corp clapeta / MPP Motoras pas cu pas, pret pentru schimbare, modalitati de curatare
![]() ![]() ![]() |
corp clapeta / MPP Motoras pas cu pas, pret pentru schimbare, modalitati de curatare
alex_DNK |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
|
||
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|||
Maskatu |
![]()
Post
#122
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(electrica2000 @ 27 Jun 2013, 17:15) sall. a aparut sau ma rog acuma am vazut eu ,corpul clapeta din aluminiu la logan 1,4,la 350 de roni original. antrebarea este; e mai bun ca cel din plastic,a pus cineva asa ceva(produsul era original ,vazut de mine) Culmea... cel de plastic costa aproape 500. Cel ce l-ai vazut tu avea mpp ul si senzorul de clapeta? QUOTE(Iulikk @ 27 Jun 2013, 17:22) Stiam ca loganul 1.4 are acelasi corp clapeta. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Este fix la fel.L-am pus pe al meu,cu totul,pe loganul unui prieten,caci ii oscila relantiul.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(electrica2000 @ 27 Jun 2013, 17:15) sall. a aparut sau ma rog acuma am vazut eu ,corpul clapeta din aluminiu la logan 1,4,la 350 de roni original. antrebarea este; e mai bun ca cel din plastic,a pus cineva asa ceva(produsul era original ,vazut de mine) acel corp clapeta nu este la motoarele de 1.4 ci la cele de 1.2 16 v |
--------------------
...
...
...
|
|
flavyus |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
sal la toti am si eu o problema cu supernova mea din 2002 111 mii km,cumparata de vre-o 4-5 luni,mi-am bagat nasul sa curat corpul clapeta si mpp dupa ce nu imi mai tinea relantiu deloc si ramane turata m-am informat de aici dupa forum,am folosit spray de contacte foarte murfar nu era doar negru dar m-a mancat undeva si am apasat pe capatul metalic al mpp dupa ce am ansamblat totul la loc 3000 de ture apoi 2000-1800 asa face intruna in fine am cumparat mpp nou vdo 150 ron l-am montat am pus contactul de cateva ori si surpriza direct in 4000 mi de ture am oprit-o am scos mpp si nu actionase deloc l-am probat scos din corpul clapeta sa vad daca se intampla ceva functiona l-am pus inapoi am pornit s-a dus relantiu la 500 apoi la 900 si acolo a ramas o perioda,problema este tot ramane turata in mers relantiu cateodata merge perfect cateodata urca forte mult si nu mai coboara pana nu o repornesc din nou,inca ceva se pune in unghii ceteodata nu mai pedala la relanti sta daca o turez merge balbaindu-se daca bag in viteza moare imediat trb sa pun contactul de mai multe ori si isi revine asa facea si inainte cu vechiul mpp,si areo smucire nenorocita intre accelerare si dezaccelerare,sper sa nu va plictisesc cu postarea mea.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
edy99 |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
nu e calibrat mpp-ul
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
flavyus |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
cum se calibreaza,pe tester pe calculator?am sunat un mecanic si mi-a zis sa trag putin de capul metalic al mpp-ului
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
Calibrarea, se face astfel: puneti contactu, deci cu contactu pus scoti borna de la Baterie +. si o pui la loc. iei contactu. asta este calibrarea.
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
flavyus |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
mai citisem pe forum cu siguranta sa o scoti si sa o bagi inapoi o sa incerc mainemai este ceva clapeta cand este inchisa si te uiti in lumina nu inchide etans se vede pe langa ea,asta poate sa fie o cauza?
This post has been edited by flavyus: 15 Dec 2013, 21:17 |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#130
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Duci cheia in pozitia M (adica inaine sa porneasca motorul), pana se aprinde martorul antidemaraj, apoi cand se stinge, in loc sa invarti de cheie spre parbriz ca sa proneasca motorul, invarti invers, ca si cum ai vrea sa scoti cheia.
