DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 34 35 36 37 38 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

panter1
post 9 Nov 2009, 17:53
Post #1051


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Siconi daca la bord indica 95 de grade asta nu inseamna ca apa in radiator este tot 95, asta daca ai termostat la 95, el deschide putin catre radiator in functie de eficienta acestuia... Stii ca are circuit inchis pana cand deschide termostatul.. iar daca radiatorul este mai rece el deschide doar putin cat e nevoie.

daca ai termostat la 95 va tine si vara tot la 95 wink.gif cu + maxim 2 grade, dar daca termostatul deschide la 89 iar termocupla nu face sa porneamsca elv-ul sa treaca aerul prin radiator si apa DIN RADIATOR ajunge la 95 deja va fi prea tarziu si va creste mult se va supraincalzi in radiator, deci cand va deschide termocupla apa deja este fierbinde pentru ca termostatul a deschis de mult, trebuie si termostat la 95

Un alt lucru nu inteleg de ce tine colegul forumist de mai sus apa la 95 de grade?? nu e cam mult? la vara o sa faca poc garnitura de chiulasa la 98- 100 de grade temperatura de fierbere a apei, daca nu are instalatia sub presiune sa nu fiarba la temperatura aia nu va fi bine. Si e muuult 95 de grade oricum excl.gif

Ca principiu un motor bun neuzat trebuie tinut in temperaturi mari.. dar nu mai putin de 75 de grade, iar cand simti ca incepe sa pape ulei pui alt termostat la 82 apoi cu timpul 86 apoi 89 si ultimul 95. De ce?? pentru ca un motor uzat cu jocuri mari intre componente are nevoie de temperatura mai mare sa se dilate mai mult metalele din el sa mai amelioreze din jocurile dintre piese. Iar daca ai neuzat si il tii in 95 il vei chinui pentru ca se vor dilata prea rau componentele se vor strange prea tare si se vor uza prematur, iar uleiul nu mai patrunde si nu isi mai face treaba bine intre segmenti ca de exemplu.. Ca principiu ai motor vechi il tii mai incins, ai motor bun, il tii mai rece

This post has been edited by panter1: 9 Nov 2009, 18:06


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 9 Nov 2009, 18:03
Post #1052


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Un motor de dacie functioneaza optim intre 85 si 95 de grade de aceea se pune termostat de 86 sau 89.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 9 Nov 2009, 18:07
Post #1053


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




cand motorul meu era mai nou mergeam cu el la 75 si mergea bine,nu consuma ulei deloc etc.. insa dupa un timp incepuse sa consume putin ulei 0.7L/10.000.km iar apoi am pus termostat de 89 de grade, si nu mai consuma deloc. Ce explicatie gasesti la asta?

This post has been edited by panter1: 9 Nov 2009, 18:10


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 9 Nov 2009, 18:17
Post #1054


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Pai tocmai ce-ti spuneam , un motor de dacie functioneaza optim intre 85 si 95 de grade .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Nov 2009, 22:20
Post #1055


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Deci se confirma cele spuse de mine, nu? La 95 e deja prea mult ca sa mentii temperatura asta. Se uzeaza prematur motorul, dupa cum ai spus-o si tu. exact asta am vrut sa zic si eu... Daca la ora asta el are in motor 95 grade, ma intreb ce va face la vara, cand termocupla va cupla PREA tarziu?! blink.gif
Din cate stim cu totii, temperatura are INERTIE. Asadar, degeaba dai drumul la racire pentru ca temperatura va continua sa creasca, fapt ce va duce la supra-solicitarea componentelor motorului. Cand va incepe sa se raceasca in sfarsit, motorul se va fi incins deja peste suta. Crede cineva ca astfel de regimuri ii vor lungi viata motorului respectiv?! Eu zic ca nu si ca mine mai vad si alte pareri asemanatoare.

