Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?
![]() ![]() ![]() |
Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?
vladut88 |
![]()
Post
#1141
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
|
||
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|||
pirvumark |
![]()
Post
#1142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
e prinsa cu piulita, foarte subtire, are un filet jumate. releu are, ca altfel nu mere. e logic. facusi si eu carte cat sa stiu ca trebuie releu sa nu se buseasca. nu mai zic ce facultate am terminat.
![]() de unde ai luat elv de cielo si cat ai dat pe ele? poti pune si o poza ceva. merita cu adevarat? This post has been edited by pirvumark: 6 Dec 2009, 22:05 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#1143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
cu releul ma luat valul nu stiu unde mia fost gandul eu mam luat dupa firul de la masa de pe contra aripa
electroventilatoarele leam luat noi au fost 300 lei si leam montat in fata radiatorului ,ele sunt proiectate sa sufle, pe dacie nu prea cred ca incap montate am doua eu le am montate pe aro 10 ,si masina e mai grea ca si dacia cu 400 kg si fac fata cu brio This post has been edited by vladut88: 6 Dec 2009, 22:36 Attached thumbnail(s) Imag000.jpg ( Size: 76.5k ) Number of downloads: 768 Imag001.jpg ( Size: 76.26k ) Number of downloads: 799 Imag002.jpg ( Size: 84.41k ) Number of downloads: 773 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#1144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
da , arata bine. cred si eu ca fac treaba la cum arata elicea. sunt beton. sa-ti traiasca masina.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#1145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
multumesc la fel
cauta la dezmembrari ca sigur gasesti mult mai ieftin |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
1300 |
![]()
Post
#1146
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 November 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Adrian_Boy @ 24 Oct 2009, 18:49) Salutare la toata lumea.Am facut rost si eu de un elv pentru dacia mea, precizez ca este modelul lui Adrian_Boy si as dori sa ma sfatuiti cum sa leg firele: sa respect polaritatea sau are un efect mai bun daca inversez sensul curentului? In seara asta l-am desfacut si gresat si m-am asigurat ca sunt buni carbunii.Tre sa mai fac rost de termocupla si Teu pentru futunul de apa.Sper sa iasa treaba buna. Poze... Attached thumbnail(s) Image000.jpg ( Size: 303.43k ) Number of downloads: 713 Image001.jpg ( Size: 294.97k ) Number of downloads: 682 Image002.jpg ( Size: 317.5k ) Number of downloads: 170 |
--------------------
Dacia
1300
1975
- IS 02 JBG Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica
Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!! |
|
hyena |
![]()
Post
#1147
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
acelasi model il am si eu . este facut sa traga aer prin radiator in compartimentul motor asadar este facut pt a fi montat in spatele radiatorului pentru a trage aer de afara prin radiator. daca schimbi polaritatea randamentul va scadea pe undeva pe la 20% (am estimat eu) si daca il vei monta asa va sufla aerul cald care incearca sa treca prin radiator inapoi
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
1300 |
![]()
Post
#1148
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 November 07 From: Iasi ![]() |
Maine dupa servici vreau sa-l montez pe radiator si imi caut Teu intre timp.
Mersi hyena ![]() This post has been edited by 1300: 13 Dec 2009, 21:26 |
--------------------
Dacia
1300
1975
- IS 02 JBG Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica
Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!! |
|
pirvumark |
![]()
Post
#1149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pe care il recomandati, ca nu mi-a raspuns nimeni la intrebare? eu am subtire. este mai bun cel cu 4 pale?
Attached thumbnail(s) elv.jpg ( Size: 139.04k ) Number of downloads: 218 Imagine_109_.jpg ( Size: 244.59k ) Number of downloads: 220 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#1150
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
ala cu 4 pale
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#1151
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Cel subtire cu 10 pale are aparenta de a fi mai echilibrat , cu riscuri minore de a-ti reteza degetele la o pornire accidentalä a ELV-ului dar cel cu 4 avind cercul pe suport e mai simplu de adaptat un concentrator de aer pe radiator .
Acum , cu referire la postul 622 , chiar daca are 2 ani vechime - nu-i prea tirziu sa remedieze o greseala . Lînga vasul de expansiune are aerisitorul cu t-ul orientat în jos , acesta trebuie ( ca orice aerisitor dealtfel ! ) orientat în sus . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
hyena |
![]()
Post
#1152
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
depinde si cum stai cu spatiul... ala cu 4 pale e mai gros
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Siconi |
![]()
Post
#1153
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai cum sa stai cu spatiul?! Nasol. Ca doar la toate e la fel spatiul ala nenorocit. Oricum, intra si cel cu 4 pale.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
hyena |
![]()
Post
#1154
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
pai zic si eu ca la unii am inteles ca loveste in curea
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Gaba |
![]()
Post
#1155
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Cel cu 10 pale atinge cureaua cel cu 4 parca nu , si in plus cel cu 4 parca nu are nevoi de asa turatie mare ca sa creeze acelasi volum de aer (suprafata paletei e mai mare si misca o masa mai mare de aer la o invartire ) si eu as recomanda cel cu 4
|
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu am cu mai multe pale si nu atinge cureaua.cand il fixezi pe radiator il impingi in jis cat merge si nu atinge cureaua garantat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1157
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cât mai costă o termocuplă bună? Un nume de marcă mai bună? Mulțumesc.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#1158
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
greu de zis...cam 30-50lei.
