Moare motorul imediat dupa pornire
![]() ![]() ![]() |
Moare motorul imediat dupa pornire
alexandrumn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pana nu se stinge martorul de la imobilizator nu porneste injectia.....si motorul.
Rezolva problema si o sa porneasca...la sfert! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
atunci martorul de la imobilizator are legatura cu cheia implicit nu? respectiv cum pot izola problema, e de la cheie sau de la contact?
This post has been edited by alexandrumn: 29 May 2014, 15:57 |
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
In cheie este un cip codat....schimba cu dubla de cheie daca este.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
din pacate nu am primit si dubla cheie cand am luat-o
|
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
uNicu' |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 24 December 06 From: Roman ![]() |
Si eu am probleme cu cheia principala (cea pe care am inchiderea)! Porneste numai cand vrea ea!
Cu cheia de rezerva, insa, porneste din prima mereu! Asa ca acum umblu cu ambele chei dupa mine! Totusi, la mine se sting toti martorii, cu exceptia ledului antidemaraj, care se stinge mai tarziu! |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2012
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
Salutare,
Revin cu un update. Am fost cu un mecanic la masina si s-a uitat. Explicatia lui a fost urmatoarea: Ledul antidemaraj se stinge mai tarziu si este normal sa dispara ultimul, eventual chiar si dupa ce pornesti masina. In schimb a mai auzit de o problema similara cu a mea, si mi-a spus ca este legata de temperatura motorului care afecteaza cumva calculatorul de bord. Motiv pentru care se intampla doar vara problema si nu si iarna, si doar dupa ce se incalzeste masina sau doar sta in soare la 45 de grade. Din pacate nu stie si rezolvarea. Aveti cumva idei? sau a mai patit cineva asa ceva? eventual cum se rezolva problema? |
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
quick |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
dai niste explicati de ma doare capul....la inceput spuneai ca ledul antidemaraj nu se stinge deloc...acuma spui ca se stinge ultimul....omule, pui contactul, ledul antidemaraj se aprinde, dupa 2-3 secunde se stinge si poti porni masina, asa este normal...anormal ar fi ca dupa ce pui contactul ledul antidemaraj sa clipeasca intermitent si atunci nu porneste...
inca o chestie, ca sa ne axam pe problema de recunoastere a cheii, spui ca nu mai merge inchiderea de 4 ani, dar bateria din cheie ai mai schimbat-o? eu din ce stiu cipul din cheie este alimentat de bateria de la cheie si daca bateria cheii este moarta posibil ca nu transmite codul mai departe....totusi din ce spui posibil nici sa nu fie cheia pt ca atunci motorul nici nu da semne de viata, adica nu porneste deloc, nici macar pt 1 secunda.... This post has been edited by quick: 29 May 2014, 21:41 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
Deci ai ajuns in punctul in care sunt si eu... .de nu mai stiu cum ar terbui sa reactioneze masina. Cand imi porneste masina la prima cheie, ledul antidemaraj se opreste imediat dupa pornirea motorului. Cand am problema de nu incarca pompa de benzina si da sa moara, ledul antidemaraj nu se opreste deloc sta tot timpul pornit.
Cat despre baterie e mai simplu, mi s-a spart carcasa la un moment dat, si nu mai statea bateria in el drept urmare am scos bateria, si am stat asa cam 6 luni pana am gasit carcasa. Deci nici asta nu e problema, dar o sa ma duc de curiozitate sa iau o baterie. |
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#10
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Lucruri concrete nu povesti:
1. Ledul antidemaraj se aprinde intermitent pana in momentul in care introduci cheia pentru a porni motorul, moment in care (daca cipul este recunoscut de cheia decodoare), ledul se aprinde 3-4 secunde, apoi se stinge definitiv, deci poti pleca. 2. Bateria din carcasa cheii nu are nici o influenta asupra modului in care cheia este recunoscuta sau nu de bucsa decodoare. Bateria este strict pentru inchiderea centralizata respectiv alarma din fabrica. Reamintesc ca unele supernove NU au deloc baterie in carcasa, asta pentru ca nu au avut alarma sau inchidere din fabrica. 3. Cand cheia nu este recunoscuta de bucsa decodoare, 99% cipul de pe placajul cheii s-a defectat, problema clasica. Si mie mi s-a stricat o cheie si a trebuit sa inlocuiesc cipul. Din cate imi aduc aminte in cazul de fata ledul clipeste intermitent. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
QUOTE(quick @ 29 May 2014, 22:41) cipul din cheie este alimentat de bateria de la cheie si daca bateria cheii este moarta posibil ca nu transmite codul mai departe nu-nu...cipul merge fara curent..n-are treaba cu bateria din cheie.. eu incerc sa gandesc mai ieftin...poate sa fie si senzorul de turatie defect (sau murdar)...sau o problema de alimentare?..noua pompa e noua sau sh?..filtrul de benzina a fost schimbat vreodata? LE: a raspuns si Maskatu intre timp...variantele mele se aplica daca problema apare la punctul 1..altfel sunt sanse mari sa fie de la cip, care nu armeaza pompa de benzina daca nu e recunoscut This post has been edited by Tince1290: 30 May 2014, 07:49 |
--------------------
-
-
-
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
pot sa ma duc la mecanic sa verific senzorul de turatie, cat despre o problema de alimentare nu ar fii relevant si cand mergi cu masina la drum intins, si sa scada in ture?
