DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> LEASING, care-i faza ?

maxx
post 25 Feb 2005, 12:02
Post #1


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei




yo stiam ca platesc doar valoarea CIP
un prieten mi-a zis ca de fapt platesc si diferenta pana la valoarea cu TAXE...asta intrand in ultima rata sau valoarea reziduala....
CUM E ??? CARE STITI MAI MULTE ???


--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 25 Feb 2005, 12:32
Post #2


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Care faza maxx?
N-am inteles ce te intereseaza. Ai trei variante. Mai cauta prin forum, ca s-a paradiscutat despre leasing, cauta la o firma de leasing toate informatiile (si VB si Porche au pe site-uri explicatii destul de clare) sau pune mai clar intrebarea.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxx
post 25 Feb 2005, 18:01
Post #3


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei




care dintre cele doua preturi (CIP si TTI) intra la calcul biggrin.gif
eu stiam ca daca imi cumpar masina in LEASING o iau fara TAXE, el mi-a spus ca de fapt platesc si taxele sub forma valorii reziduale biggrin.gif


--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 25 Feb 2005, 18:28
Post #4


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




M-ai lamurit de mai omorat. Cred ca tu cu tipul ala va intelegeati ca mutu' cu surdu'
Deci: se spune TAXE ca e mai multe smile.gif
Adica de mai multe feluri. Omul ala din motive de prea multa obisnuinta cu termenii se referea la TAXELE VAMALE in cazul cumpararii unui produs ce suporta acest tratament fiscal (apropo, n-ai zis despre ce masina e vorba)
pretul TTI insa mai cuprinde TVA flat 19% la suma finala si ACCIZE acolo unde este cazul. Nu stiu daca e vreo diferenta intre prescurtarea DDP si TTI si ce intelege fiecare din ele, dar stiu ca unii importatori intre CIP si pretul final mai calculeaza si diverse taxe de transport, etc...

Concret, calculatia de leasing variaza de la dealer la dealer in functie de politica fiecarei marci. In general, pretul CIP nu are nici o relevanta (a se citi legatura cu realitatea) - parerea mea dupa ce am umblat pe la o droaie de dealeri e ca acest pret e o gogoasa de marketing. Doar o calculatie facuta la sange te poate lamuri asupra pretului real pe care ii ai de platit. Atentie insa ca daca te duci sa ti se faca o calculatie de leasing pentru oferta, sa o ceri COMPLETA. De fiecare data "uita" sa treaca cate ceva si te trezesti abia cand semnezi contractul ca mai ai de platit cateva sute de euro pe diverse nimicuri, carora vanzatorul iti va spune ca sunt "nesemnificative" si de aceea le-a omis. Toti mizeaza pe faptul ca odata ce te-ai hotarat si te-au agatat, n-o sa-ti mai vina sa te razgandesti pentru ceva maruntis.
Caz concret: In iarna au fost doua oferte "speciale" atractive - Skoda cu un an de leasing gratuit si Suzuki cu leasing cu dobanda 0. La oferta ceruta pe e_mail totul parea roz-bombon si "afacerea secolului".Cand m-am dus in magazin ca si cum as fi hotarat sa inchei contractul, si deci obtinand un fel de calcul "final" deja situatia era cam verzui -albastra, adica marile oferte se reduceau doar la vreo trei sute de euro economisiti in trei-cinci ani in raport cu o oferta "nespeciala". Adica iti dadeau cu o mana si iti luau cu alta.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxx
post 25 Feb 2005, 20:51
Post #5


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei






--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalina
post 25 Feb 2005, 21:04
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




Nici unul nici celalat. Platesti un pret final calculat de la pretul CIP la care se adauga taxe, TVa, dobanyi, etc! Daca te+ai decis la firma de leasing, avans si perioada, poti gasi un calcul (aproximativ insa) pe site-ul firmei de leasing.



--------------------
Toyota/Opel Yaris/Corsa - B00ooo
cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxx
post 25 Feb 2005, 21:47
Post #7


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei




deci prietenu avea reptate biggrin.gif platesc tot biggrin.gif
pai si atunci de ce sa-mi mai fac leasing ??? blink.gif excl.gif excl.gif excl.gif


