DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Solenta cu climatizare automata?

mariandex
post 18 Apr 2009, 20:19
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 29 April 08
From: bucuresti




exista si google.gif cauta si ai sa te minunezi !


--------------------
dacia solenza 2004 scala - b 12 yzu
nu te lega la cap daca nu te doare ,
preventiv ia-ti o pastila
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Apr 2009, 20:21
Post #32


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




E clar că nu știi, că altfel nu îl apăsai cu setarea pe 22 grade. Dar dacă tot pomenești de google, mai studiază problema înainte de a abera precum mai sus cu robineții și 10 calorifere.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariandex
post 18 Apr 2009, 20:40
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 29 April 08
From: bucuresti




ok SEFU`daca tu zici eu nu pot sa te contrazic multa bafta



--------------------
dacia solenza 2004 scala - b 12 yzu
nu te lega la cap daca nu te doare ,
preventiv ia-ti o pastila
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 18 Apr 2009, 20:43
Post #34


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




mai oameni buni nu mai va certati aici...certati-va pe mess sau altundeva
ati cam deviat de la topic mad.gif post-336-1110552475.gif

This post has been edited by andr3y_yoo: 18 Apr 2009, 20:43


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariandex
post 18 Apr 2009, 21:37
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 29 April 08
From: bucuresti




Off topic : Eu nu m-am certat cu nimeni (nu imi place sa ma cert ) dar daca omu a crezut ca aici e cafenea eu ce pot sa-i fac ? am incercat sa explic ceva dar omu e ambitios........

This post has been edited by mariandex: 18 Apr 2009, 21:37


--------------------
dacia solenza 2004 scala - b 12 yzu
nu te lega la cap daca nu te doare ,
preventiv ia-ti o pastila
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Apr 2009, 21:42
Post #36


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cine se scuză se acuză! Pe cine crezi că interesează ce ți-ai luat matale din Frankfurt? Du-te și povestește cui o fi fraier să asculte așa ceva... Berlină de lux radmasa.gif Vezi că nu ți-ai luat nici berlină, și nici de lux nu e, dar la cocalari prinde oricum. Ce legătură are pachetul lumini sau pachetul beznă cu ce s-a fabulat până acum aici?

Hai pa!

This post has been edited by MAERSK: 18 Apr 2009, 21:50


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Apr 2009, 21:58
Post #37


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(mariandex @ 18 Apr 2009, 15:32)
(ex. calculator de comfort , robineti elecrtomagnetici pentru caloriferele de racire/incalzire , circuit de ocolire pentru A/C , pentru caldura nu e nevoie ca are radiator de racire ,  T-uri de legatura pt. conductele de racire , panou electronic de comanda + toate cablurile aferente si modificat bordu sa incapa tot si sa fie si estetic  )
*

Daca s-ar putea, as fi interesat de mai multe detalii despre:
- robinetii electromagnetici pentru caloriferele de racire si incalzire, unde se monteaza, ce fac, ce circuite intrerup, de ce se monteaza
- circuitul de ocolire pentru A/C ce reprezinta, pe ce se monteaza si ce ocoeste
- necesitatea T-rilor de legatura pentru conductele de racire
- diferenta fizica/practica intre panoul electronic de comanda si calculatorul de confort.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 19 Apr 2009, 01:18
Post #38


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Ce lume rea domne` ... Oricum mariane lauda de sine nu miroase a bine ... si eu am doua masini si nu gasesc nici o lauda in asta ...
Deja sa facut prea mult offtopic asa ca nu mai are rost ...
Detin solenza fara ac (modelul confort) cand am cumparat-o (2005) erau doar varianta asta si europa care era mai mult decat cheala si am ales (impreuna cu tata) modelul confort (noi vroiam diesel dar la vremea aia europa diesel era mai scumpa decat confort benzina si am luat benzina decizie pe care nu o regret nici azi). La ambele modele pt. 500 euroi putei sa ii pui aer conditionat si pt. 300 euroi servo-directie. Bani astia trebuia sa ii dai cash la achizitionarea masini (eu am luat-o in rate,(mai am 5 luni si o termin biggrin.gif )) si neavand bani la momentul respectiv am zis pas si zic lasa ma ca atunci cand o sa dau de bani ii pun si aer si servo si proectoare si tot ce trebuie si canci asa a ramas. Am mers cu ea fara aer conditionat si vreau sa zic ca atunci cand statea masina in soare 5-6 h siplecam de la plaje spre casa (cam 40km) vreau sa zic ca cu toate geamurile deschise, suflatoare data la 4 si transpiram ca porcu` si la ora respectiva aerul conditionat la o masina mi se parea ceva extraordinar... La ora actuala solenza i-a ramas lu` tata si eu mi-am luat un opel la care (eu fiind si rau de caldura) ii dau drumu la aerul conditionat fara nici o ezitare. Care aveti aer conditionat pe solenza lasati-l asa cu este. Ce-l care a initiat topicul pun pariu ca nu sa gandit ca la climatronic tre` sa dea si candura ... el vrea ceva sa opreasca aerul conditionat cand temperatura atinge valoare x in masina ... Niciodata nu o sa dardai de frig, vara, din pricina aerului conditionat si daca o fi sa fie nu cred ca e mare lucru sa apesi pe un buton ca sa opresti fenomenul ...

