hayon si aripi fata
![]() ![]() ![]() |
hayon si aripi fata
crystygye |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|||
gogoasa |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 18 January 06 ![]() |
din adresa ta nu i-mi dau seama de unde esti, eu am o nova di '97 si printre altele trebuie sa schimb aripile, in Bucuresti o aripa de super nova (de nova nu se mai gasesc) , care este aproape identica cu cea de nova (mici modificari la prinderea spre usa) costa circa 120 RON (la magazinele din Vitan))
|
--------------------
dacia
nova
- b-57-roz
|
|
crystygye |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca le i-au noi, cat ma costa tinichigeria?
Stau in Bucuresti, zona Vitan. --- As vrea sa gasesc aripi SH sa le vopsesc cu spray, sa le fac culoarea mea si sa nu mai dau atatia bani. Sunt curios rau cat costa un hayon si aripile astea cu tot cu vopsit si montat. This post has been edited by crystygye: 10 Dec 2007, 16:00 |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
barbutu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
nu mai luati sh-uri.....cel putin nimik din tablarie o sa vi se manance si ma repede
eu sunt din pitesti si am schimbat si eu o aripa la nova mea si am dat 85 lei pe ea nou noutza si facuta de uzina,fusesem si la dezmembrari sa iau o aripa si imi cerea ala akolo 50 lei pe una si nu era nici in stare excelenta schimbatul aripei cu cea noua si grunduriea aripei si a contra aripei m-au costat 20 lei(grundul a fost al mecanicului) |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
nikssark |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 ![]() |
Aripa de nova nu se mai gasesc intradevar gasindu-se doar cele de SN care intradevar difera la sistemul de prindere dar tinichigiul s-a descurcat executand o alungire din tabla groasa si cu o lungime de aproximativ 8-10 cm cu un slit necesar pentru potrivire. O aripa noua in targ la vitan m-a costat 90 RON iar o contra-aripa 85 RON vopseaua 13 RON/100g plus intaritor(nu mai retin pretul) plus diluant si 40 RON vopsitorul iar cireasa de pe tort a fost ca la service cica m-ar fi costat 500 RON schimbarea cu factura dar m-am scos cu tinichigiul ca mi-a rezolvat-o acasa la el si a cerut doar 220 RON.
Sa te ti bine ca, dacia nova necesita din partea ta bani pentru piese, benzina pentru un consum in Bucuresti de L/h nu L/Km si nervi de otel pentru momentele in care te lasa cind iti este lumea mai draga. Iti salutam venirea in clubul posesorilor de nova. This post has been edited by nikssark: 11 Dec 2007, 23:39 |
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
crystygye |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nikssark @ 12 Dec 2007, 00:38) Aripa de nova nu se mai gasesc intradevar gasindu-se doar cele de SN care intradevar difera la sistemul de prindere dar tinichigiul s-a descurcat executand o alungire din tabla groasa si cu o lungime de aproximativ 8-10 cm cu un slit necesar pentru potrivire. O aripa noua in targ la vitan m-a costat 90 RON iar o contra-aripa 85 RON vopseaua 13 RON/100g plus intaritor(nu mai retin pretul) plus diluant si 40 RON vopsitorul iar cireasa de pe tort a fost ca la service cica m-ar fi costat 500 RON schimbarea cu factura dar m-am scos cu tinichigiul ca mi-a rezolvat-o acasa la el si a cerut doar 220 RON. Sa te ti bine ca, dacia nova necesita din partea ta bani pentru piese, benzina pentru un consum in Bucuresti de L/h nu L/Km si nervi de otel pentru