DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DISTRIBUTIE

gabriel164
post 28 Feb 2005, 16:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 15 February 05
From: CONSTANTA




am si eu o intrebare s-a tot discutat aici de distributiu sarita de la punct dar nimeni nu a spus ceva concret cum se schimba pinioanele care sunt semnele dupa pinioane ,lantul , penele ,intinzator hidraulic ,intinzator mecanic ,ma confrunt cu o astfel de problema si as vrea sa stiu.astept parerile voastre.va multumesc.


--------------------
DACIA 1310 break - CT 59 JUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu84
post 28 Feb 2005, 16:59
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 21 February 05




dadada , deci:
-desfaci capacu de la distributie
-verifici lantu (sa nu ai vre-o camasa sparta)
-verfici rotile dintate sa nu aiba o conicitate f depasita
Apoi:
-daca sunt bune, cea ce nu cred le inlocuiseti cu unele noi
-te uiti pe ele si ai sa vezi ca pe cea mica are un punct, iar pe cea mare are un +
-ca sa le pui la pct, se ia joja, si ...punctul, +ul si axele trebuie sa fie aliniate dupa joja
Si asta este.


--------------------
dacia 1310 - ct-20-srv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel164
post 28 Feb 2005, 17:42
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 15 February 05
From: CONSTANTA




QUOTE(silviu84 @ 28 Feb 2005, 17:59)
dadada , deci:
-desfaci capacu de la distributie
-verifici lantu (sa nu ai vre-o camasa sparta)
-verfici rotile dintate sa nu aiba o conicitate f depasita
Apoi:
-daca sunt bune, cea ce nu cred le inlocuiseti cu unele noi
-te uiti pe ele si ai sa vezi ca pe cea mica are un punct, iar pe cea mare are un +
-ca sa le pui la pct, se ia joja, si ...punctul, +ul si axele trebuie sa fie aliniate dupa joja
Si asta este.
*


MIE TOTUSI MI SE PARE CA BATE LANTUL IN CAPAC si mai ales la rece se cunoaste mai bine,mai nou au aparut si niste trepidatii in motor la relantii.care sa fie problema ?

This post has been edited by gabriel164: 28 Feb 2005, 17:43


--------------------
DACIA 1310 break - CT 59 JUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 28 Feb 2005, 17:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




si eu an o probema dar nu stiu daca este de la distributie.

la mine sa aude un clantanit in partea din fata a motorului , face asa cand este cald motorul de la ce sa fie?


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Feb 2005, 18:39
Post #5


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




clantanit=lant uzat.asa facea si amea.am schimbat lant,pinioane+intizator.recomand produse de firma!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel164
post 28 Feb 2005, 19:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 15 February 05
From: CONSTANTA




QUOTE(ydaniel @ 28 Feb 2005, 19:39)
clantanit=lant uzat.asa facea si amea.am schimbat lant,pinioane+intizator.recomand produse de firma!!
*


problema este alta ce simptome apar cind e uzat lantu, cam trebuie sa reglez aprindera mai des si aerul e nasol bujii s.a.m.d.

This post has been edited by gabriel164: 28 Feb 2005, 19:01


--------------------
DACIA 1310 break - CT 59 JUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Feb 2005, 19:05
Post #7


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci asa imi facea mie si imi afuma bujiile,probabil era distributia dereglata pt ca intizatorul nu mai facea fata!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel164
post 28 Feb 2005, 20:02
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 15 February 05
From: CONSTANTA




QUOTE(ydaniel @ 28 Feb 2005, 20:05)
deci asa imi facea mie si imi afuma bujiile,probabil era distributia dereglata pt ca intizatorul nu mai facea  fata!
*


pai si cum arata un intinzator hidraulic si ala mecanic am inteles ca are un arc acolo si daca arcul e rupt pot aparea probleme.


--------------------
DACIA 1310 break - CT 59 JUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 1 Mar 2005, 00:28
Post #9


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




QUOTE(silviu84 @ 28 Feb 2005, 16:59)
dadada , deci:
-desfaci capacu de la distributie
-verifici lantu (sa nu ai vre-o camasa sparta)
-verfici rotile dintate sa nu aiba o conicitate f depasita
Apoi:
-daca sunt bune, cea ce nu cred le inlocuiseti cu unele noi
-te uiti pe ele si ai sa vezi ca pe cea mica are un punct, iar pe cea mare are un +
-ca sa le pui la pct, se ia joja, si ...punctul, +ul si axele trebuie sa fie aliniate dupa joja
Si asta este.
*



Cea mica are+,cea mare are punct !
Verifica patina si arcul ei.Poate sa fie doar sarit.
Semn piese distr.uzate: patina de pe capac frecata.


