dacia 1300, probleme cu ulei.....mai precis scurgeri de ulei
dacia 1300, probleme cu ulei.....mai precis scurgeri de ulei
varu_vyyp |
30 Apr 2009, 14:53
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 |
|
||
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|||
CandyMan13 |
30 Apr 2009, 21:16
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi |
pai...naspa,aiurea,cam nasol:(
asta nu e semn prea bun,mai ales fumul albastru.Inseamna ca mananca ulei motorul(ajunge in cam de ardere si e ars la un loc cu combustibilul=>nu etanseaza segmentii) iar de chiuloasa e posibil ca scaunele supapelor sa fie bulite.Cred ca ai inteles ca inseamna investitie timp+BANI=BANI Garnitura de la galerie o poti schimba,se gaseste in comert,nu dureaza mult,se desfac doar suruburile din chiuloasa,se trage de galerie inspre aripa dreapta si se inlocuieste.Atentie sa nu rupi vreun prezon sau sa rotunjesti vreo piulita la montare. SPOR! |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
varu_vyyp |
1 May 2009, 10:34
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 |
daca ar fi cum zici tu cu cilindri ...setu motor daca ar fi du sar fi aprins becurile la ulei ....din acest motiv am cumparat motorul asta, are preiune la ulei, si merge bn. uleiul ramne bun si nu e ars, problema mea era daca problema provine de la supapele de evacuare ....dar cred ca cea mai buna solutzie este mecanicul cel descurcaretz )
1 May 2009, 10:37: problema cu uleiul este ca nu se consuma iese pe evacuare .....si galeria find incinsa scoate fum de la uleiul care ajunge acolo cat e rece motorul nu scoate fum ....numai dupa ce se incinge ... 1 May 2009, 10:38: nu este un fum consistent de disipa repede fumul in aer si nici nu e urat mirositor.... This post has been edited by varu_vyyp: 1 May 2009, 10:38 |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
yon |
1 May 2009, 17:42
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina |
QUOTE(varu_vyyp @ 1 May 2009, 11:34) daca ar fi cum zici tu cu cilindri ...setu motor daca ar fi du sar fi aprins becurile la ulei ....din acest motiv am cumparat motorul asta, are preiune la ulei, si merge bn. uleiul ramne bun si nu e ars, problema mea era daca problema provine de la supapele de evacuare ....dar cred ca cea mai buna solutzie este mecanicul cel descurcaretz ) <span class='edit'>1 May 2009, 10:37:</span> problema cu uleiul este ca nu se consuma iese pe evacuare .....si galeria find incinsa scoate fum de la uleiul care ajunge acolo cat e rece motorul nu scoate fum ....numai dupa ce se incinge ... <span class='edit'>1 May 2009, 10:38:</span> nu este un fum consistent de disipa repede fumul in aer si nici nu e urat mirositor.... pai si tu de ce crezi ca ajunge ulei pe galeria de evacuare? probabil ca tu nu cunosti principiul pe care se bazeaza functionarea unui motor.hai sa iti explic de ce spune colegul mai sus ca motorul tau are setul varza, mai precis segmenti: motorul are mai multi segmenti pe piston, o parte cu rol de etansarea a camerei de ardere, o parte cu rol de ungere si o parte cu rol de razuire a uleiului de pe oglinda cilindrului. deci prin urmare la tine segmenti de razuire nu isi mai fac treaba si uleiul de pe oglinda cilindrului este ori ars,ori aruncat pe la bujii sau pe galeria de evacuare ca la tine. presiune de ulei poti sa ai pt ca nu are nici o legatura cu consumul de ulei. presiunea la ulei este data de arborele cotit, mai precis de uzura acestuia si de uzura rampei de culbutori ai a axului cu came, cu cat sunt mai putin uzate cu atat presiunea debitata de pompa de ulei nu se pierde. |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Mr_Devil83 |
1 May 2009, 20:47
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
Normal ar fi sa scoata fum albastru la pornire daca il turezi. Pentru ca pe la supape se scurge in camera de ardere ceva ulei cand motorul este oprit si acel ulei va arde la pornirea motorului. Tot normal este pe zilele astea ca motorul de dacie sa nu scoata nici un soi de fum pe evacuare. Daca scoate e clar ca numai albastru poate scoate.
Deci set motor praf sau chiulasa praf. varule, o gramada de motoare reno se potrivesc la suporti pe dacie, blocul motor cu care este inzestrat dacia 13xx e montat pe multe masini reno mai vechi si anbul trecut am vazut si un renault twingo din 93 cu acelasi bloc motor. Pune si tu o poza sa ne mai clatim si noi ochii. Pe la garnitura de ulei de la galerie n-ai ce scurgeri de ulei sa vezi, acolo nu circula nici miligram de ulei. Mai degraba ai un capac al culbutorilor praf sau o garnitura de capac de culbutori praf. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
varu_vyyp |
4 May 2009, 18:38
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 |
sarumana pentru informatiile date ...cel putin ultimile 2 postari kiar mau lamurit de problema.....VA MULTUMESC ptr ajutor !!!....exact asta nu intelegeam cum de la motorul vechi care e gata nu consuma ulei deloc si nu scoate fum la pornire ....iar motorul asta frantzuzesc scoate fum si papa ceva uleiu dar am vazut ca imi face un consum foarte mic ...
|
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2024 - 06:57 |