Probleme alimentare Nova GT
![]() ![]() ![]() |
Probleme alimentare Nova GT
vlahul_2004 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|||
burtik4u |
![]()
Post
#2
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
ia-te oleaca de delco.. s-ar putea sa fie fisurat capacul, vezi sa fie bun condensatorul, si sa fie firele stranse bine, papucii .., acolo la bobina si pe delco
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#3
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Schimba corpul superior al pompei de benzina(ala cu stuturi si supape) cu tot cu membrana,uita-ta un pic si la nivel in CNC sau vezi daca functioneaza avansul vaccumatic.
Mai verifica si returul ca simptomele sunt cam la fel cand se ineaca Numai bine. This post has been edited by mike1410: 26 Dec 2008, 15:29 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
vlahul_2004 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
Multumesc @burtik4u si mike1410. Asadar schimbat inca o membrana de pompa de sprits, jigloare, aprindere, membrana pompa de benzina, corpul pompei de benzina si filtrul de benzina - si - surprindere: in noul filtru de benzina ( din cel simplu, nu decantor ) a aparut o bucata de mastic din ala rosu folosit la etansarea pt ulei! Dupa cateva zile de nervi, de mers sau mai bine zis de incercare de mers cu masina ( cu toate ca am facut cativa kilometrii asa, cu ea intrerupand ) am descoperit problema. Ce sa mai zic de frig? Am stat afara la -6 grade azi vreo 3 ore si ceva. Domnul care a reparat masina ajunsese azi la concluzia ca e o pb cu rezervorul, dupa ce a facut toate cele de mai sus. Se pare ca un "meserias" a izolat ceva capac la rezervor cu respectivul mastic ( care se rupe si se faramiteaza la benzina ) astfel ca mare atentie sa nu patiti asa ceva. E nu stiam de pb asta pt ca de cand am luat masina nu a umblat nimeni cu mastic pe la rezervor. Asa sarbatori: nervi, timp, bani ( nu prea multi ) din cauza unui destept ...
|
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#5
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Eu iti recomand sa te uiti la pompa de sprit in carburator si eventual o curatare si reglare a carburatorului la Pantelimon ar f ideala!
Poate fi legat si de unul dintre jigloarele de progresiune in carburator, daca zici ca nu ai probleme la aprindere si alimentare cu bezina (pompa). "Bucata de mastic" poate fi si guma in benzina mai sunt si gume generate de diferentele de temperatura. |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
vlahul_2004 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
Da @mstaniloiu, am facut asta: controlat pompa, a fost primul lucru - pt ca simptomul era o pb la pompa de sprits, insa pt ca nu mergea au fost luate pe rand: jigloarele, aprinderea ( inclusiv capacul delcoului ), membrana pompei de benzina, pompa de benzina, furtune, si a ramas rezervorul in final - dupa o suflare cu compresorul s-a rezolvat problema. Si era mastic din acela rosu-oranj, folosit la etansarea unor garnituri, l-am vazut in filtru, iar forma era aceea a unei bucati de mastic de la o etansare. Acum merge bine masina, ramane de vazut consumul ...
31 Dec 2008, 13:41: Apropos de filtrul de benzina: am vrut sa pun unul decantor si unu simplu, insa mecanicul mi-a spus ca ingreuneaza pompa. This post has been edited by vlahul_2004: 31 Dec 2008, 12:41 |
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|
vlahul_2004 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
Ultima pe care am patit-o a fost cu aeroterma. La un moment dat nu a mai functionat prima treapta a ventilatorului, apoi nu a mai mers cea de-a doua treapta, apoi pt cea de-a treia trebuia sa gasesc o anumita pozitie. Pana cand nici asta nu s-a mai putut. Asa ca intr-o seara cand a trebuit sa plec si era ger tare de ingheta parbrizu' pe interior, m-au apucat nervii si am desfacut panoul si ... surpriza! Iesise mufa de la intrerupatoru de comanda
![]() This post has been edited by vlahul_2004: 14 Jan 2009, 18:14 |
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|
vlahul_2004 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
A schimbat cineva tobele: ansamblul intermediara+finala? Ma intereseaza pretul pieselor si al manoperei.
|
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|
G I M |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Am schimbat eu acum 2 saptamani tot traseul de evacuare ; preturile sunt aproximative :
1 Saxofon Conex (nu am gasit de borla , nu prea se mai fabrica , am sunat al borla si au zis ca se mai face cate un lot la 2 luni si costa 44 ron) - 80 de ron (dublu ca pret fata de borla si nu se compara) 2 Intermediara- 90 ron de borla 3 Teava de legatura intre intermediara si finala -40 ron de borla 4 Finala - 110 ron de borla |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:22 |