diesel gpl
diesel gpl
adiya |
25 Aug 2009, 20:42
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|||
valerica1 |
25 Aug 2009, 20:55
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 |
e posibil asa ceva?
adica gazul sa se aprinda prin compresie? adica cum aprinzi gazul? |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
Marso |
25 Aug 2009, 21:20
Post
#3
|
***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti |
este posibil...daca dai search pe goagal gasesti mai multe informatii... e discutabila economia pe care o vei face... (scrie la search "diesel pe gpl" )
|
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
Andy_ACS |
25 Aug 2009, 21:32
Post
#4
|
Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.274 Joined: 19 July 04 From: Craiova |
De la mine din oras de la un service: http://www.nordservice.ro/Instalatii-GPL-D...Craiova_1_8.htm
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
AG09KLU |
26 Aug 2009, 08:04
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 13 February 09 From: Bucuresti |
dar instalatia de gpl pentru benzina cat costa?
se poate monta dupa? cand am luat eu loganul nu exista gpl pe el din fabrica... |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - Ambition
- AG-09-KLU !!! I've been LOGANIZED !!!
|
|
Andy_ACS |
26 Aug 2009, 16:56
Post
#6
|
Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.274 Joined: 19 July 04 From: Craiova |
Se poate monta dupa. Pentru Logan e nevoie de instalatie gpl secventiala, pretul e in general pe la aprox 2000-2800 ron in functie de model si de magazinul de unde e luata.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
pyngi |
26 Aug 2009, 18:54
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 November 07 From: Tg-Mures |
De existat exista de ceva timp, dar acele lucruri promise sunt prea science fiction pentru mine. Creste puterea cu x% scade consumul cu 35% blah blah. Eu nu mi-as pune nici daca ar fi gratis la ce consum am la masina.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM dCI 85 CP
2008 236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
|
|
adiya |
26 Aug 2009, 19:59
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti |
Ar fi interesant de aflat, procentual, cata motorina se arde si cat GPL. Daca la un plin de GPL bag doua-trei de motorina...nu am rezolvat nimic. Firma unde am trimis mail inca nu s-a sinchisit sa raspunda.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
pyngi |
27 Aug 2009, 16:49
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 November 07 From: Tg-Mures |
"Goagal" prietenul nostru a gasit asta: Sistemul utilizat de noi foloseste un amestec de motorina cu GPL. Dezvoltarea acestui sistem dual, motorina+GPL (DFD = dual fuel diesel), a fost motivata de obtinerea unor cheltuieli mai reduse pentru combustibil, obtinerea unor emisii poluante mult mai mici, precum si a unei fiabilitati mai mari a motoarelor diesel. Motorina, care are o ardere de 82%, amestecata cu propanul dezvolta o ardere aproape completa de 97.5%, asemanatoare cu a benzinei.
Beneficii ale sistemului GPL pentru motoare Diesel Beneficiile folosirii acestui sistem sunt: * economie de combustibil intre 5%-40%, in functie de sarcina; * cresterea puterii motorului pana la 30%; * cresterea cuplului motor pana la 40% ; * uleiul se pastreaza mai mult timp curat(schimbul se face la un numar mai mare de kilometri); * cresterea semnificativa a fiabilitatii motorului; * reducerea costurilor pentru intretinerea motorului, datorate arderii complete ; * reducerea emisiilor poluante si automat a mirosului specific al gazelor de evacuare; * reducerea zgomotului motorului. Elemente componente ale instalatiei GPL pentru motoare Diesel Sistemul este format din: * rezervor GPL * electrovalva GPL,care deschide si inchide trecerea GPL,avand si un filtru pentru curatare * reductor-vaporizator, care vaporizeaza gazul si reduce presiunea la valorile dorite * rampa de injectoare de gpl * E.C.U.(calculatorul), care controleaza electronic sistemul * buton de comutare diesel - L.P.G. * senzor M.A.P.,care masoara presiunea G.P.L.transmitand semnal catre E.C.U.pentru calcularea cantitatii G.P.L. necesare motorului * senzor de pozitie al pedalei de acceleratie Montajul este aproape ca si cel de la motoarele alimentate cu benzina si dureaza, in functie de masina, in jur de 2-3 ore. Pretul este 1000 euro (inclusa manopera si T.V.A.-ul), pentru motoarele in 4 cilindri. Pentru mine e SF ce se scrie aici. Adica voi avea 112 cai, 280 Nm cuplu si voi avea consum de 3.5 % in oras. Daca toate astea ar fi adevarate ar merita banii, dar ma indoiesc. Poate esti dispus sa incerci si ne spui si noua. De partea cu fiabilitatea mai mare a motorului sa nu mai discutam. (vezi garantia mai mica a Loganurilor cu GPL din fabrica) This post has been edited by pyngi: 27 Aug 2009, 16:56 |
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM dCI 85 CP
2008 236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
|
|
adiya |
27 Aug 2009, 17:57
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti |
Asta am citit si eu inainte sa deschid subiectul. Vreau sa aflu, de la cineva care are/stie cu ce se mananca asa ceva, date concrete. Ce am citit acolo cataloghez momentan ca fiind "povesti" pana nu aflu ceva concret.