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 1 Mar 2005, 07:50
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




chiar daca lantul,intinzatorul si alinierea pot parea bune, cu timpul lantul se lungeste (da, se lungeste) si, pe masura ce acest fenomen apare, da distributia peste cap; acest lucru are urmatoarea explicatie: implicit, prin lungirea lantului se mareste pasul lui; acest lucru duce la o angrenare a lantului mai pe varful dintilor si deci marirea diametrelor de angrenare pentru cele doua pinioane; daca diametrele se maresc in valoare relativa cu aceeasi marime, in valoare absoluta marimile crestrilor diametrelor sunt diferite; acest lucru duce practic la modificarea raportului de transmisie intre pinioane (care va scadea);
pentru a fi mai explicit sa presupunem ca diametrele de angrenare normale ale celor doua pinioane sunt de 6unitati si respectiv 3unitati , corespunzatoare unui raport de transmisie de i= 6/3=2; daca, din cauza uzurii lantului prin lungire diametrele de angrenare cresc cu cate 1unitate pentru fiecare pinion, noile diametre vor avea valorile de 6+1=7unitati si respectiv 3+1=4unitati; acestor diametre le corespunde un raport de angrenare i'=7/4 < 2.
simptomatic, fenomenul se manifesta printr-o functionare defectuoasa a motorului si zgomot in angrenare (de cele mai multe ori scrasnituri); in lant se vor manifesta tensiuni anormale lucru ce va duce in cele din urma la distrugerea acestuia (incepand de cele mai multe ori cu spargerea camasilor zalelor);


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milu
post 1 Mar 2005, 08:26
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 April 04
From: Timisoara




QUOTE(gabriel164 @ 28 Feb 2005, 18:20)
am si eu o intrebare s-a tot discutat aici de distributiu sarita de la punct dar nimeni nu a spus ceva concret cum se schimba pinioanele care sunt semnele dupa pinioane ,lantul , penele ,intinzator hidraulic ,intinzator mecanic ,ma confrunt cu o astfel de problema si as vrea sa stiu.astept parerile voastre.va multumesc.
*




Sper sa-ti fie de folos:
Pag.234_235.jpg ( Size: 375.4k ) Number of downloads: 255

Pag.236_237.jpg ( Size: 347.4k ) Number of downloads: 267

Pag.238_239.jpg ( Size: 341.55k ) Number of downloads: 218


--------------------
Duster 1.5 dCi & Logan 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milu
post 1 Mar 2005, 08:33
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 April 04
From: Timisoara




Si la 1310:

1.JPG ( Size: 47.96k ) Number of downloads: 236
2.JPG ( Size: 86.43k ) Number of downloads: 216
3.JPG ( Size: 43.59k ) Number of downloads: 105
4.JPG ( Size: 76.29k ) Number of downloads: 98


--------------------
Duster 1.5 dCi & Logan 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinb
post 1 Mar 2005, 16:45
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 February 05




milu: e vreo sansa sa imi trimiti si mie toata cartea (in format electronic) din care ai pus poze mai sus ?


--------------------
Dacia 1310 - CL-01-JBR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ares666
post 1 Mar 2005, 21:01
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 1 February 05




QUOTE(florinb @ 1 Mar 2005, 17:45)
milu: e vreo sansa sa imi trimiti si mie toata cartea (in format electronic) din care ai pus poze mai sus ?
*



da da da, si la mine, cine o mai are, saru' mana.

ares666@jurnalul.ro

berea e de la mine... intr-o joi cu soare, ca sa imi impinga si mie bendixu sa pornesc la cheie...sad.gif


--------------------
Dacia,Yamaha Virago 1300,XV400 - numere:murdare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_21us
post 17 Mar 2005, 22:07
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 5 March 04
From: Brasov




care sunt simtomele unei distributi dereglate.tin si de puterea motorului?cum imi dau seama daca distribuitia este bine reglata?


--------------------
Fiat Albea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2024 - 01:31
Forum Renault