Nova Gt NU PORNESTE PE GPL LA CALD, iar la rece porneste dar merge prost
![]() ![]() ![]() |
Nova Gt NU PORNESTE PE GPL LA CALD, iar la rece porneste dar merge prost
mihai0070 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|||
madalin18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
la rece asa face si a mea...trebuie sa ii dau vreo 3 chei insa sa nu o pornesc invart cheia pana se aude declansatorul de la butelie din spate si dupa porneste la prima cheie.......
<span class='edit'>14 Jul 2009, 07:39:</span> inca ceva de la o vreme incoace simt miros de gaz la plaman si un fasait....insa nu am gasit sursa pe unde scapa gaz.....la tine face tot la fel? e posibil sa fie de la filtrul de aer? This post has been edited by madalin18: 14 Jul 2009, 07:40 |
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
mihail_73 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 June 07 ![]() |
salut!
instalatia GPL furnizeaza suficient gaz? filtrul de la plaman se schimba la 15k km. l-ai schimbat? de unde ai pus gaz? poate nu-i bun. aprinderea daca merge bine pe benzina e exclus sa fie de vina. inclin sa cred ca e prost gazul. porneste-o pe benzina si o treci pe gaz dupa ce se mai incalzeste, asta pana termini rezerva asta de gaz. poate n-ar fi rau sa faci si o reglare de tacheti. |
--------------------
DACIA
NOVA GT 1600
1998
|
|
madalin18 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
cat mai costa un plaman?
|
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#5
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Nicio masina cu motor pe benzina, si instalatie GPL, NU se porneste niciodata pe GPL. INTOTDEAUNA se porneste pe benzina, iar dupa incalzirea motorului se trece pe GPL.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Are prea putin gaz pe ralanti. Adica se desface surubul de gaz de pe plaman putin. In principiu se poate face destul de simplu- se scoate furtunul de gaz si cand cineva pune contactul urmaresti daca vine gaz pe furtun(mirosi). Daca nu vine, mai deschizi surubul de pe plaman, apoi se regleaza motorul din robinetul de pe furtun. DACA NU TE PRICEPI MERGI LA CINEVA CARE STIE (LA UN SERVICE GPL).
|
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
mihail_73 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 June 07 ![]() |
Mihai, zi-ne ce-ai mai rezolvat cu masina!
This post has been edited by mihail_73: 15 Jul 2009, 13:50 |
--------------------
DACIA
NOVA GT 1600
1998
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
nu am rezolvat nimic
![]() dimineata cu socul tras porneste la prima cheie pe gpl si pe benzina . daca o poresc cald tot la fel face pe benzina porneste la sfert si pe gpl nu o ia ![]() am reglat gazul din plaman si o usoara imbunatatire pot spune, adica mai porneste nu la prima cheie dar la a 3 a da debitul l-am reglat , gaz ii vine , dupa ce porneste merge motorul de nici nu zici ca este pornit , putere are si nici nu intrerupe la accelerare. deci reglajul este ok. da in nas rau daca ii trag socul la cald inainte nu facea asa. pe benzina merge ok si porneste si la cald si la rece deci exclud aprinderea si bobina. apropo ce tensiune trebuie sa fie pe bobina de inductie cu motorul pornit ? tensiunea intre + si - bobina inductie si intre + baterie si - bobina (nu masa ei ci chair borna de minus de pe bobina) intrebarea ramana in continuare de top. daca porneste pe benzina si la rece si la cald fara probleme inteleg ca motorul este ok atat carburatie cat si aprindere. dar pe gpl porneste bine doar la rece la cald ba porneste ba nu , total aleator, unde este problema. Din momentul pornirii pe gpl (cheie dupa cheie, pedala , rateul de rigoare ca si in seara astra de mi-a aruncat iar furtunasul de la vacum ) motorul merge chiar perfect. ![]() astept parerile voaste in continuare... inca nu am timp sa ajung la un service autorizat GPL , ps sa fie vre-o electrovalva sau releu ? |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
nicu_03_rtz |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 October 09 ![]() |
ce i-ai facut k asa imi face si mie. multumesc
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- il 03 rtz
|
|
basileros |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
sal...i-mi dau si eu cu parerea caci asa am patit si eu iar rezolvarea ffff simpla[in cazul meu]....deci......prea mult gaz si o aprindere prost reglata...la rece motorul pornea mai usor deoarece gazul fiind si el rece facea un amestec cat de cat optim[si putin socul tras].....la cald gazul i-si marea volumul si aparea fenomenul de ''' inecare''' care combinat cu o aprindere[ avans] prost reglata dadea simptomele de mai sus.........posibila rezolvare:::::cu motorul cald se regleaza relantiul la ~8-900 turatii din surubul clapetei de acceleratie......se trece pe gaz...se regleza din robinetul de gaz de pe furtun debitul la relanti la acelesi nr de turatii....daca avansul este reglat corect ai bujiile bune n-ar trebui sa mai faca probleme....bafta la reglat!!!!!!!!!
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Bine, dar mai e. Strângi din șurubul de debit de pe ploscă, până se reduce din turație și te oprești. Revi la T-eu, și la 3000 ture, strângi
18 Jan 2010, 10:39: până începe să se reducă turația, și desfaci o jumate de tură. Așa vei avea minimul optim. Mai pornește greu, și dacă ultimele supape 18 Jan 2010, 10:47: nu închid bine. După oprire, încă se mai aude fâsâind, chiar și peste un minut. Asta îneacă următoarea pornire. Lustruiți scaunele și supapele electrovalvelor. This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Jan 2010, 10:47 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:23 |