DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 36 37 38 39 40 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

ghitza
post 27 Nov 2009, 15:47
Post #1111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




va salut.scriu aici poate rasp cineva.la o dacie cu njectie de unde iau impuls pt turometru?am incercat metoda cu pinul 24 din calc si nimic.si metoda cu becul,adica?un fir la plus si cu celalalt - am cautat la mufa cilindrica de sub pompa de frana.la un sigur fir sa apins becul(culoarea neagra).sa fie ala semnalu?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 27 Nov 2009, 18:54
Post #1112


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Mai bine scrii pe daciile noastre decat aici. Ai mai multe sanse acolo.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Nov 2009, 17:56
Post #1113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




o sa incerc sa vad .mss iuliano


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 30 Nov 2009, 13:33
Post #1114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Trebuie sa spun din capul locului ca e jenanta renuntarea la ELV de catre cei din fabrica - elicea aia de plastic iarna, la drumuri scurte, nu lasa motorul sa se incalzeasca rapid, facandu-ma sa ma intreb care e rostul ei iarna? Cu piese noi ajunge la 200 lei toata trecerea la varianta electrica, ce este FOARTE utila iarna; pentru mine, unul, merita (ELV SuperNova 160 lei, termocupla 17 lei, releu si soclu 9 lei, teu PP 1 leu, 4 coliere 4 lei, 3 metri fir 2 lei) - montaj ca la ays-ul.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 30 Nov 2009, 14:32
Post #1115


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Pe mine m-a costat cam 50, cu tot cu berea aferenta.Un releu de 30A de pe un Opel Vectra (moca), o termocupla de calitate-28 de ron, un elv (moca, l-am desfacut, curatat, gresat, etc),ceva cablaj si niste papuci-vreo 5 ron.
Trebuie sa-mi mai procur o siguranta de 20A care vine intercalata pe plus permanent.(din cauza berii am uitat s-o cumpar).
Motorul batranei mele incalzindu-se la minut -NEPRETUIT! smile.gif


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 30 Nov 2009, 18:08
Post #1116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




sau asa ! 85 lei elecroventilator nou + termoculpla 15 lei + releu

Attached thumbnail(s)
Photo_0096.jpg ( Size: 349.24k ) Number of downloads: 676


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 30 Nov 2009, 21:06
Post #1117


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Am si eu o problema...mi s-a rupt o lamela la termocupla originala asa ca am cumparat o termocupla noua...pe ea scrie doar 92-87. Am montat-o si mi-a fiert motorul pentru ca nu mi-a pornit ventilatorul. Am fost am cumparat alta pe care scrie 82-68 aceasta functioneaza dar elv porneste cam tarziu...oare termocuplele astea sunt facute la ochi? Ce termocupla sa cumpar sa deschida mai devreme.Precizez ca termocupla originala era foarte buna, elv pornea pana in linuta alba.
Multumesc.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 30 Nov 2009, 22:59
Post #1118


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Din contra, iti porneste prea repede.Unde mai pui ca-i si iarna si caldurica nu strica nimanui.Cateva posturi mai sus faceam recomandari in privinta termocuplei.E greu sa recitesti nitel? smile.gif


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Dec 2009, 10:01
Post #1119


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




De unde sti ca porneste devreme?Ca scrie pe ea? Chiar daca scrie pe ea ca porneste la 82 grade elv imi porneste cand acul este pe hasurat spre rosu...Si ma rog, ce recomandare ai facut tu in privinta termocuplei in afara de pret si calitate, ca eu nu am vazut nimic, am citit asta aseara inainte sa postez. Daca vrei poti da mai multe detalii cum ar fi firma, la ce temperatura se deschide si la ce temperatura se inchide...o sa citesc, nu mi-e greu laugh.gif Merci.

Am fost si am cumparat alta termocupla, 92-82 si e ok acum, elv porneste cand acul este la inceputul liniei albe, celelalte deschideau cand acul era pe hasurat aproape de rosu.
Problema rezolvata.

