Solenta cu climatizare automata?
![]() ![]() ![]() |
Solenta cu climatizare automata?
mariandex |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 29 April 08 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b 12 yzu nu te lega la cap daca nu te doare ,
preventiv ia-ti o pastila |
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#32
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E clar că nu știi, că altfel nu îl apăsai cu setarea pe 22 grade. Dar dacă tot pomenești de google, mai studiază problema înainte de a abera precum mai sus cu robineții și 10 calorifere.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mariandex |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 29 April 08 From: bucuresti ![]() |
ok SEFU`daca tu zici eu nu pot sa te contrazic multa bafta
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b 12 yzu nu te lega la cap daca nu te doare ,
preventiv ia-ti o pastila |
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
mai oameni buni nu mai va certati aici...certati-va pe mess sau altundeva
ati cam deviat de la topic ![]() ![]() This post has been edited by andr3y_yoo: 18 Apr 2009, 20:43 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
mariandex |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 29 April 08 From: bucuresti ![]() |
Off topic : Eu nu m-am certat cu nimeni (nu imi place sa ma cert ) dar daca omu a crezut ca aici e cafenea eu ce pot sa-i fac ? am incercat sa explic ceva dar omu e ambitios........
This post has been edited by mariandex: 18 Apr 2009, 21:37 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b 12 yzu nu te lega la cap daca nu te doare ,
preventiv ia-ti o pastila |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#36
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cine se scuză se acuză! Pe cine crezi că interesează ce ți-ai luat matale din Frankfurt? Du-te și povestește cui o fi fraier să asculte așa ceva... Berlină de lux
![]() Hai pa! This post has been edited by MAERSK: 18 Apr 2009, 21:50 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
klaus |
![]()
Post
#37
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mariandex @ 18 Apr 2009, 15:32) (ex. calculator de comfort , robineti elecrtomagnetici pentru caloriferele de racire/incalzire , circuit de ocolire pentru A/C , pentru caldura nu e nevoie ca are radiator de racire , T-uri de legatura pt. conductele de racire , panou electronic de comanda + toate cablurile aferente si modificat bordu sa incapa tot si sa fie si estetic ) Daca s-ar putea, as fi interesat de mai multe detalii despre: - robinetii electromagnetici pentru caloriferele de racire si incalzire, unde se monteaza, ce fac, ce circuite intrerup, de ce se monteaza - circuitul de ocolire pentru A/C ce reprezinta, pe ce se monteaza si ce ocoeste - necesitatea T-rilor de legatura pentru conductele de racire - diferenta fizica/practica intre panoul electronic de comanda si calculatorul de confort. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bolidu |
![]()
Post
#38
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Ce lume rea domne` ... Oricum mariane lauda de sine nu miroase a bine ... si eu am doua masini si nu gasesc nici o lauda in asta ...
Deja sa facut prea mult offtopic asa ca nu mai are rost ... Detin solenza fara ac (modelul confort) cand am cumparat-o (2005) erau doar varianta asta si europa care era mai mult decat cheala si am ales (impreuna cu tata) modelul confort (noi vroiam diesel dar la vremea aia europa diesel era mai scumpa decat confort benzina si am luat benzina decizie pe care nu o regret nici azi). La ambele modele pt. 500 euroi putei sa ii pui aer conditionat si pt. 300 euroi servo-directie. Bani astia trebuia sa ii dai cash la achizitionarea masini (eu am luat-o in rate,(mai am 5 luni si o termin ![]() Daca imi aduc bine aminte s-a mai discutat subiectul asta o data si cineva ii pusese un contactor sau ceva de genul asta adica isi pusese un display ca de pager pe consola cu temperatura de afara, cea din interior si cea setata de el iar cand ajungea la teperatura x se oprea ac automat iar cand crestea temperaura cu 2-3 grade cupla iar si tot asa ... Daca tot aveti bani si nu aveti ce face cu ei folositii cu cap ! Sper ca nu v-am plictisit cu povestile mele ... HRISTOS A INVIAT ! |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
Banu1974 |
![]()
Post
#39
|
![]() COSTIN Group: Members Posts: 1.155 Joined: 5 October 08 From: BUCURESTI-CHITILA ![]() |
ADEVARAT A INVIAT!!
