DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Hiba GPL?

Big Bastard
post 9 Apr 2009, 14:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 March 09




probema e in felul urmator : daca scot din viteza in timp ce cobor o panta cand viteza masinii ajunge la vreo 60 km/h imi moare mototul in sensul ca se opreste (clar smile.gif ) si se aprind becurile din bord ..ulei , temp, benzina. Ma poate lamuri si pe mine cineva care-i cauza si daca trebuie remediata si cum.
Nice one guys


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1990 - HD 04 CXI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
huiduu
post 9 Apr 2009, 14:58
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 26 September 08
From: Campina




De ce o scoti din viteza cand cobori? huh.gif


--------------------
Renault Megane 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilperijoc
post 9 Apr 2009, 15:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 19 October 07
From: Bucuresti




da uite a venit huidu cu solutia , nu o mai scoate din viteza.
Acum serios verifica sa nu traga aer fals pe undeva ( servofrana) gatuieste la relanti furtunul de la servofrana si vezi daca se schimba mersul motorului. ( asta imi vine acum in minte)
Stima.


--------------------
Dacia / Opel ... 1310 break / Vectra ... 1996 /2001 ... - TL 01 SLU/ TL 08 EML
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Apr 2009, 17:12
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




aprinderea(platina si avansul si bujiile) sunt regate bine?
sa nu fie dereglata instalatia de gaz


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freddybb
post 9 Apr 2009, 19:05
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 22 February 06




Caut si vezi de ce nu mergr motorul la relantii, mult succes


--------------------
dacia 1300 - AB 01 HXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Big Bastard
post 9 Apr 2009, 21:20
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 March 09




dragilor va multumesc pentru raspunsuri dar poate nu m-am facut bine inteles.......masina merge perfect bujii , platini, ulei , incarcare , etc. Am increcat sa fac un experiment controlat si am repetat situatia si din nou motorul moare dar doar scos din viteza; in schimb pe loc sta bine la ralanti ..hmm...eu credeam ca poate aveti si voi dacie pe gaz si v-ati confruntat cu aceasi situatie (spun situatie pt ca nu o consider o problema deocamdata, pt ca pot sa o rezolv nescotand-o din viteza smile.gif ) va multumesc si daca mai aflati ceva va astept


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1990 - HD 04 CXI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 9 Apr 2009, 21:31
Post #7


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Craiova




Eu as banui o problema la vaporizator, sa nu iti faca vreo chestie sa nu iti inchida bine circuitul cand o lasi in relanti si sa iti dea prea mult gaz si sa o innece. Si eu am GPL dar nu am patit asta pana acum. Incearca sa faci experimentul urmator: o tii un pic turata pe loc si dupa aceea o lasi la relanti si vezi daca mai moare. Mai e posibil sa nu aiba timp sa deschida circuitul de relanti la timp. Mai incearca sa ii refaci reglajul la gaz sau sa desfaci vaporizatorul si sa il cureti pe interior de depuneri. Spor la treaba. 053.gif


--------------------
Honda Civic 2001- 2.4-230HP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Apr 2009, 21:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu zic ca din reglaje este problema , poate un pic si din avans (la gaz trebuie un pic mai mare fata de benzina) trebuie sa reglezi relantiul pe gaz (din vaporizator) si debitul (robinetul intre vaporizator si carburator), un joc intre aceste reglaje te poate scapa de probleme , mai ai o solutie sa te duci la un service autorizat GPL si sa le spui problema care o ai si sa iti regleze instalatia

la GPL mai conteaza si starea filtrului de aer (din ce tin minte se inlocuieste la 10 000 Km)

This post has been edited by bygy007: 9 Apr 2009, 21:52


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Big Bastard
post 10 Apr 2009, 11:34
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 March 09




multumesc baieti , raman dator


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1990 - HD 04 CXI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 10 Apr 2009, 23:26
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu te face dator, ca e criza. Regleaza corect gazul, si nu merge la servis, ca habar n-au de asta. Vei plati degeaba, ca ala nu se urca cu tine sa -i faci proba, si nici pe tine nu te va lasa pana nu vei plati.
Redu viteza in frana de motor (cum e si corect) si nu se va mai opri. Eu am gazul de 5 ani, si -ti dai seama ca mi s-a intamplat de cateva ori. Reglez, merge mult timp, si iar face. Iar reglez si iar merge. Asta e. Te mai lasa cinci minute , iar te prinde...


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
berbececristian
post 12 Apr 2009, 09:26
Post #11


taxi driver


Group: Members
Posts: 88
Joined: 5 November 08
From: bucuresti




Un sfat ! NU DESFACE SINGUR VAPORIZATORUL " Daca nu cumva lucrezii in bransa " !!! cel mai sigur ar fi sa incepii prima data sa verifici filtrul de gaz { cel de sub electrovalva } si apoi sa verifici plamanul !!!


