DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia 1300, probleme cu ulei.....mai precis scurgeri de ulei

varu_vyyp
post 30 Apr 2009, 14:53
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




am o dacia 1300 si am schimbat recent motoru. Pana aici totul bin ....am pornit motorul dupa montare totul bine....am completat si ulei ( aici am o problema ca motorul asta pe care il am acuma nu este la fel ca cel vechi....am jorja altfel si chiuloasa este diferita) problema este ca am remarcat scurgeri de ulei pe la granitura de la galerie....scoate si fum albastru ...vreu un sfat ceva.....poate fi de la culbutori ,admise ,evacuare?????

30 Apr 2009, 15:05:
jorja este ca la masinile aste mai noi cu lamela .....iar chiloasa este diferita la alternator...nush de pe ce masina e fos dat jos....important ca sa potrivit la tampoanele de pe sasiu.....nu stiu cum sa rezolv problema cu scurgerile de ulei de la galerie .....imi da ulei afara pe acolo si scade nivelul la ulei ....de tras trage bn si nu face probleme si adude un zgomot ciudat cand este incins cred ca de la culbutori....

This post has been edited by varu_vyyp: 30 Apr 2009, 15:05


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 30 Apr 2009, 21:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




pai...naspa,aiurea,cam nasol:(
asta nu e semn prea bun,mai ales fumul albastru.Inseamna ca mananca ulei motorul(ajunge in cam de ardere si e ars la un loc cu combustibilul=>nu etanseaza segmentii) iar de chiuloasa e posibil ca scaunele supapelor sa fie bulite.Cred ca ai inteles ca inseamna investitie timp+BANI=BANI
Garnitura de la galerie o poti schimba,se gaseste in comert,nu dureaza mult,se desfac doar suruburile din chiuloasa,se trage de galerie inspre aripa dreapta si se inlocuieste.Atentie sa nu rupi vreun prezon sau sa rotunjesti vreo piulita la montare.
SPOR!


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 1 May 2009, 10:34
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




daca ar fi cum zici tu cu cilindri ...setu motor daca ar fi du sar fi aprins becurile la ulei ....din acest motiv am cumparat motorul asta, are preiune la ulei, si merge bn. uleiul ramne bun si nu e ars, problema mea era daca problema provine de la supapele de evacuare ....dar cred ca cea mai buna solutzie este mecanicul cel descurcaretz smile.gif)

1 May 2009, 10:37:
problema cu uleiul este ca nu se consuma iese pe evacuare .....si galeria find incinsa scoate fum de la uleiul care ajunge acolo sad.gif cat e rece motorul nu scoate fum ....numai dupa ce se incinge ...


1 May 2009, 10:38:
nu este un fum consistent de disipa repede fumul in aer si nici nu e urat mirositor....

This post has been edited by varu_vyyp: 1 May 2009, 10:38


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 1 May 2009, 17:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




QUOTE(varu_vyyp @ 1 May 2009, 11:34)
daca ar fi cum zici tu cu cilindri ...setu motor daca ar fi du sar fi aprins becurile la ulei ....din acest motiv am cumparat motorul asta, are preiune la ulei, si merge bn. uleiul ramne bun si nu e ars, problema mea era daca problema provine de la supapele de evacuare ....dar cred ca cea mai buna solutzie este mecanicul cel descurcaretz smile.gif)

<span class='edit'>1 May 2009, 10:37:</span>
problema cu uleiul este ca nu se consuma iese pe evacuare .....si galeria find incinsa scoate fum de la uleiul care ajunge acolo sad.gif cat e rece motorul nu scoate fum ....numai dupa ce se incinge ...
<span class='edit'>1 May 2009, 10:38:</span>
nu este un fum consistent de disipa repede fumul in aer si nici nu e urat mirositor....
*


pai si tu de ce crezi ca ajunge ulei pe galeria de evacuare? probabil ca tu nu cunosti principiul pe care se bazeaza functionarea unui motor.hai sa iti explic de ce spune colegul mai sus ca motorul tau are setul varza, mai precis segmenti:
motorul are mai multi segmenti pe piston, o parte cu rol de etansarea a camerei de ardere, o parte cu rol de ungere si o parte cu rol de razuire a uleiului de pe oglinda cilindrului. deci prin urmare la tine segmenti de razuire nu isi mai fac treaba si uleiul de pe oglinda cilindrului este ori ars,ori aruncat pe la bujii sau pe galeria de evacuare ca la tine. presiune de ulei poti sa ai pt ca nu are nici o legatura cu consumul de ulei. presiunea la ulei este data de arborele cotit, mai precis de uzura acestuia si de uzura rampei de culbutori ai a axului cu came, cu cat sunt mai putin uzate cu atat presiunea debitata de pompa de ulei nu se pierde.


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 1 May 2009, 20:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Normal ar fi sa scoata fum albastru la pornire daca il turezi. Pentru ca pe la supape se scurge in camera de ardere ceva ulei cand motorul este oprit si acel ulei va arde la pornirea motorului. Tot normal este pe zilele astea ca motorul de dacie sa nu scoata nici un soi de fum pe evacuare. Daca scoate e clar ca numai albastru poate scoate.

Deci set motor praf sau chiulasa praf.

varule, o gramada de motoare reno se potrivesc la suporti pe dacie, blocul motor cu care este inzestrat dacia 13xx e montat pe multe masini reno mai vechi si anbul trecut am vazut si un renault twingo din 93 cu acelasi bloc motor.

Pune si tu o poza sa ne mai clatim si noi ochii.

Pe la garnitura de ulei de la galerie n-ai ce scurgeri de ulei sa vezi, acolo nu circula nici miligram de ulei. Mai degraba ai un capac al culbutorilor praf sau o garnitura de capac de culbutori praf.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 4 May 2009, 18:38
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




sarumana pentru informatiile date ...cel putin ultimile 2 postari kiar mau lamurit de problema.....VA MULTUMESC ptr ajutor !!!....exact asta nu intelegeam cum de la motorul vechi care e gata nu consuma ulei deloc si nu scoate fum la pornire ....iar motorul asta frantzuzesc scoate fum si papa ceva uleiu dar am vazut ca imi face un consum foarte mic ...


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 06:57
Forum Renault