in 2005 era si solenza clima.... |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- B-33-SAC Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
|
|
bolidu |
![]()
Post
#40
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
In 2005 februarie nu era decat europa si confort la care pute-ai sa la pui aer si servo contra sumelor amintite mai sus...
|
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
Banu1974 |
![]()
Post
#41
|
![]() COSTIN Group: Members Posts: 1.155 Joined: 5 October 08 From: BUCURESTI-CHITILA ![]() |
QUOTE(bolidu @ 19 Apr 2009, 10:57) In 2005 februarie nu era decat europa si confort la care pute-ai sa la pui aer si servo contra sumelor amintite mai sus... IN 2005 ERA SOLENZA CLIMA CU AER INCLUS,BOSS Detin solenza fara ac (modelul confort) cand am cumparat-o (2005) erau doar varianta asta si europa care era mai mult decat cheala si am ales (impreuna cu tata) modelul confort (noi vroiam diesel dar la vremea aia europa diesel era mai scumpa decat confort benzina si am luat benzina decizie pe care nu o regret nici azi). La ambele modele pt. 500 euroi putei sa ii pui aer conditionat si pt. 300 euroi servo- This post has been edited by Banu1974: 19 Apr 2009, 11:05 |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- B-33-SAC Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
|
|
bolidu |
![]()
Post
#42
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Pai si eu cand am cumparat masina tanti de la vanzari de ce mi-a zis ca se fabrica numai confort si europa ... m-o fi mintit ?!
|
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
si mie mi-a zis la fel cel de la care mi-am cumparat Confort feb. 2005, ca se mai faceau doar europa si confort, pe care puteai sa-ti mai pui din optiunile de la scala, doar ca nu peste tot, adica el a aflat dupa ce a cumparat-o ca pt X euro mai baga servo sau AC.
cunosc, deci am vazut-o personal, EUROPA cu AC din fabrica. nu are bandouri, bar vopsite, bricheta, turometru si sigur nu si-a pus ala dupa. |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#44
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu rugamintea catre mariandex care, dovedind cunostinte in domeniu, a spus:
QUOTE(mariandex @ 18 Apr 2009, 15:32) (ex. calculator de comfort , robineti elecrtomagnetici pentru caloriferele de racire/incalzire , circuit de ocolire pentru A/C , pentru caldura nu e nevoie ca are radiator de racire , T-uri de legatura pt. conductele de racire , panou electronic de comanda + toate cablurile aferente si modificat bordu sa incapa tot si sa fie si estetic ) Daca s-ar putea, as fi interesat de mai multe detalii despre: - robinetii electromagnetici pentru caloriferele de racire si incalzire, unde se monteaza, ce fac, ce circuite intrerup, de ce se monteaza - circuitul de ocolire pentru A/C ce reprezinta, pe ce se monteaza si ce ocoeste - necesitatea T-rilor de legatura pentru conductele de racire - diferenta fizica/practica intre panoul electronic de comanda si calculatorul de confort. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
slider2 |
![]()
Post
#45
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
usor offtopic se puteau cumpara si alte nivele de echipare in 2005, doar ca trebuia sa mai platesti "ceva" (stiti voi ce) pe langa pretul masinii. am un vecin care a avut o solenza clima din 2005, luata tot prin februarie-martie. a mai dat 20 de bulioane la vremea aia ca s-o ia clima si nu mai chelioasa.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Ionel 1966 |
![]()
Post
#46
|
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