momentele in care te lasa cind iti este lumea mai draga. Iti salutam venirea in clubul posesorilor de nova. Pff deci imi mananca zilele aripile astea.Ma duce bine de tot 2 aripi observ. Problema principala la mine acuma este un keder pentru spate si un hayon pentru ca intra apa in masina prin el, din cauza ruginei.Aripile deocamdata pot astepta. O sa ma duc in targ sa cumpar un keder spate (am inteles ca ar costa maxim 30 ron). Taicamiu are o idee la hayon.El defapt este mancat de rugina exact sub geam.Ne-am gandit sa il pacalim acum cu niste silicon, macar pana trece iarna si gasesc un hayon (si sper sa am bani sa mi-l permit). Multumesc pentru bun venit.Stai linistit deja m-a lasat cand imi era lumea mai draga.Cred ca de vine este electromotoru.Mi-a murit de cateva ori motoru (din vina mea cred) si cand am vrut sa o repornesc nici macar nu a miscat.Deci ca si cum nu as avea nimica in capota masinii.Am reusit sa o pornesc, cu impinsul , bagatul in viteza 2 si contact..Iar in a 2 situatie am asteptat 1 minut, am dat cheie si a mers. Oricum pentru prima mea masina, sincer sunt multumit.Am muncit eu pentru ea si am cumparat-o pe bani mei, chiar daca am 19 ani.Vreau sa invat calumea si poate pe viitor daca imi permit imi voi schima masina.Dar deocamdata pe Dacia asta zic eu ca pot invata calumea despre masini (mecanica, tinichigerie, electronica, etc.) As vrea sa in special sa invat tinichigeria.Mereu imi place sa ma uit la Discovery cum reconditioneaza masini, refac parti de rugina, fac parti de tabla, etc. This post has been edited by crystygye: 12 Dec 2007, 19:12 |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
nikssark |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 ![]() |
Vezi ca problema cu electomotorul nu este atat de grava dar trebuie sa te chinui un pic sa il dai jos. Eu am patit-o, l-am dat jos si am curatat tolele de la rotor (intre acele benzi de cupru) cu un cant de cater si nu mai am probleme.
Vezi ca gasesti topicul despre electromotor si te ajuta mult. Nu te descuraja. This post has been edited by nikssark: 13 Dec 2007, 00:39 |
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
crystygye |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nikssark @ 13 Dec 2007, 01:38) Vezi ca problema cu electomotorul nu este atat de grava dar trebuie sa te chinui un pic sa il dai jos. Eu am patit-o, l-am dat jos si am curatat tolele de la rotor (intre acele benzi de cupru) cu un cant de cater si nu mai am probleme. Vezi ca gasesti topicul despre electromotor si te ajuta mult. Nu te descuraja. Taicamiu a spus ca s-ar putea sa trebuiasca schimbati si "carbunii".Are dreptate? This post has been edited by crystygye: 13 Dec 2007, 22:15 |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
apollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
nikssark |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 ![]() |
Daca dai jos elm operatiunea de schimbare a bucselor este recomandata dar despre carbuni sa sti ca nu se schimba asa usor fiind necesar pentru lipire un ciocan de lipit de o putere mai mare caci cu un pistol de lipit de uz caznic lipitura nu este chiar optima.
Mult succes!!! |
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
crystygye, desfaci demarorul si inspectezi carbunii. Acestia trebuiesc schimbati cand inaltimea lor scade mai mult decat 1/2 din inaltimea lor initiala(imi cer scuze anticipat daca spun prostii,parca la berlina erau 11-12 mm?!?!)
