Distributie, cer lamurire
![]() ![]() ![]() |
Distributie, cer lamurire
jews |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu vad cum sa se deregleze distributia...
pinionul delco poate sa fie cum vrea el, se modifica pozitia de avans 0 al delco-ului daca se deregla distributia nu se mai accelera...cu orice reglaj ii faceai.... This post has been edited by cristitranca: 29 Mar 2009, 19:12 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
tu stii unde este distributia la o masina ?
nu cred ca mecanicul tau o umblat acolo. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai:arcul patinei se slabeste si la o accelerare brusca lantul poate sari.
sau uzura intensa a lantului si a pinioanelor. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
de la delcou pana la distributie mai is cam 30 de centimetri.
distributia invarte axa cu came care la randul ei are o roata dintata pe ea care antreneaza pinionul ala. Numa ca pinionul ala mai iasa din locasul lui si cand ridici de delcou in sus. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 30 Mar 2009, 09:53) Nu prea ar avea cum sa iasa asa usor.... ![]() Ar iesi usor daca una dintre cele 2 componente prezinta uzura pronuntata ( dantura interioara a pinionului sau cea exterioara a axului pompei de ulei ) |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ieseeeeeeee.. sa vezi ce usor scoti uneori delcoul cu pinion cu tot...
De aia intii se caleaza motorul pe semn si abia dupa se extrage delcoul.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 30 Mar 2009, 15:09) Pai si atunci , reiese ca pata de contact dintre cele 2 danturi ( pinion si ax pompa ulei ) ii mica si in timp exista riscul sa apara tensiuni suplimentare in danturi si ca rezultat , se toceasca dantura/ rile Daca mai punem si faptul ca se mai foloseste si un ulei cu vascozitate mare ... ![]() This post has been edited by Minel: 30 Mar 2009, 14:22 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Oricum, in timp, pinionul se va uza (el e "piesa cea mai moale" din acel angrenaj). In plus, ia gindeste-te daca acea crestatura e mai fixa pe antrenorul delcoului decit jocul dintre danturi (oricum, cind montezi pinion nou pe axul cu came va exista joc, axul cu came fiind deja partial uzat, mai putin, dar este). Ideea e de a preintimpina iesirea pinionului in pozitii defavorabile (motor necalat, caz in care ori desfaci si capacul culbutorilor, sa afli unde ai cilindru in compresie cind volanta e "la semn" ori, DACA ai simt dezvoltat, fara a demonta capacul culbutorilor, aliniezi volanta si incerci sa simti prin gura de umplere daca ai joc la culbutoprul de admisie 4. Daca da, e 4 in compresie, daca nu, e 1). Asta presupune munca in plus si risc - ce te faci daca din erori acel culbutor A4 nu are joc de felul sau? Evident, in cazul asta oricum va trebui sa demontezi acel capac sa vezi ce s-a intimplat la culbutori, dar faci rotatii ale motorului in plus, sperind ca jocul va aparea la "tura urmatoare"..ma rog, cei experimentati stiu ei ce spun, cei mai putin experimentati sa caleze intii motorul pe C1 la PMI[nterior] inainte de a scoate delcoul din locas.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Aveti toata stima mea, sa ne traiesti ,muuuult si bine ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#11
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
Diaconliviu sincer nu am inteles nimic din ce ai explicat dar am facut si eu prostia sa dau jos de capul meu delcoul cu tot cu ax si numai la mecanic l-am mai pus calumea. Si mecanicul s-a chinuit o vreme sa il puna cum trebuie...In fine ideea e sa nu faceti ca mine daca nu va pricepeti
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si ce daca pui ala de da delco decalat un pic? misti delco-ul mai intr-o parte pana il pui la loc
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(hordeagabriel @ 31 Mar 2009, 14:13) Diaconliviu sincer nu am inteles nimic din ce ai explicat [...]...In fine ideea e sa nu faceti ca mine daca nu va pricepeti ![]() Prima parte afirmi ceva ce altul a inteles, in partea a doua a "citatului" ne dai si explicatia "de ce n-ai inteles".. Sa reiau: pinionul delco se "caleaza" cu pistonul nr 1 in compresie, OK? Daca ai scos pinionul ala aiurea, cum readuci pistonul 1 in compresie? sint doua conditii de indeplinit: semnul de la volanta sa fie aliniat cu cel din fereastra ambreiaj si 2. supapele de la 1 sa fie inchise. Sa aliniezi semnul e usor, dar sa afli care din cilindrii 1 si 4 sint in comprimare cind volanta e la semn e mai dificil; daca esti ca tine, demontezi capacul culbutorilor si vezi la care dintre 1 sau 4 ai joc normal la culbutori si la care supapele sint atacate. Cel cu joc normal e in compresie. Daca nu e 1 in compresie, mao rotesti 360 grade motorul si va fi la noua aliniere a volantei (asa sint timpii motor). Pentru cei experimentati, se poate si fara a demonta capacul culbutorilor, aliniind semnele si bagind doua degete pe la gura de umplere cu ulei spre culbutorul A4 (caci NUMAI pe ala il poti simti de la 4). Daca e joc, 4 compresie, daca nu, 1 compresie. Daca mecanicul ala s-a chinuit...cita experienta avea? This post has been edited by diaconuliviu: 1 Apr 2009, 08:21 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 10:18 |