Pompa este noua, luata anul trecut. filtrul de benzina este schimbat in august anul trecut o data cu revizia. |
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
da' pana la urma cum e cu legul ala?...sta aprins si nu se mai stinge?...sau cum se manifesta?
eventual fa un filmulet daca nu poti explica |
--------------------
-
-
-
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
Ledul se stinge in cateva secunde din momentul in care am pus contactul, atunci cand vrea sa porneasca si merge cum trebuie.
In schimb ramane tot timpul pornit in momentul in care nu armeaza pompa de benzina si daca o sa o pornesc o sa moara. |
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
pai atunci e la cip problema sigur..nu e recunoscut mereu
e o operatiune destul de costisitoare sa-l schimbi daca n-ai rezerva, insa este si un baiat prin bucuresti care dezactiveaza cipuri la un pret mult mai bun, sa nu-l mai ceara masina...insa cresti riscul sa-ti fie furata...succes |
--------------------
-
-
-
|
|
espacern |
![]()
Post
#16
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Tince1290 @ 30 May 2014, 10:06) cresti riscul sa-ti fie furata... Este un model foarte cautat....de hoti care se uita pe geam si vad ca nu mai ai imobilizatorul activat. Cipul este fix in carcasa cheie...sau se"plimba"pe acolo? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
in momentul acesta am o carcasa solida, si cipul este fix. nu se plimba.
|
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
Revin cu update: dupa ce am reusit sa o pornesc ca sa ma duc la munca, urmatoarea zi, la plecare gasesc cu stupoare ca nici macar nu mai porneste defel motorul. Adica pompa nu mai vrea sa se auda deloc, si invarte electromotorul dar nu mai porneste deloc... nici cat sa moara.
|
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#19
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Stai sa lamurim problemele. Inainte auzeai tiuitul pompei si acum nu o mai auzi cand actionezi demarorul? Esti tu sigur? Ai umblat la pompa pana acum? Cati km are masina? Mergi mai mult cu ea pe rezerva sau mergi cu cel putin un sfert de rezervor?
Cum se manifeste problema cu pornirea? Invarte motorul? Nu invarte? Becurile din bord se sting usor usor sau raman aprinse? Ledul din bord care clipeste pana sa bagi cheia, se stinge dupa ce o rasucesti? |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
auzeam tiuitul pompei doar cand pornea pe bune, cand mi se oprea motorul nu mai tiuia, si sunt foarte sigur pentru ca ma dusesem la un mecanic sa masoare si tensiunea care ii ajungea. am umblat la pompa cand am schimbat-o. masina are 60.000. si mai merg si pe rezerva cand ajunge, pe urma iar plinul. da, foarte des merg si pe sfert de rezervor.
Problema cu pornirea este asa: invarte motorul, becurile se sting usor, si martorul de imobilizator se stinge, dar nu mai porneste |
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
quick |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
ai scanteie la bujie? verifica c-o bujie scoasa sau cu o alta bujie daca ai scanteie....daca n-ai scanteie problema este la senzorul de turatie(senzor defect, senzor murdar sau mufa senzorului cu probleme....degeasba incerci sa ne dai niste indicii pt ca daca tu nu verifici una alta noi putem sa ne dam doar cu presupusu....in legatura cu pompa se poate intercala un manometru si sa masori pompa(treaba asta am scris-o eu si altii de zeci de ori)....cu toate ca are calculator si multi spun ca sunt motoare complicate sunt si destul de usor de verificat care este problema cu ele...cand nu da nici un semn de viata principalele probleme ce pot aparea sunt la imobilizator, pompa defecta, sau senzor turatie.....
