DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 37 38 39 40 41 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

vladut88
post 6 Dec 2009, 14:08
Post #1141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




eu am 2 electroventilatoare de ac de cielo si iarna nu merg mai deloc vara merg cam 30 de secunde si pornesc cam la 2 minute daca merg constant nu prea pornesc nici vara termocupla am de 83 /68

p.s. cum ai prins termocupla?

pune-i un releu ca se va arde altfel


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 6 Dec 2009, 22:04
Post #1142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




e prinsa cu piulita, foarte subtire, are un filet jumate. releu are, ca altfel nu mere. e logic. facusi si eu carte cat sa stiu ca trebuie releu sa nu se buseasca. nu mai zic ce facultate am terminat. biggrin.gif

de unde ai luat elv de cielo si cat ai dat pe ele? poti pune si o poza ceva. merita cu adevarat?


This post has been edited by pirvumark: 6 Dec 2009, 22:05


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 6 Dec 2009, 22:25
Post #1143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




cu releul ma luat valul nu stiu unde mia fost gandul eu mam luat dupa firul de la masa de pe contra aripa

electroventilatoarele leam luat noi au fost 300 lei si leam montat in fata radiatorului ,ele sunt proiectate sa sufle, pe dacie nu prea cred ca incap montate am doua eu le am montate pe aro 10 ,si masina e mai grea ca si dacia cu 400 kg si fac fata cu brio

This post has been edited by vladut88: 6 Dec 2009, 22:36

Attached thumbnail(s)
Imag000.jpg ( Size: 76.5k ) Number of downloads: 768
Imag001.jpg ( Size: 76.26k ) Number of downloads: 799
Imag002.jpg ( Size: 84.41k ) Number of downloads: 773


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 7 Dec 2009, 17:19
Post #1144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




da , arata bine. cred si eu ca fac treaba la cum arata elicea. sunt beton. sa-ti traiasca masina.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 7 Dec 2009, 19:41
Post #1145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




multumesc la fel
cauta la dezmembrari ca sigur gasesti mult mai ieftin


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1300
post 13 Dec 2009, 21:17
Post #1146


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 November 07
From: Iasi




QUOTE(Adrian_Boy @ 24 Oct 2009, 18:49)
Dupe 2 zile de munca, am reusit sa pun si eu ELV-ul biggrin.gif
*




Salutare la toata lumea.Am facut rost si eu de un elv pentru dacia mea, precizez ca este modelul lui Adrian_Boy si as dori sa ma sfatuiti cum sa leg firele: sa respect polaritatea sau are un efect mai bun daca inversez sensul curentului?
In seara asta l-am desfacut si gresat si m-am asigurat ca sunt buni carbunii.Tre sa mai fac rost de termocupla si Teu pentru futunul de apa.Sper sa iasa treaba buna.

Poze...

Attached thumbnail(s)
Image000.jpg ( Size: 303.43k ) Number of downloads: 713
Image001.jpg ( Size: 294.97k ) Number of downloads: 682
Image002.jpg ( Size: 317.5k ) Number of downloads: 170


--------------------
Dacia 1300 1975 - IS 02 JBG
Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica

Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 13 Dec 2009, 21:23
Post #1147


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




acelasi model il am si eu . este facut sa traga aer prin radiator in compartimentul motor asadar este facut pt a fi montat in spatele radiatorului pentru a trage aer de afara prin radiator. daca schimbi polaritatea randamentul va scadea pe undeva pe la 20% (am estimat eu) si daca il vei monta asa va sufla aerul cald care incearca sa treca prin radiator inapoi


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1300
post 13 Dec 2009, 21:25
Post #1148


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 November 07
From: Iasi




Maine dupa servici vreau sa-l montez pe radiator si imi caut Teu intre timp.
Mersi hyena biggrin.gif

This post has been edited by 1300: 13 Dec 2009, 21:26


--------------------
Dacia 1300 1975 - IS 02 JBG
Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica

Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 14 Dec 2009, 16:23
Post #1149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




pe care il recomandati, ca nu mi-a raspuns nimeni la intrebare? eu am subtire. este mai bun cel cu 4 pale?