cel cu 10 plae mi se pare cel mai bun. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Gaba |
![]()
Post
#1159
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Ok am sa spun punctele slabe la cea cu 10 pale (mai exact ce nu imi place mie la cea ce o am eu )
- suna foarte tare - atinge corpul motorului cureaua (la mine) si nu am cum sa ridic cureaua mai mult (numai daca o schimb si atunci palele alternatorului imi freaca in furtunul de apa de deasupra, iar cureaua imi va freca in partea cealalta a furtunului , la gitul pompei de apa ) - mai nou se pare ca una din perii nu prea face contact si trebuie sa i dau cite una ca sa porneasca... - la turatie mica nu prea misca aerul Acum am vazut elicea cu 4 pale la cineva montata si parea sa isi faca treaba la fel de bine , desi nu se invartea asa tare ca asta ... Oricare o iei isi va face treaba |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1160
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 15 Dec 2009, 21:12) Am căutat tot orașul, toți aveau același model de termocuplă, cu Klaxcar France cică, cu preț între 7,5 și 15 RON. Am luat de la magazinul unde era cea mai scumpă, în speranța că e cea mai bună, deși sunt identice. ![]() Deocamdată merge... ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#1161
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cand nu gasesti e nasol.
dar klaxcaru e la fel de ''bun'' ca asamu:( |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1162
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Data viitoare când mai fierbe iarna motorul îi dau foc și gata.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cristiman46 |
![]()
Post
#1163
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 10 September 09 ![]() |
C a t a l i n cauta de masini straine ca se portiveste le filet si temperaturi
. |
--------------------
dacia 1310
berlina
1988
- ph 02 utk
|
|
1300 |
![]()
Post
#1164
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 November 07 From: Iasi ![]() |
Si eu tot de klaxcar am gasit, cica made in france,15 ron.Sa vedem cat o sa tina.Pe cutia scria "Termocupla pentru dacia\Nova\SN\Solenza\Pick-up diesel".
|
--------------------
Dacia
1300
1975
- IS 02 JBG Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica
Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!! |
|
radu_ |
![]()
Post
#1165
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
termocontact ieftin am si io si de 2 ani de zile nu am avut nici o problema, pe ambalaj scria Dacia Nova, 92-82, si am dat 11 lei
mecanick_maverick - postu 622 is poze cu masina mea. Nu baga in seama pozitia aerisitorului ca nu il mai folosesc, sta degeaba acolo, de 2 ani de cand am pus vasu de expansiune de nova nu m-am mai atins de aerisitoare, |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#1166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 16 Dec 2009, 17:02) Data viitoare când mai fierbe iarna motorul îi dau foc și gata. ![]() ![]() ![]() Iti recomand termocontact marca Vernet pentru Peugeot(nu mai stiu ce model de Peugeot). Are aceleasi temperaturi de inchidere/deschidere, are acelasi tip de conector electric(papuci de contact) si filetul se potriveste cu cel de la radiatorul de Nova. Costa in jur de 35 lei si il poti gasi in magazinele de piese auto straine. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
radu pune te rog o poza cu vasud de expansiune de nova pe care tu lai pus la tine.are ceva avantaje fata de cel clasic.eu am cu stutu jos.
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#1168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
in concluzie cel cu 4 pale e mai bun, da? k! merci!
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#1169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
am eu montat cel cu 10 pale si e cam naspa ca are rotorul mare si sta fix pe capacul distributiei
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Filip |
![]()
Post
#1170
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Acu in prag de sarbatori m-a lovit si pe mine o problema. Vroiam sa plec la curte cu masina, totul normal, merg eu ce merg, n-ajung departe, eram pe Floreasca la coada, ajunge apa la 92 de grade, porneste elv cum era normal, raceste, acul scade, scade sub 82 de grade, elv nu se opreste cum era normal la 82 de grade, acul scade in continuare pana ajunge la jumate (am bordul scoica, cu gradatie la apa si ulei fara cifre, doar cu liniute). In fine, in loc sa o iau spre Barbu Vacarescu, fac cale intoarsa, ajung acasa, parchez, imi dau seama ca daca opresc motorul nu o sa se opreasca si elv, sunt ajutat la telefon de un bun prieten, scot un papuc si opresc elv. Acum, tot instruit telefonic, imi dau seama ca releul functioneaza, cand fac contact cu papucul la termocupla, releul face tic. Nu la el e problema, problema s-ar putea sa fie la termocupla, contactii nu sunt umeziti. Stau si ma intreb acum cat mai e o termocupla buna. In fine, nu stiu sigur daca trebuie sa cumpar alta, mai trebuie investigat.
Norocul meu a fost ca am termostat bun, si n-a scazut acul la temp. apei sub jumate (cam pe acolo sta in mod normal la daciile cu racire cu elice pe fulia pompei de apa). I s-a mai intamplat cuiva pana acum? Am pus o poza de acum cateva zile, facuta cu alt scop, dar am observat ca in coltul din dreapta jos ar radiatorului era zapada. La momentul ala n-aveam o pensula subtire sa dau zapada, si am zis sa nu zgandar firele la termocupla, pe acolo prin fata radiatorului trece un fir de la termocupla la releu, si atunci era sub zapada. Sa fie asta problema? Attached thumbnail(s) 20122009268.jpg ( Size: 402.4k ) Number of downloads: 320 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 19:50 |