Confirm in ceea ce priveste ciocanul de lipit. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
crystygye |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru sfaturi.Trebuie neaparat facut.Asta aseara cand m-am intors acasa, mi-a murit cand am vrut sa plec de pe loc si moarta a ramas pe linile de tramvai , iar tramvaiu a venit langa masina in 20 de secunde.Faza penala si comica era ca masina era blocata in linile de tramvai si nu puteam cu tovarasu meu sa o impingem
![]() ![]() Am cumparat masina....repar ceva, se strica altceva.Incredibil.Nu stiu cum numai eu am ghinioane in toate lucrurile cumparate. ![]() (mi-a venit si bateria noua.e de 70 amperi.) -- Cu electromotoru taicamiu trebuie sa se bage.Se pricepe ca a fost mecanic auto, dar e cam puturos. Vrea vreme frumoasa , ca cica electromotoru este bagat intr-o parte dificil de ajuns si trebuie timp de lucru. ![]() ![]() 15 Dec 2007, 17:25: Cool.Azi am incercat sa plec cu masina.E frig rau.Adios.Nici macar nu mai incearca electromotorul sa faca ceva.Am dat vreo 6 chei si nimica.. ![]() This post has been edited by crystygye: 15 Dec 2007, 16:25 |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
crystygye |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt blestemat.Orice ating moare,ia foc, explodeaza
![]() A facut taicamiu electromotorul.Nu avea mai nimica.Cablu de la borna aia era busit si tot electromotorul a fost demontat, curatat cu spray de curatat carburator, dat cu vasilina unde trebuia si lucrat cu smirghelul pe unde trebuia. Am coborat cu taicamiu astazi pe canceru asta si bezna ce era sa il montam la loc.Montam noi la loc (chinurile vietii) si dau cheie. Nu imi venea sa cred.Dacia mea pornise din prima cheie si chiar usor pe frigul de -10 grade.Ehee acuma a venit fatala cand crysty a fost fericit =)) Mirosea a plastic topit.A murit motoru aiurea dintr-o data.Pornesc si merge boboc.Mirosu persista.Gata ne dam jos din masina sa vedem ce naiba s-a intamplat de miroase asa.Cand ridicam capota vedem flacara ![]() O protectie de la cablurile care se duc spre masina (cred) avea flacara pe ea.Norok ca am stins repede si luase foc doar protectia de deasupra ei.Cum sa va explic.Este ca un furtun in care sunt cablurile.Gen izolatie. S-a uitat taicamiu si mi-a dat verdictul.Problema a fost ca cablu ala trebuia lasat cumva in jos si dupaia montat electromotorul.Cablu statea langa "galeria de la motor" (sper ca am zis bine) care aia sta la 300 de grade si era logic sa i-a foc instant din cauza caldurii. Bineinteles ca am scos bornele de pe baterie am stins si acuma stau acasa pana o veni o vreme buna.Nu de alta dar taicamiu nu mai ma ajuta pana atuncea ![]() Era imposibil sa mearga.Imposibil.Trebuia sa ma ajute Mos Craciun asa de sarbatori cu o bomba. This post has been edited by crystygye: 22 Dec 2007, 19:45 |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
leopardu1 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 December 07 ![]() |
O aripa de nova noua gasesti pe str. Muntii carpati si este 1 milion si tinichigeria la ea te mai costa vreo 2 milioane daca ai vopsea metalizata
|
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999
- IF 80 ADI
|
|
cristidb |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca schimbi aripile cumpara si aparatoarea de noroi de plastic de supernova. NU va mai ramane noroi intrea aripa si contraaripa in partea din fata langa far si nu va mai rugini.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
crystygye |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru sfaturi despre aripi.
Pff cam costa ceva. --- A facut taicamiu electromotorul.Dar tot am probleme.Am urcat azi in masina si a pornit din prima cheie pe frigu asta.Am mers super ok.M-am intors acasa sa i-au ceva si sa plec iara.Cand am coborat sa o repornesc, electromotoru lucreaza doar pe jumate.Adica se aude cum rotoru ala (nu stiu daca zic bine) se invarte dar borna aia nu lucreaza.Sau invers nu stiu exact. Am pornit cu impinsu ca nu a vrut deloc sa o ia tot electromotorul. Cand am ajuns la persoana respectiva si am lasat masina in afara in frig nici jumatate de ora, a mers electromotorul 2 secunde dar nu a reusit sa porneasca si dupa aceea a mai incercat o data.Nam mai stat sa incerc si am impinso direct. Acasa electromotoru merge boboc la bateria care o am in casa.Taicamiu a zis ca s-ar putea sa fie de vina firele de la electromotoru catre baterie, bornele de la baterie ceva legat de cablurile de baterie ca electromotoru pare in stare foarte buna. Va rog ajutati-ma sa il fac ca nu mai rezist de nervi.Imi place la nebunie sa conduc acuma si dau din problema in alta probleme.Este super tare Dacia Nova, imi place la nebunie sa o conduc, chiar daca e Dacie , dar ma enerveaza problemele astea la electromotoru sau la ce naiba o avea. Ce sa ii fac? |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
nikssark |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 ![]() |
daca ai desfacut elm-ul se poate sa fi modificat cursa furci bendixului si el sa nu isi faca cursa pana la coroana, dar nu te impancienta ca se rezolva cu o tubulara de 8 parca, este vorba de piulita cea mare si subtire de la starter (acolo unde se mai baga cite o surubelnita ca sa o pornesti fara contactdemaror)
daca ai cumva consumatori in scurt care consuma bateria elm-ul nu primeste toata puterea necesara de a arunca pe coroana bendixul. This post has been edited by nikssark: 25 Dec 2007, 00:42 |
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
apollo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Cand dai sa o pornesti, luminile de la plafoniera dau sa se stinga sau farurile?
