fluiera, cand astup carburatorul
![]() ![]() ![]() |
fluiera, cand astup carburatorul
Sorin_18 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|||
kog |
![]()
Post
#2
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
pai vezi in ce stare e garnitura aia de la galerie, posibil ca de acolo sa vina suieratul
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
G I M |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Sorin_18 exact aceeasi problema o am si eu la nova;se aude un fluierat ascutit (ceva de genu frecat fier pe fier). Acum am pus carburator monocorp de 1.4 dar facea la fel si cu dublu corpul.Deci carburatorul este eliminat din problema. Nu am stat sa analizez problema dar si daca astup gaura din capacul de la culbutori ,se aude la fe.Sunetul pare sa vina dinspre cutie,dar nu sunt sigur.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
acu ati dat gaura la macaroana, fluieratul e normal cand faci taranisme gen desundat carburatorul cu palma, apropos cine v'anvatat asta?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#5
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
asa am vazut si noi la "messeriasi";si oricum nu se desfunda ci doar curata mizeria adunata pe peretii carbu interiori..
|
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Apr 2009, 20:49) acu ati dat gaura la macaroana, fluieratul e normal cand faci taranisme gen desundat carburatorul cu palma, apropos cine v'anvatat asta? e un principiu simplu... se decreaza o depresurizare f mare si trage benzina prin toate canalele cu putere...gata vreo 10 masini le-am lucrat asa, si nu fluiera... sa nu va fie rulmentii de la alternator... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
G I M |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Domnu' argon decat sa ne luam peste picior mai bine ne-ai explica cauza....
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Apr 2009, 20:49) acu ati dat gaura la macaroana, fluieratul e normal cand faci taranisme gen desundat carburatorul cu palma, apropos cine v'anvatat asta? Taranisme? QUOTE(argon @ 12 Aug 2007, 13:33) dupa aproape 4500 km facuti in 2 saptamani nu am avut nici o problema, mai putin un ralanti foarte instabil, rezolvat in 2 minute cu palma la carburator, multumesc pe aceasta cale dobitocilor de la Petrom(avea apa benzina in ea ![]() Iar te-am prins. ![]() ![]() Si la mine fluiera fix la fel daca fac operatiunea asta, si taranism sau nu, prin 2007 cand am fost in tara la plimbare si dadea in nas la viteza, m-a ajutat odata, la fel m-a ajutat si pe la munte cu alta ocazie. Dupa smecheria asta stiu ca curatam si jiclorul de relanti, ca dupaia nu mai statea la relanti. E un artificiu bine de stiut in caz de nevoie, insa nu vad de ce l-as face prea des. Fluieratul merita ignorat... |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
G I M |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
QUOTE acu ati dat gaura la macaroana, fluieratul e normal cand faci taranisme gen desundat carburatorul cu palma, apropos cine v'anvatat asta? Chestia asta o stiu de cand stateam cu taicamiu pe langa veche berlina si vedeam la el. Asta cu obturarea admisiei cu podul palmei si jonglatul cu avansul si acceleratia pana da rateu in admisie. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Neagu Ionut @ 6 Apr 2009, 20:42) Sorin_18 exact aceeasi problema o am si eu la nova;se aude un fluierat ascutit (ceva de genu frecat fier pe fier). Acum am pus carburator monocorp de 1.4 dar facea la fel si cu dublu corpul.Deci carburatorul este eliminat din problema. Nu am stat sa analizez problema dar si daca astup gaura din capacul de la culbutori ,se aude la fe.Sunetul pare sa vina dinspre cutie,dar nu sunt sigur. exact din aceasi zona mi se aude si mie acel fluierat,dar numai cand astup carburatorul QUOTE(cristitranca @ 6 Apr 2009, 22:10) e un principiu simplu... se decreaza o depresurizare f mare si trage benzina prin toate canalele cu putere...gata vreo 10 masini le-am lucrat asa, si nu fluiera... exact asa gandeam si eu sa nu va fie rulmentii de la alternator... nu are cum pt ca se aude doar cand o turez si astup carburatorul |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Merced @ 6 Apr 2009, 22:10) iar ai visat urat? cu ce m-ai prins? tot e o tampenie, fa ce zice popa, nu ce face popa. Apropos, problema se rezolva fara sa deschizi capota, cu o frana lunga de motor, tot aia face, dar mai eficient, problema e ca atunci probabil eram in trafic aglomerat, si nu mai statea la ralanti. Sunetul ala 'misterios' e de la vidul ce se creeaza in cilindri. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Fluieratul e normal la obturarea carburatorului. Este efect de "fluier" generat de circulatia fortata prin jicloare.