CGDBZ, ai inteles unde batusem eu. Oricum, impartasim aceeasi opinie.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 9 Nov 2009, 23:16
Post #1056


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




cat ma ajunge la ora actuala "upgrade-ul" asta? (elv+termocupla+instalatia electrica) Ma cam bate gandul... dry.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 10 Nov 2009, 08:23
Post #1057


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Perfect adevarat ce spui Siconi , de aceea la dacie nu se pune termostat mai mare de 89 , asta pentru un motor bun , cu cat motorul este mai uzat este indicat a se pune un termostat cu temperatura mai joasa dar a nu se renunta la el caci iarna ai ocazia sa stea apa la 65 .
Acum cand vine iarna se vede cel mai mult utilitatea ELV-ului.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 10 Nov 2009, 09:20
Post #1058


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




QUOTE(mishujkl @ 9 Nov 2009, 23:16)
cat ma ajunge la ora actuala "upgrade-ul" asta? (elv+termocupla+instalatia electrica) Ma cam bate gandul... dry.gif
*



cu piese noi:
-ELV 120 ron
-termocupla in jur de 50 ron
-cabluri+ buton in jur de 10 ron
-releu (sa fie unu bun) 25 ron


This post has been edited by hyena: 10 Nov 2009, 09:24


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 10 Nov 2009, 09:33
Post #1059


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




multumesc.

This post has been edited by mishujkl: 10 Nov 2009, 09:33


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Nov 2009, 09:35
Post #1060


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cu cat motorul ajunge si sta la temperatura optima de functionare cu atat el consuma mai putin si se uzeaza mai putin decat daca ar functiona la 40-50gr.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 10 Nov 2009, 09:41
Post #1061


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Din aceasta cauza e mult mai bun ELV-ul fata de elicea pe pompa , motorul ajunge mult mai repede la temperatura optima si se mentine mai bine aceasta temperatura .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 10 Nov 2009, 10:22
Post #1062


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(CGDBZ @ 10 Nov 2009, 09:41)
Din aceasta cauza e mult mai bun ELV-ul fata de elicea pe pompa , motorul ajunge mult mai repede la temperatura optima si se mentine mai bine aceasta temperatura .
*


Ai uitat sa spui ca e mai eficient decat prapadita aia de elice tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmf_panzer
post 10 Nov 2009, 11:05
Post #1063


membru tit-tiri


Group: Members
Posts: 113
Joined: 27 October 08




pt siconi : nu imi tine apa chiar la 95 mi-o tine la 94-93 si o raceste pana pe la 90-88 dar nu e asta problema fiindca cum vine primavara il schimb cu o termocupla mai joasa
de 90-ceva


--------------------
Dacia 1310 1987 tlx - B 22 CJP
... luxu' de pe pamant ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 10 Nov 2009, 15:25
Post #1064


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Mai bine un 83 wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 11 Nov 2009, 00:36
Post #1065


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(bmf_panzer @ 10 Nov 2009, 11:05)
pt siconi : nu imi tine apa chiar la 95 mi-o tine la 94-93 si o raceste pana pe la 90-88 dar nu e asta problema fiindca cum vine primavara il schimb cu o termocupla mai joasa
de 90-ceva
*



In primul rand trebuie sa te gandesti ce termostat ii pui, apoi alegi o termocupla pentru el. De exemplu daca ai termostat la 86, iar radiatorul nu face fata si ajunge pe la 89-90 atunci sa cupleze termocupla.. nu termostat la 86, iar termocupla pleaca la 95 e prea tarziu atunci, si trebuie sa ai neaparat vas de expansiune cu dop de presiune(cu supape).

This post has been edited by panter1: 11 Nov 2009, 00:37


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 11 Nov 2009, 00:38
Post #1066


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




argumenteaza si tu "trebuie sa ai neaparat vas de expansiune cu dop de presiune(cu supape)" daca se poate


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 11 Nov 2009, 00:44
Post #1067


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(kaput @ 2 Nov 2009, 08:15)
Dupa ce am citit tot topicul, mi-am montat si eu elv cu tot tacamul: teu pentru termocupla, releu de 30A si buton cu bec  in bord.
Dar o problema ar fi ca la viteze de 80-90-100 km/h becul de la buton se aprinde putin cam la 10-20% din luminozitate, dar repet doar la viteze mari si intensitatea este in functie de viteza.
Eu cred ca ar putea fi din cauza faptului ca la viteze mari elicea elv-ului se invarte generand un curent mic care aprinde becul.
S-a mai confruntat cineva cu asemenea problema? Si daca da cum a rezolvat-o.
*



dioda de sens, adica curentul sa treaca dinspre altenrator-baterie spre electroventilator, iar dinspre electroventilator inapoi spre motor nu, oricat s-ar invarti elv-ul de tare curentul nu mai trece in sens invers sa iti aprinda becul tongue.gif

