DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merge ca un tractor sau mai rau, imi poate spune cineva care ar putea fi problema?

bodytzu
post 15 Nov 2009, 23:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




imi intrerupe si uneori merge in suturi,am schimbat urmatoarele: bujii,capac delcou, lulea,platina,fise,bobina,condensator,am reglat avansul corespunzator,am curatat carburatorul ,ba chiar l-am schimbat cu altul de pe alta masina la un moment dat,ce ar putea avea.,..ar putea sa fie de la tacheti?ca am si o mica bataie la pistonul 3 dar aceasta e de cand am facut setul...asa a fost din fabrica blink.gif


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 16 Nov 2009, 00:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Sa nu fie de la frig... Ai pus carton in fata?


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 16 Nov 2009, 00:30
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




nu am pus carton pentru ca am o problema si cu radiatorul cred...daca stau la un semafor 10-15 min 1-a a 2-a ( la traficul care e in bucuresti ) creste apa si o da in fiert,dar am inchis chestia de la filtrul de aer,iarna trecuta tot fara carton am mers si nu am avut probleme,in afara ca se incalzea motorul greu la drum intins smile.gif deci...e din aprindere banuies...dar ce sa fie? cu aproape toata aprindere noua :|

mi-a zis cineva k s`ar putea sa traga aer fals, deoarece cand franez scade turatia considerent,dar nu mereu! daca ar fi sa traga aer fals,ce optiuni as avea?

This post has been edited by bodytzu: 16 Nov 2009, 00:32


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 16 Nov 2009, 08:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




daca scade turatia cand calci frana, inseamna ca ai semeringul la servofrana spart. de fapt nu e spart , e mancat in jurul axului si permite circulatia aerului pe langa el. ca sa vezi daca este el defect, scoate furtunul ce vine din galeria de admisie in servofrana (cu motorul pornit), si acopera gura duzei din capatul furtunului cu mana (ar trebui sa o tina lipita din cauza vacuumului). in momentul asta pune pe cineva sa calce frana. daca motorul merge bine cu frana calcata si furtunul scos si acoperit inseamna ca e semeringul.
se schimba foarte usor. dai jos pompa de pe servofrana sessuruband cele doua suruburi de 11, tragi un pic in fata de pompa pentru a avea acces la axul din interior. cu o surubelnita dreapta scoti siguranta dintata mai intai si pe urma semeringul.montarea in ordine inversa.
asta e problema cu aerul fals. in ceea ce priveste cartonul, nu cred ca se referea la carton in fata radiatorului ci in fata carburatorului, pe stutul de benzina, cat sa acopere carburiciul (impiedicarea producerii givrajului)

This post has been edited by pirvumark: 16 Nov 2009, 08:29


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 16 Nov 2009, 12:16
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




daca zici ca se incalzeste greu la drum lung atuncia uitate la termostat ca poate ii blocata in pozitia deschisa si de aia se incalzeste asa greu si la semafor poate cateodata iti ramane blocata pe pozitia inchisa si de aia til fierbe apa.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 motor 1.4 - SM-01-SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 16 Nov 2009, 13:04
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




multumesc mult pentru sfaturi,sa vad ce pot face.

in dimineata aceasta a aparut alta problema,la relanti merge ok,dar cand o calc putin mai tare,merge in suturi si da rateuri :| cred k pana la urma tot la electrician ajung cu ea biggrin.gif


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 16 Nov 2009, 16:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




daca merge in suturi si da rateu vezi distanta la platina si avansul sa fie reglate ca lumea. e posibil sa ai avans mic. platina fa-o la 0.4 si avansul pune-l pe 0. daca nu stii cum sa faci ce am spus ori dai search dupa reglare avans ori iti spun eu (sau noi). tu decizi


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 16 Nov 2009, 19:10
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




daca dau "search" oricum nu inteleg nmk.imi poti explica pas cu pas,pls?


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 16 Nov 2009, 22:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




bun. iti explic reglarea avansului.
scoti pe liber
tragi frana de mana sau pui ceva la roata (in orice caz masina nu trebuie sa se miste deloc).
scoti capacul de delcou, dar mai intai vezi unde vine fisa bujiei nr,1 bagata in capac (nr 1 e aia de langa baterie) si cu o surubelnita zgarii un pic in dreptul ei pe delcou(nu pe capac) pentru a sti pozitia cand capacul este inlaturat.
acuma invarti motorul cu ajutorul paletilor pana cand taietura de pe volanta (o sa o vezi in fereastra de la carcasa cutiei de viteze, pe partea cu filtru de aer trebuie sa fii pozitionat)) ajunge in dreptul semnului de pe carcasa cutie.
cand cele 2 semne sunt exact unul in dreptul celuilalt , luleaua de la delcou trebuie sa fie aproximativ in dreptul zgarieturii facute de tine cu surubelnita pe delcou. daca nu este in dreptul zgarieturii ci in partea cealalta (180grade), mai invarti o data motorul.
iei cheia de 11 si slabesti surubul ce tine fixat delcoul pentru a permite o miscare cat mai lejera a acestuia.
scoti fisa centrala din capac delcou si o pui pealternator(la masa).
pui contactul
invarti de delcou inspre radiator, deplasandu-l de la pozitia initiala cativa cm apoi il invarti usor in sens invers (spre baterie) pana cand fisa face poc(apare scanteie)
cand face poc te opresti, iei contactul si stranghi piulita delcou fara a dranja pozitia in care se afla. pui totul la loc si gata. ai reglat avansul.