Daca imi aduc bine aminte s-a mai discutat subiectul asta o data si cineva ii pusese un contactor sau ceva de genul asta adica isi pusese un display ca de pager pe consola cu temperatura de afara, cea din interior si cea setata de el iar cand ajungea la teperatura x se oprea ac automat iar cand crestea temperaura cu 2-3 grade cupla iar si tot asa ...

Daca tot aveti bani si nu aveti ce face cu ei folositii cu cap !


Sper ca nu v-am plictisit cu povestile mele ...


HRISTOS A INVIAT !


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 19 Apr 2009, 07:27
Post #39


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




ADEVARAT A INVIAT!!
in 2005 era si solenza clima....


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 19 Apr 2009, 10:57
Post #40


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




In 2005 februarie nu era decat europa si confort la care pute-ai sa la pui aer si servo contra sumelor amintite mai sus...


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 19 Apr 2009, 11:04
Post #41


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(bolidu @ 19 Apr 2009, 10:57)
In 2005 februarie nu era decat europa si confort la care pute-ai sa la pui aer si servo contra sumelor amintite mai sus...
*


IN 2005 ERA SOLENZA CLIMA CU AER INCLUS,BOSS
Detin solenza fara ac (modelul confort) cand am cumparat-o (2005) erau doar varianta asta si europa care era mai mult decat cheala si am ales (impreuna cu tata) modelul confort (noi vroiam diesel dar la vremea aia europa diesel era mai scumpa decat confort benzina si am luat benzina decizie pe care nu o regret nici azi). La ambele modele pt. 500 euroi putei sa ii pui aer conditionat si pt. 300 euroi servo-

This post has been edited by Banu1974: 19 Apr 2009, 11:05


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 20 Apr 2009, 16:42
Post #42


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Pai si eu cand am cumparat masina tanti de la vanzari de ce mi-a zis ca se fabrica numai confort si europa ... m-o fi mintit ?!


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian66
post 20 Apr 2009, 17:59
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.524
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti, Pantelimon




si mie mi-a zis la fel cel de la care mi-am cumparat Confort feb. 2005, ca se mai faceau doar europa si confort, pe care puteai sa-ti mai pui din optiunile de la scala, doar ca nu peste tot, adica el a aflat dupa ce a cumparat-o ca pt X euro mai baga servo sau AC.
cunosc, deci am vazut-o personal, EUROPA cu AC din fabrica. nu are bandouri, bar vopsite, bricheta, turometru si sigur nu si-a pus ala dupa.


--------------------
Dacia / Smart Logan VAN / ForTwo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Apr 2009, 17:57
Post #44


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Revin cu rugamintea catre mariandex care, dovedind cunostinte in domeniu, a spus:
QUOTE(mariandex @ 18 Apr 2009, 15:32)
(ex. calculator de comfort , robineti elecrtomagnetici pentru caloriferele de racire/incalzire , circuit de ocolire pentru A/C , pentru caldura nu e nevoie ca are radiator de racire ,  T-uri de legatura pt. conductele de racire , panou electronic de comanda + toate cablurile aferente si modificat bordu sa incapa tot si sa fie si estetic  )
*

Daca s-ar putea, as fi interesat de mai multe detalii despre:
- robinetii electromagnetici pentru caloriferele de racire si incalzire, unde se monteaza, ce fac, ce circuite intrerup, de ce se monteaza
- circuitul de ocolire pentru A/C ce reprezinta, pe ce se monteaza si ce ocoeste
- necesitatea T-rilor de legatura pentru conductele de racire
- diferenta fizica/practica intre panoul electronic de comanda si calculatorul de confort.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Apr 2009, 12:20
Post #45


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




usor offtopic se puteau cumpara si alte nivele de echipare in 2005, doar ca trebuia sa mai platesti "ceva" (stiti voi ce) pe langa pretul masinii. am un vecin care a avut o solenza clima din 2005, luata tot prin februarie-martie. a mai dat 20 de bulioane la vremea aia ca s-o ia clima si nu mai chelioasa.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 25 Apr 2009, 07:56
Post #46


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




QUOTE
bolidu: "Ce-l care a initiat topicul pun pariu ca nu sa gandit ca la climatronic tre` sa dea si candura ... el vrea ceva sa opreasca aerul conditionat cand temperatura atinge valoare x in masina ... Niciodata nu o sa dardai de frig, vara, din pricina aerului conditionat si daca o fi sa fie nu cred ca e mare lucru sa apesi pe un buton ca sa opresti fenomenul ..."


