DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fluiera, cand astup carburatorul

Sorin_18
post 6 Apr 2009, 20:12
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




problema este in felul urmator,astazi cand am vrut sa desfunt carburatorul prin metoda palmi pe carburator,am auzit un fluierat foarte puternic (parca ar fi vro raba care franeaza),si cand calc acceleratia brusc moare motorul,fluieratul nu pot sa imi dau seama de unde se aude,dar exclud carburatorul din start,pe unde mai poate sa traga aer fals???daca se poate sa imi spuneti toate posibilitatile pt a incepe sa le iau prin eliminare,astazi am verificat carburatorul si maine schimb garnitura de la galerie


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 6 Apr 2009, 20:15
Post #2


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




pai vezi in ce stare e garnitura aia de la galerie, posibil ca de acolo sa vina suieratul


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 6 Apr 2009, 20:42
Post #3


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Sorin_18 exact aceeasi problema o am si eu la nova;se aude un fluierat ascutit (ceva de genu frecat fier pe fier). Acum am pus carburator monocorp de 1.4 dar facea la fel si cu dublu corpul.Deci carburatorul este eliminat din problema. Nu am stat sa analizez problema dar si daca astup gaura din capacul de la culbutori ,se aude la fe.Sunetul pare sa vina dinspre cutie,dar nu sunt sigur.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Apr 2009, 20:49
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




acu ati dat gaura la macaroana, fluieratul e normal cand faci taranisme gen desundat carburatorul cu palma, apropos cine v'anvatat asta?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 6 Apr 2009, 20:56
Post #5


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




asa am vazut si noi la "messeriasi";si oricum nu se desfunda ci doar curata mizeria adunata pe peretii carbu interiori..


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 6 Apr 2009, 22:10
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(argon @ 6 Apr 2009, 20:49)
acu ati dat gaura la macaroana, fluieratul e normal cand faci taranisme gen desundat carburatorul cu palma, apropos cine v'anvatat asta?
*


e un principiu simplu...
se decreaza o depresurizare f mare si trage benzina prin toate canalele cu putere...gata
vreo 10 masini le-am lucrat asa, si nu fluiera...

sa nu va fie rulmentii de la alternator...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 6 Apr 2009, 22:10
Post #7


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Domnu' argon decat sa ne luam peste picior mai bine ne-ai explica cauza....


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Apr 2009, 22:10
Post #8


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




QUOTE(argon @ 6 Apr 2009, 20:49)
acu ati dat gaura la macaroana, fluieratul e normal cand faci taranisme gen desundat carburatorul cu palma, apropos cine v'anvatat asta?
*



Taranisme?

QUOTE(argon @ 12 Aug 2007, 13:33)
dupa aproape 4500 km facuti in 2 saptamani nu am avut nici o problema, mai putin un ralanti foarte instabil, rezolvat in 2 minute cu palma la carburator, multumesc pe aceasta cale dobitocilor de la Petrom(avea apa benzina in ea  radmasa.gif  ), unde nu voi mai calca vreodata. Poze nu am facut cu masina, doar una la Balea.
*



Iar te-am prins. radmasa.gif Era chiar in unul din topicurile deschise de mine cand m-am inscris pe forum. laugh.gif

Si la mine fluiera fix la fel daca fac operatiunea asta, si taranism sau nu, prin 2007 cand am fost in tara la plimbare si dadea in nas la viteza, m-a ajutat odata, la fel m-a ajutat si pe la munte cu alta ocazie. Dupa smecheria asta stiu ca curatam si jiclorul de relanti, ca dupaia nu mai statea la relanti.
E un artificiu bine de stiut in caz de nevoie, insa nu vad de ce l-as face prea des. Fluieratul merita ignorat...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 6 Apr 2009, 22:34
Post #9


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE
acu ati dat gaura la macaroana, fluieratul e normal cand faci taranisme gen desundat carburatorul cu palma, apropos cine v'anvatat asta?

Chestia asta o stiu de cand stateam cu taicamiu pe langa veche berlina si vedeam la el. Asta cu obturarea admisiei cu podul palmei si jonglatul cu avansul si acceleratia pana da rateu in admisie.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 6 Apr 2009, 22:46
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Neagu Ionut @ 6 Apr 2009, 20:42)
Sorin_18 exact aceeasi problema o am si eu la nova;se aude un fluierat ascutit (ceva de genu frecat fier pe fier). Acum am pus carburator monocorp de 1.4  dar facea la fel si cu dublu corpul.Deci carburatorul este eliminat din problema. Nu am stat sa analizez problema dar si daca astup gaura din capacul de la culbutori ,se aude la fe.Sunetul pare sa vina dinspre cutie,dar nu sunt sigur.
*


exact din aceasi zona mi se aude si mie acel fluierat,dar numai cand astup carburatorul