Sau.. il folosesti pe post de alternator daca tot genereaza curent laugh.gif

<span class='edit'>11 Nov 2009, 00:54:</span>
QUOTE(hyena @ 11 Nov 2009, 00:38)
argumenteaza si tu "trebuie sa ai neaparat vas de expansiune cu dop de presiune(cu supape)" daca se poate
*



Apa de la 95- 98 de grade incepe sa clocoteasca la fel ca intr-un ibric, produce bule de aer, asta face ca acele bule sa apara in chulasaa si bloc motor, cauzand aer pe instalatie, aerul face ca apa sa nu mai atinga blocul motor si deci nu se mai raceste motorul, apa in borcan va creste eventual da pe afara din cauza aerului aparut ad-hoc in bloc motor datorata fierberii si face numai ravagii pe acolo(arde garnitura de chiulasa sau o sufla, poate sa caleze motorul etc)

Solutia > Apa sub presiune nu mai fierbe, nu mai clocoteste, ii va trebui o temperatura mult mai mare ca sa poata clocoti sau nu mai fierbe deloc chiar daca ar avea 120 de grade. Vasele de expansiune de plastic(cele cu stutul in fundul vasului), dar si cele de sticla dar care au supapele bune in capac, au supape care tine in "sistem" 0.75-0.85 Bari presiune, ce va fi peste aceste valori va da pe supapa afara(aer),dar va tine musai acea presiune pentru a nu mai fierbe apa in motor in caz ca se intampla ceva cu termostatul sau radiatorul nu face fata si creste apa la 98 -100 de grade. Acele supape sunt pentru a nu se exagera cu presiunea si sa plesneasca furtunele tinand doar presiunea necesara "antifierbere"

Unii fac prostia de a da gaura in dopul de la vas, sau scot acele supape, acest lucru este foarte gresit

This post has been edited by panter1: 11 Nov 2009, 01:04


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Nov 2009, 07:38
Post #1068


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(panter1 @ 11 Nov 2009, 00:36)
[...] si trebuie sa ai neaparat vas de expansiune cu dop de presiune(cu supape).
*



Pai orice masina are vas de expansiune si supapa de siguranta in capacul vasului.
Vasul de expansiune este chiar vasul in care va uitati voi sa vedeti daca mai este destul lichid de racire (borcanul ala) si al carui capac este prevazut din fabrica cu o supapa de siguranta (suprapresine in instalatie).
Deci nu vad rostul celor spuse de tine in acest sens.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 11 Nov 2009, 15:09
Post #1069


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(hyena @ 10 Nov 2009, 09:20)
cu piese noi:
-releu (sa fie unu bun) 25 ron
*



Am dat eu 14 lei pe un releu nemtesc de 70A, la 25 de lei ... ce mai exista rolleyes.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 11 Nov 2009, 15:52
Post #1070


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




sincer nu mai stiu dar asta e cel mai scump pe care l-am gasit biggrin.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 12 Nov 2009, 12:05
Post #1071


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




mai fratilor unde si mai ales cum ati cerut teul pentru termocupla ca am cautat tot orasul inebunit si nu am gasit gun3.gif
va rog imi spune si mie cineva sad.gif
ma gandeam pana la urma sa i dau gaura in furtun si sa o infiletez direct in el crazys4.gif

This post has been edited by ays-ul: 12 Nov 2009, 12:08


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 12 Nov 2009, 14:32
Post #1072


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




pai te duci la materiale de constructii eventual cu termocupla intrun buzunar si cu furtunu in celalalt si cauti un te-u din PVC care in care sa se infileteze termocupla daca e un pic mai mare ii mai pui tu niste "lana" daca e mai mica o infiletezi tu cu forta, si te uiti sa incapa furutunu pe T
eu am un T de plastic ceva foarte dur pe care l-am prelucrat un pic la strung


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 12 Nov 2009, 15:49
Post #1073


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Eu am cautat juma de an un T-eu, iar tu vrei a doua zi ??? asteapta nervos.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 12 Nov 2009, 17:04
Post #1074


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




eu am gasit in ziua in care m-am hotarat... important e sa te hotarasti wink.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 12 Nov 2009, 18:08
Post #1075


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




QUOTE(hyena @ 12 Nov 2009, 14:32)
pai te duci la materiale de constructii eventual cu termocupla intrun buzunar si cu furtunu in celalalt si cauti un te-u din PVC care in care sa se infileteze termocupla daca e un pic mai mare ii mai pui tu niste "lana" daca e mai mica o infiletezi tu cu forta, si te uiti sa incapa furutunu pe T
eu am un T de plastic ceva foarte dur pe care l-am prelucrat un pic la strung
*


pai cum zici tu am facut am cumparat termocupla si cu o ruleta am fost la toate mag de constructii si nu am gasit ba cu nu stiu ce mufe ba din bronz era cam de 35 diametru sad.gif si parca trebuie 30 max 32 diametru la furtunul de la radiator
dar mai caut nu ma las pagubas wink.gif

