DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema cu o mufa intrerupta sau asa cred, contact intrerupt

brokerolt
post 4 Apr 2009, 09:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4 April 09




am si eu o problema la masina...daca ii dau la cheie nu face aprindere si nu ii da benzina...in schimb daca dau din calculator ordin merge...unde as putea sa ma uit mai exact...cu ce sa masor...sau...ce as putea sa fac...astept rasp...


--------------------
Dacia Break 1310 2002 - b-10-uti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 4 Apr 2009, 12:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Modelul 2002 avea comanda vocala? Sau are un Pc legat din care scrii cateva linii de comanda? Ca sa iti rezolvi problema si anume sa porneasca si in modul primitiv si cunoscut de toti, iti recomand mai intai sa verifici sigurantele din compartimentul motor, releele (tot de acolo), mufa conectare cablaj motor (e una rotunda langa servo) si, daca stii ca ai umblat la diverse, gen alimentare ECU bz (masa sau plus comune cu electromotorul) pune-le la loc. Poate sa fie si din contact, cand pleaca pe start electromotor sa nu mai dea plus de contact) caz in care ar porni impinsa. Ordinea de verificare ar fi asa:
1. Se pune contactul si se asculta daca pompa de benzina e alimentata cateva secunde (odata cu becul martor de pe bord) daca nu, se asculta releul pompei si daca nici el nu cupleaza se verifica siguranta apoi contactul - legaturi ECU, etc..
2. doar daca pompa lucreaza, se verifica daca da scanteie, caz in care se verifica celalalt releu si senzorul de turatie de pe volant. Deasemeni aici e valabila si faza cu taiatul alimentarii, cand contactul e pe pozitia start demaror.
Ca tot intrebasi ce ai putea masura daca e prea complicat ca mai sus, poti verifica daca ai plus 12 V cand pui contactul, pe firul neecranat de la alimentarea bobinei de inductie, in mufa canistrei carbon, in mufa injectorului ~3 sec la pus contactul si apoi cand se invarte motorul, pe firele albe ale sondei lambda ~3sec, in mufa de alimentare pompa benzina (ca la injector ~3 sec).
Oricum, daca as fi in locul tau eu as lasa-o pe comanda evoluata, chiar te-as ruga sa ne spui si noua cum se procedeaza si ce inseamna comanda din calculator...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 08:52
Forum Renault