This post has been edited by Neagu Ionut: 1 Dec 2009, 17:25


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 1 Dec 2009, 18:26
Post #1120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Ce firma si ce bani ai cumparat de zici ca esti multumit smile.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 1 Dec 2009, 19:49
Post #1121


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 24 Nov 2009, 21:58)
Uite aici codul:BEHR: BH 812409325  90º - 85º
                  FACET: FE 37420   88º- 74º
                  FACETFE 3702     92º - 88º

*



Legenda:marca-verde;cod-orange;temperatura de deschidere-rosu;temperatura de inchidere-albastru.

Happy? blush.gif


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florinel 86`
post 1 Dec 2009, 21:21
Post #1122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 13 April 09
From: m17 customs(galati)




.... rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif ...

Attached thumbnail(s)
Elv_u__montat4_fnl_.JPG ( Size: 260.08k ) Number of downloads: 669
Radiator_montat_fnl_.JPG ( Size: 735.31k ) Number of downloads: 678
Termocupla_fnl_.JPG ( Size: 654.5k ) Number of downloads: 706
Releul_de_protectie_fnl_.JPG ( Size: 840.33k ) Number of downloads: 657


--------------------
D 1300 L Berlina An 1981
powered by F7P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 1 Dec 2009, 22:40
Post #1123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




ma bag si io ca musca in zer
elicia ce rol mai are?
electroventilatorul e proiectat sa sufle? daca nu e frectie la picior de lemn


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Dec 2009, 23:03
Post #1124


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu nu va inteleg de ce mai lasati si elicea cand va montati elv... macar daca montai elv in partea stanga si elicea era in dreapta ar mai fi fost o treaba...dar nici atunci. De ce nu ai dat tu elicea jos, iti montai o fulie de nova (ca este mai mare) pe pompa de apa si elv pe interior cum se monteaza normal? Era mult mai bine zic eu. Ia-l ca un sfat nu ca o critica, fiecare face ce vrea cu masina lui.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 1 Dec 2009, 23:15
Post #1125


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Nu incurca omul, fulia de nova e mai...mica.
La partea cu elicea sunt de acord, e improprie montarea ELV daca nu o dai jos. (elicea va tine apa sub temperatura de deschidere a termocuplei - asta daca ai un motor relativ ok)
O intrebare mai aveam la Florinel ...ELV-ul ala "baga" sau "scoate" wink.gif (daca "baga" e bine...daca "scoate" iar e o afacere proasta)


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 2 Dec 2009, 01:32
Post #1126


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Fulia e mai mica, asta-i si ideea, mai multe rotatii la acelasi rpm.
PS:Tu te-ndoiesti de Florinel? tongue.gif


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 2 Dec 2009, 11:04
Post #1127


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Cea mai buna investitie o fulie de nova pe pompa de apa ... schimba foarte repede apa in motor .. si daca e si bine imperecheata cu termocupla si termostatul e perfect smile.gif
Pe la inceputuri dupa schimbare la electroventilator aveam termocupla de 68-82 si termostat de 90 ... si aveam o mica problema , imediat dupa ce deschidea termostatul si scadea temperatura la apa din bloc parca nu mai avea asa putere cand apasam pedala la blana , ca atunci cind apa era cam in jur de 90 de grade ... (de si vedea pe indicatorul de bord de apa cit varia temperatura apei din motor)
Dar le-am imperecheat si sta acum mult mai bine temperatura la motor si o disparut lipsa aia de putere smile.gif


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Dec 2009, 17:56
Post #1128


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 2 Dec 2009, 01:32)
[...]Tu te-ndoiesti de Florinel? tongue.gif
*



La cum vad eu ca a lucrat, DA! Poate ca poze a fost facuta cand "opera" nu era inca desavasrita, in acest caz exista o scuza. Altfel NU.
In rest, am toata stima pentru el si pentru ceilalti care isi ingrijesc Dacia cu pasiune.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florinel 86`
post 2 Dec 2009, 18:21
Post #1129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 13 April 09
From: m17 customs(galati)




...salut....de cand miam facut motorul la masina de 1,6 cm3 si chiulasa planata cam mult...am aduso la 70 mm inaltime totala iar ca sa nu-mi apara detonatii folosesc un combustibil cu CO mai mare...motorul meu functioneaza cam temperat adica cu temperatura la apa la mers 120-140km?h in jur de 100-110 grade asa ca am adoptat metoda asta....fulia e mica cat cea de nova...elv-ul are polaritatile inversate pt ami `baga` aer direct in radiator...momentan nu-i totul facut si legat cum trebuie de aceea este si dezordinea acea in fire si legaturi...dar oricum cine se scuza se acuza asa ca.......oricum in incheiere eu de fel ascult tot ce se zice asa ca nu-mi pasa ce cred unii si altii despre masina mea avand in vedere ca am facut cate ceva pt a inbunatati momentan doar performantele...pe viitor si aspectul exterior dar toate la timpul lor....numai bine va doresc si spor la lucru la daciutele voastre...


