DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bec indicator bezina.

tester
post 4 Nov 2009, 04:37
Post #31


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@Sinopsys: as zice ca ai inversat firele intre ele... cel pentru ceas si cel pentru bec :|


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 4 Nov 2009, 09:22
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Nu a inversat firele , si la mine face la fel, cum scade sub jumate benzina in rezervor daca accelerez tare se tot misca acul aiurea inspre minim
AM POSTAT AIUREA

This post has been edited by za_kristake: 4 Nov 2009, 09:37


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sinopsys
post 5 Nov 2009, 00:34
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 October 09




salut am schimbat sonda veche si am pastrat de la ea doar plutitorul(bidonasul de plastic)la sonda care am montato de la dacia unchiului meu pe dacia mea si el mi a zis ca merge fara probleme nu mai ca i trebuia schimbat plutitorul ca luase unpic de bezina si de aceea l am pus pe cel de la mine
insa cu toate aceste nimik acelasi figuri ba se aprinde becul ba nu se aprinde iar indicatorul tot aiurea indica iar cateodata imi da sezatia ca indica bine insa nu ma pot baza pe el disper ca nu pot sa mi dau seama ce are de ce nu merge?(si din cate am inteles daca becu se aprinde iar indicatorul arata ca rezervorul e la maxim cand fac masa nu este din bord si de aceea sunt confuz)astept raspunsuri in continuare si am sa incerc sa fac rost si de o poza cu sonda de benzina cu tot cu plutitor

si era sa uit firele le am pus corect am incercat ambele variante insa tot aiurea imi arat indicatorul

This post has been edited by Sinopsys: 5 Nov 2009, 00:39


--------------------
dacia 1310 dacia dacia 1310 din 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 11 Aug 2012, 11:21
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Incerc sa dau de cap la indicatorul de benzina care nu mai merge (acul sta pe minim si becul stins). Cand vroiam sa verific daca mai merge ceasul demontam sonda din rezervor, o puneam la masa si miscam de plutitor, iar acul se misca si el. Am incercat urmatoarele:
1. am desfacut mufa de la rezervor si am pus fiecare fir masa - fara rezultat
2. am masurat fiecare fir in parte din mufa din portbagaj - nici o tensiune
3. am masurat tensiunea la mufa care este sub volan - nici o tensiune

Am demontat ceasurile din bord si am desfacut mufa de sub volan. Cand pun ceasurile intr-o parte, acul la benzina se duce liber spre gradatia "rezervor plin", iar cand pun contactul acesta se misca pana la gradatia "rezervor gol" iar becul ramane neaprins..ce sa mai incerc?

This post has been edited by 0: 11 Aug 2012, 19:24


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 11 Aug 2012, 21:24
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Faptul ca prin punerea la masa a firelor conectorului nu s-a soldat macar cu aprinderea becului ma face sa cred (daca becul nu e ars !) ca nu se alimenteaza zona indicatorului cu + de la cheie sau firul (ele) in cauza este (sunt) intrerupt (e) undeva pe traseu. Daca tot ai desfacut ceasurile verifica continuitatea firelor pana la rezervor de la conectorul de pe ceasuri. Daca nu este alimentat, acul este normal sa se miste liber fiindca aparatul este tip logometru (cu 2 bobine).



--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 12 Aug 2012, 00:11
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Tensiune am in ceasuri pentru ca cele de "ulei" si "apa" indica..iar cand pun contactul se aprind becurile lor, plus ca daca tin inclinat indicatorul de benzina acul sta luber intr-o parte iar cand pun contactul acesta se misca de la rezervor plin la gol. Am sa incerc cu o sarmulita sa fac o masa directa a indicatorului de benzina in aceea mufa ( la 4 si la 6 dupa desen din manualul de reparatii).


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 12 Aug 2012, 19:10
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Da, incearca. Ce mi se pare curios este ca nu reusesti sa aprinzi becul de semnalizare la intrarea pe rezerva, circuitul fiind de o simplitate exasperanta. Cat despre indicatia aparatului prin simularea sondei, acolo poate interveni chiar defectarea acestuia, contact nerealizat cu cablajul de pe folie, s.a. De aceea am propus verificarea continuitatii firelor de la conectorul ceasurilor la rezervor. Nu am inclus posibile probleme ale sondei fiindca suntem inca la faza simularii ei.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Aug 2012, 22:39
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai incercat sa pui si tu un aparat de masura sa vezi daca ai tensiune pe cele 2 fire?

daca nu vezi ca ai in plus contact acolo , verifica si cablajul de la folie

This post has been edited by bygy007: 12 Aug 2012, 22:42

Attached thumbnail(s)
Echipament_electric.JPG ( Size: 551.75k ) Number of downloads: 111


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 12 Aug 2012, 23:17
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Aveam clemele din mufa oxidate si nu mai faceau contact. Am probat cu fire si indica dar cand puneam mufa, nu. Asa mi sa mai intamplat si cu blocul de lumini. Se oxidaxe legaturile de la nit si nu mergea pe "faza lunga".

This post has been edited by 0: 12 Aug 2012, 23:18


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 17 Aug 2012, 21:27
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Iar nu mai vrea..acum cand ating la masa firul de la acul indicator face mici scantei. Cel de la bec nu are nici o problema.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Aug 2012, 22:05
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




incearca cu alt indicator


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 19 Aug 2012, 22:34
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Dupa ce pun contactul indicatorul isi revine daca ii dau un mic impuls 053.gif ..am facut din doua sonde de benzina una buna.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 15:17
Forum Renault