Bujia 4, candvrea da scanteie, cand nu nu
![]() ![]() ![]() |
Bujia 4, candvrea da scanteie, cand nu nu
anndi |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|||
alexmirica |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 86 Joined: 1 July 04 ![]() |
Vezi daca nu da scanteie intre fisa si chiulasa, adica in AFARA camerei de ardere...
|
--------------------
Alfa Romeo
147 2.0 TS Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
--------------------------------------- O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche) Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud) Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain) ------------------- |
|
tase |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 August 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(anndi @ 23 Feb 2005, 15:22) Am mai postat pe aici dar celalalt topic nu l-am mai gasit asa ca rog moderatorii sa le undeasca si daca se poate sa nu ma injure prea tare. Check this out! La nova mea bujia 4 uneori nu are nici un efect. Scot fisa si nu scade turatia. OK. Am verificat bujia sa fie ok, fisele toate, capacu delcou, platina, aprinderea, tot asa face. Am obs ca in momentul in care scot fisa de pe bujie(nu de tot cand departez usir fisa de bujie...sa fie aprox 1 cm intre partea metalica din fisa fi bujie) creste turatia si mere in toate cele 4 pistoane cu care a fost dotat motoru. De unde ar mai putea fii problema?? Sa fie de la supape? desi asta vara cand am facut motoru am verificat si supoapele si am schimbat semeringurile...tot ce era de facut. Daca mai are cineva idei sau daca a mai patit cineva asta HELP ME! exact asa am patit si eu la 1310, cauza, contactul din fisa si cel de pe bujie murdare de ulei. curatat, lustruit, merge din nou. |
--------------------
dacia
1310 tx Cisco IOS uses BGP to find out how much it sucks.
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(anndi @ 23 Feb 2005, 16:22) Am mai postat pe aici dar celalalt topic nu l-am mai gasit asa ca rog moderatorii sa le undeasca si daca se poate sa nu ma injure prea tare. Check this out! La nova mea bujia 4 uneori nu are nici un efect. Scot fisa si nu scade turatia. OK. Am verificat bujia sa fie ok, fisele toate, capacu delcou, platina, aprinderea, tot asa face. Am obs ca in momentul in care scot fisa de pe bujie(nu de tot cand departez usir fisa de bujie...sa fie aprox 1 cm intre partea metalica din fisa fi bujie) creste turatia si mere in toate cele 4 pistoane cu care a fost dotat motoru. De unde ar mai putea fii problema?? Sa fie de la supape? desi asta vara cand am facut motoru am verificat si supoapele si am schimbat semeringurile...tot ce era de facut. Daca mai are cineva idei sau daca a mai patit cineva asta HELP ME! Verifica ri restul bujiilor .Asa facea si la mine de eram disperat .Cand scoteam fisa , crestea turatia .De vina a fost alta bujie care parea ca merge . Eu zic sa leschimbi pe toate cu unele noi .Eu am pus noi Sinterom si am nimerit una care nu mergea si ma trimitea dupa tigari . Bafta . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
clau lcf |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 February 05 From: Constanta ![]() |
Verifica fisa si capacul (oxid la greu)noaptea se vad toate scaparile fiselor.Daca se vad scantei,schimba fisele
|
--------------------
Volskwagen
Corrado
1995
- CT 29 VRG VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
|
|
anndi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
ok. multumesc mult de sfaturi ... da tot ce ati zis am verificat.
io zic in continuare ca poate mai vine cineva cu idei noi: fise noi noute bosch silicone power si treaba cu scapatul scanteii e verificata, fisele le-am inlocuit intre ele si oricare ii la pistonu 4 tot asa face. cu bujiile am procedat la fel. bujiile care este e noi, brisk si nici una nu e murdara de ulei. capacu arata cam naspa, maine il schimb si pe ala sa vad ce se intampla. respect! |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
sechi |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(anndi @ 25 Feb 2005, 01:18) ok. multumesc mult de sfaturi ... da tot ce ati zis am verificat. io zic in continuare ca poate mai vine cineva cu idei noi: fise noi noute bosch silicone power si treaba cu scapatul scanteii e verificata, fisele le-am inlocuit intre ele si oricare ii la pistonu 4 tot asa face. cu bujiile am procedat la fel. bujiile care este e noi, brisk si nici una nu e murdara de ulei. capacu arata cam naspa, maine il schimb si pe ala sa vad ce se intampla. respect! Ai buba la supape sau culbutor nestrans sau tija sarita.Desfa capacul de la culbutori si vezi intai daca gasesti acolo ceva. Masoara si compresia la cil si compara 4 cu ceilalti ! |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
RIon |
![]()
Post
#8
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Tot ,,asezonata'...
Parca, la bujia 3, cateodata nu e scanteia continuua ca si la celelalte (am capac transparent)...ce ar putea fi? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 11:02 |