<span class='edit'>12 Nov 2009, 19:42:</span>
in sfarsit am gasit un teu din pvc care trebuie infiletata fortat termocupla dar e super wub.gif cred ca e exact ce ziceai tu hiena si mai trebuie luat putin sa intre furtunul
mai am de achizitionat electroventilatorul fire si buton cu bec
releu am de faruri de 30 A
termocupla e de nova a costat 16 lei si e de 92-87
e buna ? ce ziceti? adica fiabila ? a mai avut cineva ?

This post has been edited by ays-ul: 12 Nov 2009, 19:51

Attached thumbnail(s)
Picture_1.jpg ( Size: 30.38k ) Number of downloads: 509


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ays-ul
post 19 Nov 2009, 21:25
Post #1076


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 09




in sfarsit a primit si babuta mea dupa lungi cautari un electroventilator wub.gif si biggrin.gif merge brici
a si inca ceva cu ce pot curata si eu circuitul ca numa namol se strange in vas ?
cineva mi-a zis ca cu soda de rufe diluata cu apa
a mai incercat cineva asa sau cu altceva

This post has been edited by ays-ul: 19 Nov 2009, 21:45

Attached thumbnail(s)
Photo_0124.jpg ( Size: 419.82k ) Number of downloads: 522
Photo_0125.jpg ( Size: 425.94k ) Number of downloads: 508
Photo_0126.jpg ( Size: 341.68k ) Number of downloads: 495
Picture_3.jpg ( Size: 32.97k ) Number of downloads: 477
Picture_4.jpg ( Size: 167.38k ) Number of downloads: 236
Picture_5.jpg ( Size: 241.43k ) Number of downloads: 223
Picture_6.jpg ( Size: 290.09k ) Number of downloads: 193
Picture_7.jpg ( Size: 170.95k ) Number of downloads: 176
Picture_8.jpg ( Size: 68.65k ) Number of downloads: 200


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 20 Nov 2009, 07:13
Post #1077


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




ays-ul ti ai si pus pozele mah ??


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 20 Nov 2009, 08:47
Post #1078


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




De la panzer astept eu pozele smile.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 20 Nov 2009, 09:06
Post #1079


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




@ays ... cum i zice la ventilatorul pe care l-ai luat ? (am si eu si se pare ca incepe sa imi faca figuri ...)
Dupa ce l-am montat exact in aceeasi pozitie am dat de niste probleme :
1. Imi freca cureaua de corpul motorului ventilatorului (am puscat cam 4 curele din cauza asta -peste 4000 daca freaca ai sanse sa sara de pe fulie si sa rupa bucati de din curea)
2. am schimbat fulia de la pompa de apa cu una de nova putin mai mica la diametru (am scapat de frecarea de corpul motorasului insa am remarcat dupa aproape 6 luni ca se freca tot la turatii mari de furtunul in care este termostatul , si a facut o frumusete de sant care a trecut si prin insertia de textil din el , insa nu a apucat sa curga pentru ca l-am schimbat)
3. am trecut de la curea de 1216 la curea de 1200 (freaca mai mult ca inainte de corpul motorasului insa se comporta exact ca un sustinator intinzator , si era si vopseaua lustruita de pe el )
4. ventilatorul nu era eficace decit daca sta la o distanta mai mica de 2 mm de radiator
5. e enervant de zgomotos (noroc ca nu sta mult timp pornit)
6. am adaugat in partea dreapta jos un ventilator de 120x120x25- 4200rpm 12v pentru ca dupa un drum lung si stat in trafic in oras se cam incalzeste tot ce e in jurul galeriei de evacuare
7. Dupa putin mai mult de 1 an vantilatorul nu porneste imediat ce primeste curent ci abia dupa ce se incalzeste bine ... nu stiu cum sa explic
Daca imi gasesc cablu o sa pun si niste poze
Bafta si sper sa nu ai problemele mele


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Nov 2009, 09:09
Post #1080


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Acel ventilator de 12cm n-are niciun rost...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 34 35 36 37 38 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 17:32
Forum Renault