QUOTE bolidu: "Ce-l care a initiat topicul pun pariu ca nu sa gandit ca la climatronic tre` sa dea si candura ... el vrea ceva sa opreasca aerul conditionat cand temperatura atinge valoare x in masina ... Niciodata nu o sa dardai de frig, vara, din pricina aerului conditionat si daca o fi sa fie nu cred ca e mare lucru sa apesi pe un buton ca sa opresti fenomenul ..." Cam la asa ceva ma gandeam, dar mai mult pe partea de caldura astfel incat sa reduc temperatura cand e prea cald in masina. Ma gandeam daca s-ar putea misca clapeta de aer cald/rece spre mai putin cald cand e pe maxim sau spre maxim cand e spre rece. Asa faceam in iarna cand miscam clapeta din buton (fiind prea cald o miscam spre rece, dupa ce se mai racea o dadeam inapoi spre maxim cald). Se poate face acest lucru cu un motoras care sa stie cum sa se roteasca functie de temperatura. O astfel de schema am conceput pentru miscarea clapetei de dirijare a aerului cu ajutorul a 5 push butoane si a unui motoras cu reductor. Electronica nu ar costa mai mult de 50 ron, manopera fiind facuta de mine. Si pentru venilator am gandit o schema cu 3 push butoane (+,-, oprit). Mai ramane sa gandesc un sistem de actionare a clapetei de aer cald/ rece folosind electronica de comanda a unui aparat de aer conditionat casnic. O sa incerc sa fac aceste modificari fara sa modific grupul de climatizare, ci numai placa frontala pe care sunt acum cele 5 butoane de comanda a climatizarii, pentru ca oricand sa pot reveni la starea initiala a climatizarii. This post has been edited by Ionel 1966: 25 Apr 2009, 08:00 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|
psychoo |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
mai usor ar fi cu motoras pas cu pas. faci un montaj, verifici cati pasi sunt necesari pentru o cursa completa si pe urma e relativ usor. corectiile se pot face non-stop. o logica ar fi ca atunci cand intri in masina iarna temperatura este scazuta. el simte printr`un senzor de temperatura habitaclu (sau mai multi) ca este foarte frig fata de temperatura setata de tine dar ar fi o eroare sa porneasca cu butonul dat la maxim cald si cu ventilatorul la treapta 4. daca se opteaza pentru un sistem de incalzire al lichidului atunci e alta poveste. in cazul solenzei ar fi mai bine sa porneasca AC sa comute fluxul de aer spre parbriz si sa stea la treapta 1 pana temperatura motorului ajunge la o anumita valoare care sa permita aerului cald sa intre pe aeratoare.
ar trebui si un senzor de temperatura care sa sesizeze ce temperatura are aerul care este bagat in masina, sa compare cu cerinta soferului si cu temperatura existenta, astfel dupa ce se atinge temperatura dorita in habitaclu, motorasul pas cu pas dozeaza exact temperatura ceruta sau cu 1-2 grade peste (daca e iarna) sau 1-2 grade sub (daca e vara). implicit trebuie si un senzor de temperatura exterioara sau conexiune la senzorul UCE-ului injectie. in caz de vara, daca eu setez ca vreau 15 grade in masina, el simte temperatura habitaclu 40, porneste ventilator pe treapta 4, comutat pe aer rece, vede dupa o anumita temporizare ca aerul care il baga are 25 de grade si atunci comanda pornirea compresorului de AC. se poate pune buton si pentru controlul manual al climatizarii. se poate face o "masca" peste comanda veche, care sa contina motorasele si care sa contina un LCD si cateva push butoane. in felul acesata se poate si demonta si sa se puna inapoi rotitele originale ![]() ma opresc din povestit ![]() bottom line: NU ESTE IMPOSIBIL! |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#48
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
Pentru comanda clapetei poti folosi asa ceva aVq4ylA.jpg
provine de pe un vw-audi, are comanda in curent continuu stanga/dreapta prin inversarea polaritatii, si are 3 pini de unde poti afla pozitia in care se afla motorul (este de fapt un potentiometru). Cablul este actionat de doua tije care nu se vad in poza |
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:39 |