Attached thumbnail(s)
elv.jpg ( Size: 139.04k ) Number of downloads: 218
Imagine_109_.jpg ( Size: 244.59k ) Number of downloads: 220


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 14 Dec 2009, 16:39
Post #1150


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




ala cu 4 pale


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 14 Dec 2009, 16:59
Post #1151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Cel subtire cu 10 pale are aparenta de a fi mai echilibrat , cu riscuri minore de a-ti reteza degetele la o pornire accidentalä a ELV-ului dar cel cu 4 avind cercul pe suport e mai simplu de adaptat un concentrator de aer pe radiator .
Acum , cu referire la postul 622 , chiar daca are 2 ani vechime - nu-i prea tirziu sa remedieze o greseala . Lînga vasul de expansiune are aerisitorul cu t-ul orientat în jos , acesta trebuie ( ca orice aerisitor dealtfel ! ) orientat în sus .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 14 Dec 2009, 23:19
Post #1152


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




depinde si cum stai cu spatiul... ala cu 4 pale e mai gros


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Dec 2009, 23:44
Post #1153


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai cum sa stai cu spatiul?! Nasol. Ca doar la toate e la fel spatiul ala nenorocit. Oricum, intra si cel cu 4 pale.



--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 14 Dec 2009, 23:46
Post #1154


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




pai zic si eu ca la unii am inteles ca loveste in curea


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 15 Dec 2009, 08:46
Post #1155


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Cel cu 10 pale atinge cureaua cel cu 4 parca nu , si in plus cel cu 4 parca nu are nevoi de asa turatie mare ca sa creeze acelasi volum de aer (suprafata paletei e mai mare si misca o masa mai mare de aer la o invartire ) si eu as recomanda cel cu 4


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Dec 2009, 14:24
Post #1156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu am cu mai multe pale si nu atinge cureaua.cand il fixezi pe radiator il impingi in jis cat merge si nu atinge cureaua garantat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Dec 2009, 16:06
Post #1157


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cât mai costă o termocuplă bună? Un nume de marcă mai bună? Mulțumesc.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 15 Dec 2009, 21:12
Post #1158


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




greu de zis...cam 30-50lei.
cel cu 10 plae mi se pare cel mai bun.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 16 Dec 2009, 09:02
Post #1159


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Ok am sa spun punctele slabe la cea cu 10 pale (mai exact ce nu imi place mie la cea ce o am eu )
- suna foarte tare
- atinge corpul motorului cureaua (la mine) si nu am cum sa ridic cureaua mai mult (numai daca o schimb si atunci palele alternatorului imi freaca in furtunul de apa de deasupra, iar cureaua imi va freca in partea cealalta a furtunului , la gitul pompei de apa )
- mai nou se pare ca una din perii nu prea face contact si trebuie sa i dau cite una ca sa porneasca...
- la turatie mica nu prea misca aerul

Acum am vazut elicea cu 4 pale la cineva montata si parea sa isi faca treaba la fel de bine , desi nu se invartea asa tare ca asta ...

Oricare o iei isi va face treaba


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Dec 2009, 16:53
Post #1160


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(ydaniel @ 15 Dec 2009, 21:12)
greu de zis...cam 30-50lei.
cel cu 10 plae mi se pare cel mai bun.
*



Am căutat tot orașul, toți aveau același model de termocuplă, cu Klaxcar France cică, cu preț între 7,5 și 15 RON. Am luat de la magazinul unde era cea mai scumpă, în speranța că e cea mai bună, deși sunt identice. smile.gif
Deocamdată merge... huh.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 16 Dec 2009, 16:59
Post #1161


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cand nu gasesti e nasol.
dar klaxcaru e la fel de ''bun'' ca asamu:(


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Dec 2009, 17:02
Post #1162


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Data viitoare când mai fierbe iarna motorul îi dau foc și gata. rolleyes.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 16 Dec 2009, 18:14
Post #1163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




C a t a l i n cauta de masini straine ca se portiveste le filet si temperaturi
.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1300
post 16 Dec 2009, 20:36
Post #1164


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 November 07
From: Iasi




Si eu tot de klaxcar am gasit, cica made in france,15 ron.Sa vedem cat o sa tina.Pe cutia scria "Termocupla pentru dacia\Nova\SN\Solenza\Pick-up diesel".