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
alexandrumn |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 29 May 14 From: Bucharest ![]() |
Am rezolvat problema baieti! Mufa de la senzorul de soc. Facea scurt! reparata si acum merge
![]() |
--------------------
Dacia / DNS / 2003
Renault / Megane /
2008 / 1.5 86CP
- B07HCH / B103FHY
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#23
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 30 May 2014, 08:44) 2. Bateria din carcasa cheii nu are nici o influenta asupra modului in care cheia este recunoscuta sau nu de bucsa decodoare. Bateria este strict pentru inchiderea centralizata respectiv alarma din fabrica. Reamintesc ca unele supernove NU au deloc baterie in carcasa, asta pentru ca nu au avut alarma sau inchidere din fabrica. Ce vorbesti mă? ![]() Atunci explica-mi si mie de ce, atunci cand am scapat cheia pe jos nu mai facea bateria contact cum trebuie (adica apasam pe buton, dar ledul rosu nu se aprindea) nu mai pornea motorul? PS: la mine inchiderea din fabrica nu mai merge. A pus klaus un link acum cativa ani in care era explicat ce si cum, diferente intre cele 2 tipuri de chei. La cele cu buton pe ele, acea "frecventa" este amplificata si trimisa mai departe catre bucsa decodoare. La cheia simpla nu. |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
nu inteleg cum merge la tine, dar si eu stiam cum stie si maskatu...in plus, eu am avut cheie cu buton si baterie, insa dupa ce s-a stricat deschiderea centralizata si mi-am montat oricum alarma, am luat o carcasa simpla fara buton, in care am mutat capatul (partea metalica) + cipul mic si a functionat perfect in continuare, fara baterie
poate tie ti s-a stricat cipul, sau a sarit de la loc si de asta nu-ti mergea |
--------------------
-
-
-
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#25
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 3 Jun 2014, 12:29) Ce vorbesti mă? ![]() Atunci explica-mi si mie de ce, atunci cand am scapat cheia pe jos nu mai facea bateria contact cum trebuie (adica apasam pe buton, dar ledul rosu nu se aprindea) nu mai pornea motorul? PS: la mine inchiderea din fabrica nu mai merge. A pus klaus un link acum cativa ani in care era explicat ce si cum, diferente intre cele 2 tipuri de chei. La cele cu buton pe ele, acea "frecventa" este amplificata si trimisa mai departe catre bucsa decodoare. La cheia simpla nu. Probabil ti s-a rupt un piciorus care tinea bateria, de aici nu ti se mai aprindea ledul, iar motorul nu iti mai pornea pentru ca probabil ti-a sarit din loc cipul ce contine codul. Nu incurca borcanele. Cheile fara si cu baterie (adica pentru masinile cu si fara inchidere si alarma din fabrica), lucreaza in acelasi mod. Cand apropii cheia de zona contactului bucsa decodoare preia (citeste) codul continut de cip si mai departe uce decodor primeste codul, il compara cu cel stocat pe el si daca e ok trimite comanda pornire motor catre calculatorul de injectie. Cum naiba sa fie "amplificata" frecventa? Adica porneste mai repede sau cum? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
spielbergl |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 16 August 11 From: Hunedoara ![]() |
Va rog sa va abtineti cei care nu stiti electronica de comentarii despre cipul din cheie! Cipurile cele din cheie sau de sub pielea vreunui animal (cal caine etc) NU AU baterie! Nici pasapoartele biometrice nu au baterie! Mai pe intelesul celot care nu pricep cum merge, cipul se alimenteaza prin aer.
|
--------------------
Dacia SupeRNova 2002
Opel Astra Classic III 2012
2002
- HD
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#27
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Salut "cipul" se alimenteaza prin undele emise de bucsa decodoare de la contactul de pornire, bucsa emite unde radio pe care le transmite catre transponder, iar transponderul cand receptioneaza semnalul de la bucsa, raspunde trimitand un cod tot prin unde radio. "cipul se alimenteaza prin aer" daca cunosti o astfel de inventie te rog pantenteazo ai face o mare descoperire la nivel stiintific".
Aer-> Aerul este amestecul de gaze alcătuind straturile inferioare ale atmosferei Pământului. Undele radio sunt unde electromagnetice utilizate în special pentru transmisii de radio și televiziune, cu frecvențe de la cîțiva kilohertz pînă la cîțiva gigahertz (1 GHz = 109 Hz). În anumite aplicații speciale însă domeniul de frecvențe poate fi mult extins. Deci concluzia este numai bate apropouri referitor la colegii de mai sus inclusiv Maskatu ca nu ar avea cunostinte in electronica, fii mai atent la exprimare, daca nu stii ceva foloseste google. http://en.wikipedia.org/wiki/Transponder http://en.wikipedia.org/wiki/Radio-frequency_identification Lasand poantele la o parte, placa eletronica a cheii este cunoscuta pentru problemele ei cu ruperea cablajului, dezlipirea bobinei (antena) responsabila pentru defectarea inchiderii centralizate) si transponderul incorporat care este slab calitatitiv. Probleme similare au toti posesori de Renault Kangoo, clio etc cu UCE si chei identice cu supernova. Transponderul din cheia de rezerva de la supernova da,corect este fara baterie, prima cheie cum am spus mai sus are incorporat pe placa electronica un transponder diferit. This post has been edited by clalexxxx: 5 Jun 2014, 09:26 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 31.32k ) Number of downloads: 372 2.jpg ( Size: 54.49k ) Number of downloads: 393 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
spielbergl |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 16 August 11 From: Hunedoara ![]() |
Corect ce ai scris, si care este mediul de propagare a undelor? Am scris mai simplu pt. ca nu are rost sa dai detalii, multi sustineau ca se alimenteaza din baterie.
|
--------------------
Dacia SupeRNova 2002
Opel Astra Classic III 2012
2002
- HD
|
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Io zic ca un transponder poate fi alimentat de o bobina si in vidul spatiului cosmic, ca altfel nu s-ar mai fi transmis undele radio de la navetele plecate spre alte planete, sau de la satelitii de pe orbita.
Am o vaga impresie ca nu aerul e purtatoarea de unde radio. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:45 |