Repeti metoda de vreo 10 ori. La mine asa a mers. Cu alte cuvinte: pui contactu de 10 ori, fara sa pornesti motorul. This post has been edited by Iulikk: 15 Dec 2013, 21:22 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
QUOTE(flavyus @ 15 Dec 2013, 21:51) mai citisem pe forum cu siguranta sa o scoti si sa o bagi inapoi o sa incerc mainemai este ceva clapeta cand este inchisa si te uiti in lumina nu inchide etans se vede pe langa ea,asta poate sa fie o cauza? nu nu. ca si la mine tot asa este nu este etansa se vede pe langa ea..nu are nimic |
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#132
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nu este etansa pentru ca motorul, chiar si la ralanti are nevoie de aer pentru a functiona. De unde credeti ca isi ia acel aer?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
flavyus |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
prin canalul unde este mpp
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
limodriver |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 19 January 11 From: braila ![]() |
verifica daca e etans corpul clapeta pe galeria de admisie. are o garnitura acolo sau poate pe altundeva trage aer fals. eu zic ca asta ar fi problema. la mine oscilatul relantiului a fost din calculatorul masinii. dupa resoftare si-a revenit
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- BR-85-GSV
|
|
flavyus |
![]()
Post
#135
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
am schimbat corpul clapeta de pe alta masina si degeaba aceeiasi problema ramane turata rau se pune in unghii nu mai isi revine pana nu pun contactul de cateva,ori nu face mereu la fiecare pornire doar cand porneste si ramane turata daca porneste bine merge normal cu relantiul 800 dar dardaie rau in masina cred ca este dus tamponul care este sub baterie,nu mai stiu ce sa schimb ce la ce ar putea sa fie sonda lambda,senzorul de turatie,sau sa ma duc la un service sa o pun pe tester?si atunci cand porneste si merge bine scade greu turometru pana la 800.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
QUOTE(flavyus @ 16 Dec 2013, 17:30) am schimbat corpul clapeta de pe alta masina si degeaba aceeiasi problema ramane turata rau se pune in unghii nu mai isi revine pana nu pun contactul de cateva,ori nu face mereu la fiecare pornire doar cand porneste si ramane turata daca porneste bine merge normal cu relantiul 800 dar dardaie rau in masina cred ca este dus tamponul care este sub baterie,nu mai stiu ce sa schimb ce la ce ar putea sa fie sonda lambda,senzorul de turatie,sau sa ma duc la un service sa o pun pe tester?si atunci cand porneste si merge bine scade greu turometru pana la 800. asa face si la pe frigu asta. cand pornesc (asta numai dimineata) sta la 1500 rpm dupa un minut accelerez usor ii dau pana la 2000 rpm si ramane asa . dupaia bag in viteza si ridic ambreaju usor sa o scad.. si ramane la 1200 3-4 minute pana se incalzeste . dupaia merge normal sta la 900. merge bine. asa face toate pe frigu asta.. |
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
flavyus |
![]()
Post
#137
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
nu are cum sa faca toate la fel,este o problema pe undeva la frig nu face doar dupa ce se incalzeste motorul,este tare enervant.mi s-a luat de ea numai belele am luat si un spary de contacte are ceva daca dau pe mufe cu el pe pinii de la mufa?are ceva daca scot mufa din calculator si dau cu spray pe contacte pe pini?
16 Dec 2013, 21:28: nu este nimeni din pitesti care ma poate ajuta si pe mine? This post has been edited by flavyus: 16 Dec 2013, 21:28 |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
salutare.. despre ce masina este vorba ??
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pisleag, esti din alta liga. La a mea, turatia motorului scade liniar, nu trebuie sa o bag in viteza si sa-i dau drumul la ambreiaj ca sa o fac sa scada. A, si nici nu o turez aiurea imediat dupa pornire.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
Iulikk |
![]()
Post
#140
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
V-ati gasit si voi cu cine sa discutati... cu Prāzlea...
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Tavy84 |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 5 February 10 From: Bucuresti ![]() |
Flavyus, nu are nimic daca dai cu spray de contacte, scoate fisa care intra in bobina si da acolo bine cu spary, lasa un pic si apoi pune la loc fisa, daca incepe sa iti vibreze masina dupa ce se incalzeste motorul atunci poate fi vb de un injector, cel mai bine dute si fa-i un test la sv, nu e mai mult de 50-60 de lei. Inainte de a te duce la service, curata-i si senzorul de turatie nu iti ia mai mult de 15 min si vezi dupa aia cum merge, eu totusi tind sa cred ca e senzorul de turatie, ai schimbat degeaba corpul clapeta. Bafta
|
--------------------
Dacia
Solenza
Clima 2003
|
|
flavyus |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
o sa i curat astazi senzorul de turatie si o sa i dau cu spray si la mufa calculatorului si la bobina cu ai zis tu,cu taiatul alimentarii nu isi revine pana nu pun contactul de cateva ori de la ce ar putea sa fie?nu mai am deloc pedala si relantiul aproape da sa moara
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Am inlocuit si eu MPP-ul la a mea. Acum sta turata pe la 1600Rpm si scade treptat in timp ce se incalzeste. Am pus MPP Klaxcar ;asta il avea magazinul care m-I la lasat cu imprumut sa vad daca functioneaza.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
flavyus |
![]()
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
eu am motoras pas cu pas vdo vad ca s-a dat pe brazda merge foarte bine,mai ramane turata din cand in cand,cu taiatul alimentari s-a rezolvat o chestie banala care nu i dadea nimeni importanta,stiti careva date de concact ale lui reamsen sau ceva de genu cu solenza albastra la avatar.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
A inceput sa faca la fel dimineata. Sta turata la 1800Rpm si daca olec si o las in relanti se balbaie. Ce sa fie?
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
flavyus |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
tot mpp
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
flavyus |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
ce solutie buna aveti pt corpul calpeta sa nu mai traga aer fals pe la garnituri cea de jos de la admisie este noua cea de sus este intradevar cam coapta si nu gasesc sa cumpar.se tureaza in mers nu mereu este foarte enervant si este si consumul mai mare.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
cosstti |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
Izolirband
|
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#149
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Am pus un corp clapeta sh de proba si dimineata a pornit normal. Il mai tin si week-end-ul asta de proba si probabil o sa-l platesc. Ma gandesc daca si senzorul pozitie clapeta o fi defect? Ce parere aveti??
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
Tavan01 |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 December 13 ![]() |
Eu am schimbat acel senzor cu Unu cica Original VDO , am dat pe el 140 Ron dar parca nu e ca cel original . dar merge ok
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Scala
- B-69_cok
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:56 |