--------------------
D 1300 L Berlina An 1981
powered by F7P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Dec 2009, 18:41
Post #1130


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Tu singur ti-ai dat dupa cap. Odata cu prezentarea pozelor, puteai sa explici si de ce ai lasat si elicea veche pe pompa de apa, si de ce ai pus ELV si cum... scapai te critici. Dar cum de se incinta asa tare motorul la tine?! Si eu am avut chiulasa planata la 70.5 (am avut 2.5 luat la freza) si nu am avut problema asta, desi mergeam si eu cu 130 lejer?! Mentionez ca, totusi, dupa circa 1 an de zile de forja (ca numai domestic nu am folosit motorul ala) mi-au crapat cateva supape la evacuare, impreuna cu scaunele aferente. Asa ca am inlocui chiulasa cu una stoc pana la noi ordine.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florinel 86`
post 2 Dec 2009, 18:46
Post #1131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 13 April 09
From: m17 customs(galati)




...nu miam dat in cap deoarece nu ma intereseaza de critici si de vorbele altora atat timp cat stiu ce fac si cum fac....


--------------------
D 1300 L Berlina An 1981
powered by F7P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 2 Dec 2009, 22:47
Post #1132


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Sper sa fie si ceilalti de acord cand spun ca nu te-a criticat absolut nimeni, erau sugestii referitoare la solutia adoptata de tine pentru racirea motorului.

Ce incercam sa iti spun este ca o fulie pe pompa de apa mai mica decat cea originala si un ELV pe cat posibil cu eficienta mare (debitul de aer sa fie aspirat pe o cat mai mare suprafata a radiatorului, montat pe interior sa "traga") ar fi suficient pentru un motor chiar mai "caldut".

La nevoie daca motorul este modificat extrem si folosit in regim de sarcina maxima la viteze mici solutia de racire se poate modifica prin alegerea unui radiator mai mare si mai ingust (cat sa intre intre prinderile capotei) , doua ELV si radiator de ulei.


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 5 Dec 2009, 20:15
Post #1133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




baieti, va cer si eu un sfat prietenesc. care elv este mai bun pentru dacie, excluzand pe cele straine. cel subtire cu multe pale sau celalalt cu 4 pale mari. chestia este ca am montat unul, de vreo cateva luni, din ala subtire, si mi se pare ca face fata cam greu. este posibil sa fie si de la termocupla (86-67) ?? si de la faptul ca termocupla e pe furtun si nu pe radiator? este oare prea mica temperatura de oprire(67)?? sa schimb termocupla.??? si totusi care are debit mai mare si ar raci intr-un timp mai scurt? la drum nu am probleme, nici nu porneste, decat rar daca e cald afara sau panta mare si lunga. cand merg sub 40 apa incepe sa creasca un pic (fara sa declanseze termocupla). ce ma framanta este ca atunci cand intra in functiune sta cam mult pornit.
cam asta e sistemul care il am pe masina.

This post has been edited by pirvumark: 5 Dec 2009, 20:16

Attached thumbnail(s)
Imagine_196_.jpg ( Size: 236.53k ) Number of downloads: 284
Imagine_250_.jpg ( Size: 343.29k ) Number of downloads: 288
Imagine_257_.jpg ( Size: 343.71k ) Number of downloads: 310


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 5 Dec 2009, 20:46
Post #1134


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




interesant sistemul de la filtrul de aer, cel care comuta pe vara/iarna . . .e reglabil din interior sau automat in functie temperatura exterioara ???


