DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vibratii, Foarte enervant la relanti

flioshc
post 4 Apr 2009, 12:44
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 26 October 08
From: Timisoara




Iaca intampin problema asta de 1 an jumate , poate mai bine. Motorul merge rotund la 1000 rpm , nu urca nu scade turatia DAR am vibratii inauntrul masinii si in exetrior. Pur si simplu tremura toata cand sta in relanti. Cand e rece motorul sunt mai mari vibratiile iar la cald mai scad putin , dar f putin. CE NAIBA ARE ? Am schimbat de atunci bujii, fise , capac delcou , platini cu sacu, curatat si relgat carburator, aer, decantor de benzina, baterie noua ..rezervor curatat, reglate fiecare in parte la cald si rece .. Aceleasi simptome. am incercat sa urc si sa scad relantiul , la fel . Mai veniti cu ceva argumente . A, tampoanele de la motor mi-au zis diferiti mesteri ca nu sunt rupte sau dau semen ca ar vrea schimbate.

Ce ar mai trebuii sa iau in calcul ? Daca ar fi rupt ceva din caroserie care ar duce la vibrat restu, ce ar putea fi ? Evacuarea e prinsa cu grija si bun simt in tampoane , nu atinge podul masinii. Cum imi dau seama daca tampoanele sunt duse? Spuneti tot ce stiti ca azi am de gand sa incerc ORICE sa o fac odata ! excl.gif


--------------------
Dacia 1310L 1994 - TM-03-BRD
Vreau masina!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciush
post 4 Apr 2009, 16:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 April 08
From: Timisoara, Bocsa




vibreaza ca si cum ar merge in 3 pistoane?
de la tampoane nu prea vibreaza la relanti, la mine nu lucreaza uneori o bujie la relanti! o curat, merge cateva zile apoi iar nu mai lucreaza (doar la relanti face figura asta)
ai scos fisele de la bujii cu motorul pornit si lasat la relanti? una cate una!


--------------------
dacia logan 1.4 Mpi 2005 laureate - TM 10 ***
Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flioshc
post 4 Apr 2009, 18:01
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 26 October 08
From: Timisoara




Da,a m incercat. la fiecare fisa care o scot se simte turatia. Dar tot vibreaza . Ma duc imediat sa pornesc motoru fara curea pusa. Probabil o fi de la fulie, imi pare putin ovalizata . Dar nu cred ca sa remedieze ceva .

Inca mai astept pareri .


--------------------
Dacia 1310L 1994 - TM-03-BRD
Vreau masina!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.c
post 5 Apr 2009, 10:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 March 09




servofrana? sau mai bine zis membrana de la servofrana

This post has been edited by iulian.c: 5 Apr 2009, 10:37


--------------------
Dacia 1310 tx 1990 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 5 Apr 2009, 17:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Filtrul de aer poate nu trage bine sa nu aibe ceva obturat pe acolo, clapeta vara-iarna poate chiar sa se dea peste cap si sa puna capac intrarii aerului in filtru.
Incearca sa obturezi cu patentul sau cu ceva furtunul care vine de la servo cel care intra in galerie sau scoate furtunul din servo ca iese si pune degetul acolo ca si cum ai bloca furtunul si vezi ce se intampla, bafta

This post has been edited by panter1: 5 Apr 2009, 17:03


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_TL
post 6 Apr 2009, 08:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 26 March 09




eu am avut problema asta si la mine era din cauza unor tacheti reglati aiurea.ai grija si regleaza tachetii cum trebuie si apoi vezi ce se mai intampla biggrin.gif


--------------------
belesticopter - 1999 - TAROM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 6 Apr 2009, 10:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




am reglat si eu sambata tachetii in graba si nu i-am reglat chiar egali, pe unii i-am strans mai tare, altii mai putin si confirm ca tremura putin la relanti. In schimb se infinge mai bine pe drum.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flioshc
post 6 Apr 2009, 11:18
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 26 October 08
From: Timisoara




Am incercat tot ce mi-ati zis mai sus , nimic. tachetii i-am relgat de 3 ori de ficare data cu sub alte masuratori. Face la fel . Sa nu mai zic ca duminica m-am suit cu scutul pe un bolovan care era acoperit de iarba, acum imi zdrangane si ala la accelerare :|

Cred ca o sa imi un tanc pana la urma :|

Ar mai fi ceva .. cand apas ambreaju PARCA imi scade putin turatia la motor, la fel si frana .. Noaptea cand am farurile aprinse si calc frana imi da senzatia ca , cand e picioru pe pedala de frana farurile vad mai bine , cand iau picioru de pe ea .. se vad mai slabut. La fel si cu turatia , imi scade putin cand calc frana . Vibratiile pot fi si de la astea doua ?


--------------------
Dacia 1310L 1994 - TM-03-BRD
Vreau masina!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 6 Apr 2009, 11:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




nu e neaparat.

in alta ordine de idei mai ai tu probleme cu etansarile pe la simeringuri, dacia nu iti da niciodata timp sa te distrezi. Spor la etansat smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Apr 2009, 07:27
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(flioshc @ 6 Apr 2009, 11:18)
[...]. Noaptea cand am farurile aprinse si calc frana imi da senzatia ca , cand e picioru pe pedala de frana farurile vad mai bine , cand iau picioru de pe ea .. se vad mai slabut. [...]

Ai cumva releu regulator mecanic? Daca da, opteaza pentru unul electronic, preferabil cu fir de referinta. Apoi, verifica si diodele din punte.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:35
Forum Renault