2. In frina de motor se obtine MAXIM desfundarea duzei si jiclorului de relanti, cu obturare se desfunda si celelalte jicloare/canale. Pentru ca la obturare cu palma depresiunea actioneaza si asupra circuitului principal, care e "izolat" de clapeta in frina de motor. Asta daca nu sint gunoaie mari. This post has been edited by diaconuliviu: 7 Apr 2009, 07:19 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
am un spray luat acum 3 ani, special de desfundat carburatoare si curatat clapetele, de 2-3 ori l-am folosit din cauze de carburator infundat, cu mare succes, cred ca a si expirat, foarte bun, a facut luna carburatorul, fara demontare, cel putin partea ce se vede, peretii, centratorul si clapetele, are instructiuni, accelerezi si pulverizezi in 'gaura'. Se numea Sega-carb & choke cleaner, dar sunt si alte marci.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ala SEGA e unul dintre cele mai ieftine si proaste spray-uri pt asa ceva.
si cel mai bine e tot sa demontezi carburatorul:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
tocmai, daca ala prost a facut treaba buna, unul de 'marca' e belea
![]() PS: ma indoiesc ca zgomotul(fluieratul) e produs de jiclere. This post has been edited by argon: 7 Apr 2009, 07:36 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Merced |
![]()
Post
#16
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Acuma stiu de ce n-am mai curatat nimic de luni de zile, nici jicloru' de relanti nu l-am m-ai scos de nu mai stiu cand. O tin de la o vreme numai in frane de motor, asta pentru ca si asa am franele cam slabute si cateva frane strajnice de motor ma ajuta.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Merced |
![]()
Post
#18
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Da' de ce tot freci carburatoru' cu palma? Ca daca nu s-a "desfundat" dintr-o incercare e clar ca n-o sa se desfunde deloc orice i-ai face...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
nu vreau sa il desfund pt ca nu am de ce,am pus mana doar pt ca am curatat filtru de benzina si m-am prostit si eu putin si la carburator,acum vreu doar sa aflu de unde vine acel fluierat si sa elimin problema
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Merced |
![]()
Post
#20
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu e nicio problema. Problema ai cand nu merge masina, nu cand fluiera atunci cand o "brutalizezi".
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
sa rezolvat,am curatat carburatorul si totul este ok,inca mai fluiera daca astup carburatorul dar merge foarte bine,nu mai moare motorul,nu mai da in nas,se tureaza bine ce sa mai merge foarte bine
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#22
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
aia cu fluieratul cand pui mana nu imi dau seama ce face..dar mai la toate cand faci operatiunea asta fluiera....chitaie..cum vrei sa le zici..dar dupa ce o lasi in pace merge...
oricum, or fi niste forme geometrice care fac aerul sa vibreze deci sa sune a fluierat... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dar la mine si murea cand bagam piciorul mai puternic in ea
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Aia era de la gunoaiele din canale/jicloare..
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
flioshc |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 26 October 08 From: Timisoara ![]() |
Io zic ca nu mai trage aer, deaia fluiera. Si.. de unde... pai numai de la jiglerul de amestec. Cand pui mana el trafge fortat aer pe acel jigler, el fiind cu un orificiu fff mic , fluiera, nu ? Incearca sa sfulfii in el incet, apoi TARE . O sa vezi . Dar asta e ceva normal , mai ales la faza cu palma peste carb. care este f eficienta . Noroc.
|
--------------------
Dacia
1310L
1994
- TM-03-BRD Vreau masina!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:03 |