frigul...porneste greu, pls cateva sfaturi
![]() ![]() ![]() |
frigul...porneste greu, pls cateva sfaturi
adrianadrian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in primul rind bateria sa fie incarcata (se verifica densitatea electrolitului din baterie , 1,26-1,28) se verifica platina sa fie buna , deschiderea , contactele ,etc , electromotorul sa invirta usor ( poate fi una din cauze lagarele uzate) incarcarea bareriei de catre alternator , intre 13,8 si 14,4 , de preferat in jurul valorii de 14V,
cam atita imi vine acum in minte |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
pai...ar fi cam asa:
1.platina,capacul,luleaua,carbunele din capac 2.bujiile 3.bobina 4.carburatia(nivel in camera de nive constant),cuiul pontao 5.pompa de benzina(filtru si membrana). Am zis atatea pt ca nici tu nu ai dat prea multe simptome. Pt inceput incearca pornirea cu socul(2-3 sprituri,soc la 3sferturi si cheie). This post has been edited by CandyMan13: 2 Nov 2009, 11:50 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
pai...eu am dat cheie fara soc doar cheie si pedala
![]() This post has been edited by adrianadrian: 2 Nov 2009, 13:32 |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
vezi ca la electronica platina tre sa fie la 0.4 iar bujiile toate la 0.6 minim(daca ai at01 adica de aia rosie cu led verde)
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cum asa? argumenteaza; eu stiu 0,8 la bujii- energia e mai mare, platina la 0.3
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
de platina eu unul o am reglata la 0.4 si porneste brici;bujiile am zis MINIM 0.6 pt ca am mai intalnit masini la care merge si cu 0.6 inclusiv.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
eee...am mai facut cateva printre care:am curatat bujiile(nu erau cine stie ce,erau cu calamina),pornirea electronica(rosie cu led)am scos-o am schimbat si bobina ca mai aveam 2 in portbagaj...si am descoperit ca practic eu cand trageam socul clapeta din carburator nu se inchidea deoarece sarise ceva de acolo deci nu era bun socul...am schimbat si copul de deasupra carburatorului(ca mai aveam 2 carburatoare bucati)acuma la cald merge ok...sa vedem dimineata
![]() si apropo ca nu ii raspunsesem lui Candyman,pompa de benzina e noua... This post has been edited by adrianadrian: 2 Nov 2009, 19:53 |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
buna tuturor,din nou
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#10
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Aprinderea ai mai puso? Daca nu, te sfatuiesc sa o pui ca te ajuta foarte mult.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
truman |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 07 ![]() |
Va salut. Problema mea este putin diferita: motorul porneste, accelerez putin si pana la urma pare ca merge normal, dar de multe ori se intampla sa se opreasca. Huruie de doua ori si gata, nici nu apuc sa ma dau jos sa ma uit.
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999
- B85---
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
aprinderea nu am mai pus-o..sa vad cum se mai comporta,poate am sa o pun ....si pentru truman...lasa un pic motoru sa se incalzeasca sau daca il lasi si tot nu vrea,verifica bujiile+fise poate moare din cauza asta...asa pateam si eu la o dacie anu trecut tot pe vremea asta...si mam dus la mecanic,a schimbat bujiile si a desfundat filtru de la carburator si a mers
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
kog |
![]()
Post
#13
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am si io o problema. Nu sta la relanti pana se incalzeste bine. Daca nu stau cu socul tras scade turatia pana la cateva sute de ture si intr-un final se opreste. Am marit turatia de relanti la 900(din surub) ca era reglata la 850, dar tot nu sta pana se incalzeste ~7-8 min. O fi amestecul prea sarac?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Minel |
![]()
Post
#14
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
NU , este fonomenul de jivraj , de curiozitate , in momentul cand "o balbaie " opreste motorul si desfa "cagula" de la carburator si o sa vezi condens pe peretii carburatorului , condens ce obtureaza partial sau total jiclorul de ralanti .
Bafta ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 15:02 |