeaba ,o sa schimb zilele astea furtunu si va tin la curent,mss frumos de sfat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 3 May 2012, 11:09
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Daca furtunul e nou, stutul in ordine, ungi cu putina vaselina stutul, strangi cu simt, nu are voie sa picure tongue.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 May 2012, 11:14
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Credema ca asa am facut ,am uns stutu dupa ce l-am smirgheluit sa faca aderenta cu futunu (care nu e nou dar nici copt)acuma il schimb sa vad pe urma ,si tot picura de nebua,nici nu vad sa se prelinga din alt loc ,ii ceva SF


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 3 May 2012, 12:27
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Ai grija ca se observa foarte greu locul de unde picura. O data ce l-ai dat jos furtunul nu mai etanseaza calumea patit si de mine dupa ce am facut motorul la 2locuri picura


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 3 May 2012, 13:43
Post #73


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Vezi ca conteaza si locul unde pozitionezi si strangi colierul, sa fie cat mai aproape de capatul stutului, nu de capatul furtunului (care intra pe stut). Ca sa nu mai zic ca daca colierul e mai slab, atunci cand motorul se incalzeste si furtunele se dilata putin, colierul se slabeste usor, si ar mai trebui strans.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 3 May 2012, 15:47
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Acolo am avut si eu problema, tot asa cu doua coliere si pana la urma am rezolvat dupa ce am schimbat furtunul si am pus un colier mai batranesc, cel cu surub... mai gasesti prin targ modelul acesta, dar sa fie cam fix pentru acel furtun, pentru ca nu are plaja mare de strangere. Ideea este buna sa dai si cu vaselina si daca tot nu vrea, incearca cu silicon rosu, dar trebuie sa fie ok cu furtun nou, doua coliere si vaselina. Spor!


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 May 2012, 12:12
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ms baieti ,maine montez furtunu nou si colier si vad pe urma sper sa nu mai am probleme,mss inca odata


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 May 2012, 13:16
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Aceeasi problema am si eu de vreo luna, de cand s-a incalzit afara. Insa eu am suspectat ca e pompa de apa de vina. In unele dimineti gasesc balta de antigel sub masina. Si e curios ca nu tot timpul, asta ma face sa cred ca e totusi presetupa de la capac de vina. E adevarat ca se vede umed si la mine furtunul respectiv.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 4 May 2012, 13:57
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Schimba si tu presetupa aia si rulmentii. Daca ai pompa originala atunci merita mai bine decat sa iei unu de Asam


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 May 2012, 14:43
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Deci problema nu era de la stut cum credeam,se prelinge a de la capacu pompei de apa ,pe acolo scapa si se prelingea pe stut in jos pe furtunu de aici si eroarea,am dat capacu de la pompa jos ,curatat brici pus silicon BISON de temperatura si pana acum nici un strop,sper sa nu mai picure ,mss de sfaturi


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 5 May 2012, 19:19
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Ti-am spus ca problema e de la capac wink.gif . Treaba e ca in general de vina e presetupa si antigelul se scurge prin gaura aia de jos a capacului, prelingandu-se mai jos, pe stutul si furtunul care il suspectai. Dar poate esti un caz fericit si problema era de neetanseitate intre capac si corpul pompei. Insa trebuie sa mai astepti cateva zile ca sa te poti bucura, deoarece sistemele astea de etansare de la axul pompei sunt cam idioate, uneori curge antigel cateva zile la rand, dupa care nu mai curge deloc si reincepe iar dupa alte cateva zile.

This post has been edited by tynn: 5 May 2012, 19:22


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 May 2012, 20:14
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Curgea intre capac si corpul pompei ,nu pe la presesupa,am facut un drum cu ea si nici o problema


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 6 May 2012, 08:14
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Inseamna ca ai scapat ieftin smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 14:05
Forum Renault