Cam la asa ceva ma gandeam, dar mai mult pe partea de caldura astfel incat sa reduc temperatura cand e prea cald in masina. Ma gandeam daca s-ar putea misca clapeta de aer cald/rece spre mai putin cald cand e pe maxim sau spre maxim cand e spre rece. Asa faceam in iarna cand miscam clapeta din buton (fiind prea cald o miscam spre rece, dupa ce se mai racea o dadeam inapoi spre maxim cald). Se poate face acest lucru cu un motoras care sa stie cum sa se roteasca functie de temperatura. O astfel de schema am conceput pentru miscarea clapetei de dirijare a aerului cu ajutorul a 5 push butoane si a unui motoras cu reductor. Electronica nu ar costa mai mult de 50 ron, manopera fiind facuta de mine. Si pentru venilator am gandit o schema cu 3 push butoane (+,-, oprit). Mai ramane sa gandesc un sistem de actionare a clapetei de aer cald/ rece folosind electronica de comanda a unui aparat de aer conditionat casnic. O sa incerc sa fac aceste modificari fara sa modific grupul de climatizare, ci numai placa frontala pe care sunt acum cele 5 butoane de comanda a climatizarii, pentru ca oricand sa pot reveni la starea initiala a climatizarii.

This post has been edited by Ionel 1966: 25 Apr 2009, 08:00


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 25 Apr 2009, 11:40
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




mai usor ar fi cu motoras pas cu pas. faci un montaj, verifici cati pasi sunt necesari pentru o cursa completa si pe urma e relativ usor. corectiile se pot face non-stop. o logica ar fi ca atunci cand intri in masina iarna temperatura este scazuta. el simte printr`un senzor de temperatura habitaclu (sau mai multi) ca este foarte frig fata de temperatura setata de tine dar ar fi o eroare sa porneasca cu butonul dat la maxim cald si cu ventilatorul la treapta 4. daca se opteaza pentru un sistem de incalzire al lichidului atunci e alta poveste. in cazul solenzei ar fi mai bine sa porneasca AC sa comute fluxul de aer spre parbriz si sa stea la treapta 1 pana temperatura motorului ajunge la o anumita valoare care sa permita aerului cald sa intre pe aeratoare.
ar trebui si un senzor de temperatura care sa sesizeze ce temperatura are aerul care este bagat in masina, sa compare cu cerinta soferului si cu temperatura existenta, astfel dupa ce se atinge temperatura dorita in habitaclu, motorasul pas cu pas dozeaza exact temperatura ceruta sau cu 1-2 grade peste (daca e iarna) sau 1-2 grade sub (daca e vara). implicit trebuie si un senzor de temperatura exterioara sau conexiune la senzorul UCE-ului injectie.
in caz de vara, daca eu setez ca vreau 15 grade in masina, el simte temperatura habitaclu 40, porneste ventilator pe treapta 4, comutat pe aer rece, vede dupa o anumita temporizare ca aerul care il baga are 25 de grade si atunci comanda pornirea compresorului de AC. se poate pune buton si pentru controlul manual al climatizarii.
se poate face o "masca" peste comanda veche, care sa contina motorasele si care sa contina un LCD si cateva push butoane. in felul acesata se poate si demonta si sa se puna inapoi rotitele originale smile.gif
ma opresc din povestit smile.gif
bottom line: NU ESTE IMPOSIBIL!


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_cosmin_1
post 4 May 2009, 08:31
Post #48


nu stiu


Group: Members
Posts: 309
Joined: 30 June 04
From: Valcea




Pentru comanda clapetei poti folosi asa ceva aVq4ylA.jpg
provine de pe un vw-audi, are comanda in curent continuu stanga/dreapta prin inversarea polaritatii, si are 3 pini de unde poti afla pozitia in care se afla motorul (este de fapt un potentiometru).
Cablul este actionat de doua tije care nu se vad in poza


--------------------
Opel Tigra si corsa anii 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:39
Forum Renault