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 5 Dec 2009, 21:43
Post #1135


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




QUOTE(pirvumark @ 5 Dec 2009, 20:15)
baieti, va cer si eu un sfat prietenesc. care elv este mai bun pentru dacie, excluzand pe cele straine. cel subtire cu multe pale sau celalalt cu 4 pale mari. chestia este ca am montat unul, de vreo cateva luni, din ala subtire, si mi se pare ca face fata cam greu. este posibil sa fie si de la termocupla (86-67) ?? si de la faptul ca termocupla e pe furtun si nu pe radiator? este oare prea mica temperatura de oprire(67)?? sa schimb termocupla.??? si totusi care are debit mai mare si ar raci intr-un timp mai scurt? la drum nu am probleme, nici nu porneste, decat rar daca e cald afara sau panta mare si lunga. cand merg sub 40 apa incepe sa creasca un pic (fara sa declanseze termocupla). ce ma framanta este ca atunci cand intra in functiune sta cam mult pornit.
cam asta e sistemul care il am pe masina.
*




E mai mult decat logic ca din cauza termocuplei merge mai mult elvul.La una cu interval mai mic intre cele doua temperaturi te-ai gandit?Deasemeni la o corelare cat mai corecta (sau precisa) a termostatului si a termocuplei?......67 de grade e extrem de putin in opinia mea.
PS:celalalt elv il mai ai?


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Dec 2009, 21:51
Post #1136


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




92-82 temp ideala de cuplare/decuplare.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 5 Dec 2009, 22:14
Post #1137


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




...e buna daca ai termostat de 89, daca nu, nu e, de exemplu la mine merge bine iarna cand am termostatu asta, dar vara nu imi place deloc;
eu pe timp de vara pun termostat de 82, dar trebuie sa schimb si termocupla sa pun una de genu 87-82 de care caut de 2 ani si nu gasesc. Vara asta a facut serviciu elice de plastic pe fulie de nova si termostat de 82, acuma am pus elv-u la loc


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 6 Dec 2009, 08:46
Post #1138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




sa raspund si eu pe rand.

sistemul de la filtrul de aer l-am facut pentru a nu mai ridica capota toata ziua. dimineata cand plec sau daca e frig afara, actionez pe aer cald de la galerie, daca se incalzeste dau pe rece. actionarea se face din cabina, cu un buton cu dublu sens (home made- 4 microintrerupatoare intr-un buton de lumini raba/saviem).

termostatul este de 86 grade.

in ceea ce priveste termocupla de 92-82 nu prea sunt multumit deoarece sta apa prea sus. daca mai vine si vara am pus-o. am avut asta vara din asta si nu am fost multumit deloc. din cauza ei am renuntat pe timp de vara la elv. as vrea si eu ceva genu 87-82. ar fi supeer, dar astia la magazine nici nu stiau ca termocuplele au valori diferite. au ramas uimiti cand am intrebat de termocupla cu valoarea x, ei stiau ca exista un singur fel de termocupla. cand am luat-o pe asta de 86-67 m-au intrebat daca se potriveste la filet. radmasa.gif parca valoarea ei micsoreaza si filetul. (intr-adevar nu la toate magazinele).

nu am primit insa un raspuns concludent. care e mai avantajos? elv ma refer. daca ati avut ocazia sa folositi de-a-mundoua!?

This post has been edited by pirvumark: 6 Dec 2009, 08:50

Attached thumbnail(s)
Imagine_270_.jpg ( Size: 492.79k ) Number of downloads: 299


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 6 Dec 2009, 10:29
Post #1139


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




eu de cand am pus elvul stau fara griji e adevarat ca vara sta mai mult pornit... dar acum iarna ii mai dau eu de la buton sa vad daca functioneaza laugh.gif motorul se incalzeste mult mai repede si masina mere mai bine


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 6 Dec 2009, 10:39
Post #1140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




da, acuma iarna nu am ce reprosa. caldura ca lumea in masina, incalzire foarte rapida a motorului fata de elice, dar eu asta as vrea sa evit cat de cat vara, sa stea tot timpul pornit. de aia intreb care are debit mai mare de aer si raceste mai bine, ca nu as vrea sa merg cu el chiar tot timpul pornit cum am patit asta vara. adica sa porneasca si sa-si faca treaba repede.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 36 37 38 39 40 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 19:20
Forum Renault