Treapta 5 , 2000 RPM , 80 Km/h ; 3500rpm/120, 19Dci .
![]() ![]() ![]() |
Treapta 5 , 2000 RPM , 80 Km/h ; 3500rpm/120, 19Dci .
dudutzu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 April 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / 1.9Dci / confort
|
|||
IcsPe0001 |
![]()
Post
#2
|
![]() Doar interesat... nu si pasionat:D Pasionat de informatica...:x Group: Members Posts: 144 Joined: 23 January 09 ![]() |
salut!!! am 1.9D (mentionez ca nu e dCi motorul)
la 3000 rpm treapta 5a... am 120km/h fix. sunt sigur de asta... am si eu tot 130.000 km, luata la sfasitul lui dec 2003 masina mea merge perfect nu am avut problemele tale... doar ca dusa pompa de injectie... si pornesc motoru la a 2-a cheie... BAFTA bujiile eu stiu ca se verifica cu un ohm-metru... ca defapt ele sunt niste rezistente... dar nu stiu ce valoare trebuie sa indice aparatul... Offtopic sters de un inganfat. This post has been edited by b64chr: 6 Apr 2009, 21:13 |
--------------------
Dacia Solenza
Avantage 1.9D 2004 / Renault Symbol 1.2 16v
2009
|
|
PaulT |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Singura cauza care ar duce la turatii diferite la aceeasi viteza(in aceeasi treapta...) este un ambreiaj care patineaza.Filtrele,injectoarele si orice altceva nu au nici cea mai mica legatura cu transmiterea miscarii de rotatie de la motor la roti!
This post has been edited by PaulT: 5 Apr 2009, 21:05 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IcsPe0001 |
![]()
Post
#4
|
![]() Doar interesat... nu si pasionat:D Pasionat de informatica...:x Group: Members Posts: 144 Joined: 23 January 09 ![]() |
Oricum inainte (acum un an) aveam in trapata 5 la 3500 RPM 140km/h (aproximativ)
Acum ... sad.gif treapta 5 , 2000 RPM , 0 Km/h ; 3500rpm/120 spune clar tipu asta cum sta treaba cu turatiile si are deptate... la 3000 ture ai 120 km/h si la 3500 140;) daca el zice ca acuma la 3500 are 120km este o problema intradevat... ca nu cred eu ca dacia o pus cutii diferite pe aceleasi modele de masini... |
--------------------
Dacia Solenza
Avantage 1.9D 2004 / Renault Symbol 1.2 16v
2009
|
|
danono |
![]()
Post
#5
|
Ala care intreaba mult Group: Members Posts: 118 Joined: 12 December 07 From: Tg.Mures ![]() |
Ce cauciucuri ai pe masina? Poate sa arate eronat si daca ai alte cauciucuri decat cele standard.
|
--------------------
Dacia
Duster
2019
- MS-xx-xxx
|
|
IcsPe0001 |
![]()
Post
#6
|
![]() Doar interesat... nu si pasionat:D Pasionat de informatica...:x Group: Members Posts: 144 Joined: 23 January 09 ![]() |
danono esti sigur de ceea ce spui tu acolo ca mie nu prea imi vine sa cred asha ceva... am schimat cauciucuri de vara si altele de iarna si la fel indica pe bord...
|
--------------------
Dacia Solenza
Avantage 1.9D 2004 / Renault Symbol 1.2 16v
2009
|
|
PaulT |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Scuze,eu nu am citit atent
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IcsPe0001 |
![]()
Post
#8
|
![]() Doar interesat... nu si pasionat:D Pasionat de informatica...:x Group: Members Posts: 144 Joined: 23 January 09 ![]() |
viteza reala normal ca e influentata... dar cea de pe bord nu ... doar daca au cauciurile chip si computeru de bord e intelegint.. si asha cev anu exista... (scz de off)
This post has been edited by IcsPe0001: 5 Apr 2009, 21:37 |
--------------------
Dacia Solenza
Avantage 1.9D 2004 / Renault Symbol 1.2 16v
2009
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#9
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(dudutzu @ 5 Apr 2009, 21:11) - motorul merge putin in suturi, banuiesc ca este vre-o buje dusa, sper ca nu de la injectie ( poate aveti vre-o idee) Injectia nu are bujii, are injectoare. poate iti sunt putin infundate, si de aici manifestarile tale. Bujiile sunt folosite doar la pornire, pentru preincalzirea aerului de admisie. Si mai intreba cineva de verificarea acelor bujii. Poate ca ar fi corect cu un ohm-metru, dar pe mine m0a invatat cineva o metoda rapida: Se scot fisele de pe bujiile incandescente, cu un cablu electric se ia + de pe borna bateriei si se atinge capul fiecarei bujii. Bujiile arse nu dau scanteie cu firul. Atentie sa nu puneti firul la masa, riscati sa il topiti, sa distrugeti bateria sau sa va frigeti. Succes. |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
dudutzu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Deci , multam pentru corectare da intreadear este 10D nu dci (deh prea noua tehnologia... )