QUOTE(cristitranca @ 6 Apr 2009, 22:10)
e un principiu simplu...
se decreaza o depresurizare f mare si trage benzina prin toate canalele cu putere...gata
vreo 10 masini le-am lucrat asa, si nu fluiera...
exact asa gandeam si eu
sa nu va fie rulmentii de la alternator...
*


nu are cum pt ca se aude doar cand o turez si astup carburatorul


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Apr 2009, 06:49
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Merced @ 6 Apr 2009, 22:10)
Taranisme?
Iar te-am prins. 
*



iar ai visat urat? cu ce m-ai prins? tot e o tampenie, fa ce zice popa, nu ce face popa. Apropos, problema se rezolva fara sa deschizi capota, cu o frana lunga de motor, tot aia face, dar mai eficient, problema e ca atunci probabil eram in trafic aglomerat, si nu mai statea la ralanti. Sunetul ala 'misterios' e de la vidul ce se creeaza in cilindri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Apr 2009, 07:18
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. Fluieratul e normal la obturarea carburatorului. Este efect de "fluier" generat de circulatia fortata prin jicloare.
2. In frina de motor se obtine MAXIM desfundarea duzei si jiclorului de relanti, cu obturare se desfunda si celelalte jicloare/canale. Pentru ca la obturare cu palma depresiunea actioneaza si asupra circuitului principal, care e "izolat" de clapeta in frina de motor. Asta daca nu sint gunoaie mari.

This post has been edited by diaconuliviu: 7 Apr 2009, 07:19


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Apr 2009, 07:31
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am un spray luat acum 3 ani, special de desfundat carburatoare si curatat clapetele, de 2-3 ori l-am folosit din cauze de carburator infundat, cu mare succes, cred ca a si expirat, foarte bun, a facut luna carburatorul, fara demontare, cel putin partea ce se vede, peretii, centratorul si clapetele, are instructiuni, accelerezi si pulverizezi in 'gaura'. Se numea Sega-carb & choke cleaner, dar sunt si alte marci.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Apr 2009, 07:33
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ala SEGA e unul dintre cele mai ieftine si proaste spray-uri pt asa ceva.
si cel mai bine e tot sa demontezi carburatorul:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Apr 2009, 07:34
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




tocmai, daca ala prost a facut treaba buna, unul de 'marca' e belea biggrin.gif are si un 'pai' subtire, pe care il folosesti la pulverizat cu preiune in gauri si canale, am desfundat progresiunea urgent, fara lite si aer comprimat, dizolva toate depunerile.

PS: ma indoiesc ca zgomotul(fluieratul) e produs de jiclere.

This post has been edited by argon: 7 Apr 2009, 07:36


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Apr 2009, 08:44
Post #16


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Acuma stiu de ce n-am mai curatat nimic de luni de zile, nici jicloru' de relanti nu l-am m-ai scos de nu mai stiu cand. O tin de la o vreme numai in frane de motor, asta pentru ca si asa am franele cam slabute si cateva frane strajnice de motor ma ajuta.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 7 Apr 2009, 09:49
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(kog @ 6 Apr 2009, 20:15)
pai vezi in ce stare e garnitura aia de la galerie, posibil ca de acolo sa vina suieratul
*


asta banuiam si eu,dar astazi cand a vrut un prieten(mecanic) sa vada cum face,surpriza nu mai facea,si cand am ajuns acasa a inceput iar sa faca


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Apr 2009, 10:12
Post #18


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Da' de ce tot freci carburatoru' cu palma? Ca daca nu s-a "desfundat" dintr-o incercare e clar ca n-o sa se desfunde deloc orice i-ai face...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 7 Apr 2009, 10:15
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




nu vreau sa il desfund pt ca nu am de ce,am pus mana doar pt ca am curatat filtru de benzina si m-am prostit si eu putin si la carburator,acum vreu doar sa aflu de unde vine acel fluierat si sa elimin problema


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Apr 2009, 12:52
Post #20


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Nu e nicio problema. Problema ai cand nu merge masina, nu cand fluiera atunci cand o "brutalizezi".


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 7 Apr 2009, 15:09
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




sa rezolvat,am curatat carburatorul si totul este ok,inca mai fluiera daca astup carburatorul dar merge foarte bine,nu mai moare motorul,nu mai da in nas,se tureaza bine ce sa mai merge foarte bine


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 7 Apr 2009, 16:40
Post #22


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




aia cu fluieratul cand pui mana nu imi dau seama ce face..dar mai la toate cand faci operatiunea asta fluiera....chitaie..cum vrei sa le zici..dar dupa ce o lasi in pace merge...

oricum, or fi niste forme geometrice care fac aerul sa vibreze deci sa sune a fluierat...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 7 Apr 2009, 16:44
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




dar la mine si murea cand bagam piciorul mai puternic in ea


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Apr 2009, 08:08
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Aia era de la gunoaiele din canale/jicloare..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flioshc
post 9 Apr 2009, 23:12
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 26 October 08
From: Timisoara




Io zic ca nu mai trage aer, deaia fluiera. Si.. de unde... pai numai de la jiglerul de amestec. Cand pui mana el trafge fortat aer pe acel jigler, el fiind cu un orificiu fff mic , fluiera, nu ? Incearca sa sfulfii in el incet, apoi TARE . O sa vezi . Dar asta e ceva normal , mai ales la faza cu palma peste carb. care este f eficienta . Noroc.


--------------------
Dacia 1310L 1994 - TM-03-BRD
Vreau masina!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:03
Forum Renault