This post has been edited by pirvumark: 16 Nov 2009, 22:59

Attached thumbnail(s)
fereastra.JPG ( Size: 63.63k ) Number of downloads: 287
fisa.jpg ( Size: 278.08k ) Number of downloads: 308


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 16 Nov 2009, 22:45
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




asta am inteles biggrin.gif , mai departe? 052.gif sau nu exista mai departe ras hohote.gif ?


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 16 Nov 2009, 22:53
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




de ce razi? prea complicat


16 Nov 2009, 22:56:
altceva ce sa-ti mai spun. de reglat platina banuiesc ca nu e nevoie sa vb. nu?

This post has been edited by pirvumark: 16 Nov 2009, 22:56


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 16 Nov 2009, 23:24
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




coti capacul de delcou, dar mai intai vezi unde vine fisa bujiei nr,1 bagata in capac (nr 1 e aia de langa baterie)
fisa de la pistonul unu e spre tine nene nu spre baterie sau ai avans sa zbori ?


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 17 Nov 2009, 08:27
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




colegu, nu ai inteles ce am vrut sa zic. citeste mai atent. am spus asa:
fisa BUJIEI nr 1 (nr. 1 e aia de langa baterie). adica bujia 1 e aia de langa baterie.
si sa nu fii tu curios, si sa mai spui ca fisa nr 1 vine in capacul delcoului in dreptul tau, pentru ca eu am umblat la axul delcoului, ala care angreneaza si pompa de ului si am decalat cu cativa dinti asa ca eu am alta pozitie la capac delcou. daca vrei sa stii fisa 1 imi vine aproape de capac culbutori. eu incercam sa-i zic care e prima bujie. sa n-o ia pe aia de langa radiator prima. intelegi maestre?


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 17 Nov 2009, 13:58
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




nu..stii de ce radeam?! cand am intrat aseara imi aparea doar :

bun. iti explic reglarea avansului.
scoti pe liber
tragi frana de mana sau pui ceva la roata (in orice caz masina nu trebuie sa se miste deloc).

17 Nov 2009, 14:02:
hmm:-?,da..stiam treaba cu semnul de pe cutie si astea...treaba era ca nu stiam pasii in oride..ma rog..eu cand reglam avansul..mergeam cu ea si miscam de el intr-un sens si in altul pana imi placea mie cum merge ras hohote.gif

chiar akm ma duc sa ma apuc de treaba.Multumesc,te tin la curent smile.gif

This post has been edited by bodytzu: 17 Nov 2009, 14:02


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 17 Nov 2009, 14:43
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




bine


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 17 Nov 2009, 22:41
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




....am reglat avansul...a stat un electrician langa mine si mi-a spus cand am gresit ( poate asa invat si eu ) si tot la fel..la relati trepideaza rau,si cand "bag piciorul" in ea zici ca stau pe loc..nu mai trage cum tragea inainte,urca foarte greu in turatii si motorul e foarte zgomotos,sa nu mai zic k am o toba sport si de 5 luni de zile de cand o am nu a avut pic de negreala pe ea,akm zici k e vopsita cu negru :|

electricianul a plecat inainte sa fac proba,l-am sunat,avea treaba omul,era dus,mi-a zis k poate fi de la platina...dar totusi,,,e noua,akm nujtiu ce sa zic de distanta e facuta la ochi de mine...am inteles k trebuie sa fie de 0,4 mm, daca distanta platinei nu e corecta...asta ar putea fi cauza???? blink.gif


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 18 Nov 2009, 08:16
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




ar putea fi si asta. daca zici ca ai toba neagra inseamna ca nu se face arderea ca lumea; si daca zici ca nu se mai infinge ca inainte inseamna ca prin reglajul pe care l-ai facut ai mai micsorat avansul. incearca sa mai misti de delcou spre sofer, pt a-l mari un pic si incearca si o reglare de carburator , eventual incearca si cu culbutorii. e posibil si de acolo daca zici ca tremura.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 18 Nov 2009, 12:21
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




da...am vorbit cu un unchi de-al meu,fost mecanic la dacia,mi-a zis sa ma duc duminica la el sa-mi faca toate reglajele,insa mi-a spus sa cumpar delcou platina bujii lulea si condensator,i-am zis k sunt noi...le-am cumparat si pus pe masina cand a inceput sa faca figuri si a zis k nu-mi face reglajele decat daca vin cu ce mi-a spus el,noi ( asa mecanic?cred k e si nebun un pic blink.gif )

am umblat si la avans..i-am mai dat putin,nicio diferenta in afara ca statea la 1100 rot...am dat relantiul putin mai mic ( 1000 rot k daca o las la 900 nu te intelegi om cu om in masina) am plecat la drum ,motorul la temperatura lui normala 1-a viteza nicio problema,a 2-a la fel nicio problema, a-3a la 3000 rot am crezut k imi sar pistoanele din motor.dubioasa treaba unsure.gif


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 18 Nov 2009, 18:54
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




se saraceste brusc amesteculde la niv mic, etc. e plin forumul de astea


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kossac
post 19 Nov 2009, 16:32
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 November 09




salut biggrin.gif E prima oara cand postez pe un forum asa ca nu stiu prea bine. Am si eu o problema cu daciana mea. Cand merg cu ea merge in suturi daca o accelerez mai brusc si daca ii trag socul putin merge. Am schimbat pompa sprit, jigloare 0.45, fise, platina, capac delco, si bujiile curatate. Nush ce sa`i fac! Ajutatima cu reglaje ceva . Multumesc!


--------------------
dacia break 1990 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 23 Nov 2009, 10:45
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




daca merge cu socul tras inseamna ca amestecul carburant este prea sarac. incearca sa reglezi carburatorul ca lumea. da search dupa reglaj carburator.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2024 - 02:49
Forum Renault