--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 25 Feb 2005, 22:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




pai leasingul era rentabil pentru firme. si se deosebea de credit pentru ca nu se platea tot tva-l. adica se platea tva-l aplicat doar la valoarea reziduala, ca doar atunci se facea tranzactia efectiv. dar iti dai seama ca statul avea mult de pierdut la aceasta figura si cel putin la persoanele fizice tva-l este inclus integral. nu stiu insa cum e la firme. anul trecut prin iarna stiu ca mai adaugasera nu stiu ce gaselnita si mai impovarau putin leasingul. acum singurul avantaj pe care il are fata de credit este faptul ca nu te imprumuti de toata suma de care ai nevoie adica rata reziduala(cam 20%) pe care o vei plati la sfarsit nu e purtatoare de dobanzi asa ca ar trebui sa iesi tot mai bine decat cu creditul(multi care n-au habar ce e ala leasing se inghesuie sa o plateasca la inceput, total fara sens, pentru ca de aici seamana 100% cu creditul). insa mai apar doua probleme : una dintre ele este sa strangi banii pentru rata reziduala pana la terminarea leasingului,iar cea de-a doua ca societatile de leasing au niste dobanzi proprii aproape camataresti, daca nu si mai mari, astfel ca trebuie sa fii foarte atent cand te hotarasti pentru credit sau leasing. poate ca la persoanele juridice sa se aplice inca faza cu tva-l. aici nu stiu precis cum sta treaba, ca altfel aproape nu au sens firmele de leasing.

mare belea skoda aia wink.gif

This post has been edited by johnsws: 25 Feb 2005, 22:17


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxx
post 25 Feb 2005, 22:35
Post #9


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei




si masina nu-i a mea sad.gif sad.gif sad.gif
asa ca cel mai bine e credit biggrin.gif
DE CE DRACU' PUN PESTE TOT PRETUL CIP ???
de fapt stiu... sad.gif

This post has been edited by maxx: 25 Feb 2005, 22:59


--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 25 Feb 2005, 22:40
Post #10


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Pentru persoane fizice, valoarea reziduala o platesti la inceput.
Pentru firme, depinde de cit de bine sta firma si cum o vede societatea de leasing. Daca n-are bonitate, plateste tot la inceput.
Oricum dobinzile la leasing sunt undeva la 13-15%, ceea ce pentru valuta sunt mari.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalina
post 25 Feb 2005, 23:15
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




Cayul in care leasingul este absolut necesar este cel al firmelor si persoanelor fiyice ce cumpara masini produse in afara UE. Pentru masinile produse in UE nu prea merita leasingul nici in cazul firmelor deoarece TVA oricum se deduce. Merita leasingul ale carei rate sunt asociate cheltuielilor, insa dobanzile sunt mai mari.

Ca persoana fizicace cumpara o masina europeana merita sa o cumperi cu banii jos, daca ii ai. daca nu, fa o analiya serioasa credit versus leasing. Parca mai erau subiecte pe aici despre leasing si credit!


--------------------
Toyota/Opel Yaris/Corsa - B00ooo
cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 26 Feb 2005, 11:53
Post #12


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




@jhonsws.
TVA-ul se plateste integral LA FIECARE RATA. Nu se plateste TVA doar pe bucata de rata ce reprezinta dobanzile.
Tu faci o mare confuzie intre TVA si taxe vamale&accize. (0 in cazul skoda) In plus modelul respectiv are 3 ( sau 1,9% )accize care mai nou se platesc PROCENT DIN VALOAREA INTEGRALA si nu din reziduala.
@ maxx
Tata, imi permiti un pronostic la calculatia finala pe modelul ala?
33-35.000 pe trei ani all inclusive
Du-te de curiozitate si afla exact cat ai de plata si apoi comparam.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 26 Feb 2005, 18:22
Post #13


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




CIP= pretul masinii fara nici un fel de taxe
DDP=Pretul masinii cu toate taxele incluse
Taxe: TVA, accize, Taxe vamale.
Valoare reziduala= valaorea la care masina va fi efectiv cumparata
Rata lunara= contravaloarea FOLOSINTEI lunare.

Rata lunara este compusa din: Capital (fractie din CIP) + TVA la capital , dobanda si asigurare.

Rata Reziduala la masinile europene este compusa din 20%Capital + TVA, acciza
Rata reziduala la masinile non-europene este compusa din 20%capital+TVA, acciza, taxe vamale!

Unele avantaje ale leasingului fata de credit:
Taxe vamale si accize calculate la valoarea reziduala nu la tot
Asigurarea calculata la CIP nu al DDP
Dobanda egala (9-10)
Calcualtie in Euro (scade euro scade rata!)


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxx
post 26 Feb 2005, 21:25
Post #14


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei




la logan am credit in EURO cu dobanda fixa 9.5%


--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalina
post 27 Feb 2005, 16:36
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




Unele firme de leasing vor asigurarea la pret DDP! Exemplu Romstal Leasing!


--------------------
Toyota/Opel Yaris/Corsa - B00ooo
cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 15:55
Forum Renault