--------------------
dacia 1310 2004 benzina+gpl - b63sst
De la punctul A la punctul B prin bucuresti ............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 12 Apr 2009, 10:03
Post #12


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Craiova




De ce sa nu il desfaca? Eu l-am desfacut ieri si l-am curatat si i-am schimbat membrana, se taiase in zona suruburilor de margine. Incepuse sa imi faca si mie ceva de genul asta (problema cu care a venit initiatorul). Acum merge bine si nu miroase a gaz pe langa el.


--------------------
Honda Civic 2001- 2.4-230HP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
berbececristian
post 12 Apr 2009, 10:14
Post #13


taxi driver


Group: Members
Posts: 88
Joined: 5 November 08
From: bucuresti




Probabil ca tu ai stiut ce faci sau ai asistat mai demult la desfacerea unui plaman dar crede-ma , dupa ce l-ai dasfacut nu il mai poti tu acasa sa il aduci la parametrii lui de functionare !! Nu contest faptul ca majoritatea meseriasilor de cartier fac ceva in plus decat am putea face noi acasa dar sunt si ateliere care lucreaza la standarde destul de inalte !!!


--------------------
dacia 1310 2004 benzina+gpl - b63sst
De la punctul A la punctul B prin bucuresti ............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 12 Apr 2009, 10:18
Post #14


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Craiova




Nu am asistat niciodata la desfacerea vreunui vaporizator, dar imi place sa mesteresc si, de obicei, ma descurc la surubareala. Intradevar daca nu se pricepe la asta e mai bine sa se abtina.


--------------------
Honda Civic 2001- 2.4-230HP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 12 Apr 2009, 11:44
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Asa e, daca iti place surubareala nu o sa intampini nici i problema. Asa m-a speriat si pe mine cineva: nu desface ca are nu stiu ce arcuri. Nu am desfacut si m-am dus la service si pentru inceput am intrebat cat ma costa sa imi curete vaporizatorul. Raspunsul: 70 lei. Am facut stanga-imprejur, am venit acasa si si l-am desfacut eu, l-am montat la loc si merge fara probleme. In plus mi se pare un mecanism destul de simplist. Parerea mea e ca il strici doar daca ai doua maini stangi.

PS: De cei 70 lei am pus gaz si m-am invartit cu masina vreo 400 km.


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Apr 2009, 15:00
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asta asa e ca si eu l-am desfacut la un la un ment dat si nu mi s-a parut complicat (chiar foarte simplu) l-am curatat si l-am pus la loc

pentru cei fricosi pot verifica daca scapa gaz facund clabuc (din sapun sau alte materiale) prin diverse metode apoi cu o pensula pus pe la toate imbinarile , daca iese gaz se vede


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
berbececristian
post 12 Apr 2009, 15:43
Post #17


taxi driver


Group: Members
Posts: 88
Joined: 5 November 08
From: bucuresti




Nu uitati de posibile garnituri imbatranite !! kituri de reparatie nu se gasesc usor !!!


--------------------
dacia 1310 2004 benzina+gpl - b63sst
De la punctul A la punctul B prin bucuresti ............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 14 Apr 2009, 09:08
Post #18


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Craiova




Se gasesc dar sunt foarte scumpe. La ce preturi au, mai bine schimbi vaporizatorul cu tot.


--------------------
Honda Civic 2001- 2.4-230HP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 14 Apr 2009, 09:19
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




QUOTE(Big Bastard @ 9 Apr 2009, 21:20)
dragilor va multumesc pentru raspunsuri dar poate nu m-am facut bine inteles.......masina merge perfect bujii , platini, ulei , incarcare , etc. Am increcat sa fac un experiment controlat si am repetat situatia si din nou motorul moare dar doar scos din viteza; in schimb pe loc sta bine la ralanti ..hmm...eu credeam ca poate aveti si voi dacie pe gaz si v-ati confruntat cu aceasi situatie (spun situatie pt ca nu o consider o  problema deocamdata, pt ca pot sa o rezolv nescotand-o din viteza smile.gif ) va multumesc si daca mai aflati ceva va astept
*



Si eu pateam acelasi lucru pe masina pe care am avut-o inainte, dar nu am gasit vreo problema anume. in primul rand ca e total INTERZIS sa cobori pantele cu masina scoasa din viteza, nu castigi nimic, crede-ma pe mine. Apoi, cred ca e normal sa intample asta, se pare ca se saraceste brusc amestecul la ralenti din cauza debitului mare de aer aspirat, etc...
Dac nu e asa, oricum n-o mai scoate pe liber asa des, nu e eficient din nici un punct de veder (consum, franare, etc).
Eu si acum regret ca nu mai am instalatia de gaz... ce viata mai era, nu simteam niciodata costul carburantului... plange.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Big Bastard
post 15 Apr 2009, 20:53
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 March 09




fratilor nu imi ramane decat sa va multumesc ...am fost la mester si mi-au spus ca e de la amestec aer/gaz. Oricum nu mai cobor pantele fara frana de motor ca vad ca imi da bataie de cap smile.gif
Multumesc inca o data


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1990 - HD 04 CXI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 18:48
Forum Renault