DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pierd lichid de racire

opreagheorghe
post 2 Mar 2009, 15:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Pierd lichid de racire dar nu cand motorul functioneaza (la drum cu lichidul de racire cald). Daca las masina oprita cateva zile nivelul in vasul de expansiune coboara de la maxim la minim. Completez nivelul la maxim cand plec cu masina, si dupa un drum mai lung nivelul se mentine, nu apar aburi. Pe unde as putea pierde lichid de racire cu motorul rece (nu am gasit ud sub masina)?


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 2 Mar 2009, 16:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




stringe colierele, sau pote curge in masina--sa fisurat caloriferu


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 3 Mar 2009, 08:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Sa nu pierzi chiar prin zona elicei, pe la furtunele de acolo, unde e mai greu de vazut deoarece curentul de aer evapora scurgerea...


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Mar 2009, 08:42
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




antigelul nu se evapora..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 3 Mar 2009, 09:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




In general mi se aburesc geamurile foarte mult, cateodata in primii kilometrii rulati mai ies aburi prin aerisirile de la calorifer dar nu au miros de antigel.
Este posibil sa am pierderi la calorifer si dupa oprirea motorului sistemul de racire sa-si traga lichidul pierdut din vasul de expansiune?


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 3 Mar 2009, 10:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




posibil. eu spun ca ai o fisura mica in calorifer care se mai inchide la cald


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 3 Mar 2009, 11:00
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




La urmatorul drum voi completa nivelul lichidului de racire si voi circula cu circuitul caloriferului inchis, cu toate ca va fi foarte frig in masina.
Daca este de la calorifer pot introduce stop leak in circuitul de racire sau este posibil ca acesta sa obtureze conductele caloriferului si sa nu mai am caldura buna in masina?


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 3 Mar 2009, 11:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




stop leak mie mi-a infundat un furtun gros, la radiator iti dai seama. Mai bine vezi exact pe unde curge


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 3 Mar 2009, 14:49
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Si totusi se poate folosi stop leak pentru calorifer?


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 3 Mar 2009, 15:01
Post #10


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Se poate,da e recomandat sa schimbi piesa sau furtunul care iti curge.E imposibil sa nu gasesti pe unde curge.Verifica partea inferioara de la capacul pompei de apa,e posibil sa iti sangereze pe acolo.Deasemenea curata de mizerie toate imbinarile de furtune ca dupa aceea sa vezi mai usor eventualele curgeri/prelingeri.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 3 Mar 2009, 16:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




atentie si la colierele care sunt de proasta calitate (la unii) si se mai desfac in timp, nu mult, dar suficient incat sa-ti picure pe la ele, asadar ia surubelnita si mai strange unde este nevoie.

posibil sa picure si pe la calorifer, trebuie studiata problema, daca nu, apuca-te si mai schimba din ele biggrin.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Mar 2009, 20:21
Post #12


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




NU recomand folosirea de produse gen stop leak!!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 4 Mar 2009, 14:45
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Dupa ultimul drum facut am inchis robinetul catre calorifer si se pare ca nivelul lichidului de racire nu a mai scazut. Deci cel mai probabil caloriferul este cu probleme.
La acest sfarsit de saptamana vreau sa vad cum se prezinta compartimentul caloriferului si daca nu sunt probleme la prinderea furtunelor pe calorifer.
Avand in vedere ca am bord CN, ma poate ajuta cineva cu sfaturi in privinta modalitatii cele mai simple de a ajunge la calorifer (fara demontarea acestuia), pentru a vedea cauzele potentiale de pierdere a lichidului de racire.


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 4 Mar 2009, 15:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




demontezi grila si vezi radiatorul, nu prin-auntru


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 4 Mar 2009, 16:23
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Nu inteleg cum se demonteaza grila pentru a vedea radiatorul. Eu vreau sa examinez caloriferul si acesta se gaseste in interiorul bordului CN.


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 4 Mar 2009, 19:54
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




fac niste poze miine, la mine caloriferu e sub grila , am model 98 , la 94 tot asa era(1310 L)

4 Mar 2009, 21:03:
am gresit mai sus am vrut sa spun calorifer nu radiator

This post has been edited by krapcarasu: 4 Mar 2009, 20:03


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 5 Mar 2009, 08:21
Post #17


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Daca are si aeroterma nu are ce cauta acolo. furtunele sunt pe sub bord accesibile la pipait din partea dreapta a consolei centrale a bordului. Trebuie sa cauti pe sub bord. Daca o sa fie nevoie de schimbare a caloriferului o sa fii nevoit sa dai bordul jos.
Inca o chestie, verifica pe sub presuri daca e mocheta umeda si ai un indiciu pe unde ar fi scurgerea.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Mar 2009, 08:53
Post #18


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(SGM.MYKE @ 5 Mar 2009, 08:21)
Daca o sa fie nevoie de schimbare a caloriferului o sa fii nevoit sa dai bordul jos.

*




De ce sa dai bordul jos Myke huh.gif , eu pe al meu l-am schimbat fara probleme fara demontat bordul ,(bord CN ) slabit din suruburi sau alte cele .. a mers fara probleme ....... smile.gif

This post has been edited by Minel: 5 Mar 2009, 08:53


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 5 Mar 2009, 12:17
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




la mine caloriferu e sub grila, ce bord am?SANY0994.jpg ( Size: 583.23k ) Number of downloads: 174


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Mar 2009, 14:40
Post #20


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Scoica.


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 6 Mar 2009, 09:01
Post #21


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Tot ai umblat la el, nu e ca la celelalte sa dai grila jos si gata.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 31 Mar 2009, 16:36
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Am avut probleme in continuare cu pierderea lichidului de racire. Caloriferul este fisurat deoarece este lichid pe presul de cauciuc si mocheta in zona pedalei de acceleratie. Deoarece s-a incalzit vremea am inchis circuitul de incalzire dar in continuare am pierderi de lichid.
Este posibil s-a scada nivelul in vasul de expansiune, caloriferul fiind fisurat, chiar daca am inchis circuitul de incalzire?
Daca raspunsul este pozitiv, ce pot face pentru ca lichidul de racire sa nu se mai piarda prin calorifer (am bord CN)?


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Mar 2009, 16:44
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ai inchis turul, presiunea oricum ajunge in el pe retur, deci e normal sa pierzi si cand inchizi robinetul.

sa-l schimbi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 1 Apr 2009, 14:15
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Multumesc, deci trebuie sa obturez si returul pana repar sau inlocuiesc caloriferul.


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:46
Forum Renault