Nu vei avea un consum de 3,5l/100km in oras vei avea COSTURI mai mici cu 5%-40%. E o diferenta. Daca luam in calcul varianta medie, adica o economie de 25%, avem: consum de motorina----------------6 litri x 3,8lei = 22,8 lei / 100km comsum dual (GPL+ motorina)----8 GPL x 1,65+1 motorina x 3,8 = 17 lei /100km Cel putin asa gandesc eu... This post has been edited by adiya: 27 Aug 2009, 17:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
einstein1984 |
28 Aug 2009, 06:33
Post
#11
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.026 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
De 1000 de euro bagi muuulta motorina. Parerea mea. Si nici nu ramai fara garantie la masina.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
adiya |
28 Aug 2009, 12:15
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti |
Asta e clar; e peste o tona de motorina. Garantie nu mai e oricum.
Acum depinde si cat mergi si ce faci cu masina. Sunt interesat pentru un VAN care merge zilnic un numar insemnat de km si unde economia de carburant (daca e reala) ar acoperi repede acea mie de euro. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
einstein1984 |
28 Aug 2009, 14:16
Post
#13
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.026 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
EU zic ca mai degraba o sa ai sanse sa repari mai multe chestii la motor sau la instalatia de gpl. Renault vinde si repara masini cu motor Otto cu gpl in multe tari. Dieseluri nu. Si din cate stiu eu nici un alt producator de autoturisme. Oare de ce?
Nu zic ca adaptarea si economia nu sunt reale, insa sunt un fel de bricolari mai pe genunchi. Timpii de injectie de motorina mult redusi, puterea crescuta si crestrea EGT-urilor s-ar putea sa te bage la cheltuieli foarte repede (cu injectoare, segmenti si turbina noi). In plus, nu cred ca gasesti firma cu experienta in montat si exploatat instalatiii gpl pe k9k la noi in tara. Instalatiile gpl vazute de mine pe dieseluri erau pe motoare mari (gen 3000 kw sau mai mult) si robuste. Oricum, pe diesel merge bine merci si o instalatie cu mixer (adica de carburatie) si nu cu injectoare insa trebuei sa reduci cumva debitul de motorina injectata. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
chelloo83 |
28 Aug 2009, 19:06
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 28 October 07 |
Daca ai un logan Dci, de ce vrei Gpl?
Eu am logan diesel si consum ok, maxim 6.5% in bucuresti cu AC la un consum ca asta de ce GPL??? Fara suparare dar dupa mine asta ar fi culmea zgarceniei!!! Repet: parerea mea! |
--------------------
dacia
logan 1.5 DCI
2008 Jeep Autohton .
|
|
adiya |
28 Aug 2009, 21:15
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti |
QUOTE(einstein1984 @ 28 Aug 2009, 14:16) In plus, nu cred ca gasesti firma cu experienta in montat si exploatat instalatiii gpl pe k9k la noi in tara. Cam asta speram sa aflu; informatii despre comportamentul in timp al unui motor cu o asemenea instalatie montata. Date reale despre consum si implicit economie. offtopic: QUOTE(chelloo83 @ 28 Aug 2009, 19:06) Si minim? Dar daca mergi extraurban si opresti AC-ul, cat iti consuma? 3l/100km? Ciudat! Eu am doua bucati dci si niciunul nu vrea sa consume mai putin de 7,5-8l/100km in Bucuresti. QUOTE(chelloo83 @ 28 Aug 2009, 19:06) Mamaia mea ie scotian... |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2024 - 17:40 |