@Bulldog prin suturi vreau sa spun ca vibreaza putin mai mult adica neregulat , si stiu ca am mai patit asta cand era in garantie. De viua jumatate din mecanicii de la meridian pe langa ia , asta pana a venit dl mecanic maistru si m-a pus sa pornesc motorul cateva secunde si apoi sa-l opresc , moment dupa care a scos fisele si a pus dosul palmei pe bujii, moment in care le-a schimbat pe cele 2 care nu erau calde ... Dar eu sincer sper sa fie o metoda mai exacta de determinare a celor defecte. Mai acum viteza asa mi-o amintesc eu sincer de aceea am cerut confirmarea din partea celorlati posescori de solenza diesel. @IcsPe0001 Mersi pentru cifre. Aceasta solenza are schimbate asa de multe "componente" adica ambreiajul + pompa + aceea flansa pentru ca pe o perioada de ~un an am folosito ca masina de scoala (scoala de soferi) si a fost chinuita de zeci de incepatori.Mai exact s-a mers foarte mult cu ea subturata si multe socuri ... motiv pentru care la sfarsitul acesteri perioada am schimbat tot ceea ce trebuia , fara nii un compromis: bucsaraie , planetare, rulmenti, ambreiaj, ect. ; apoi a cazut poma de injectie, insa tot dintr-o prostie c ea dealtfel era destul de fiabila dar intr-o excursie la munte am trecut printr-o zona mia inundata si datorita vitezei a instra cumva apa pe acolo si a ars partea electronica a pompei ( cel putin asta a fost explicatia mecanicilor) asa ca pe cea nou montata au izolata bine bine cu silicon. Si stai tu linistit ca din punctul meu de vedere cei cu motoare de 1.4 sa stea linistiti cu ele eu sunt foarte multumit de 19d mai ales ca din cauza diferentei de consum cat timp a fost pe scoala masina s-a platit practic singura, doar ca mi-a placut prea mult ca sa o vand si sa-mi aiu altceva ... @danono nu cred ca pot influenta cauciucurile viteza si rotatiile indicate pe bordul masinii ... Si aparent mie nu mi se parea ca nu mai merge lafel pentru ca exista o mica diferenta (mica pe dracu) dar este a 2-a "persoana" care-mi spune ca s-ar putea sa fie infundate injectoarele ... Habar nu am cat este un injector de solenza(daca nu este exagerat de mult le schimb) dar am sa incerc urmatoarele : termin motorina din rezervor ( aproximativ 19 litri)ca sa alimentez cu una de calitate superioara apoi schimb filtru de motorina (sa nu se fi dus asta) si daca nu'si revine pun aditiv pt curatare sau o duc direct la service sa curat injectoarele ( in functie de cum ma sfatuiti voi ... ) P.S. THANKS AGAIN PEOPLE ! This post has been edited by dudutzu: 5 Apr 2009, 23:46 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / 1.9Dci / confort
|
|
dudutzu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 April 09 From: Bucuresti ![]() |
First ( SORRY FOR DOUBLE POSTING )
Second Dupa un control la un mecanic am elucidat urmatoarele : # Daca era ceva in neregula cu admisia de motorina atunci nu se mai tura motorul. # Singura problema de genul asta poate aparea din cauza patinarii ambreiajului.(Cum bine a spus PaulT) Acum o singura intrebare : Are cineva idee cat mai costa kitul de ambreiaj (doar chitul ca de montat am vb ma costa 250 ron ) THX in advance. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / 1.9Dci / confort
|
|
dizzy |
![]()
Post
#12
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pana nu patineaza sanatos nu are sens sa-l schimbi.
Eu cred ca tii tu minte gresit si masina merge bine. Testeaza ambreiajul asa: - Mergi pe sosea, cu 70-80 km/h. - Dai a 5-a - Apesi brusc la fund pedala de acceleratie si o tii acolo Daca motorul se tureaza incet si creste si viteza incet e bun ambreiajul Daca motorul se tureaza repede si creste si viteza incet e pe duca ambreiajul. Mai poti sa o proptesti cu rotile din fata intr-o bordura inalta, bagi a 2-a, turezi motorul si dai drumu la ambreiaj. Daca motorul sta turat un pic si apoi se opreste e uzat ambreiajul. Daca se opreste imediat e bun. Rezistentele de incalzire aer, zise si bujii de incandescenta, se testeaza cu ohmetrul. Eu am gasit ca trebuie sa aiba 0.5 - 1,5 OHM, atentie, nu KOhm. Motorul de Solenza 1,9 D este un motor aspirat de generatie veche, care intretinut cum trebuie, duce mult si bine. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
dudutzu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Am sa fac si testele propuse de tine ...
Stiu ca nu merita pana nu patineaza serios de aceea nici nu ma grabesc. Revin cu rezultate ![]() 1.9d duce foarte mult daca au reviziile acute la timp si corespnzator. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / 1.9Dci / confort
|
|
IcsPe0001 |
![]()
Post
#14
|
![]() Doar interesat... nu si pasionat:D Pasionat de informatica...:x Group: Members Posts: 144 Joined: 23 January 09 ![]() |
dizzy, taci ca are dreptate... nu tine minte gresit nimica... la 120km/h trebuie sa ai 3000rpm in trapta 5.
|
--------------------
Dacia Solenza
Avantage 1.9D 2004 / Renault Symbol 1.2 16v
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:05 |