--------------------
Dacia 1300 1975 - IS 02 JBG
Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica

Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_
post 17 Dec 2009, 09:45
Post #1165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 6 August 07
From: ARAD




termocontact ieftin am si io si de 2 ani de zile nu am avut nici o problema, pe ambalaj scria Dacia Nova, 92-82, si am dat 11 lei

mecanick_maverick - postu 622 is poze cu masina mea. Nu baga in seama pozitia aerisitorului ca nu il mai folosesc, sta degeaba acolo, de 2 ani de cand am pus vasu de expansiune de nova nu m-am mai atins de aerisitoare,


--------------------
Mercedes-Benz c200 1995 - /////AMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Dec 2009, 12:41
Post #1166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(C a t a l i n @ 16 Dec 2009, 17:02)
Data viitoare când mai fierbe iarna motorul îi dau foc și gata. rolleyes.gif

tongue.gif Eh, afirmatii facute la suparare... console.gif

Iti recomand termocontact marca Vernet pentru Peugeot(nu mai stiu ce model de Peugeot). Are aceleasi temperaturi de inchidere/deschidere, are acelasi tip de conector electric(papuci de contact) si filetul se potriveste cu cel de la radiatorul de Nova. Costa in jur de 35 lei si il poti gasi in magazinele de piese auto straine.

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Dec 2009, 12:53
Post #1167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




radu pune te rog o poza cu vasud de expansiune de nova pe care tu lai pus la tine.are ceva avantaje fata de cel clasic.eu am cu stutu jos.


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 18 Dec 2009, 19:14
Post #1168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




in concluzie cel cu 4 pale e mai bun, da? k! merci!


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 18 Dec 2009, 19:32
Post #1169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




am eu montat cel cu 10 pale si e cam naspa ca are rotorul mare si sta fix pe capacul distributiei


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 23 Dec 2009, 17:36
Post #1170


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Acu in prag de sarbatori m-a lovit si pe mine o problema. Vroiam sa plec la curte cu masina, totul normal, merg eu ce merg, n-ajung departe, eram pe Floreasca la coada, ajunge apa la 92 de grade, porneste elv cum era normal, raceste, acul scade, scade sub 82 de grade, elv nu se opreste cum era normal la 82 de grade, acul scade in continuare pana ajunge la jumate (am bordul scoica, cu gradatie la apa si ulei fara cifre, doar cu liniute). In fine, in loc sa o iau spre Barbu Vacarescu, fac cale intoarsa, ajung acasa, parchez, imi dau seama ca daca opresc motorul nu o sa se opreasca si elv, sunt ajutat la telefon de un bun prieten, scot un papuc si opresc elv. Acum, tot instruit telefonic, imi dau seama ca releul functioneaza, cand fac contact cu papucul la termocupla, releul face tic. Nu la el e problema, problema s-ar putea sa fie la termocupla, contactii nu sunt umeziti. Stau si ma intreb acum cat mai e o termocupla buna. In fine, nu stiu sigur daca trebuie sa cumpar alta, mai trebuie investigat.

Norocul meu a fost ca am termostat bun, si n-a scazut acul la temp. apei sub jumate (cam pe acolo sta in mod normal la daciile cu racire cu elice pe fulia pompei de apa).
I s-a mai intamplat cuiva pana acum?

Am pus o poza de acum cateva zile, facuta cu alt scop, dar am observat ca in coltul din dreapta jos ar radiatorului era zapada. La momentul ala n-aveam o pensula subtire sa dau zapada, si am zis sa nu zgandar firele la termocupla, pe acolo prin fata radiatorului trece un fir de la termocupla la releu, si atunci era sub zapada. Sa fie asta problema?


Attached thumbnail(s)
20122009268.jpg ( Size: 402.4k ) Number of downloads: 320


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 37 38 39 40 41 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 19:50
Forum Renault