Bec indicator bezina.
![]() ![]() ![]() |
Bec indicator bezina.
tester |
![]()
Post
#31
|
||
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|||
za_kristake |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Nu a inversat firele , si la mine face la fel, cum scade sub jumate benzina in rezervor daca accelerez tare se tot misca acul aiurea inspre minim
AM POSTAT AIUREA This post has been edited by za_kristake: 4 Nov 2009, 09:37 |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Sinopsys |
![]() ![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 October 09 ![]() |
salut am schimbat sonda veche si am pastrat de la ea doar plutitorul(bidonasul de plastic)la sonda care am montato de la dacia unchiului meu pe dacia mea si el mi a zis ca merge fara probleme nu mai ca i trebuia schimbat plutitorul ca luase unpic de bezina si de aceea l am pus pe cel de la mine
insa cu toate aceste nimik acelasi figuri ba se aprinde becul ba nu se aprinde iar indicatorul tot aiurea indica iar cateodata imi da sezatia ca indica bine insa nu ma pot baza pe el disper ca nu pot sa mi dau seama ce are de ce nu merge?(si din cate am inteles daca becu se aprinde iar indicatorul arata ca rezervorul e la maxim cand fac masa nu este din bord si de aceea sunt confuz)astept raspunsuri in continuare si am sa incerc sa fac rost si de o poza cu sonda de benzina cu tot cu plutitor si era sa uit firele le am pus corect am incercat ambele variante insa tot aiurea imi arat indicatorul This post has been edited by Sinopsys: 5 Nov 2009, 00:39 |
--------------------
dacia 1310
dacia
dacia 1310 din 1998
|
|
0000 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Incerc sa dau de cap la indicatorul de benzina care nu mai merge (acul sta pe minim si becul stins). Cand vroiam sa verific daca mai merge ceasul demontam sonda din rezervor, o puneam la masa si miscam de plutitor, iar acul se misca si el. Am incercat urmatoarele:
1. am desfacut mufa de la rezervor si am pus fiecare fir masa - fara rezultat 2. am masurat fiecare fir in parte din mufa din portbagaj - nici o tensiune 3. am masurat tensiunea la mufa care este sub volan - nici o tensiune Am demontat ceasurile din bord si am desfacut mufa de sub volan. Cand pun ceasurile intr-o parte, acul la benzina se duce liber spre gradatia "rezervor plin", iar cand pun contactul acesta se misca pana la gradatia "rezervor gol" iar becul ramane neaprins..ce sa mai incerc? This post has been edited by 0: 11 Aug 2012, 19:24 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Faptul ca prin punerea la masa a firelor conectorului nu s-a soldat macar cu aprinderea becului ma face sa cred (daca becul nu e ars !) ca nu se alimenteaza zona indicatorului cu + de la cheie sau firul (ele) in cauza este (sunt) intrerupt (e) undeva pe traseu. Daca tot ai desfacut ceasurile verifica continuitatea firelor pana la rezervor de la conectorul de pe ceasuri. Daca nu este alimentat, acul este normal sa se miste liber fiindca aparatul este tip logometru (cu 2 bobine).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
0000 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Tensiune am in ceasuri pentru ca cele de "ulei" si "apa" indica..iar cand pun contactul se aprind becurile lor, plus ca daca tin inclinat indicatorul de benzina acul sta luber intr-o parte iar cand pun contactul acesta se misca de la rezervor plin la gol. Am sa incerc cu o sarmulita sa fac o masa directa a indicatorului de benzina in aceea mufa ( la 4 si la 6 dupa desen din manualul de reparatii).
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Da, incearca. Ce mi se pare curios este ca nu reusesti sa aprinzi becul de semnalizare la intrarea pe rezerva, circuitul fiind de o simplitate exasperanta. Cat despre indicatia aparatului prin simularea sondei, acolo poate interveni chiar defectarea acestuia, contact nerealizat cu cablajul de pe folie, s.a. De aceea am propus verificarea continuitatii firelor de la conectorul ceasurilor la rezervor. Nu am inclus posibile probleme ale sondei fiindca suntem inca la faza simularii ei.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai incercat sa pui si tu un aparat de masura sa vezi daca ai tensiune pe cele 2 fire?
daca nu vezi ca ai in plus contact acolo , verifica si cablajul de la folie This post has been edited by bygy007: 12 Aug 2012, 22:42 Attached thumbnail(s) Echipament_electric.JPG ( Size: 551.75k ) Number of downloads: 111 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
0000 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Aveam clemele din mufa oxidate si nu mai faceau contact. Am probat cu fire si indica dar cand puneam mufa, nu. Asa mi sa mai intamplat si cu blocul de lumini. Se oxidaxe legaturile de la nit si nu mergea pe "faza lunga".
This post has been edited by 0: 12 Aug 2012, 23:18 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
0000 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Iar nu mai vrea..acum cand ating la masa firul de la acul indicator face mici scantei. Cel de la bec nu are nici o problema.
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
incearca cu alt indicator
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
0000 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Dupa ce pun contactul indicatorul isi revine daca ii dau un mic impuls
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 15:17 |