Ma gandesc sa nu ai aceeasi problema cum am si eu. Verifica-l rotorul la un electrician auto.E foarte posibil sa ai spire pe rotor care sunt sau dau sa se intrerupa.La mine cand prinde toti carbunii si il invarte bine, cand prind doar 2 carbuni si ma lasa si fara curent de imi inchide tot si de abia se invarte. Atunci , ori il bobinezi(nu prea recomand) ori cumperi un rotor nou : 85RON. Sau dezmembrari ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
nikssark |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 ![]() |
la ce preturi sunt aparatorile de noroi fata pt nova sau sn?
25 Dec 2007, 00:43: ai elm scurt sau lung? 25 Dec 2007, 00:44: ai elm scurt sau lung? This post has been edited by nikssark: 25 Dec 2007, 00:44 |
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
crystygye |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
nikssark vorbesti de electromotor mai vechi.asta e mai nou si cica nu are surub dala de reglaj.Am iesit ieri sa lucrez la electromotor.
Merge rotorul dar nu merge borna aia.Cum este peste 0 grade afara electromotorul merge.Problema e ca borna aia de rateuri.Adica se intampla sa mearga doar rotoru si la urmatoarea cheie sa mearga tot electromotorul.Cand e peste 0 grade afara ma pot descurca cu masina fara mari probleme.Cand e frig rau borna da rateuri de 10 ori si dupaia reuseste o data. Poate sa fie din cauza la cablurile de curent sau bornele de la baterie? Nu inteleg de ce face asa.Iar cu luminile sau alte chesti nu are nici o problema.E vorba de electromotor sau baterie cred. |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
nikssark |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 ![]() |
Daca ai elm scurt nu pot sa te ajut ca nu stiu dar daca ai lung eu l-am desfacut de cateva zeci de ori pana acum si il cunosc bine.
Nici eu nu vedeam acel surub dar prin verificare amanuntita am constatat ca pe starter este un capac\dop de plastic care astupa reglajul furci. Eu cand las masina doua zile nepornita la gerul asta cand dau cheie uneori da aceiasi senzatie(destul de rar) ca nu se cupleaza bendixul ci se invarte doar rotorul in gol(furca nu impinge bendixul) dar la a doua cheie invarte de rupe(pleaca la sfert). Din postarile tale am impresia ca tu la furca bendixului ai tendinta sa ii spui borna. Verifica si minusul bateriei sa faca contact bine. This post has been edited by nikssark: 28 Dec 2007, 03:54 |
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
crystygye |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Gata.A mai lucrat taicamiu acum 1 saptamana la el.Avea probleme de la cablu ala de contact al lui.Acuma imi porneste si in canceru asta de afara cu toata ninsoarea pe masina
![]() Aveti idee cat costa un capac de pompa de apa? Al meu are un rulment stricat cred si face urat de tot. |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
blackspyder_17 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 June 09 ![]() |
vreo 50-60 ron
|
--------------------
dacia
nova GTI
1998
|
|
Janel |
![]()
Post
#24
|
![]() ;)) Group: Members Posts: 130 Joined: 15 May 08 ![]() |
Nu mai bine postai la ''preturi piese''?!
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT GPL
'98
- AG 04 KJL Merge cu gaz, deci e aragaz!
|
|
bulgaru_1 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 8 July 09 ![]() |
ai gasit hayon???daca nu am eu . maitai.maitai@yahoo.com 0767234937
4 Jan 2010, 20:48: ai gasit hayon???daca nu am eu . maitai.maitai@yahoo.com 0767234937 This post has been edited by bulgaru_1: 4 Jan 2010, 19:48 |
--------------------
dacia
nova gti
2001
- b-25-xyc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 17:08 |